eller en daniel wassm han kan dække alle pladser i højre side, spiller for top 4 klub i spanien og er fast mand, har et godt spark, og er energisk.
ja ja jeg har de rød/hvide briller på

hvis vi manglede en højreback, så kunne de da være fornuftige bud, men det gør vi vel ikke rigtigt?lunderskov skrev:som en ny robbo, bare til hb kunne en rasmus nissen kristensen ikke være et bud der han er jo næsten fast mand for ajax?
eller en daniel wassm han kan dække alle pladser i højre side, spiller for top 4 klub i spanien og er fast mand, har et godt spark, og er energisk.
De er ikke bare i nærheden af at have den fornødne klasselunderskov skrev:som en ny robbo, bare til hb kunne en rasmus nissen kristensen ikke være et bud der han er jo næsten fast mand for ajax?
Hvis de vil af med ham billigt kam vi da godt overtage. Han er det tætteste RM har på en Milner.Emmy skrev:Jeg er meget sikker på at jeg har læst et troværdigt sted at Marcelo har fået besked om at han er færdig i Real Madrid.
Filos of Isk skrev:Hvis de vil af med ham billigt kam vi da godt overtage. Han er det tætteste RM har på en Milner.Emmy skrev:Jeg er meget sikker på at jeg har læst et troværdigt sted at Marcelo har fået besked om at han er færdig i Real Madrid.
Sent from my iPhone using Tapatalk
De tænker jo nok det samme.Oomph242 skrev:Filos of Isk skrev:Hvis de vil af med ham billigt kam vi da godt overtage. Han er det tætteste RM har på en Milner.Emmy skrev:Jeg er meget sikker på at jeg har læst et troværdigt sted at Marcelo har fået besked om at han er færdig i Real Madrid.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mon ikke Juventus allerede har budt ind på ham. De plejer at være glade for spillere i den alder.
Mbappe rygter.ilusio skrev:Shit der er stille omkring rygter.
Jeg ved godt det nok er positivt, men alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke at vi snart skal igang. Både med salg og køb.
Jeg tror der er rigtig meget lureri for tiden.ilusio skrev:Shit der er stille omkring rygter.
Jeg ved godt det nok er positivt, men alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke at vi snart skal igang. Både med salg og køb.
Jeg stoler som vanligt på, at Klopp ved, hvordan niveau'et er hos vores "bænk", og at han handler, hvis det er påkrævet.Tom_Jorsal skrev:Jeg er heller ikke vild med det. Vi bliver nødt til at bygge på og hente spillere, hvis vi skal vippe City af tronen. Vores bænk er de seneste år blevet stærkere, men vi er meget skrøbelig ift. skader blandt vores offensive spillere. Der er altså relativt stor niveauforskel på vores foretrukne fronttrio og så Shaqiri og Origi, der vel er de næste i rækken, hvis - gud forbyde det - Mané, Firmino eller Salah bliver skadet. Overvej, hvis to af dem blev skadet på samme tid. Det er ærgerligt, vi ikke gik efter Julian Brandt, synes jeg. Højt niveau, ret billig og ung.