Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 19. apr, 2017 18:30

nikand skrev: Bonucci i Liverpool gør mig liderlig

Ret bramfrit statement :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 19. apr, 2017 19:17

Jeg er med på, at man ikke kan generalisere på den måde, jeg kommer til nu. Men jeg mindes ikke mange italienere, der har præsteret i PL. Og da slet ikke i Liverpool. Hukommelsen svigter mig ofte, så måske jeg tager fejl. Men såfremt jeg har ret, så må man spørge sig selv om det er en strukturel ting, og om Bonucci i så fald bliver en outlier eller ej.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
matty
Geografisk sted: østofte...
Alder: 33

Indlæg af matty » onsdag, 19. apr, 2017 20:34

Så lige vi efter sigende er ude efter en 20 årig DM fra Santos, han hedder Thiago Maia, og udover en hurtig youtube search aner jeg intet om ham, nogen der følger brasiliansk fodbold og kan uddybe om han ville være brugbar :-)
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 19. apr, 2017 20:36

Surf skrev:Jeg er med på, at man ikke kan generalisere på den måde, jeg kommer til nu. Men jeg mindes ikke mange italienere, der har præsteret i PL. Og da slet ikke i Liverpool. Hukommelsen svigter mig ofte, så måske jeg tager fejl. Men såfremt jeg har ret, så må man spørge sig selv om det er en strukturel ting, og om Bonucci i så fald bliver en outlier eller ej.
Der har været flops, ja. Men der har også været gevinster. Senest Gabbiadini og før ham Pellè. Tidligere Di Canio, Diamanti og Ogbonna i West Ham. Og Zola. Jeg har sikkert også glemt nogle.

Edit: Ranocchia gør det også fint i Hull.

Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 45

Indlæg af Weissmuller » onsdag, 19. apr, 2017 21:37

AJ skrev:
Surf skrev:Jeg er med på, at man ikke kan generalisere på den måde, jeg kommer til nu. Men jeg mindes ikke mange italienere, der har præsteret i PL. Og da slet ikke i Liverpool. Hukommelsen svigter mig ofte, så måske jeg tager fejl. Men såfremt jeg har ret, så må man spørge sig selv om det er en strukturel ting, og om Bonucci i så fald bliver en outlier eller ej.
Der har været flops, ja. Men der har også været gevinster. Senest Gabbiadini og før ham Pellè. Tidligere Di Canio, Diamanti og Ogbonna i West Ham. Og Zola. Jeg har sikkert også glemt nogle.

Sølvræven fra Boro'
De Matteo havde desværre også god succes.
Senest rettet af Weissmuller onsdag, 19. apr, 2017 21:39, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 19. apr, 2017 21:38

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/pr ... ny-keeper/

Her i denne artikel, der er hvad de såkaldte velinformerede journalister siger om, hvad vi kan forvente til sommer og plejer de ikke være rimeligt velunderrettede? Jeg siger som sådan ikke at det skuffer mig, for jeg ved godt at vi ikke får fra absolut bedste hylde, men snarere spillere, der (måske) kan udvikle sig til at blive en sådan, men jeg savner nu alligevel en enkelt eller to lidt mere rutinerede og bærende krafter på listen, der kan gå direkte ind på holdet.
Og jeg savner typer - en angriber, en kreativ midtbanespiller, der også kan spiller 6er.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 19. apr, 2017 21:42

Italienere i Liverpool har i hvert fald ikke markeret sig voldsomt godt. Tror dette er listen.

Aquilani
Balotelli
Borini
Dossena
Padelli

Men jeg vil nu mene, at Bonucci er i en anden liga end spillerne på den liste, og hvis vi nogensinde skulle have det held at hente ham, så forestiller jeg mig ikke, at han ville have problemer med at markere sig både i Liverpool og i ligaen.
Kloppite

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 19. apr, 2017 21:43

Har på fornemmelsen, at vi til sommer kommer til at bruge rigtig mange penge på spillere, der ikke for alvor kommer til ar rykke os. Synes så mange gange før vi har hørt, at NU vil man bruge mange penge... og vi halter stadig bagefter.

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 19. apr, 2017 21:52

Jesper skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/2017/pr ... ny-keeper/

Her i denne artikel, der er hvad de såkaldte velinformerede journalister siger om, hvad vi kan forvente til sommer og plejer de ikke være rimeligt velunderrettede? Jeg siger som sådan ikke at det skuffer mig, for jeg ved godt at vi ikke får fra absolut bedste hylde, men snarere spillere, der (måske) kan udvikle sig til at blive en sådan, men jeg savner nu alligevel en enkelt eller to lidt mere rutinerede og bærende krafter på listen, der kan gå direkte ind på holdet.
Og jeg savner typer - en angriber, en kreativ midtbanespiller, der også kan spiller 6er.
Undrer mig lidt over, at der står, at man kan lokke en spiller som Brandt med fast spilletid. Ingen tvivl om, at han er god. Og han ville også få mange kampe. Men fast? Foran Coutinho? Det virker urealistisk i mine øjne.

Det er meget svært at finde spillere, der ville kunne føle sig sikre på en fast startplads i vores offensiv. I mine øjne vil det kun være de helt store angriber-navne, der med nogen sikkerhed kan tilbydes dette. Og med helt store navne tænker jeg Aubameyang, Lacazette, m.fl.

Vi har det mest scorende hold i PL, så det er ikke fordi vores førstevalg på de offensive pladser er specielt lette at opgradere på.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 19. apr, 2017 21:59

texy skrev:
Jesper skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/2017/pr ... ny-keeper/

Undrer mig lidt over, at der står, at man kan lokke en spiller som Brandt med fast spilletid. Ingen tvivl om, at han er god. Og han ville også få mange kampe. Men fast? Foran Coutinho? Det virker urealistisk i mine øjne.

Det er meget svært at finde spillere, der ville kunne føle sig sikre på en fast startplads i vores offensiv. I mine øjne vil det kun være de helt store angriber-navne, der med nogen sikkerhed kan tilbydes dette. Og med helt store navne tænker jeg Aubameyang, Lacazette, m.fl.

Vi har det mest scorende hold i PL, så det er ikke fordi vores førstevalg på de offensive pladser er specielt lette at opgradere på.
Det har du ret i, men som Surf også skrev et sted, så har de jo ikke alle ramt niveau sæsonen igennem. Og der vil altid være skader og formnedgange. Måske kan vi også få mere fleksibilitet i vores spil.
Jeg har kun godt at sige om Firmino, men notorisk målscorer bliver han nok aldrig. Sådan en med plus 20 mål, det vil jeg ikke sige nej til
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 19. apr, 2017 22:20

Weissmuller skrev:
AJ skrev:

Sølvræven fra Boro'
De Matteo havde desværre også god succes.
Men ingen af dem var ligefrem stjernespillere på tophold. Måske maksimalt bærende spillere på midterhold.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 19. apr, 2017 22:43

Nu florerer der igen rygter om, at Klopp ikke er interesseret i at hente en ny VB, der skal gå direkte i start-11'eren, men blot vil nøjes med Sessegnon som understudy til Milner. Medmindre det betyder, at vi skifter til et 3-mandsforsvar bestående af Matip, Bonucci og van Dijk, så håber jeg, at det er en and!

Der er heller ingen planer om at hente en ny målmand, hvor man i stedet vil fokusere på Mignolet og Karius.

Ydermere skulle han heller ikke være interesseret i at hente et såkaldt focal point (fokuspunkt) ala Kane og Costa. Det vil sige en spiller alt spillet fokuseres på skal resultere i, at den spiller kommer frem til chancer. Det kunne godt lyde som om, at Klopp satser på Firmino fremfor at hente en decideret målsluger.

Det er Paul Joyce, der melder alle tre ting. Så kan jer, der sidder på mobil og ikke kan læse tweets også følge med. :)
Senest rettet af Kasper88 onsdag, 19. apr, 2017 22:50, rettet i alt 3 gange.
Corner taken quickly...

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 19. apr, 2017 22:45

Kasper88 skrev:Nu florerer der igen rygter om, at Klopp ikke er interesseret i at hente en ny VB, der skal gå direkte i start-11'eren, men blot vil nøjes med Sessegnon som understudy til Milner. Medmindre det betyder, at vi skifter til et 3-mandsforsvar bestående af Matip, Bonucci og van Dijk, så håber jeg, at det er en and!
Flere af de sædvanligvis troværdige lokale journalister har skrevet det de seneste uger, så der er nok noget om snakken. Ærgerligt.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 19. apr, 2017 22:48

@ Aggerdoo:

Ja, det tænker jeg desværre også. Jeg fik i øvrigt lige tilføjet et par andre punkter, jeg først fik læst efter, jeg havde postet indlægget. Det lyder ikke til, at vi skal forvente det helt store til sommer på hverken angrebsposten, venstrebacken eller målmandsposten.
Corner taken quickly...

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 19. apr, 2017 22:49

Surf skrev: Men ingen af dem var ligefrem stjernespillere på tophold. Måske maksimalt bærende spillere på midterhold.
Men du skrev også bare, at der ikke har været mange, der har præsteret.

Det er jo heller ikke sådan rigtig topnavne, der er skiftet til PL. Zola og så vores flops Aquilani og Balotelli kommer vel tættest på. Det er jo ikke ligefrem Totti, Del Piero og Vieri vi snakker om.

Besvar