Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
Jeg håber på Adam Johnson, og det gør jeg stadigvæk, selvom han har forlænget. Cahill er en anden der skal ind til de små penge. Hvad med et stort navn ala Suarez? Vi er jo ikke i CL, hvilket kan være en fordel til januar, da konkurrencen fra CL holdene er ikke-eksisterende.
Det er altid spændende at kigge på hvem der kommer ind. Men sidste januar sagde vi farvel til Torres og Babel, hvem tror i, der ryger til januar?
Det er altid spændende at kigge på hvem der kommer ind. Men sidste januar sagde vi farvel til Torres og Babel, hvem tror i, der ryger til januar?
-
Vi har ikke brug for flere spillere der styrker bredden. Vi mangler spillere der er klare forstærkninger. En klasseangriber der rent faktisk kan lave mål samt en ny Gerrard til den offensive midtbane. Denne gang bør Kenny hente international klasse. Jeg har en fornemmelse af at holdet nu kun mangler 2-3 klassespillere for at være med, hvor det er rigtig sjovt.
Jeg er stadig frustreret over at min ønskesigning fra i sommers – Mata - endte i Chelsea og vi blev spist af med Downing. Det er ligesom at have store forventninger til en julefrokost og så blive spist af med knækbrød!
Jeg er stadig frustreret over at min ønskesigning fra i sommers – Mata - endte i Chelsea og vi blev spist af med Downing. Det er ligesom at have store forventninger til en julefrokost og så blive spist af med knækbrød!
-
- Alder: 37
Jeg tror Aurelio, Maxi og Kuyt er dem, der er i farezonen for at ryge ud til januar. Aurelio er aldrig med i truppen og Jack Robinson er god nok som backup til Jose Enrique. Maxi og Kuyt er i en alder, hvor de måske skal skibes videre,hvis vi henter nogle andre til deres pladser. Jeg kunne også godt se Danny Wilson, Coates eller Flanagan blive lejet ud for at få noget spilletid. Er enig i vi bliver nødt til at hente spillere fra første klasse. Vores hold er bredt nok. Håber Samba, Hamsik, Adam Johnson, Christian Eriksen, Gourcuff, Schweinsteiger og M'vila er spillere vi vil kigge på.
Jeg tror også, at Kuyt er i farezonen, men jeg håber det ikke, da han repræsenterer mange værdier, som jeg også i fremtiden håber er en del af klubben. Ellers tror jeg kun, at yngre spillere lånes ud.
@ Tom_Jorstal
Der er da enorm forskel på Schweinsteigger og så Samba. Og her tænker jeg ikke på positionen på banen, men derimod på niveau og kvalitet. Schweinsteigger er uopnåelig, og det ville ikke føre til noget at forsøge at købe ham. Han er Bayerns vigtigste spiller, og Bayern har råd til at sige nej til store bud. Og Schweini gider ikke LFC - og da slet ikke i januar.
Resten af dine forslag virker mere realistiske imø., men januarvinduet er lidt specielt. Vil en spiller som Hamsik skifte væk fra Napoli til en klub, der kæmper en hård kamp om fjerdepladsen, hvis Napoli er gået videre i CL og ser ud til at have lettere ved at kvalificere sig til næste års CL? VIl han ikke se tiden an og vente til sommeren? Og det samme med Eriksen? Ajax kan stadig gå videre, og flere og større klubber vil måske være interesserede i Eriksen til sommer fremfor her i januar. Rennes ser også ud til at gå en flot sæson i møde, og hvis M'Vila har en chance for at spille med om det franske mesterskab, så tror jeg heller ikke, at han skifter i januar. LFC er ikke en enestående mulighed for en spiller som M'Vila.
Gourcuff er i den forbindelse mere interessant. Han har ikke været en udpræget succes siden skiftet til Lyon, og han har endda været ramt af en skade siden første maj og er vist først for nylig vendt tilbage. Derudover er Lyon ikke længere altdominerende i Frankrig og ligger pt. på en femteplads i den franske liga og ser ud til pt. at ryge ud af CL. Så Gourcuff og Lyon ville måske være åbne overfor et skifte i januar. Men er han førsteklasse?
@ Tom_Jorstal
Der er da enorm forskel på Schweinsteigger og så Samba. Og her tænker jeg ikke på positionen på banen, men derimod på niveau og kvalitet. Schweinsteigger er uopnåelig, og det ville ikke føre til noget at forsøge at købe ham. Han er Bayerns vigtigste spiller, og Bayern har råd til at sige nej til store bud. Og Schweini gider ikke LFC - og da slet ikke i januar.
Resten af dine forslag virker mere realistiske imø., men januarvinduet er lidt specielt. Vil en spiller som Hamsik skifte væk fra Napoli til en klub, der kæmper en hård kamp om fjerdepladsen, hvis Napoli er gået videre i CL og ser ud til at have lettere ved at kvalificere sig til næste års CL? VIl han ikke se tiden an og vente til sommeren? Og det samme med Eriksen? Ajax kan stadig gå videre, og flere og større klubber vil måske være interesserede i Eriksen til sommer fremfor her i januar. Rennes ser også ud til at gå en flot sæson i møde, og hvis M'Vila har en chance for at spille med om det franske mesterskab, så tror jeg heller ikke, at han skifter i januar. LFC er ikke en enestående mulighed for en spiller som M'Vila.
Gourcuff er i den forbindelse mere interessant. Han har ikke været en udpræget succes siden skiftet til Lyon, og han har endda været ramt af en skade siden første maj og er vist først for nylig vendt tilbage. Derudover er Lyon ikke længere altdominerende i Frankrig og ligger pt. på en femteplads i den franske liga og ser ud til pt. at ryge ud af CL. Så Gourcuff og Lyon ville måske være åbne overfor et skifte i januar. Men er han førsteklasse?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
The Beast from the North East, Nosferatu og Hulk... En uhyggelig frontkæde 

"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Der er ingen tvivl om, spillere som Hamsik, Eriksen og M'vila bliver svære at nappe, men det er i den størrelsesorden vi bliver nødt til at fokusere vores transfers på, for som sagt: vi mangler ikke bredde. Vi mangler spillere, der kan gøre en forskel. Schweini er måske lige over, hvad der er realistisk, men vi kan jo ikke hente spillere i Real og Barca. Dog ville Thiago Alcantara måske være en mulighed, ligesom Javi Martinez også ville være rigtig interessant. Jeg smider lige et frækt forslag: Kunne man mon leje Torres?
Den virker i Fifa. Hulk er PL topscorer.Fribytter skrev:The Beast from the North East, Nosferatu og Hulk... En uhyggelig frontkæde

- JudgeArdaStudge
Foretog mig en hurtig søgning på Goal.com måske kan det bruges:Fribytter skrev: Er der nogen, der har overblik over spillere i andre europæiske ligaer, hvis kontrakter udløber?
http://www.goal.com/en/search/results?q=bosman&sa=
Så kan du/i selv danne et overblik.
Bemærk, at Salomon Kalou står til at være kontraktfri til sommer. Ham kunne jeg godt se i klubben. Han er en fremragende super-sub hvertfald.
De Rossi står på Serie-A listen, hvis det forbliver sådan, skal vi gå efter ham. Montolivo er også på den liste.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Det er faktisk meget spændende læsning med den liste af Bosman-spillere. Synes Rodallega, Figueroa,
Danny Guthrie, Kalou, Gary Cahill og Hoilett alle er spillere vi godt kan gå efter. Selvfølgelig kun med henblik på at købe en eller to af dem.
Danny Guthrie, Kalou, Gary Cahill og Hoilett alle er spillere vi godt kan gå efter. Selvfølgelig kun med henblik på at købe en eller to af dem.
Og gode gamle Danny Murphy er også gratisTom_Jorsal skrev:Det er faktisk meget spændende læsning med den liste af Bosman-spillere. Synes Rodallega, Figueroa,

Men når alt kommer til alt, så bør vi nok kigge fremad og ikke baglæns...
Kloppite
Danny Murphy har stadig ikke misset et straffespark så vidt vides? Fantastisk midtbanespiller centralt, og hvem sagde 3 gange 0-1 på Old Traford, hver gang mål af Danny boy. Hvis han gad og skifte gratis uden udsigt til ret meget spiletid så er det vel en mulighed, McAllister var 35 da han kom og gavnede os meget, men må man også sige samlet set en bedre spiller end Murphy. Vi har mange muligheder centralt også med Jonjo tilbage fra et lån der forhåbentligt har gavnet ham meget.texnymann skrev:Og gode gamle Danny Murphy er også gratisTom_Jorsal skrev:Det er faktisk meget spændende læsning med den liste af Bosman-spillere. Synes Rodallega, Figueroa,
Danny Guthrie, Kalou, Gary Cahill og Hoilett alle er spillere vi godt kan gå efter. Selvfølgelig kun med henblik på at købe en eller to af dem.![]()
Men når alt kommer til alt, så bør vi nok kigge fremad og ikke baglæns...
Af Rodallega, Figueroa, Guthrie, Kalou, Cahill og Hoilett der nævnes skal der virkelig gøres et stort forsøg på at hente Cahill, det vil være et stort løft for os. Er ikke så begejstret for nogle af de andre. Kalou er selvfølgelig en fin spiller men synes han er svær og vurdere, virker dog noget svingende. Hoilett ser dog spændende ud og Guthrie kunne blive en gratis breddespiller, men ser hellere yngre spillere tage den plads i truppen.
Javier Pastore.
4-3-1-2 opstilling
Johnson - Skrtel (NY) - Agger -Enrique
Henderson - Lucas - Adam
Pastore
Suarez - Caroll
Centralt kan vi smide Gerrard ind når han er klar.
I Pastore vil vi få en mand der har det kreative vi i den grad savner. (Hvis ikke det kan være anderledes, så tag Hamsik med fra Napoli)
4-3-1-2 opstilling
Johnson - Skrtel (NY) - Agger -Enrique
Henderson - Lucas - Adam
Pastore
Suarez - Caroll
Centralt kan vi smide Gerrard ind når han er klar.
I Pastore vil vi få en mand der har det kreative vi i den grad savner. (Hvis ikke det kan være anderledes, så tag Hamsik med fra Napoli)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Pastore er lige skiftet til PSG, så han er ikke aktuel. Da vi garanteret ikke kan/vil matche den løn, han får i den klub.
Verden er smask fuld af hyklere....
Sotiris Ninis er også kontraktfri til sommer. Er der nogen, der ved noget om, hvordan han har udviklet sig de seneste par år? Han var et helt fantastisk talent for ikke ret lang tid siden, men det kan selvfølgelig sagtens være, at han siden da er gået helt i stå. Dog er han stadig kun 21.
Anyone?
EDIT: Det samme kan i øvrigt siges om Bayern Münchens Breno.
Anyone?
EDIT: Det samme kan i øvrigt siges om Bayern Münchens Breno.
Senest rettet af Aarde fredag, 25. nov, 2011 22:37, rettet i alt 1 gang.