Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvorfor skulle Oblak tage et skridt ned?
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fordi han elsker udfordringer.AJJ skrev:Hvorfor skulle Oblak tage et skridt ned?
Tror ikke der er nogen chance for at Oblak vil skifte til os. Skulle det ske, skal du nok lægge £20 mil oveni i prisen.Hr. Drejer skrev:Hvis vi går efter ny keeper til sommer, så kan Jan Oblak være et god bud. Han er 24 år, men allerede vist stor klasse, og AM har tilmed en god historie med at udvikle keepere.
Måske et bud på £12 M. og Mignolet kan friste?
-
Hr. Drejer
I har ret. Det var en svag drøm. Men som en klog mand en gang sagde; hvis man skal drømme, skal man drømme stort.
Jeg tror han måske ryger til Man U. De Gea ryger højst sandsynlig til Real Madrid til sommer, og de får en kæmpe pose penge, som de giver videre til Atletico Madrid i bytte for Oblak.
Edit: der er sat et prisskilt på £26 M. på Keita. Er han det værd?
Jeg tror han måske ryger til Man U. De Gea ryger højst sandsynlig til Real Madrid til sommer, og de får en kæmpe pose penge, som de giver videre til Atletico Madrid i bytte for Oblak.
Edit: der er sat et prisskilt på £26 M. på Keita. Er han det værd?
Giv det da chancen. Er vel ikke umuligt, selvom det ikke realistiskHr. Drejer skrev:Fordi han elsker udfordringer.AJJ skrev:Hvorfor skulle Oblak tage et skridt ned?
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Neymar - I'd like to play in the Premier League, and I admire Liverpool
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-12750311
Ok lol!
Ok lol!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Hr. Drejer
Han beundrer Man U, Chelsea, Arsenal og Liverpool. Det kan man kalde en helgarderingWormie skrev:Neymar - I'd like to play in the Premier League, and I admire Liverpool
Ok lol!
Det er jo bare fordi han ikke vil pisse på de andre, når han allerhelst vil til Liverpool, men han er i tvivl om han er god nok til os.... Hvis han overtaler Suarez om at de sammen joiner LFC, så er han imo velkommen....så skal vi nok kunne finde en plads til ham.Hr. Drejer skrev:Han beundrer Man U, Chelsea, Arsenal og Liverpool. Det kan man kalde en helgarderingWormie skrev:Neymar - I'd like to play in the Premier League, and I admire Liverpool
Ok lol!
Jeg tror efterhånden ikke nødvendigvis, vi vil finde en midtbanespiller mere for så vidt, vi finder en venstre back, som kunne være Sead Kolasinac på en fri transfer, hvor Milner kan rykkes frem som starter eller alternativ til en midtbaneplads, og så vil han fortsat være et alternativ til venstre back.
Grujic tror jeg vil blive kørt ind på 1. holdet næste sæson, og så forlænger vi sikkert med Can, som også har sine bedste år foran sig.
Hendo, Gini, Lallana, Can, Milner, Grujic + talenter og andre taktiske formationer må være rigeligt til 2-3 midtbanepladser.
Lucas og Stewart kan sælges.
1 enkelt midter forsvarer må være nok med Matip, Lovren, Klavan og Gomez i truppen, og ønske scenariet må være Virgil van Dijk til vel 30 mio. £, og Soton har vi kunne købe fra indtil videre.
Det efterlader rigtig mange penge til køb af en offensiv spiller til at supplere Cou, Mané og Firmino, og så skal vi have en rigtig goal getter.
Jeg tror, at Klopp allerede er ved at sikre sig de rigtige spillere til os, men han kan måske få sine allerhedeste ønsker opfyldt, hvis vi napper en top 4 plads. Jeg tror dog, at det er vigtigt for de fleste spillere med garanteret spilletid i mange kampe i en sæson, og her tror jeg, at vi har gode tilbud til særligt venstre back og angriberen, og egentlig også til Virgil, hvis han vil spille for verdens bedste fodboldklub.
Grujic tror jeg vil blive kørt ind på 1. holdet næste sæson, og så forlænger vi sikkert med Can, som også har sine bedste år foran sig.
Hendo, Gini, Lallana, Can, Milner, Grujic + talenter og andre taktiske formationer må være rigeligt til 2-3 midtbanepladser.
Lucas og Stewart kan sælges.
1 enkelt midter forsvarer må være nok med Matip, Lovren, Klavan og Gomez i truppen, og ønske scenariet må være Virgil van Dijk til vel 30 mio. £, og Soton har vi kunne købe fra indtil videre.
Det efterlader rigtig mange penge til køb af en offensiv spiller til at supplere Cou, Mané og Firmino, og så skal vi have en rigtig goal getter.
Jeg tror, at Klopp allerede er ved at sikre sig de rigtige spillere til os, men han kan måske få sine allerhedeste ønsker opfyldt, hvis vi napper en top 4 plads. Jeg tror dog, at det er vigtigt for de fleste spillere med garanteret spilletid i mange kampe i en sæson, og her tror jeg, at vi har gode tilbud til særligt venstre back og angriberen, og egentlig også til Virgil, hvis han vil spille for verdens bedste fodboldklub.
At rykke Milner frem, vil ikke løse det åbenlyse problem med den ubalance vi har på midtbanen. Eller de 2 problemer, men jeg synes efterhånden det er ret klart at Klopp ikke ønsker at gå tilbage til sin opstilling i Dortmund og Mainz med en defensiv midtbanespiller, men i stedet bruge Hendo på den position. Under alle omstændigheder mangler vi i den grad en spiller på midten der evner at agere playmaker og ikke har sin primære styrke i sit drive med bolden. Vi så bl.a. hvor let City overtog midtbanen og dermed styrede kampen, hvilket vel ikke er så underligt med De Bruyne og specielt David Silva. Sådan en mangler vi, selvom jeg stadig er temmelig overbevist om at Coutinho inde på midten altid vil være hans bedste position.
Ellers er jeg meget enig. Vi bliver simpelthen nødt til at hente en venstre back, det tror jeg ikke er et spørgsmålstegn længere, men fair nok hvis man forsøger med en gratis Kolanasic. Derudover 1 centralforsvarsspiller af højeste kaliber. Om det er Van Dijk ved jeg ikke, men han er i hvert fald et bud. Kostas Manolas rygtes også hele tiden til salg. Tah, De Vrij, Laporte eller Koulibaly kunne også være bud såfremt vi rent faktisk ønsker at betale hvad det koster at være tophold.
Oppe foran ser jeg, udover en angriber, det værende af stor vigtighed, at vi henter endnu en kantspiller med samme fart og driblinger som Sadio Mané.
Ellers er jeg meget enig. Vi bliver simpelthen nødt til at hente en venstre back, det tror jeg ikke er et spørgsmålstegn længere, men fair nok hvis man forsøger med en gratis Kolanasic. Derudover 1 centralforsvarsspiller af højeste kaliber. Om det er Van Dijk ved jeg ikke, men han er i hvert fald et bud. Kostas Manolas rygtes også hele tiden til salg. Tah, De Vrij, Laporte eller Koulibaly kunne også være bud såfremt vi rent faktisk ønsker at betale hvad det koster at være tophold.
Oppe foran ser jeg, udover en angriber, det værende af stor vigtighed, at vi henter endnu en kantspiller med samme fart og driblinger som Sadio Mané.
Imod moderne fodbold.
Sturridge ute med skade – under Klopp
16.10.15-10.11.15 – kneskade
07.12.15-17.01.16 – hamstringskade
05.08.16-19.08.16 – hofteskade
23.11.16-18.12.16 – leggskade
17.02.17-01.03.17 - sykdom
02.03.17- - hofteskade
Kilde: transfermarkt.co.uk
Det kan vel ikke komme, som en overraskelse at Liverpool nok skal have en NY Angriber, i stedet for en uskarp tiltider Daniel Sturridge - der slet ikke kan indfinde sig i Klopps system - med fuldemandspres og aggresive fodbold....
Lacazette, Aubayuang eller en fuldblodsangriber som Neymar vil være guf til Liverpool!
- Når ja, så der i forsvaret - som skal helt sikkert styrkes CB / VB og muligvis en Defensiv Midtbane istedet for Lucas Leiva - som slet ikke har niveauet til PL mere.
LFC's bænken er også alt for tynd, så et par rotationsspillere isåfald der højst sandsynligt kommer europæriske kampe - det er ét must, og Klopp kan sætte igang med hans sommerkøb nr 2 i klubben... Spenderer for 1 måske 2. milliarder for og være med for alvor i titel kampen... YNWA Liverpool FC!
02.03.17- - hofteskade
Det kan vel ikke komme, som en overraskelse at Liverpool nok skal have en NY Angriber, i stedet for en uskarp tiltider Daniel Sturridge - der slet ikke kan indfinde sig i Klopps system - med fuldemandspres og aggresive fodbold....
Lacazette, Aubayuang eller en fuldblodsangriber som Neymar vil være guf til Liverpool!
LFC's bænken er også alt for tynd, så et par rotationsspillere isåfald der højst sandsynligt kommer europæriske kampe - det er ét must, og Klopp kan sætte igang med hans sommerkøb nr 2 i klubben... Spenderer for 1 måske 2. milliarder for og være med for alvor i titel kampen... YNWA Liverpool FC!
You'r Never Walk Alone. ///
- Bellamy_fever
Så det sku da Bendtner vi skal ha fat iDAGGER! skrev:Sturridge ute med skade – under Klopp
02.03.17- - hofteskade
Lacazette, Aubayuang eller en fuldblodsangriber som Neymar vil være guf til Liverpool!- Når ja, så der i forsvaret - som skal helt sikkert styrkes CB / VB og muligvis en Defensiv Midtbane istedet for Lucas Leiva - som slet ikke har niveauet til PL mere.
Tvovler godt nok på vi spendere i nærheden af 1 milliard, og da SLET ikke 2 milliarder - hvad i alverden for dig til at tro pludselig skulle gøre det til sommer ??
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
@Bellamy-Fever,
Også nævner du N.Bendtner som koster vel nok 50 mio kr dk og havnet til norsk fodbold i Rosenborg. Nej, han er ikke PL egnet selv for en klub som Sunderland eller Stoke.
De tidligere transfer vinduer, har været Liverpool giga plus!
- hvilket man kan se at midterforsvaret er så hullet som en si - i et hav af kampe i alle tuneringer, hvor modstanderen scorer med vel-behag specielt her i 2017...
Der SKAL en kvalitet CB ind. Èn leder type, som kan sætte sit forsvar op ville pynte gevaldigt på det her Liverpool hold. Han koster vel nok over 300-400 mio kr, men en olie shaik ligger IKKE bag klubben, så det bliver nok en billigere udgave og så skal der scoutes rigtigt fra Klopps side... (Krydser man selvfølgelig fingrer for!)
CHL spil vil i hvertfald øge chancen for en god wing eller to mere til klubben, mens en defensiv midtbane til 2-300 mio kr er nok et must... Plus en SUPER angriber, der kan lave mål her og nu - koster tæt på en halv milliard, men nu er Klopp-projektet mindst 4. år - så der kommer fuldbludsspillere ind inkl de talenter, som Woodburn, AA, Wilson osv der render i klubben...
Bænken bare mod Man C var ultra tynd, og vel nok kun to modnet spillere i Moreno og Origi. Det taler sit spor, for Klopp har spillere på kiggerten under kulissen selvfølgelig.... CHL spillet vil i hvertfald gøre det til en succes for, at hylde 2 måske kan blive aktuelt end rode i hylde "Free Transfer" spillere...
Også nævner du N.Bendtner som koster vel nok 50 mio kr dk og havnet til norsk fodbold i Rosenborg. Nej, han er ikke PL egnet selv for en klub som Sunderland eller Stoke.
De tidligere transfer vinduer, har været Liverpool giga plus!
- hvilket man kan se at midterforsvaret er så hullet som en si - i et hav af kampe i alle tuneringer, hvor modstanderen scorer med vel-behag specielt her i 2017...
Der SKAL en kvalitet CB ind. Èn leder type, som kan sætte sit forsvar op ville pynte gevaldigt på det her Liverpool hold. Han koster vel nok over 300-400 mio kr, men en olie shaik ligger IKKE bag klubben, så det bliver nok en billigere udgave og så skal der scoutes rigtigt fra Klopps side... (Krydser man selvfølgelig fingrer for!)
CHL spil vil i hvertfald øge chancen for en god wing eller to mere til klubben, mens en defensiv midtbane til 2-300 mio kr er nok et must... Plus en SUPER angriber, der kan lave mål her og nu - koster tæt på en halv milliard, men nu er Klopp-projektet mindst 4. år - så der kommer fuldbludsspillere ind inkl de talenter, som Woodburn, AA, Wilson osv der render i klubben...
Bænken bare mod Man C var ultra tynd, og vel nok kun to modnet spillere i Moreno og Origi. Det taler sit spor, for Klopp har spillere på kiggerten under kulissen selvfølgelig.... CHL spillet vil i hvertfald gøre det til en succes for, at hylde 2 måske kan blive aktuelt end rode i hylde "Free Transfer" spillere...
You'r Never Walk Alone. ///
Vi skulle være med i kampen om Sead Kolasinac med et kontrakt tilbud:
http://www.empireofthekop.com/2017/03/2 ... rman-deal/
Lidt stats på Kolasinac:
http://www.empireofthekop.com/2017/03/2 ... y-marcelo/
Vi er måske med et rekord bud på 40 mio. £ for Virgil van Dijk:
https://www.footballtransfertavern.com/ ... me+Page%29
Og med Hart på kassen, så er der styr på forsvaret:
http://www.skysports.com/football/news/ ... ay-wilkins
http://www.empireofthekop.com/2017/03/2 ... rman-deal/
Lidt stats på Kolasinac:
http://www.empireofthekop.com/2017/03/2 ... y-marcelo/
Vi er måske med et rekord bud på 40 mio. £ for Virgil van Dijk:
https://www.footballtransfertavern.com/ ... me+Page%29
Og med Hart på kassen, så er der styr på forsvaret:
http://www.skysports.com/football/news/ ... ay-wilkins
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg ved simpelthen ikke hvad folk ser i Van Dijk.
Han er god, ja - men han snorksover også til tider!
Niels K: Joe Hart. KÆMPE NEJ TAK!
Han er god, ja - men han snorksover også til tider!
Niels K: Joe Hart. KÆMPE NEJ TAK!
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover