Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 19. okt, 2011 18:18

Nå, lidt rygter ang. ungdomsspillere. Der cirkulerer billeder af den 17-årige amerikaner Marc Pelosi, hvor han kraftigt ligner en LFC-spiller.
http://yfrog.com/nunyynyj

Jen Chang har skrevet følgende om ham:
For those asking about Marc Pelosi - he's the U.S. U-17 captain, ranked #2 youth prospect in U.S. - has played both CB and M. Tidy player.
(Raul Mendiola er nummer et - og han er eftersigende tæt på at skrive med City).

Den 17-årige chilener Andy Polo skulle eftersigende skifte til LFC i november - kilden er dog Talksport, så det er et lidt mere løst rygte end Pelosi:
http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... an-starlet

Iøvrigt har jeg tænkt lidt på, om M. Isla ikke var en spiller, der ville være en realistisk og god tilføjelse. En arbejdsom og teknisk wing, der er meget alsidig, og han har spillet en del som back for Udinese. Jeg er ikke stødt på rygter, der sætter ham i forbindelse med LFC, men med tanke på, at Maxi, Kuyt, Aurelio og Bellamy alle er i deres karrieres efterår, og at Johnson og Kelly har lidt let ved at blive skadet, så ville han måske være en utility-player, der for en gangs skyld ikke bare er en decideret lappeløsning.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 37

Indlæg af Xenne » torsdag, 20. okt, 2011 10:10

I Man City kampen mod Villareal blev Adam Johnson skiftet ud allerede i første halvleg uden at være skadet eller lignende.
Det var han tydeligvis ikke tilfreds med og rystede på hovedet.
Han er allerede bag Silva og Nasri i køen.

Måske vi kunne byde ind her, han kunne bestemt optage vores venstre eller højre kant, det er lige sådan en spiller vi mangler der kan udfordre mand mod mand. Jeg har længe gerne ville have ham til at løbe op og ned af vores kanter :)
Billede

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » torsdag, 20. okt, 2011 10:13

A. Johnson kunne være et fremragende køb. Ligesiden hans skifte til City, har jeg beundret hans altid udfordrende spillestil. Han har det vi kan bruge. han kan åbne et forsvar med sine løb, han har flair, og ikke mindst et fremragende venstreben.

Synes vi skal lægge en henvendelse til januar. For han kan da ikke blive ved med at gide spille i den klub.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 20. okt, 2011 10:17

Jeg er super enig med Xenne. Og jeg tror vi vil stå godt, hvis vi byder £12-15 M. for ham her til januar. Jeg går ud fra at Johnson gerne vil til EM til sommer, og det kræver spilletid. Det kan han få hos os, og øjensynligt ikke hos Man C. Derfor synes jeg vi skal byde på ham til januar.

Som Xenne skriver, så kan han skabe overtalssituationer med sine driblinger, og sine gode løb. Det kunne være super, hvis vi henter ham og Cahill til januar, og måske lader Skrtel gå, for at balancere bøgerne - en lille smule.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 39

Indlæg af Jensen » torsdag, 20. okt, 2011 10:22

Jeg mener at have læst at vi skulle være klar med et bud på Johnson til Januar ;)

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 20. okt, 2011 10:28

En hindring for Johnson går til os, er vel reglerne om antallet af britiske spillere på Man C. Kan forestille mig at de har/vil have problemer med at opfylde deres kvote. Men håber lidt at Johnson selv vil presse på for at handlen vil gå igennem.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 39

Indlæg af Jensen » torsdag, 20. okt, 2011 10:56

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... azard.html

Så er han der igen :)

Big four on alert for Hazard as Lille accept £40m hotshot will leave next summer'

The race to land highly-rated Belgium international Eden Hazard is hotting up after French outfit Lille resigned themselves to losing the £40million-rated star.

Liverpool, Arsenal, Chelsea and Manchester City lead the chase in the Barclays Premier League but face tough competition on the Continent to land the exciting 20-year-old winger.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z1bJF65mjr

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » torsdag, 20. okt, 2011 11:33

Fribytter skrev:Nå, lidt rygter ang. ungdomsspillere. Der cirkulerer billeder af den 17-årige amerikaner Marc Pelosi, hvor han kraftigt ligner en LFC-spiller.
http://yfrog.com/nunyynyj

Jen Chang har skrevet følgende om ham:
For those asking about Marc Pelosi - he's the U.S. U-17 captain, ranked #2 youth prospect in U.S. - has played both CB and M. Tidy player.
(Raul Mendiola er nummer et - og han er eftersigende tæt på at skrive med City).

Den 17-årige chilener Andy Polo skulle eftersigende skifte til LFC i november - kilden er dog Talksport, så det er et lidt mere løst rygte end Pelosi:
http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... an-starlet

Iøvrigt har jeg tænkt lidt på, om M. Isla ikke var en spiller, der ville være en realistisk og god tilføjelse. En arbejdsom og teknisk wing, der er meget alsidig, og han har spillet en del som back for Udinese. Jeg er ikke stødt på rygter, der sætter ham i forbindelse med LFC, men med tanke på, at Maxi, Kuyt, Aurelio og Bellamy alle er i deres karrieres efterår, og at Johnson og Kelly har lidt let ved at blive skadet, så ville han måske være en utility-player, der for en gangs skyld ikke bare er en decideret lappeløsning.
Andy Polo er godt nok fra Peru. Og jeg troede faktisk at Arsenal, havde sikret sig ham. Det har der længe været skrevet om. Men rigtig spændende, hvis Liverpool FC kan snuppe ham i stedet.
http://www.youtube.com/watch?v=Vi2k2XXFhS8

LFC close to striking a deal with Nacional for first option on signing there players
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 20. okt, 2011 12:30

Du har ret, Kelly. Jeg må mentalt allerede være hoppet til Isla, da jeg skrev det om Polo.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Indlæg af DaBonks » torsdag, 20. okt, 2011 13:39

Hr. Drejer skrev:Jeg er super enig med Xenne. Og jeg tror vi vil stå godt, hvis vi byder £12-15 M. for ham her til januar. Jeg går ud fra at Johnson gerne vil til EM til sommer, og det kræver spilletid. Det kan han få hos os, og øjensynligt ikke hos Man C. Derfor synes jeg vi skal byde på ham til januar.

Som Xenne skriver, så kan han skabe overtalssituationer med sine driblinger, og sine gode løb. Det kunne være super, hvis vi henter ham og Cahill til januar, og måske lader Skrtel gå, for at balancere bøgerne - en lille smule.
:army7: - Den er jeg med på.

Så ser vores trup altså noget mere eksplosiv ud, samt mere stabil i de bagerste rækker. Vores to nuværende største mangler.
Billede

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 20. okt, 2011 13:50

Jeg drømmer lidt om en type ala Ronaldo, lidt dario-agtig, og en som kun tænker på det offensive spil. En total modsætning af Kuyt. En type som Ronaldo kan nemlig lave det uventede, sætte en mand af, og afgøre kampe. Synes ikke alle spillere behøver at gøre ligesom træneren siger.
Ps det er tilladt at skyde mig ned ;)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » torsdag, 20. okt, 2011 14:36

LFC-Aaby skrev:Jeg drømmer lidt om en type ala Ronaldo, lidt dario-agtig, og en som kun tænker på det offensive spil. En total modsætning af Kuyt. En type som Ronaldo kan nemlig lave det uventede, sætte en mand af, og afgøre kampe. Synes ikke alle spillere behøver at gøre ligesom træneren siger.
Denne spiller er i mine øjne Suarez.. Og som bonus spiller han faktisk glimrende med som holdspiller. Jeg kan følge dig i den forstand at vi altid kan supplere holdet med flere teknisk dygtige spillere. Men LFC kommer ikke til at have 2 spillere af denne type på banen, måske endda på holdet..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

mawope

Indlæg af mawope » torsdag, 20. okt, 2011 15:17

Jeg ved godt, meget kan ske i disse transfervinduer efterhånden, men jeg tror vi gør klogest i at begrave forhåbningerne om Hazard allerede nu. Det lugter lidt af en ny Mata-historie, synes jeg. Mon ikke han med stor sandsynlighed ryger til en klub fra tophylden lige over os.

"Hazard bliver hos os frem til næste sommer - selvom Chelsea for nylig har været meget tæt på spilleren. Real Madrid og Barcelona har ikke spurgt til ham endnu, men jeg tror at de før eller siden vil gøre det, siger Lilles ungdomstræner Jean-Michel Vandamme til IB Times."

http://www.bold.dk/nyt/Lille-Chelsea-ude-efter-Hazard

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 20. okt, 2011 15:27

HolmusMaximus skrev:
LFC-Aaby skrev:Jeg drømmer lidt om en type ala Ronaldo, lidt dario-agtig, og en som kun tænker på det offensive spil. En total modsætning af Kuyt. En type som Ronaldo kan nemlig lave det uventede, sætte en mand af, og afgøre kampe. Synes ikke alle spillere behøver at gøre ligesom træneren siger.
Denne spiller er i mine øjne Suarez.. Og som bonus spiller han faktisk glimrende med som holdspiller. Jeg kan følge dig i den forstand at vi altid kan supplere holdet med flere teknisk dygtige spillere. Men LFC kommer ikke til at have 2 spillere af denne type på banen, måske endda på holdet..
Suarez er bare en smule svingende i sine præstationer (men heldigvis ikke i sit engagement) - forstået på den måde, at hans teknik af og til svigter ham, når der skal lægges en præcis aflevering eller skydes på mål. Men på den anden side så var Ronaldo også svingende indtil 2007-2008 eller deromkring.

Ronaldo er generelt på et helt andet niveau end Suarez, men mindre kan også gøre det.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » torsdag, 20. okt, 2011 16:33

Alex Brockins skrev:
HolmusMaximus skrev:
Suarez er bare en smule svingende i sine præstationer (men heldigvis ikke i sit engagement) - forstået på den måde, at hans teknik af og til svigter ham, når der skal lægges en præcis aflevering eller skydes på mål. Men på den anden side så var Ronaldo også svingende indtil 2007-2008 eller deromkring.

Ronaldo er generelt på et helt andet niveau end Suarez, men mindre kan også gøre det.
For så vidt enig med dig der, Suarez er ikke Ronaldo og omvendt..

Jeg kan heller ikke lade være med at tænke om LFC som hold overhovedet kan rumme en spiller som Ronaldo. Hvis vi i sin tid havde taget os sammen og smidt slanterne for ham er spørgsmålet jo om han hos os nogensinde var blevet til den spiller han er idag..? (lidt provokerende tanke måske..)
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Besvar