Så alt hvad der ikke står på .tv er luderjournalistik?Flemming skrev:Står det på .tv? Eller dømmer i folk på baggrund af luderjournalistik?Superdaniel skrev:Nogle gange hader jeg bare Rafa!!Alex Brockins skrev:Nej, nej, nej, nej...Manager Rafa Benitez wants cover for his strikers, and also the problem right-wing berth, and sees Heskey as the perfect cut-price option.
Det er Houllier om og om igen. Det er ligefrem pinligt, og så £4M?
Citat direkte taget fra RAWK:
"Fuck target men.
We need goals scorers."
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Alex Brockins
Re: Hvem skal ind?
Best in the world at everything I do.
Synes godt vi kunne have brug for en targetspiller ind i mellem der kan sætte vores andre angribere i scene, og med Torres og Keane BURDE vi have 2 målscorer. Så logikken i Heskey er ikke fremmed for mig, jeg ville dog aldrig købe en spillere som har haft et forsøg i klubben og ik havde den store succes. Men igen, money is the issue. Heskey virker som en okay løsning hvis Torres og Keane kan scorer, og Heskey kan agere backup og oplægger.
Er mere bekymret for den sædvanlige højrekantsposition, virker som om der går år inden vi finder en ordentlig spiller til den position, og næppe en vi har råd til foreløbig.
Er mere bekymret for den sædvanlige højrekantsposition, virker som om der går år inden vi finder en ordentlig spiller til den position, og næppe en vi har råd til foreløbig.
Nej men det er et godt udgangspunkt når man "dømmer folk" at man skriver hvor man har sine kilder fra. Ellers så kan du godt tage beskrivelsen "luderjournalistik" som mit synspunkt.Alex Brockins skrev:Så alt hvad der ikke står på .tv er luderjournalistik?Flemming skrev:Står det på .tv? Eller dømmer i folk på baggrund af luderjournalistik?Superdaniel skrev:Nogle gange hader jeg bare Rafa!!Alex Brockins skrev:Nej, nej, nej, nej...Manager Rafa Benitez wants cover for his strikers, and also the problem right-wing berth, and sees Heskey as the perfect cut-price option.
Det er Houllier om og om igen. Det er ligefrem pinligt, og så £4M?
Citat direkte taget fra RAWK:
"Fuck target men.
We need goals scorers."
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
- Alex Brockins
Der blev postet en kilde på historien. Prøv at læs det oprindelige indlæg igen.Flemming skrev:Nej men det er et godt udgangspunkt når man "dømmer folk" at man skriver hvor man har sine kilder fra. Ellers så kan du godt tage beskrivelsen "luderjournalistik" som mit synspunkt.
Best in the world at everything I do.
Jeg er ikke den store tilhænger af Rafa, så hvis han vælger at signe Heskey for 40 mio., istedet for en ordentlig højrekant.
Så begynder jeg virkelig at håbe at spritfjæset i scum kommer ud for en alvorlig ulykke, og scum skriver kontrakt med Rafa istedet for.
Lad os da få en god højrekant - hvis det er muligt. Så bliver Kuyt jo også fri til en af angrebspladserne.
Der kunne vel rejses lidt penge ifm af salg af: Pennant og Lucas + de 40 mio. som han vil lægge for Heskey.
Så begynder jeg virkelig at håbe at spritfjæset i scum kommer ud for en alvorlig ulykke, og scum skriver kontrakt med Rafa istedet for.
Lad os da få en god højrekant - hvis det er muligt. Så bliver Kuyt jo også fri til en af angrebspladserne.
Der kunne vel rejses lidt penge ifm af salg af: Pennant og Lucas + de 40 mio. som han vil lægge for Heskey.
Lucas bliver ikke solgt, det er da tydeligt med de ting benitez har været ude og ytre om ham. Han bliver god for os om et par sæsoner. Og sælge Lucas ville i mine øjne være som at sælge en hvilken som helst anden af vores reserve spillere, Insua,Darby,Spearing,Pacheco eller Nemeth? Han blev jo ikke købt for at slå Mascherano af holdet eller Alonso.LFC-torres skrev:Jeg synes ikke Lucas skal væk

Jeg tror heller ikke at Lucas bliver solgt (desværre), men det er jo ikke ligefrem til at se på hans fodboldkvaliteter, at han har brasiliansk pas. Noget som man på sin vis også kan sige om Aurelio.
Jeg mener bare at vi er dækket godt ind på den centralemidt, og jeg ser Lucas som den svageste - måske er det Plessis, her savner jeg lidt grundlag ifm. af spilletid sammenlignet med Lucas' antal minutter.
Jeg mener bare at vi er dækket godt ind på den centralemidt, og jeg ser Lucas som den svageste - måske er det Plessis, her savner jeg lidt grundlag ifm. af spilletid sammenlignet med Lucas' antal minutter.
Hvis du så kampen idag og stadig vil af med Lucas så er du jo blind?726 skrev:Jeg tror heller ikke at Lucas bliver solgt (desværre), men det er jo ikke ligefrem til at se på hans fodboldkvaliteter, at han har brasiliansk pas. Noget som man på sin vis også kan sige om Aurelio.
Han er en fremtidens mand, lad ham få et par år Gerrard holder heller ikke for evigt.

sidder og funderer på hvad navnet på Rafa´s kanin hedder denne gang... tror dog først der sker noget til sommer...
Jeg har snakket med ham og overtalt ham til at hente Ben Arfa!Kirk skrev:sidder og funderer på hvad navnet på Rafa´s kanin hedder denne gang... tror dog først der sker noget til sommer...

ok godt at høre, var det svært og hvem andre havde han i tankerne?? he he 

Ja Xenne, Lucas spillede rigtigt godt idag, når vi ser bort fra at han skulle have scoret ihvertilfælde EN kasse - måske tre!!!
Jeg håber da også inderligt, at han viser dette spil fremover, men der skal altså spilles flere kampe i træk på et højt niveau, før jeg vender tommelen opad.
Så hvis Lucas, eller andre der hænger i bremsen, viser sådanne kampe så må de hellere end gerne blive.
Så er det også lige før at jeg vil byde Heskey velkommen
Jeg håber da også inderligt, at han viser dette spil fremover, men der skal altså spilles flere kampe i træk på et højt niveau, før jeg vender tommelen opad.
Så hvis Lucas, eller andre der hænger i bremsen, viser sådanne kampe så må de hellere end gerne blive.

Forstår godt hvad du mener, men jeg mener bare at han er en "usleben diamant" der skal have masser af spilletid for at udvikle sig, det er tydeligt idag at han har øje for spillet. Han skal bare lærer af Gerrard så meget som muligt.726 skrev:Ja Xenne, Lucas spillede rigtigt godt idag, når vi ser bort fra at han skulle have scoret ihvertilfælde EN kasse - måske tre!!!

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... -21004329/
Jeg ved ikke, hvor meget man skal ligge i det rygte. Skulle Marseille vælge at sælge, må man da antage, at det bliver til en noget højere pris end den de selv betalte i sommers. Men hvis den nævnte pris er rigtig vil jeg bare sige: KØB KØB! Som jeg husker Ben Arfa, er han bedst i venstre men kan også spille i højre. På den måde slipper vi også for at se på Kuyt på højrekanten, hvor han ikke hører hjemme. Jeg går ud fra, at jeg i denne sag har en trofast supporter i Xenne?
Jeg ved ikke, hvor meget man skal ligge i det rygte. Skulle Marseille vælge at sælge, må man da antage, at det bliver til en noget højere pris end den de selv betalte i sommers. Men hvis den nævnte pris er rigtig vil jeg bare sige: KØB KØB! Som jeg husker Ben Arfa, er han bedst i venstre men kan også spille i højre. På den måde slipper vi også for at se på Kuyt på højrekanten, hvor han ikke hører hjemme. Jeg går ud fra, at jeg i denne sag har en trofast supporter i Xenne?