Hvem skal ind 2025 ?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TG12

Re: Hvem skal ind 2025 ?

Indlæg af TG12 » mandag, 01. sep, 2025 22:45

Hr. Drejer skrev:
mandag, 01. sep, 2025 21:53
Fowler89 skrev:
mandag, 01. sep, 2025 21:45
Guehi har opført sig ordentlig under hele forløbet, og ender med ikke at få skiftet igennem, hvor Isak har nægtet at spille og træne men han får lov at skifte. Det kan betale sig at være uprofessionel åbenbart.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nemlig. Isak blev kritiseret for sin opførsel, mens Guehi blev rost for sin. Nu kan vi se hvem som valgte den rette strategi. Isak fik sit skifte, det gjorde Guehi ikke.
Den “gode” opførsel giver jo desværre klubben en ide om han nok skal præstere og opføre sig ordentligt selvom han ikke får sit drømme skifte.

Den dårlige opførsel sender et utvetydigt signal om at man vil væk, og klubben kan med rette frygte for troen.

Desværre er der noget om det når man siger “nice guys finish last”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 01. sep, 2025 22:52

Glasner bliver kun i klubben indtil Man United fyrer Amorim.

Og det her kan Crystal Palace jo ret beset ikke bruge til noget. Nu får de mindre for ham, måske slet ingenting for ham og så får de det igen svært, når de skal ud på transfermarkedet og forstærke sig. Det er lidt en amatørklub vi har forhandlet med, desværre. Til januar byder vi nok ikke, medmindre vi har skader. Dvs. vi henter ham gratis til næste sommer. En kæmpe økonomisk streg i regningen til Crystal Palace, der i forvejen har svært ved at efterkomme PSR.

Deres egne fans er også stærkt utilfredse med Parish og forholdet til Glasner, samt måden klubben har gebærdet sig i forhold til ikke at få Europa League fodbold. De har lavet selvmål på selvmål og nu har de økonomisk set nok lavet det allerstørste.

Vi må derimod sætte vores lid til, at vi har nok kvalitet i defensiven og at de kan holde sig skadesfri.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 01. sep, 2025 23:33

Vi har fucking hentet Isak :aliboronz8: :aliboronz8: :flag5: :flag5: :aliboronz8: :aliboronz8: :flag5: :flag5: :aliboronz8: :aliboronz8: :flag5: :flag5: :aliboronz8: :aliboronz8: :flag5: :flag5: :aliboronz8: :aliboronz8: :flag5: :flag5:

I fucking love it 😍
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 02. sep, 2025 06:19

Det er da bittert med Guehi, men husk vi har en mester i at arbejde med de spillere han har i Arne Slot.
Vi missede Zubimendi, så Slot brugte Gravenberch, som nu er en af de skarpeste 6'ere i PL.
Jeg tror han gør noget tilsvarende med Leoni, når han lige har fået lov til at akklimatisere sig lidt mere.
Hos ham er boldomgang, fysik og højde i orden, han skal "bare" vænnes til tempoet.
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 02. sep, 2025 07:01

Mest synd for Guehi, som skal pølle rundt i Croyden imens vi terrorisere europa og pl

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 02. sep, 2025 07:53

mortenbak skrev:Mest synd for Guehi, som skal pølle rundt i Croyden imens vi terrorisere europa og pl BilledeBillede

De har haft 3 måneder til at finde en forsvarsspiller. Det er også vildt ringe af Parish, og jeg kan ikke bebrejde Glasner for ikke vil miste sin bedste spiller men helt ærligt, han ryger væk gratis nu. Måske vi kan få ham for peanuts i januar - jeg håber ærligt, at vi stadig er interesseret i ham til den tid.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 02. sep, 2025 08:10

Fowler89 skrev:
mortenbak skrev:Mest synd for Guehi, som skal pølle rundt i Croyden imens vi terrorisere europa og pl BilledeBillede

De har haft 3 måneder til at finde en forsvarsspiller. Det er også vildt ringe af Parish, og jeg kan ikke bebrejde Glasner for ikke vil miste sin bedste spiller men helt ærligt, han ryger væk gratis nu. Måske vi kan få ham for peanuts i januar - jeg håber ærligt, at vi stadig er interesseret i ham til den tid.

Jeg håber virkelig at vi allerede har lavet en “Real Madrid” med ham i de forhandlinger der må ha været og sagt at vi vil betale nu, men hvis CP ikke vil sælge nu, henter vi dig i januar eller gratis næste sommer.

Fowler89
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 02. sep, 2025 08:50

mortenbak skrev:
Fowler89 skrev:

Jeg håber virkelig at vi allerede har lavet en “Real Madrid” med ham i de forhandlinger der må ha været og sagt at vi vil betale nu, men hvis CP ikke vil sælge nu, henter vi dig i januar eller gratis næste sommer.

Ahh ja du tænker den de har lavet med Konate og TAA?

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 02. sep, 2025 08:57

Fowler89 skrev:
mortenbak skrev:
Fowler89 skrev:

Ahh ja du tænker den de har lavet med Konate og TAA?

Ja.
Konate har jeg ikke meget fidus til.
Jeg synes ikke han er en god fodboldspiller. Så hvis vi kan skyde ham af i januar og få lidt mønt, så fint med mig.
Han er/bliver aldrig rigtig Liverpool for mig.

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 02. sep, 2025 09:35

Guehi var "nice to" og ikke "need to" her i sommervinduet. Derfor forløb forhandlingerne også som de gjorde. Havde det været "need to" havde vi fået ham nu. Så havde vi på et tidligere tidspunkt givet Parish et tilbud, som han ikke kunne afslå. Selvom Glasner havde truet med bål og brand...

Vi henter ham til januar eller til sommer.

Men ja - det havde givet lidt mere ro i maven, hvis vi havde fået ham nu.

Husk dog på, at Konate gik igennem hele sidste sæson uden en belastningsskade. Kun den impact-skade han fik pga. ham den lille talentløse klaphat fra Real Madrid holdt ham ude.

Måske Ruben Peeters-effekten ?

Hvis så bare Gomez kan være lidt mere tilgængelig i den her sæson og undgå de langvarige muskelskader.

VvD skal så have nogle kampe, hvor han står over - ligesom i sidste sæson.

Og forhåbentligt viser Leoni, at han er helt klar til at spille på dette niveau. Udtagelse til det italienske landsholds vigtige kampe er vel også en god indikation af, at han skal regnes som en central del af planerne for sæsonen.

Han kan sammenlignes lidt med Dean Huijsen.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 02. sep, 2025 09:47

"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. sep, 2025 11:36

God læsning!

Jeg synes også at der er et skifte i dette transfervindue; vi har købt færdigproducerede verdensklasse spillere, og ikke store talenter, som vi vil gøre til verdensklassespillere.

Besvar