Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
FS
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af FS » tirsdag, 30. dec, 2008 16:13

Arrogante Hatem Ben Arfa hører ikke til i LFC imo. Han minder mig ærlig talt lidt om Diouf af en eller anden grund. Jeg hader hans attitude på banen.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » tirsdag, 30. dec, 2008 17:04

SørenK skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... -21004329/

Jeg ved ikke, hvor meget man skal ligge i det rygte. Skulle Marseille vælge at sælge, må man da antage, at det bliver til en noget højere pris end den de selv betalte i sommers. Men hvis den nævnte pris er rigtig vil jeg bare sige: KØB KØB! Som jeg husker Ben Arfa, er han bedst i venstre men kan også spille i højre. På den måde slipper vi også for at se på Kuyt på højrekanten, hvor han ikke hører hjemme. Jeg går ud fra, at jeg i denne sag har en trofast supporter i Xenne? ;)
Det ville være lidt mærkeligt hvis de skulle sælge ham allerede, eftersom de købte ham i sommers for ca. 10m£. Tror de købte ham for at tjene lidt mere på ham, han er jo ikke blevet dårligere.
Og han spiller i begge sider for Marseille, der er ikke det han ikke kan ;)

# Krang :
Mht. hans attitude så er den vel ikke så meget værer end Keanes da folk var efter ham, fordi han slog ud med armene i et par kampe. Han er en fremad rettet spiller og bestemt en god Trumf at have på hånden som indskiftning eller fast mand.
Billede

Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » torsdag, 01. jan, 2009 14:56

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at se Arda Turan i Liverpool. Umiddelbart synes jeg han minder en del om Ben Arfa, men han kan sikkert erhverves for mindre -der skal dog siges at jeg ikke kender voldsomt meget til Arda Turan, men det jeg har set har været særdeles lovende.. Måske vi skulle lære Pennant at drikke raki, og sende ham den anden vej ;)
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 02. jan, 2009 12:45

Vores trup er efterhånden så god, at kun få (tilgængelige) spillere ville kunne forstærke os.
Et eksempel på en sådan spiller kunne måske være Arshavin.
Hvordan tror I han ville passe ind?

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » fredag, 02. jan, 2009 12:49

AJ skrev:Vores trup er efterhånden så god, at kun få (tilgængelige) spillere ville kunne forstærke os.
Han kan omskoles til højre kant :P
Billede

AJ

Indlæg af AJ » fredag, 02. jan, 2009 13:00

Xenne skrev:
AJ skrev:Vores trup er efterhånden så god, at kun få (tilgængelige) spillere ville kunne forstærke os.
Han kan omskoles til højre kant :P
Så ville der vel ikke være tale om en omskoling, eftersom Arshavin ville kunne udfylde hhv. både Rieras, Gerrards og Kuyts rolle (altså ikke på én gang ;)).

Spørgsmålet er om han ville kunne fungere sammen med en Gerrard, der kræver meget plads offensivt. Eller ville vores defensiv - hvis han tog højrekanten, som du foreslår - lide for meget under Kuyts fravær, da Arshavin formodentlig ikke ville støtte Arbeloa nær så meget.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 02. jan, 2009 13:04

Arshavin er meget tæt på at komme til Arsenal
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 02. jan, 2009 13:09

Hekkem skrev:Arshavin er meget tæt på at komme til Arsenal
Og lad dem bare få ham. Jeg kan komme på mange spillere der imo ville styrke vores højrekant i langt højere grad, og måske endda til en billigere penge, når nu Arshavin er så utrolig hyped som han er.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 02. jan, 2009 13:26

aarde skrev: Og lad dem bare få ham. Jeg kan komme på mange spillere der imo ville styrke vores højrekant i langt højere grad, og måske endda til en billigere penge, når nu Arshavin er så utrolig hyped som han er.
De 6-8 gange jeg har set Arshavin, så mener jeg nu nok - med det niveau der udvises i disse - han kan gøre sit til at vores offensiv kan være endnu mere kreativ. En position på højrewing, hvori han kan forlade kanten og trække indad i banen - ganske som Benayoun og Kuyt allerede tildeles at gøre - for derved at passe ind i systemet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » fredag, 02. jan, 2009 15:50

Hekkem skrev:
aarde skrev: Og lad dem bare få ham. Jeg kan komme på mange spillere der imo ville styrke vores højrekant i langt højere grad, og måske endda til en billigere penge, når nu Arshavin er så utrolig hyped som han er.
De 6-8 gange jeg har set Arshavin, så mener jeg nu nok - med det niveau der udvises i disse - han kan gøre sit til at vores offensiv kan være endnu mere kreativ. En position på højrewing, hvori han kan forlade kanten og trække indad i banen - ganske som Benayoun og Kuyt allerede tildeles at gøre - for derved at passe ind i systemet.
Han ville bestemt passe ind hos os, han ville være en klar opgradering an Benna. Det ville kunne give os mange nye offensive kræfter.
Billede

Aarde

Indlæg af Aarde » fredag, 02. jan, 2009 17:18

Hekkem skrev:
En forstærkning ville han da være (specielt set i lyset af vores åbenlyse kreative mangler) ingen tvivl om det, men der er mange alternativer jeg ville have langt større tiltro til. Også i prisklassen under Arshavin, som man vel må gå ud fra stadig ligger omkring de 150 millioner kroner?

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » fredag, 02. jan, 2009 17:59

Ja 150 mio. passer vel meget godt, hvem kan man få for de penge?

Bare lige en lille sammenligning Arsenal ville give 150 for Xabi og Real madrid køber Lassana Diarra som i min verden er langt fra Xabis klasse. Der skal sku hostes op med nogle slanter for at få fat på kvalitet, med mindre man selv spotter det.
Billede

AJ

Indlæg af AJ » fredag, 02. jan, 2009 18:25

Jeg ville også gerne vide hvem det er man kan få til en billigere penge, men samtidig med højere niveau.

Aarde

Indlæg af Aarde » fredag, 02. jan, 2009 19:14

AJ skrev:Jeg ville også gerne vide hvem det er man kan få til en billigere penge, men samtidig med højere niveau.
Niveau er en svær størrelse at arbejde med, da det jo ikke er sikkert for nogen som helst spillere at slå til i en ny klub. Men når vi er i Arshavins prisklasse eller under, ville jeg have større forventninger og tiltro til eksempelvis Aaron Lennon, eller en af Madrids efterhånden overskydne kanter (Van Der Vaart ekskluderet, da han tydeligvis ikke kan præstere i en storklub), eller måske Joe Cole eller Florent Malouda (forudsat Chelsea engang skal til at holde ophørsudsalg).
Jeg tror bare jeg har lidt af et horn i siden på Arshavin og har haft det lige siden EM. Ikke at jeg har noget som helst at have det i, så undskyld min manglende argumentation - jeg tror bare virkelig ikke på ham i længden. Slet ikke i England.

AJ

Indlæg af AJ » lørdag, 03. jan, 2009 11:08

Bvadr Malouda! Det kan du da ikke mene.

Ej spøg til side, men han har da virkelig været anonym lately.

Hverken hollænderne eller Joe Cole finder jeg ligefrem tilgængelige.

Imo er Arshavin en klasse over Lennon i tanke, handling og spilforståelse. Og selvom Lennon er lidt af en speedy, er Arshavin ikke nogen snegl.

Besvar