Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 27. maj, 2025 06:24

Bayer Leverkusens Sportschef, Simon Rolfes, bekræfter, at der er forhandlinger igang med Liverpool om Florian Wirtz, Det skriver SkySport Germany. Artiklen bekræter også, at Bayern München er afvist, og at det er kun LFC der tales med. Rolfes citeres for at sige: "Han er vores spiller, og det er han stadig i dette øjeblik. Vi må se hvad der sker" Det kan vist kun betegnes som offentlig forhandlingstaktik.
Artiklen (på tysk): https://sport.sky.de/fussball/artikel/s ... 5003/34130

Google translate af artiklen:
Simon Rolfes taler om Florian Wirtz' afgang fra Bayer Leverkusen
''Det er tydeligt, at der er konkret interesse fra Liverpool.'' Men der er ingen yderligere status på nuværende tidspunkt,« sagde Rolfes mandag ved præsentationen af ​​den nye træner Erik ten Hag med henblik på forhandlingerne.

Ifølge Sky Sport har Wirtz takket nej til FC Bayern og skifter til England. "Han er en af ​​vores spillere, og det er han stadig lige nu. Vi får se," sagde Rolfes.

Wirtz' fremtid, der har afvist FC Bayern, som også er interesserede, er "et åbent emne". Forhandlingerne mellem Leverkusen og Liverpool er i gang.

Wirtz-transfersum langt over 100 millioner euro
Noget der diskuteres mellem klubberne er: en rekordstor transfersum for Wirtz - ifølge Sky Sport oplysninger har Liverpool frigivet 130 til 150 millioner euro internt til transferen - plus en LFC-spiller til Werkself.

Det er tvivlsomt, om ten Hag vil være i stand til at byde Wirtz velkommen til forberedelserne til den nye sæson. "Han er bestemt en fantastisk spiller. Jeg har set ham med stor glæde de seneste par år," sagde den hollandske træner, der efterfølger Xabi Alonso. Hvad der nu vil ske med Wirtz, er endnu uvist. "Man ved aldrig i professionel fodbold, man ved det først den 1. september."
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 28. maj, 2025 14:53

Lidt nyheder.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » onsdag, 28. maj, 2025 17:25

Vedr. tweet beskeder og links til dem:
Jeg kan konstatere, at der er svartider, hvor"systemet" (ved ikke om det er forum-sitet, serveren, Musks X-sserver eller hvad) skal bruge noget tid på at generere billedet af tweet/X-opslaget.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 28. maj, 2025 18:28

Cynwal skrev:
onsdag, 28. maj, 2025 17:25
Jeg kan konstatere, at der er svartider, hvor"systemet" (ved ikke om det er forum-sitet, serveren, Musks X-sserver eller hvad) skal bruge noget tid på at generere billedet af tweet/X-opslaget.
Hvis man trykker refresh så kommer de oftest frem
YNWA

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » onsdag, 28. maj, 2025 18:37

Cynwal skrev:
onsdag, 28. maj, 2025 17:25
Er der noget jeg kan gøre? Jeg kan kopiere tweetet, og så copypaste istedet for tweetet. Men ved ikke hvad i synes om det? :)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » onsdag, 28. maj, 2025 18:40

I am convinced Florian Wirtz is going to be a Liverpool player next season, I can't see this one falling through anytime soon.

[@LewisSteele_]

The transfer window opens on Sunday June 1st and I'm expecting Liverpool at least a couple of transfers to be confirmed by Liverpool in that time. 👀🏁

[@LewisSteele_YT]

Negotiations continue for Florian Wirtz who would cost a club record fee.

[@_pauljoyce]

Liverpool are working hard to seal the deal for Florian Wirtz with Bayer Leverkusen.

[@FabrizioRomano]

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » fredag, 30. maj, 2025 14:34

:headbang:

Liverbird

Indlæg af Liverbird » søndag, 01. jun, 2025 17:03

Noget nyt om Wirtz? Nu blev der helt stille, så vidt jeg kan se.
YNWA

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » søndag, 01. jun, 2025 18:48

Liverbird skrev:Noget nyt om Wirtz? Nu blev der helt stille, så vidt jeg kan se.
De er ved at sælge Kelleher pt

Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 04. jun, 2025 10:17

Den norske citerer Bild journalist Axel Hesse for følgende:

"Ifølge Hesse fikk Liverpools hovedtrener Arne Slot tillatelse fra Bayer Leverkusen til å snakke med Wirtz og presentere planene sine allerede i mars. På den tiden brydde Bayern München seg mer om spillerens far og agent, Hans Wirtz, som ønsket at sønnen skulle bli værende i Bundesliga. Bayern skal ha undervurdert sjansen for at Florian ville ta sin egen avgjørelse." :army10:

Hesse skriver videre at Wirtz ville blitt betalt bedre dersom han valgte å bli Bayern-spiller, enn det han vil tjene i Liverpool. Det har blitt rapportert at spilleren er enig med Liverpool FC om en femårskontrakt. Han vil ligge i sjiktet under Mohamed Salah, og tjene 20-22 millioner euro i året. Det anslås å være rundt 350 000 pund i uken. Han vil i så fall bli klubbens tredje best betalte spiller etter Salah og kaptein Virgil van Dijk.

https://www.liverpool.no/nyheter/2025/6 ... n-munchen/

Derudover kan nævnes, at Wirtz selv har været ude på SOME og kalde rygterne om, at han vil have trøje nr. 10 (Mac's pt.), nonsens.

Det virker altså til at være en moden ung mand med fødderne plantet på jorden og hovedet skruet rigtigt på.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 06. jun, 2025 12:54

hmmm, den Wirtz transfer, der må gerne snart ske noget positivt.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 07. jun, 2025 09:47

Hr. Drejer skrev:
fredag, 06. jun, 2025 12:54
hmmm, den Wirtz transfer, der må gerne snart ske noget positivt.
Jeg kan godt følge dig. Der sidder en nagende tvivl dybt i mit nervesystem, at det pludselig falder sammen. Det virker dog til, at Wirtz selv er ret forhippet på, at LFC er det rigtige valg for ham, selv om familien måske hellere så ham fortsætte i Bayern.
Det skal også huskes, at vi taler forhandlinger af et beløb over 1 milliard. Det gøres ikke bare på en 3 minutters telefonsamtale, men er en langstrakt proces, hvor der forhandles små delaftaler på plads som betalingsprofil, med meget mere.

Én ting er dog helt sikkert: Skulle handlen - 7-9-13 og bank under bordet - ende med at falde sammen, vil det være en kæmpe mavepuster på Klubben og alle fans. Jeg tror stadig på det, men min kone beskylder mig også for at være blåøjet optimist en gang imellem
Vi SMADRER det PIShold !

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 07. jun, 2025 09:57

Ja, alle signaler er positive, og jeg tror også den går igennem. Men jeg vil gerne se ham i den røde trøje.

Det bliver interessant hvad Leverkusen siger til det tredje bud!

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 07. jun, 2025 21:23

Rolig nu. Den er hjemme....Og det er ikke Uffe-jinx

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 07. jun, 2025 21:39

Der skulle lige købes en ungarsk målmand først

Besvar