Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 30. okt, 2022 21:56

Det er vores midtbane som er problemet. Den beskytter ikke vores forsvar, og den støtter ikke vores angreb. Før var det os der moste de andre, nu er det dem som moser os.

Fabinho: Færdig
Hendo: På vej ned, og bør vel have samme status som Milner
Thiago: Skadesplaget.
Ox, Keita og Milner: Til sommer er de væk
Jones: Måske ikke god nok til at starte. Okey som 4-6 valg.
Elliott, Carvalho og Bajcetic: Tiden må vise om de har niveauet.

Vi kan vel allerede begynde og rekrutterer til januar.

Problemet er at Hendo og Fabinho er på lukrative kontrakter. Hendo til 2025 og Fabinho til 2026, og det begrænser vores økonomi. Så vidt jeg husker får £180-200.000 om ugen. Jeg tvivler på at der er nogen som vil købe dem, når de har den løn. Ox, Keita og Milner smutter gratis, men der er til gengæld en del sparede lønkroner. Jones bør vi vel kunne få £25 M. af Bournemouth eller Southampton, eller en anden klub som kæmper om overlevelse i PL. På den anden side, han brokker sig ikke over sin rolle på holdet.

Der skal investeres tungt, men vi kender efterhånden FSG, og de er lidt nærige. Så hvem kan styrke vores midtbane, uden at sprænge budgettet? Tielemans kan være en god billig løsning. Men han vil kun skifte til en klub som spiller i CL næste sæson. Lyons Houssem Aouar er også en mulighed. Og nu hvor vi er ved Lyon, så har de en spændende midtbanespiller rendende i Maxence Caqueret. Bennacer fra Milan er også en mulighed. Han er på en kontrakt som giver £35.000 om ugen. Den lan kan vi sagtens trumfe! I kan sikkert nævne mange flere interessant navne.

Men vi kan starte med at få Morton hjem fra Blackburn og give ham chancen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 02. nov, 2022 16:04

Hr. Drejer skrev:
søndag, 30. okt, 2022 21:56
Det er vores midtbane som er problemet. Den beskytter ikke vores forsvar, og den støtter ikke vores angreb. Før var det os der moste de andre, nu er det dem som moser os.

Fabinho: Færdig
Hendo: På vej ned, og bør vel have samme status som Milner
Thiago: Skadesplaget.
Ox, Keita og Milner: Til sommer er de væk
Jones: Måske ikke god nok til at starte. Okey som 4-6 valg.
Elliott, Carvalho og Bajcetic: Tiden må vise om de har niveauet.

Vi kan vel allerede begynde og rekrutterer til januar.

Problemet er at Hendo og Fabinho er på lukrative kontrakter. Hendo til 2025 og Fabinho til 2026, og det begrænser vores økonomi. Så vidt jeg husker får £180-200.000 om ugen. Jeg tvivler på at der er nogen som vil købe dem, når de har den løn. Ox, Keita og Milner smutter gratis, men der er til gengæld en del sparede lønkroner. Jones bør vi vel kunne få £25 M. af Bournemouth eller Southampton, eller en anden klub som kæmper om overlevelse i PL. På den anden side, han brokker sig ikke over sin rolle på holdet.

Der skal investeres tungt, men vi kender efterhånden FSG, og de er lidt nærige. Så hvem kan styrke vores midtbane, uden at sprænge budgettet? Tielemans kan være en god billig løsning. Men han vil kun skifte til en klub som spiller i CL næste sæson. Lyons Houssem Aouar er også en mulighed. Og nu hvor vi er ved Lyon, så har de en spændende midtbanespiller rendende i Maxence Caqueret. Bennacer fra Milan er også en mulighed. Han er på en kontrakt som giver £35.000 om ugen. Den lan kan vi sagtens trumfe! I kan sikkert nævne mange flere interessant navne.

Men vi kan starte med at få Morton hjem fra Blackburn og give ham chancen.
Jeg er enig langt hen af vejen, men kan ikke lade være med at stille spørgsmål ved om Fabinho's formnedgang/udstilling skyldes:

1. Han har i flere kampe i denne sæson haft ret unge spillere ved siden af sig f.eks. Eliott, eller Carvalho. De giver ikke samme støtte som Henderson/Thiago gør, hvorfor han bliver udstillet mere.
2. Som du selv nævner er Henderson ikke den samme han var for et par år siden, og det medføre han ikke kan støtte Fabinho på samme vis som tidligere.
3. Modstanderne har fået større fokus på at lukke Fabinho HELT ned, og "overfalde ham". Kombineret med den mindre støtte gør det Fabinho udstilles mere.

Jeg kunne godt have en ide om Fabinho ville se langt bedre ud, hvis han havde 1-2 andre, eksempelvis Bellingham eller Rice ved sin side, så han ikke bliver lukket ned, eller skal dække for meget.

JaFu
Indlæg: 43
Tilmeldt: mandag, 19. apr, 2021 13:45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JaFu » onsdag, 07. dec, 2022 05:01

Efter at have set Marokko sende Spanien ud af VM var jeg svært imponeret af Marokkos nr 4 Amrabat - virkelig en solid defensiv midtbanespiller. Efterfølgende læste jeg, at der skulle være Interesse i ham fra Liverpool. Mange rygter for tiden men skulle der vise sig at være kød på historien, er det et ja-tak herfra!
Han havde rygproblemer op til kampen i går og spillede på smertestillende. Hvis kampen i går viste hans niveau, når han er småskadet, er der godt nok et stort potentiale dér.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 09. dec, 2022 11:51

JaFu skrev:
onsdag, 07. dec, 2022 05:01
Efter at have set Marokko sende Spanien ud af VM var jeg svært imponeret af Marokkos nr 4 Amrabat - virkelig en solid defensiv midtbanespiller. Efterfølgende læste jeg, at der skulle være Interesse i ham fra Liverpool. Mange rygter for tiden men skulle der vise sig at være kød på historien, er det et ja-tak herfra!
Han havde rygproblemer op til kampen i går og spillede på smertestillende. Hvis kampen i går viste hans niveau, når han er småskadet, er der godt nok et stort potentiale dér.

Han bliver god. Jeg er lidt i tvivl om han holder i pl. Men som udviklingsspiller okay herfra.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 09. dec, 2022 23:42

JaFu skrev:
onsdag, 07. dec, 2022 05:01
Efter at have set Marokko sende Spanien ud af VM var jeg svært imponeret af Marokkos nr 4 Amrabat - virkelig en solid defensiv midtbanespiller. Efterfølgende læste jeg, at der skulle være Interesse i ham fra Liverpool. Mange rygter for tiden men skulle der vise sig at være kød på historien, er det et ja-tak herfra!
Han havde rygproblemer op til kampen i går og spillede på smertestillende. Hvis kampen i går viste hans niveau, når han er småskadet, er der godt nok et stort potentiale dér.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg håber virkelig, at vi aldrig igen køber en spiller baseret på en flot slutrunde (El Hadji Diouf).

Amrabat kan vel dårligt betegnes som fast starter i Fiorentina i denne sæson. Og hvis han kan, så var han det i hvert fald ikke i sidste sæson. Jeg kan på ingen måde forestille mi, at han skulle have kvalitet nok til at bidrage til vores hold.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 10. dec, 2022 09:25

texy skrev:
fredag, 09. dec, 2022 23:42
JaFu skrev:
onsdag, 07. dec, 2022 05:01
Efter at have set Marokko sende Spanien ud af VM var jeg svært imponeret af Marokkos nr 4 Amrabat - virkelig en solid defensiv midtbanespiller. Efterfølgende læste jeg, at der skulle være Interesse i ham fra Liverpool. Mange rygter for tiden men skulle der vise sig at være kød på historien, er det et ja-tak herfra!
Han havde rygproblemer op til kampen i går og spillede på smertestillende. Hvis kampen i går viste hans niveau, når han er småskadet, er der godt nok et stort potentiale dér.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg håber virkelig, at vi aldrig igen køber en spiller baseret på en flot slutrunde (El Hadji Diouf).

Amrabat kan vel dårligt betegnes som fast starter i Fiorentina i denne sæson. Og hvis han kan, så var han det i hvert fald ikke i sidste sæson. Jeg kan på ingen måde forestille mi, at han skulle have kvalitet nok til at bidrage til vores hold.
...og Salif Diao med, for den sags skyld. Patric Berger og Vladimir Smicer nåede i mine øjne heller aldrig at blive mere end gennemsnitlige spillere i deres Liverpool tid.

Prisen for "Dårligste LFC køb efter en slutrunde" går dog ubetinget til Torben Piechnik:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

JaFu
Indlæg: 43
Tilmeldt: mandag, 19. apr, 2021 13:45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JaFu » søndag, 11. dec, 2022 13:40

Så er der mere dårlig nyt, til dem der ikke ønsker en god spiller fra VM slutrunden ;-)
Denne gang er det argentinske Enzo Fernandes fra Benfica, som vi angiveligt skulle være så interesseret i, at vi har henvendt os til Benfica.


Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 11. dec, 2022 21:25

Han har gjort det aldeles nydeligt i Benfica, så det er ikke den samme kategori.
"We're not racist, we only hate the mancs"

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » søndag, 11. dec, 2022 22:17

Emmy skrev:
søndag, 11. dec, 2022 21:25
Han har gjort det aldeles nydeligt i Benfica, så det er ikke den samme kategori.
Enzo Fernandez var helt og aldeles fremragende i hans sidste sæson hos River Plate hvor han blev kåret til den bedste spiller i Argentina. Efter min mening var det lidt af et scoop af Benfica fik hentet ham foran europas storklubber, også selvom han vel stadig kunne betegnes som et talent. Vi ved dog, at Portugal ofte er vejen ind i Europa for sydamerikanske spillere. Og Enzo har domineret i sin første halvsæson hos Benfica, hvor han så vidt jeg ved stadig ikke har tabt en fodboldkamp i hverken liga eller Champions League. Benfica spillede bl.a. uafgjort med PSG 2 gange og slog Juventus 2 gange.

Jeg betragter ikke mig selv om et eller andet transferorakel, men Fernandez er uden tvivl min nr. 2 på ønskelisten over midtbanespillere som vi bør kæmpe om, naturligvis efter Jude Bellingham. Og med de markante typeforskelle, kunne der sagtens argumenteres for prioritet 1A og 1B.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 12. dec, 2022 20:17

sjampen skrev:
søndag, 11. dec, 2022 22:17
Emmy skrev:
søndag, 11. dec, 2022 21:25
Han har gjort det aldeles nydeligt i Benfica, så det er ikke den samme kategori.
Enzo Fernandez var helt og aldeles fremragende i hans sidste sæson hos River Plate hvor han blev kåret til den bedste spiller i Argentina. Efter min mening var det lidt af et scoop af Benfica fik hentet ham foran europas storklubber, også selvom han vel stadig kunne betegnes som et talent. Vi ved dog, at Portugal ofte er vejen ind i Europa for sydamerikanske spillere. Og Enzo har domineret i sin første halvsæson hos Benfica, hvor han så vidt jeg ved stadig ikke har tabt en fodboldkamp i hverken liga eller Champions League. Benfica spillede bl.a. uafgjort med PSG 2 gange og slog Juventus 2 gange.

Jeg betragter ikke mig selv om et eller andet transferorakel, men Fernandez er uden tvivl min nr. 2 på ønskelisten over midtbanespillere som vi bør kæmpe om, naturligvis efter Jude Bellingham. Og med de markante typeforskelle, kunne der sagtens argumenteres for prioritet 1A og 1B.
Enig. Kunne Enzo skifte i januar og Bellingham til sommer. Så stopper Milner, Ox og Keita.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 13. dec, 2022 14:28

Gad vide om der er hold i nogen af alle de rygter, der kører.
Bellingham, Amrabat, Enzo.
Der skal da godt nok hives nogle skejs op af lommen.
Måske har FSG allerede en køber på hånden, det gerne vil bruge penge på spillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » mandag, 26. dec, 2022 22:18


Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 26. dec, 2022 22:45

pingel skrev:
mandag, 26. dec, 2022 22:18
Gakpo på vej😊👍🎅🏻

https://twitter.com/ptgorst/status/1607 ... 4iFr5dvSmQ
Billigt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 26. dec, 2022 22:47

Emmy skrev:
mandag, 26. dec, 2022 22:45
pingel skrev:
mandag, 26. dec, 2022 22:18
Gakpo på vej😊👍🎅🏻

https://twitter.com/ptgorst/status/1607 ... 4iFr5dvSmQ
Billigt
Frygter lidt den transfer gør vi så ikke får en ny til midtbanen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 26. dec, 2022 23:06

Der er også penge til en midtbane (ifølge Joyce og Pearce). Gakpo kan spille midterangriber, offensiv midt og venstre ving. Han kan beklæde flere positioner.
Senest rettet af Hr. Drejer mandag, 26. dec, 2022 23:12, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar