Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 22. okt, 2011 15:44

Østergaard skrev:
LFC-Aaby skrev:Hvorfor gør prisen alene at vi ikke kan være med i kampen? Vi købte ind for små 50 mio pund. Og hvis vi virkelig gerne snart vil tilbage helt i toppen af PrL og nå langt i ChL(forhåbentlig), så er det spillere som ham vi skal investere i.
Hvis vi smider 45 mio pund efter ham, og sælger en enkelt spiller, er der stadig penge til en ny midterforsvar(hvis ikke Coates viser sig at være et kæmpe talent)

Jeg synes vi skal smide 40 mio pund her i Januar, så må vi se hvad Lille gør.
Det synes jeg virkelig også, men jeg tror bare ikke på det!

Desuden er Adam Johnson til 15 millioner pund bedre end Harzard til 45 millioner pund, mener jeg! ;)
Adam og Hazard er meget forskellige. Hazard kan faktisk bruges på begge kanter og har meget af det vi mangler.
Hvordan deres psyke er ved jeg ikke. Men Adam er bænkevarmer,og har ikke kunne kæmpe sig i start 11'eren. Det vel jeg påstår at Hazard ville være i stand til spillemælssigt i City.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 22. okt, 2011 16:00

Kelly skrev:
Østergaard skrev:
LFC-Aaby skrev:Hvorfor gør prisen alene at vi ikke kan være med i kampen? Vi købte ind for små 50 mio pund. Og hvis vi virkelig gerne snart vil tilbage helt i toppen af PrL og nå langt i ChL(forhåbentlig), så er det spillere som ham vi skal investere i.
Hvis vi smider 45 mio pund efter ham, og sælger en enkelt spiller, er der stadig penge til en ny midterforsvar(hvis ikke Coates viser sig at være et kæmpe talent)

Desuden er Adam Johnson til 15 millioner pund bedre end Harzard til 45 millioner pund, mener jeg! ;)
Adam og Hazard er meget forskellige. Hazard kan faktisk bruges på begge kanter og har meget af det vi mangler.
Hvordan deres psyke er ved jeg ikke. Men Adam er bænkevarmer,og har ikke kunne kæmpe sig i start 11'eren. Det vel jeg påstår at Hazard ville være i stand til spillemælssigt i City.
Nu synes jeg efterhånden mange siger at Adam Johnson er bænkevarmer hos City. Men faktum er vel at City benytter sig meget af rotation på mange af de offensive pladser - Her har Adam Johnson altså - som jeg husker det - spillet de sidste par kampe fra start, og scoret en enkelt gang eller to. Men det er spillere i den kaliber jeg synes vi skal købe til januar.
I interviewet op til kampen idag har Kenny udtalt at han tror ejerne vil støtte ham, hvis han får brug for det til januar.
http://liverpool.no/newspg.aspx?id=30669&zone=1
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 22. okt, 2011 16:52

LFC-Aaby skrev:
Kelly skrev:
Østergaard skrev:

Nu synes jeg efterhånden mange siger at Adam Johnson er bænkevarmer hos City. Men faktum er vel at City benytter sig meget af rotation på mange af de offensive pladser - Her har Adam Johnson altså - som jeg husker det - spillet de sidste par kampe fra start, og scoret en enkelt gang eller to. Men det er spillere i den kaliber jeg synes vi skal købe til januar.
I interviewet op til kampen idag har Kenny udtalt at han tror ejerne vil støtte ham, hvis han får brug for det til januar.
Hazard får vi ikke. Han bliver solgt til overpris. Johnson ville være et godt køb.
Det er utroligt som midterforsvareren i Bolton er faldet i niveau. Han er ikke god pt. Han bør vi glemme.
Maxi smutter snart tror jeg. Jeg håber de kan hente en spændende kreativ midtbanespiller i stedet.

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 22. okt, 2011 16:52

LFC-Aaby skrev:
Kelly skrev:
Østergaard skrev:

Hazard får vi ikke. Han bliver solgt til overpris. Johnson ville være et godt køb.
Det er utroligt som midterforsvareren i Bolton er faldet i niveau. Han er ikke god pt. Han bør vi glemme.
Maxi smutter snart tror jeg. Jeg håber de kan hente en spændende kreativ midtbanespiller i stedet.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 22. okt, 2011 17:04

Hazard vil til en klub, der kan garantere CL. Det tvivler jeg stærkt på, at LFC kan allerede til januar. Og Hazard har ikke travlt med at vælge klub. Han valgte selv at blive i LIlle i sommers, så at LFC måske er den største klub, der melder sig på banen i januarvinduet, vil ikke have samme effekt, som da LFC forhandlede om Suarez, da Suarez var langt mere desperat efter et klubskifte.

Umiddelbart ville jeg mene, at Arsenal ville være favorit til at købe Hazard pga. Wengers og Arsenals status i fransk fodbold, og pga. at Arsenal ville kunne fungere som en mellemstation fra Lille til eks. Barca. Men Arsenal kan måske heller ikke garantere CL-fodbold allerede til januar (altså forstået på den måde, at man er klare favoritter til at tage en af de fire øverste pladser), og så nuppede man jo ham koreaneren for snuden af Lille i sommers. Måske heller ikke det bedste træk, hvis man vil stå godt i en forhandlingssituation ved et Hazard-køb.

LFC skal selvfølgelig være opmærksom på Hazard, og der sker jo altså ingenting ved at prøve at overtale Lille og Hazard til et skifte, men jeg tror, det vil være et meget dumt træk, hvis man melder sig ud af kampen om andre mere realistiske emner, fordi man meget gerne vil have fingrene i Hazard.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » søndag, 23. okt, 2011 18:14

Hvor utroligt det end kan lyde, så mener jeg at vores hold mangler klasse midtbanespillere. For mig at se 1) en kreativ Silva-type og 2) en solid Xabi/Essien-type!!!

1) Om den kreative bliver Hazard, Eriksen, Götze er mig nærmest ligemeget.. Vi mangler bare de spillere som vores nærmeste konkurrenter er løbet med for snuden af os. Her tænker jeg primært på Silva, Mata og til dels Young!!! Det kan ikke ALTID komme fra Suarez og det lader ikke pt til at vores andre offensive kreative folk (Gerrard, Downing, Kuyt) har niveauet til at føre os frem i PL længere... Hvad med om vi tager røven på dem alle sammen og henter en Wesley Sneijder???

2) En solid midtbanespiller af verdensklasse. Det kan godt være at jeg bliver upopulær nu for at åbne den diskussion igen igen, men hånden på hjertet har Lucas (for måske endda at fremhæve vores bedste CDM/CM) ganske simpelt ikke kvaliteterne når vi sammenligner os selv med de europæiske topklubber.. Hvad med at give en halv-gammel De Rossi chancen for et sidste udenlands-eventyr??? Andre bud?

Hvor kunne det være fedt faktisk at købe en spiller fra øverste hylde og at se vedkomne gå direkte ind for at forbedre vores hold...!!! Jeg er så træt af indkøb der nok skal blive gode med tiden og som baaare lige skal falde til.. (Host, Carroll, Hendo og Adam, host)
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » søndag, 23. okt, 2011 18:17

Jeg synes også kampen i går viser at vi virkelig mangler en angriber der bare kan sparke den i kassen. Vi skal bruge en Torres, Van Persie, Aguero, Dzeko type der ved hvordan man scorer mål. Carroll kan ikke engang score på oplagte chancer med hovedet, som ellers skulle være hans stærkeste egenskab.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 23. okt, 2011 18:52

HolmusMaximus skrev:Det kan godt være at jeg bliver upopulær nu for at åbne den diskussion igen igen, men hånden på hjertet har Lucas (for måske endda at fremhæve vores bedste CDM/CM) ganske simpelt ikke kvaliteterne når vi sammenligner os selv med de europæiske topklubber..
Du bliver ikke upopulær hos mig, men jeg er uenig. Busquets, Khedira, Barry, Fletcher, Mikel, Tymoschuk osv. er de spillere du henviser til. Jeg synes ikke de er langt, hvis overhovedet, over Lucas' niveau.

Jeg er dog enig i, at vi skal have en solid makker til ham. Vi har som jeg ser det ingen.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 23. okt, 2011 18:54

Nicoen skrev:Jeg synes også kampen i går viser at vi virkelig mangler en angriber der bare kan sparke den i kassen. Vi skal bruge en Torres, Van Persie, Aguero, Dzeko type der ved hvordan man scorer mål. Carroll kan ikke engang score på oplagte chancer med hovedet, som ellers skulle være hans stærkeste egenskab.
Torres og Dzeko kunne heller ikke en score en skid da de kom til Chelsea og City. Carroll har stadig til gode at brænde større chancer end, hvad Torres og Dzeko har formået. Så tag lige en slapper.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Nicoen

Indlæg af Nicoen » søndag, 23. okt, 2011 19:05

Arda skrev:
Nicoen skrev:Jeg synes også kampen i går viser at vi virkelig mangler en angriber der bare kan sparke den i kassen. Vi skal bruge en Torres, Van Persie, Aguero, Dzeko type der ved hvordan man scorer mål. Carroll kan ikke engang score på oplagte chancer med hovedet, som ellers skulle være hans stærkeste egenskab.
Torres og Dzeko kunne heller ikke en score en skid da de kom til Chelsea og City. Carroll har stadig til gode at brænde større chancer end, hvad Torres og Dzeko har formået. Så tag lige en slapper.
Men nu har både Dzeko og Torres bevist at de kan score mange mål på tophold. Men lad os håbe Carroll kommer igang for os. Man må ikke glemme at han trods alt kun er 22 år. Han gør det bare ikke nemmere for sig selv ved at brænde sådan en stor chance som den han brændte i de sidste sekunder i går.
Senest rettet af Nicoen søndag, 23. okt, 2011 19:08, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
HolmusMaximus

Indlæg af HolmusMaximus » søndag, 23. okt, 2011 19:06

AJ skrev:
HolmusMaximus skrev:Det kan godt være at jeg bliver upopulær nu for at åbne den diskussion igen igen, men hånden på hjertet har Lucas (for måske endda at fremhæve vores bedste CDM/CM) ganske simpelt ikke kvaliteterne når vi sammenligner os selv med de europæiske topklubber..
Du bliver ikke upopulær hos mig, men jeg er uenig. Busquets, Khedira, Barry, Fletcher, Mikel, Tymoschuk osv. er de spillere du henviser til. Jeg synes ikke de er langt, hvis overhovedet, over Lucas' niveau.

Jeg er dog enig i, at vi skal have en solid makker til ham. Vi har som jeg ser det ingen.
Tjaa-tjoo.. man bestemmer jo selv hvem man vil sammenligne med, men jeg henviser måske mere til Lampard/Essien, Xabi Alonso/ Mascherano, De Jong/Yaya Toure, Cambiasso, Schweinsteiger, etc etc... Jeg vil dog af dem du nævner sige at Barry, Busquet og Khedira i mine øjne alle er bedre boldspillere er bedre end Lucas.

Man kan bare ikke rokke ved at vi var med fremme blandt verdens bedste klubber da vi havde en verdensklasse midtbane med Masche,Xabi og Gerrard. Dem har vi reelt set erstatet med Lucas, Adam og Hendo... Noget af en nedjustering!
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 23. okt, 2011 19:09

Nicoen skrev:
Arda skrev:
Men nu har både Dzeko og Torres bevist at de kan score mange mål på tophold. Men lad os håbe Carroll kommer igang for os. Man må ikke glemme at han trods alt kun er 22 år. Han gør det bare ikke nemmere for sig selv at brænde sådan en stor chance som den han brændte i de sidste sekunder i går.
Nej, det var ganske givet en stor chance, men det har nok heller ikke hjulpet på det hele, at han er bænket hele kampen mod manure og først bliver sendt på banen med 10 minutter igen igår. Og taget Suarez mange afbrænderer i betratning, så mener jeg, der er større grund til bekymring der, for han var godt nok ligeså uskarp som han var god - og han spillede altså godt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Nicoen

Indlæg af Nicoen » søndag, 23. okt, 2011 19:17

Arda skrev:
Nicoen skrev:
Arda skrev:
Men nu har både Dzeko og Torres bevist at de kan score mange mål på tophold. Men lad os håbe Carroll kommer igang for os. Man må ikke glemme at han trods alt kun er 22 år. Han gør det bare ikke nemmere for sig selv at brænde sådan en stor chance som den han brændte i de sidste sekunder i går.
Nej, det var ganske givet en stor chance, men det har nok heller ikke hjulpet på det hele, at han er bænket hele kampen mod manure og først bliver sendt på banen med 10 minutter igen igår. Og taget Suarez mange afbrænderer i betratning, så mener jeg, der er større grund til bekymring der, for han var godt nok ligeså uskarp som han var god - og han spillede altså godt.
Jeg så kun anden halvleg i går, og selv der så jeg mange afbrændere fra Suarez, og så vidt jeg kan forstå på de mange indlæg i efter-kamptråden skulle der have været endnu flere i første. Jeg har bare svært ved at kritisere Suarez, for han gør så meget andet godt, kommer frem til chancerne og udfordrer godt. Han er vores klart bedste spiller, dog brænder han også mange chancer, men det er ofte ham selv der har skabt dem. Carroll opsøger ikke mulighederne på samme måde, det er alt for ofte man har set ham rende rundt foran feltet i stedet for inde i det. Jeg ved ikke om det er Kenny's taktik eller Carroll egen beslutning, men ulogisk er det.

Jeg er enig med dig i at han heller ikke har haft det nemt på det sidste, efter en matchvinderrolle mod Everton(efter en dårlig kamp dog), at blive bænket mod man utd og Norwich. Jeg synes nu Kuyt godt kunne ligne en der skulle have en pause, hans niveau har været alt for lavt og derfor så jeg gerne Carroll starte inde i stedet for ham. Kuyt var desuden også den første jeg havde taget ud i går, selvom Downings niveau har været lavere end i de første kampe lavede han faktisk nogle gode indlæg til netop Kuyt som fik timed sine forsøg helt forkert.

Jeg synes dog stadigvæk at vi mangler en angriber der er mere mobil og målfarlig så vi har flere strenge at spille på i angrebet.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 23. okt, 2011 19:20

HolmusMaximus skrev:Tjaa-tjoo.. man bestemmer jo selv hvem man vil sammenligne med, men jeg henviser måske mere til Lampard/Essien, Xabi Alonso/ Mascherano, De Jong/Yaya Toure, Cambiasso, Schweinsteiger, etc etc... Jeg vil dog af dem du nævner sige at Barry, Busquet og Khedira i mine øjne alle er bedre boldspillere er bedre end Lucas.

Man kan bare ikke rokke ved at vi var med fremme blandt verdens bedste klubber da vi havde en verdensklasse midtbane med Masche,Xabi og Gerrard. Dem har vi reelt set erstatet med Lucas, Adam og Hendo... Noget af en nedjustering!
Lampard spiller slet ikke samme plads som Lucas, mens Essien faktisk kun sjældent har gjort det. Det er oftest Mikel der spiller Lucas-pladsen.
Alonso spiller, ja, Alonso-pladsen, hvor Khedira er den mest defensive af de to.

Mascherano er helt sikkert på et højere niveau end Lucas.

De Jong spiller ikke så meget mere (og man kan diskutere om han er en bedre boldspiller, som du nu vælger at fokusere på), mens Yaya Touré er rykket længere frem.

Cambiasso er da faldet uhyggeligt meget i niveau, mens Schweinsteiger ikke er defensiv midt. Det er normalt Tymoschuk eller Luiz Gustavo der har den rolle.

Jeg mener bestemt ikke vi skal klage over Lucas, men noget konkurrence til ham, og nogle bedre medspillere end Adam, Henderson og en skadesplaget Gerrard ville ikke være af vejen.
Vi er helt enige i at det er en helt ekstrem nedjustering. Jeg savner Mascherano og Alonso.

Brugeravatar
HolmusMaximus

Indlæg af HolmusMaximus » søndag, 23. okt, 2011 19:34

AJ skrev:
HolmusMaximus skrev:Tjaa-tjoo.. man bestemmer jo selv hvem man vil sammenligne med, men jeg henviser måske mere til Lampard/Essien, Xabi Alonso/ Mascherano, De Jong/Yaya Toure, Cambiasso, Schweinsteiger, etc etc... Jeg vil dog af dem du nævner sige at Barry, Busquet og Khedira i mine øjne alle er bedre boldspillere er bedre end Lucas.

Lampard spiller slet ikke samme plads som Lucas, mens Essien faktisk kun sjældent har gjort det. Det er oftest Mikel der spiller Lucas-pladsen.
Alonso spiller, ja, Alonso-pladsen, hvor Khedira er den mest defensive af de to.

Mascherano er helt sikkert på et højere niveau end Lucas.

De Jong spiller ikke så meget mere (og man kan diskutere om han er en bedre boldspiller, som du nu vælger at fokusere på), mens Yaya Touré er rykket længere frem.

Cambiasso er da faldet uhyggeligt meget i niveau, mens Schweinsteiger ikke er defensiv midt. Det er normalt Tymoschuk eller Luiz Gustavo der har den rolle.

Jeg mener bestemt ikke vi skal klage over Lucas, men noget konkurrence til ham, og nogle bedre medspillere end Adam, Henderson og en skadesplaget Gerrard ville ikke være af vejen.
Vi er helt enige i at det er en helt ekstrem nedjustering. Jeg savner Mascherano og Alonso.
Det gør vi vist alle sammen.. :P

Man kan altid diskutere om den og den spiller kan sammenlignes, men på papiret udfylder alle de nævnte spillere den samme 'midtbane plads' på holdkortet som Lucas. Vi er enige om at vi generelt har brug for en LANGT stærkere midter-akse på vores hold hvis vi skal komme i nærheden af sølvtøj.. Det kommer til at koste skejsere og de skal bruges bedre end hvad vi har formået de sidste mange gange vi har forsøgt.

Besvar