Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Dieks
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » torsdag, 03. aug, 2017 23:27

texy skrev:
Dieks skrev:Nu er der blevet snakket meget frem og tilbage mht om et transfer vindue er godkendt eller ej. Så jeg kom til at tænke på hvilket transfervindue i syntes der gennem de sidste 30 år har været det bedste?

Eller i hvert faldet det i havde de største forventninger til.

https://www.transfermarkt.co.uk/liverpo ... lpos=&w_s=
Jeg var ikke begyndt at følge Liverpool endnu (var liiige lidt for lille...), men ingen tvivl for mig om, at Liverpool handlede allerbedst i 1977. 2 af vores bedste spillere nogensinde i form af Souness og Alan Hansen blev hentet sammen med vores i mine øjne ubetinget bedste spiller nogensinde Kenny Dalglish.

Men det kan sagtens være at forventningerne dengang ikke var skyhøje, da man samtidig sagde farvel til et ikon i form af Kevin Keegan.
Haha ja er det ikke den tid man kalder for "de gode gamle dage". Men når jeg har kigget lidt tilbage på transfer vinduerne så kan jeg ikke rigtig se et vindue hvor der er blevet hentet mange "klassespillere". Så med dette sommers signing af Salah, der indtil videre giver tro på at vi er kommet er skidt i den rigtige retning. Kan vi samtidig holde på Coutinho og måske få styrket forsvaret yderligere så vil jeg mene at det har været et rigtig godt transfer vindue. Men det vil den/de kommende sæsoner vise.
YNWA..!

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 03. aug, 2017 23:31

Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:Der er urealistisk, at vi kan hente en spiller der er lige så god som Coutinho, ligegyldigt hvor mange penge vi har at arbejde med. Mbappe kan vi godt skyde en hvid pil efter.
Hvis Coutinho smutter, så tror jeg vi henter Pulisic. Han er en mulighed.
Måske. Men sikke et niveaufald.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 03. aug, 2017 23:44

Aggerdoo skrev:
Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:Der er urealistisk, at vi kan hente en spiller der er lige så god som Coutinho, ligegyldigt hvor mange penge vi har at arbejde med. Mbappe kan vi godt skyde en hvid pil efter.
Uanset, bliver det et niveaufald.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 03. aug, 2017 23:59

Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:
Hr. Drejer skrev:
Uanset, bliver det et niveaufald.
Præcis som jeg skrev. Derfor er det vigtigt ikke at give efter og sælge Coutinho.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 04. aug, 2017 00:04

Hr. Drejer skrev:FSG er i Liverpool for at tjene penge. Alt andet er de fuldstændige ligeglad med.

Jeg er enig med Mambo i at vi er et subtophold. Mens FSG har ejet os, har vi været i CL en gang - snart to. Vi har vundet et trofæ, og blevet nummer 2 en enkelt gang. Det er rystende læsning. Og hvis ikke de begynder at investere store beløb i truppen, vil vi fortsætte med at være et subtophold. Desværre.
Udover Chelsea og City, hvem har så nogle ejere der reelt spytter penge i truppen?

Lad nu være med at blande tingene sammen.

PS: Coutinho bliver, så skal vi ikke alle begrave den non-story?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 04. aug, 2017 00:20

ilusio skrev:
Hr. Drejer skrev:FSG er i Liverpool for at tjene penge. Alt andet er de fuldstændige ligeglad med.

Jeg er enig med Mambo i at vi er et subtophold. Mens FSG har ejet os, har vi været i CL en gang - snart to. Vi har vundet et trofæ, og blevet nummer 2 en enkelt gang. Det er rystende læsning. Og hvis ikke de begynder at investere store beløb i truppen, vil vi fortsætte med at være et subtophold. Desværre.
Udover Chelsea og City, hvem har så nogle ejere der reelt spytter penge i truppen?

PSG, Milan, Barca, Real Madrid. Flere!?

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 04. aug, 2017 00:31

Hr. Drejer skrev:
ilusio skrev:

Everton og West ham får vist også lidt kapital af ejerne. Southampton bliver måske de næste, hvis der kommer kinesere på banen.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 04. aug, 2017 00:50

Ja, og der er flere klubber som får penge af ejerne. Jeg tror illusio er blevet forvirret af alle de store beløb.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 04. aug, 2017 00:57

Hr. Drejer skrev:Ja, og der er flere klubber som får penge af ejerne. Jeg tror illusio er blevet forvirret af alle de store beløb.
Det er for mig ok, hvis ejerne ikke smider i. Men med to gange monster tv penge så er det irriterende, hvis vi for anden gang går nærmest i 0.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 04. aug, 2017 01:05

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja, og der er flere klubber som får penge af ejerne. Jeg tror illusio er blevet forvirret af alle de store beløb.
Det er for mig ok, hvis ejerne ikke smider i. Men med to gange monster tv penge så er det irriterende, hvis vi for anden gang går nærmest i 0.
Enig. Vi har været i 0 i næsten hvert transfervindue siden FSG overtog os. Derfor bliver vi aldrig et tophold!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 04. aug, 2017 08:46

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Enig. Vi har været i 0 i næsten hvert transfervindue siden FSG overtog os. Derfor bliver vi aldrig et tophold!
Prøv nu at kontrollere fakta, før du bare kommer med en et udsagn, som passer dit humør/dagsorden. Det er jo himmelråbende langt fra sandheden, det som du der postulerer, og det tager under 30 sek. at kontrollere ved en søgning:
http://www.transferleague.co.uk/liverpo ... -transfers

Hvis jeg skal blive på argumentationsniveauet, så kan jeg konstatere ved hurtig hovedregning, at der under FSG er et netspend på hundredevis af millioner £.
Senest rettet af Cynwal fredag, 04. aug, 2017 09:23, rettet i alt 1 gang.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jeppe
Geografisk sted: Odense
Alder: 41

Indlæg af Jeppe » fredag, 04. aug, 2017 08:46

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Nu må det altså stoppe med de her selvbestaltede sandheder. Det er ok at have en holdning til tingene, men hvis man kommer med så skråsikre udtalelser, må man lige gøre sig den umage at undersøge det.

Vi ligger over de seneste 5 sæsoner nummer 4-5 på net-spend alt efter hvilke kilder du kigger på. Og det er med et vindue sidste år, hvor vi går i plus, men hvor de mest bemærkelsværdige salg var Benteke og Joe Allen, som alligevel ikke havde en fremtid i klubben.

http://www.totalsportek.com/money/premi ... t-5-years/
http://www.transferleague.co.uk/premier ... ve-seasons
https://talksport.com/football/transfer ... 0531197906 (denne er uden dette års vindue)

Vi kan sagtens gøre det bedre på transfervinduet, så dette er som sådan ikke et forsvar af klubbens ageren. Men mere et opråb for at folk lige sætter sig ind i den debat de er i gang med, ellers kører det hele bare rundt i følelser.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Jeppe
Geografisk sted: Odense
Alder: 41

Indlæg af Jeppe » fredag, 04. aug, 2017 08:46

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Prøv nu at kontrollere fakta, før du bare kommer med en et udsagn, som passer dit humør/dagorden. Det er jo himmelråbende langt fra sandheden, det som du der postulerer, og det tager under 30 sek. at kontrollere ved en søgning:

Hvis jeg skal blive på argumentationsniveauet, så kan jeg konstatere ved hurtig hovedregning, at der under FSG er et netspend på hundredevis af millioner £.
Haha, 2 sjæle en tanke ;-)
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 04. aug, 2017 09:09

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
ilusio skrev:

Everton og West ham får vist også lidt kapital af ejerne. Southampton bliver måske de næste, hvis der kommer kinesere på banen.
Nu var det engelske hold jeg tænkte på.
Hvem får Barca penge fra egentlig? Er de ikke medlemsejet?

Ved vi noget eller gætter vi når vi siger at Everton og West Ham får penge af ejerne?

Når det er sagt, så ja, der er nogle gange de mindre klubber skubbes igang med investeringer, men jeg ser ingen i disse år fra Chelsea, scum, arsenal, spurs fx.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 04. aug, 2017 09:33

Du har ret mht Barca. Men de har råd til de dyreste spillere. Men de har en præsidential system, og under disse valgkampe, lover kandidaterne at købe den og den spiller, og betale af egen lomme, for at få så mange stemmer som muligt.

Jeg ved ikke med West Ham, men Everton har fået betydelige midler fra deres ejer. Jeg mener også at han betalte grunden ved havnen, som deres nye stadion skal bygges på.

Besvar