Ret bramfrit statementnikand skrev: Bonucci i Liverpool gør mig liderlig

Ret bramfrit statementnikand skrev: Bonucci i Liverpool gør mig liderlig
Der har været flops, ja. Men der har også været gevinster. Senest Gabbiadini og før ham Pellè. Tidligere Di Canio, Diamanti og Ogbonna i West Ham. Og Zola. Jeg har sikkert også glemt nogle.Surf skrev:Jeg er med på, at man ikke kan generalisere på den måde, jeg kommer til nu. Men jeg mindes ikke mange italienere, der har præsteret i PL. Og da slet ikke i Liverpool. Hukommelsen svigter mig ofte, så måske jeg tager fejl. Men såfremt jeg har ret, så må man spørge sig selv om det er en strukturel ting, og om Bonucci i så fald bliver en outlier eller ej.
Sølvræven fra Boro'AJ skrev:Der har været flops, ja. Men der har også været gevinster. Senest Gabbiadini og før ham Pellè. Tidligere Di Canio, Diamanti og Ogbonna i West Ham. Og Zola. Jeg har sikkert også glemt nogle.Surf skrev:Jeg er med på, at man ikke kan generalisere på den måde, jeg kommer til nu. Men jeg mindes ikke mange italienere, der har præsteret i PL. Og da slet ikke i Liverpool. Hukommelsen svigter mig ofte, så måske jeg tager fejl. Men såfremt jeg har ret, så må man spørge sig selv om det er en strukturel ting, og om Bonucci i så fald bliver en outlier eller ej.
Edit: Ranocchia gør det også fint i Hull.
Undrer mig lidt over, at der står, at man kan lokke en spiller som Brandt med fast spilletid. Ingen tvivl om, at han er god. Og han ville også få mange kampe. Men fast? Foran Coutinho? Det virker urealistisk i mine øjne.Jesper skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/2017/pr ... ny-keeper/
Her i denne artikel, der er hvad de såkaldte velinformerede journalister siger om, hvad vi kan forvente til sommer og plejer de ikke være rimeligt velunderrettede? Jeg siger som sådan ikke at det skuffer mig, for jeg ved godt at vi ikke får fra absolut bedste hylde, men snarere spillere, der (måske) kan udvikle sig til at blive en sådan, men jeg savner nu alligevel en enkelt eller to lidt mere rutinerede og bærende krafter på listen, der kan gå direkte ind på holdet.
Og jeg savner typer - en angriber, en kreativ midtbanespiller, der også kan spiller 6er.
Det har du ret i, men som Surf også skrev et sted, så har de jo ikke alle ramt niveau sæsonen igennem. Og der vil altid være skader og formnedgange. Måske kan vi også få mere fleksibilitet i vores spil.texy skrev:Undrer mig lidt over, at der står, at man kan lokke en spiller som Brandt med fast spilletid. Ingen tvivl om, at han er god. Og han ville også få mange kampe. Men fast? Foran Coutinho? Det virker urealistisk i mine øjne.Jesper skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/2017/pr ... ny-keeper/
Her i denne artikel, der er hvad de såkaldte velinformerede journalister siger om, hvad vi kan forvente til sommer og plejer de ikke være rimeligt velunderrettede? Jeg siger som sådan ikke at det skuffer mig, for jeg ved godt at vi ikke får fra absolut bedste hylde, men snarere spillere, der (måske) kan udvikle sig til at blive en sådan, men jeg savner nu alligevel en enkelt eller to lidt mere rutinerede og bærende krafter på listen, der kan gå direkte ind på holdet.
Og jeg savner typer - en angriber, en kreativ midtbanespiller, der også kan spiller 6er.
Det er meget svært at finde spillere, der ville kunne føle sig sikre på en fast startplads i vores offensiv. I mine øjne vil det kun være de helt store angriber-navne, der med nogen sikkerhed kan tilbydes dette. Og med helt store navne tænker jeg Aubameyang, Lacazette, m.fl.
Vi har det mest scorende hold i PL, så det er ikke fordi vores førstevalg på de offensive pladser er specielt lette at opgradere på.
Men ingen af dem var ligefrem stjernespillere på tophold. Måske maksimalt bærende spillere på midterhold.Weissmuller skrev:Sølvræven fra Boro'AJ skrev:Der har været flops, ja. Men der har også været gevinster. Senest Gabbiadini og før ham Pellè. Tidligere Di Canio, Diamanti og Ogbonna i West Ham. Og Zola. Jeg har sikkert også glemt nogle.Surf skrev:Jeg er med på, at man ikke kan generalisere på den måde, jeg kommer til nu. Men jeg mindes ikke mange italienere, der har præsteret i PL. Og da slet ikke i Liverpool. Hukommelsen svigter mig ofte, så måske jeg tager fejl. Men såfremt jeg har ret, så må man spørge sig selv om det er en strukturel ting, og om Bonucci i så fald bliver en outlier eller ej.
Edit: Ranocchia gør det også fint i Hull.
De Matteo havde desværre også god succes.
Flere af de sædvanligvis troværdige lokale journalister har skrevet det de seneste uger, så der er nok noget om snakken. Ærgerligt.Kasper88 skrev:Nu florerer der igen rygter om, at Klopp ikke er interesseret i at hente en ny VB, der skal gå direkte i start-11'eren, men blot vil nøjes med Sessegnon som understudy til Milner. Medmindre det betyder, at vi skifter til et 3-mandsforsvar bestående af Matip, Bonucci og van Dijk, så håber jeg, at det er en and!
Men du skrev også bare, at der ikke har været mange, der har præsteret.Surf skrev: Men ingen af dem var ligefrem stjernespillere på tophold. Måske maksimalt bærende spillere på midterhold.