Jeg tror det var derfor Mane blev hentet. Altså i stedet for Gotze. Der er andre meget spillere der ville være bedre at hente end Mario.Robbie_God_Fowler skrev:Ikke den mest troværdige kilde som afsender på rygtet om Götze, så forhåbentlig er det en and. Men vi var jo angiveligt et mulehår fra at hente ham i sommers, hvor Götze ombestemte sig i 11. time og valgte Dortmund i stedet. Til vores held - Götze har ikke ramt et niveau, der minder om fordoms styrke siden 2013. Götze virker umotiveret og det ligner han i flere år har båret rundt på et par kilo eller fem for meget. Brandt er et mindst ligeså stort talent, der kan bestride flere pladser i front qua sin fart og kælende boldbehandling.
På de offensive positioner må en kantspiller og center forward stå øverst på listen, skulle Daniel Sturridge blive solgt.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg vil hellere se os linket til defensive spillere i stedet for alle de offensive midtbanespillere.....er vi Arsenal II??
Vores 3 bedste spillere (Mané, Coutinho, Lallana) er alle offensive midtbanespillere, men Lallana er flyttet ned på CM fordi vi spiller med 3 CM hvoraf de 2 er fremskudte. På den måde kan Lallana godt fungere på CM. Jeg tvivler på at han ville kunne fungere på CM i en 4-2-3-1 opstilling og så skal han flytte frem på offensiv midtbane i stedet. Hvordan skal vi så få plads i startopstillingen til Coutinho, Mané, Lallana og Brandt/Gótze? Og køber vi en stærk angriber så har vi også Firmino til offensiv midt.
Jeg håber virkelig vi går efter spillere der kan forstærke vores start 11er på vore svageste positioner først....i stedet for at købe så mange stærke offensive midtbanespillere at vi kan "fodre svin" med dem!!! Havde vi uanede mængder penge (som City og Chelsea) så var det jo ligemeget hvilke typer spillere vi bruger vores penge på. Men vi er nød til at tænke kraftigt over hvad pengene bliver brugt til!!
Vores 3 bedste spillere (Mané, Coutinho, Lallana) er alle offensive midtbanespillere, men Lallana er flyttet ned på CM fordi vi spiller med 3 CM hvoraf de 2 er fremskudte. På den måde kan Lallana godt fungere på CM. Jeg tvivler på at han ville kunne fungere på CM i en 4-2-3-1 opstilling og så skal han flytte frem på offensiv midtbane i stedet. Hvordan skal vi så få plads i startopstillingen til Coutinho, Mané, Lallana og Brandt/Gótze? Og køber vi en stærk angriber så har vi også Firmino til offensiv midt.
Jeg håber virkelig vi går efter spillere der kan forstærke vores start 11er på vore svageste positioner først....i stedet for at købe så mange stærke offensive midtbanespillere at vi kan "fodre svin" med dem!!! Havde vi uanede mængder penge (som City og Chelsea) så var det jo ligemeget hvilke typer spillere vi bruger vores penge på. Men vi er nød til at tænke kraftigt over hvad pengene bliver brugt til!!
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor mange penge kan vi få ind via salg? Nedenfor har jeg lavet en liste over de spillere, som jeg tror vi vil sælge til sommer, samt hvad jeg tror vi kan få for dem.
Spillere ud:
Sturridge: £20 M.
Sakho: £15 M.
Markovic: £10 M.
Flanno: £ 5 M.
Brannagan: £ 3 M.
Wisdom: £ 3 M.
Randall: £ 2 M.
I alt: £ 58 M.
Pearce mener at vi vil købe 5-6 spillere til sommer, og jeg er næsten overbevist om at vi vil slå vores transferrekord med de opskruede priser. Derfor er det vigtigt vi kan generere en del penge via salg. Ovennævnte spillere vil ikke svække vores start-11, da de ikke hører til i start-11, og alle sammen på nær Sturridge har ikke en gang spillet for vores 1. hold i denne sæson. Man kan også argumentere for at vi vil sælge en af vores målmænd og måske også Klavan.
Vi skal styrke vores midterakse; ny målmand, ny midterforsvarer, ny kontrollerende midtbanespiller og en ny angriber. Derudover håber jeg på en ny venstreback.
Spillere ud:
Pearce mener at vi vil købe 5-6 spillere til sommer, og jeg er næsten overbevist om at vi vil slå vores transferrekord med de opskruede priser. Derfor er det vigtigt vi kan generere en del penge via salg. Ovennævnte spillere vil ikke svække vores start-11, da de ikke hører til i start-11, og alle sammen på nær Sturridge har ikke en gang spillet for vores 1. hold i denne sæson. Man kan også argumentere for at vi vil sælge en af vores målmænd og måske også Klavan.
Vi skal styrke vores midterakse; ny målmand, ny midterforsvarer, ny kontrollerende midtbanespiller og en ny angriber. Derudover håber jeg på en ny venstreback.
Er meget enig i spillersalg og priser. Tror dog også Lucas smutter tilbage til Brasilien når kontrakten udløber til sommer. Det giver ikke decideret penge til indkøb af nye spillere, men det fjerner da en løntung spiller fra lønningslisten.Hr. Drejer skrev:Hvor mange penge kan vi få ind via salg? Nedenfor har jeg lavet en liste over de spillere, som jeg tror vi vil sælge til sommer, samt hvad jeg tror vi kan få for dem.
Spillere ud:
Jeg forstår dog ikke at du har den eneste position (VB) hvor vi reelt ingen alternativer har som en bonusindkøbsposition. Jeg har den øverst sammen med CB må jeg indrømme. Milner er faldet meget af på den de seneste måneder....er bange for at modstanderne har fundet ud af hvordan han skal spilles...han er heller ikke så toneangivende i offensiven længere. Og så tror jeg ikke længere på at Moreno kan blive en stærkere forsvarer så han er ikke et reelt alternativ....kun i kampe hvor vi skal dominere 100%.
Hvis vi forestiller os at vi får £58m ind ved spillersalg og yderligere £50m stillet til rådighed....så er det næppe nok til mere end 3 startere...medmindre vi finder en stærk spiller der har kontraktudløb. Van Dijk og Hector kommer jo nok til at koste £65-75m tilsammen.
Mulige Bosmanspillere til klubben: Axel Witsel (CM), Gael Clichy (VB). Der er også spillere som Torres, Robben og Casillas men umiddelbart mener jeg ikke de er helt så interessante...
Tænk Gotze er kun 24. Enig kan Klopp få han i gang er han en god offensiv spiller der kan bruges på mange positioner. Tror i ikke mest som defensiv midt.Cynwal skrev:Hvis Klopp kan få tændt ilden i Götze igen, er det vel ikke det værste.YNWA! skrev:
Ikke lige det rygte jeg havde forventet allermest. Ifølge Echo er Julian Brandt øverst på ønskelisten til sommer.
Julian Brandt skal dog være mere end velkommen også
Brandt ville være et scoop.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Hr. Drejer
Ja, Lucas skulle have været med på listenPoul E. skrev:Er meget enig i spillersalg og priser. Tror dog også Lucas smutter tilbage til Brasilien når kontrakten udløber til sommer. Det giver ikke decideret penge til indkøb af nye spillere, men det fjerner da en løntung spiller fra lønningslisten.Hr. Drejer skrev:Hvor mange penge kan vi få ind via salg? Nedenfor har jeg lavet en liste over de spillere, som jeg tror vi vil sælge til sommer, samt hvad jeg tror vi kan få for dem.
Spillere ud:
Jeg forstår dog ikke at du har den eneste position (VB) hvor vi reelt ingen alternativer har som en bonusindkøbsposition. Jeg har den øverst sammen med CB må jeg indrømme. Milner er faldet meget af på den de seneste måneder....er bange for at modstanderne har fundet ud af hvordan han skal spilles...han er heller ikke så toneangivende i offensiven længere. Og så tror jeg ikke længere på at Moreno kan blive en stærkere forsvarer så han er ikke et reelt alternativ....kun i kampe hvor vi skal dominere 100%.
Hvis vi forestiller os at vi får £58m ind ved spillersalg og yderligere £50m stillet til rådighed....så er det næppe nok til mere end 3 startere...medmindre vi finder en stærk spiller der har kontraktudløb. Van Dijk og Hector kommer jo nok til at koste £65-75m tilsammen.
Mulige Bosmanspillere til klubben: Axel Witsel (CM), Gael Clichy (VB). Der er også spillere som Torres, Robben og Casillas men umiddelbart mener jeg ikke de er helt så interessante...
Ja, vb skal der også købes ind til. Ingen tvivl derom. Vi skal have styrket vores defensiv. Vi scorer mange mål, men der går også mange ind på os. De hold som parkerer bussen, har vi svært at score mod. Jeg håber vi går en midtbanespiller som via en aflevering kan åbne disse hold. En Mølby type.
Stewart og Ings er også kandidater til listen.Hr. Drejer skrev:Ja, Lucas skulle have været med på listenPoul E. skrev:Er meget enig i spillersalg og priser. Tror dog også Lucas smutter tilbage til Brasilien når kontrakten udløber til sommer. Det giver ikke decideret penge til indkøb af nye spillere, men det fjerner da en løntung spiller fra lønningslisten.Hr. Drejer skrev:Hvor mange penge kan vi få ind via salg? Nedenfor har jeg lavet en liste over de spillere, som jeg tror vi vil sælge til sommer, samt hvad jeg tror vi kan få for dem.
Spillere ud:
Mulige Bosmanspillere til klubben: Axel Witsel (CM), Gael Clichy (VB). Der er også spillere som Torres, Robben og Casillas men umiddelbart mener jeg ikke de er helt så interessante...![]()
Ja, vb skal der også købes ind til. Ingen tvivl derom. Vi skal have styrket vores defensiv. Vi scorer mange mål, men der går også mange ind på os. De hold som parkerer bussen, har vi svært at score mod. Jeg håber vi går en midtbanespiller som via en aflevering kan åbne disse hold. En Mølby type.
Hej,
Jeg har i gennem flere år fulgt forummet, hvor jeg har holdt mig opdateret med nyheder, rygter og folks meninger omkring Liverpool. Nu har jeg så besluttet mig for selv at blive bruger og bidrage med in-put herinde
Jeg var en af dem, der var noget skuffet over, at der ikke blev købt ind i januar transfervinduet, hvor jeg gerne havde set, at man havde købt en offensiv spiller ind i fraværet af Mane og delvist Coutinho. Dette skete dog som bekendt ikke, men jeg håber på, at det var fordi pengene blev sparet til sommer, hvor jeg håber, at vi køber minimum 5 spillere ind:
1 ny midterforsvar
Jeg ser ikke Lovren som værende god eller stabil nok som fast starter, og jeg så derfor gerne, at vi gik ud og købte Van Dijk, men dette er nok urealistisk. Et alternativt kunne være Tah, som vi tidligere har været rygtet til, der har gjort det godt de seneste sæsoner i Leverkusen.
1 ny venstreback
En ny venstreback er utvivlsomt et must at købe ind til sommer, da Klopp ikke virker til at have tro på Moreno, mens Milner, der har klaret sig usandsynligt godt på venstrebacken, i de seneste uger virker til at være gået ned i tempo og ikke bidrager lige så meget offensivt som tidligere. Her håber jeg, at Klopp har 1 spiller i tankerne, der både kan bidrage offensivt men vigtigst af alt kan udføre sine defensive pligter.
1 ny teknisk midtbanespiller
Jeg synes, at vi har manglet en midtbanespiller, der har kunnet åbne de mindre holds defensiv op. Mit bud på sådan en spiller kunne være Dahoud, som vi tidligere har været linket til, eller Kondogbia, der ikke får regelmæssig spilletid i Inter, men tidligere har vist at talentet er der – han vil samtidig tilføje noget fysik på midtbanen.
1 ny fløj
En ny teknisk, hurtig og assist/målfarlig fløj, der kan komme ind fra bænken og tilføje noget ekstra, som vi ikke har kunnet i denne sæson. Her er jeg ret sikker på, at vi henter Brandt, der også spiller i Leverkusen, da det eftersigende skal være Klopp’s førsteprioritet til sommer.
1 ny topangriber
Jeg er stor fan Firmino og hans defensive arbejde, er noget som han ikke får nok ros for. Dog synes jeg ikke at situationen er holdbar for ham som frontangriber, da han simpelhent ikke bidrager med nok mål. Jeg håber derfor, at vi henter en målgarantspiller til sommer, hvor min ønskespiller er Lacazette, der i de sidste 4 år har bombet mål ind for Lyon i den franske liga.
Evt. ny målmand
Jeg tror, at vi sælger Mignolet til sommer, mens jeg stadigvæk tror, at Klopp ser Karius som vores fremtidige første keeper. Jeg tror også, at Klopp ser Ward som en fin anden målmand. Hvis Klopp dog ikke ser Karius som helt klar endnu til at være første keeper, så kunne jeg godt se ham gå ud og købe en erfaren keeper, der kan stå 1 eller 2 sæsoner endnu på højeste niveau. Et bud kunne være Handanovic fra Inter.
Jeg forventer at en del spillere smutter til sommer, da de fleste af dem bare er dødvægt i truppen. Disse spillere kan være med til at finansiere nogle af vores sommertransfers. Priserne er baseret rent og skær på min fornemmelse af, hvad vi kan få for dem.
Salg
Illori – 40 (solgt i januar vinduet)
Maguire – 5 (solgt i januar vinduet)
Markovic – 80
Sakho – 150
Wisdom – 35
Randall – 20
Bogdan – 10
Flanagan – 40
Sturridge – 250
Moreno – 100
Mignolet – 80
Lucas – 50
Evt. Udlån og salg af ungdomsspillere
Alt i alt – ca. 850 millioner for salg af spillere
Indkøb
Ny angriber (Lacazette)– 350
Ny venstreback – 150
Ny midterforsvar (Tah) – 250
Ny midtbane (Dahoud) – 250
Ny fløj (Brandt) – 250
Evt. ny målmand (Handanovic) – 100
Alt i alt – ca. 1.250 (+100) millioner for indkøb af spillere
Det vil gøre vi til sommer vil have et samlet forbrug på cirka 500 millioner, hvilket jeg mener er godkendt sammenlignet med, at vores økonomi er i bedring, og at vi både januar og sommer vinduet gik ud med plus på kontoen. Dette vil også være med til, at vi kan stille et stærk, talentfuldt og konkurrencedygtigt hold i alle 4 turneringer: FA cuppen, League cuppen, Premier League og Champions League (som vi forhåbentligt kvalificere os til). Vi skal også huske på, at vi selv har en masse unge og talentfulde spillere, der løber rundt på træningsanlægget, hvor jeg især ser et stort talent i Woodburn, Gomez, Ejaria og Arnold.
Mulig start 11'er:
Karius
Clyne – Matip – (Tah) – (Ny)
Henderson - (Dahoud)
Lallana
Mane - Coutinho
Lacazette
Bænk: Ward, Lovren, Milner, Wijnaldum, Brandt, Firmino, Origi
Reserver: Gomez, Can, Arnold, Ings, Klavan, Steward, Grujic, Ejaria, Woodburn
Jeg har i gennem flere år fulgt forummet, hvor jeg har holdt mig opdateret med nyheder, rygter og folks meninger omkring Liverpool. Nu har jeg så besluttet mig for selv at blive bruger og bidrage med in-put herinde
Jeg var en af dem, der var noget skuffet over, at der ikke blev købt ind i januar transfervinduet, hvor jeg gerne havde set, at man havde købt en offensiv spiller ind i fraværet af Mane og delvist Coutinho. Dette skete dog som bekendt ikke, men jeg håber på, at det var fordi pengene blev sparet til sommer, hvor jeg håber, at vi køber minimum 5 spillere ind:
1 ny midterforsvar
Jeg ser ikke Lovren som værende god eller stabil nok som fast starter, og jeg så derfor gerne, at vi gik ud og købte Van Dijk, men dette er nok urealistisk. Et alternativt kunne være Tah, som vi tidligere har været rygtet til, der har gjort det godt de seneste sæsoner i Leverkusen.
1 ny venstreback
En ny venstreback er utvivlsomt et must at købe ind til sommer, da Klopp ikke virker til at have tro på Moreno, mens Milner, der har klaret sig usandsynligt godt på venstrebacken, i de seneste uger virker til at være gået ned i tempo og ikke bidrager lige så meget offensivt som tidligere. Her håber jeg, at Klopp har 1 spiller i tankerne, der både kan bidrage offensivt men vigtigst af alt kan udføre sine defensive pligter.
1 ny teknisk midtbanespiller
Jeg synes, at vi har manglet en midtbanespiller, der har kunnet åbne de mindre holds defensiv op. Mit bud på sådan en spiller kunne være Dahoud, som vi tidligere har været linket til, eller Kondogbia, der ikke får regelmæssig spilletid i Inter, men tidligere har vist at talentet er der – han vil samtidig tilføje noget fysik på midtbanen.
1 ny fløj
En ny teknisk, hurtig og assist/målfarlig fløj, der kan komme ind fra bænken og tilføje noget ekstra, som vi ikke har kunnet i denne sæson. Her er jeg ret sikker på, at vi henter Brandt, der også spiller i Leverkusen, da det eftersigende skal være Klopp’s førsteprioritet til sommer.
1 ny topangriber
Jeg er stor fan Firmino og hans defensive arbejde, er noget som han ikke får nok ros for. Dog synes jeg ikke at situationen er holdbar for ham som frontangriber, da han simpelhent ikke bidrager med nok mål. Jeg håber derfor, at vi henter en målgarantspiller til sommer, hvor min ønskespiller er Lacazette, der i de sidste 4 år har bombet mål ind for Lyon i den franske liga.
Evt. ny målmand
Jeg tror, at vi sælger Mignolet til sommer, mens jeg stadigvæk tror, at Klopp ser Karius som vores fremtidige første keeper. Jeg tror også, at Klopp ser Ward som en fin anden målmand. Hvis Klopp dog ikke ser Karius som helt klar endnu til at være første keeper, så kunne jeg godt se ham gå ud og købe en erfaren keeper, der kan stå 1 eller 2 sæsoner endnu på højeste niveau. Et bud kunne være Handanovic fra Inter.
Jeg forventer at en del spillere smutter til sommer, da de fleste af dem bare er dødvægt i truppen. Disse spillere kan være med til at finansiere nogle af vores sommertransfers. Priserne er baseret rent og skær på min fornemmelse af, hvad vi kan få for dem.
Salg
Illori – 40 (solgt i januar vinduet)
Maguire – 5 (solgt i januar vinduet)
Markovic – 80
Sakho – 150
Wisdom – 35
Randall – 20
Bogdan – 10
Flanagan – 40
Sturridge – 250
Moreno – 100
Mignolet – 80
Lucas – 50
Evt. Udlån og salg af ungdomsspillere
Alt i alt – ca. 850 millioner for salg af spillere
Indkøb
Ny angriber (Lacazette)– 350
Ny venstreback – 150
Ny midterforsvar (Tah) – 250
Ny midtbane (Dahoud) – 250
Ny fløj (Brandt) – 250
Evt. ny målmand (Handanovic) – 100
Alt i alt – ca. 1.250 (+100) millioner for indkøb af spillere
Det vil gøre vi til sommer vil have et samlet forbrug på cirka 500 millioner, hvilket jeg mener er godkendt sammenlignet med, at vores økonomi er i bedring, og at vi både januar og sommer vinduet gik ud med plus på kontoen. Dette vil også være med til, at vi kan stille et stærk, talentfuldt og konkurrencedygtigt hold i alle 4 turneringer: FA cuppen, League cuppen, Premier League og Champions League (som vi forhåbentligt kvalificere os til). Vi skal også huske på, at vi selv har en masse unge og talentfulde spillere, der løber rundt på træningsanlægget, hvor jeg især ser et stort talent i Woodburn, Gomez, Ejaria og Arnold.
Mulig start 11'er:
Karius
Henderson - (Dahoud)
Lallana
Mane - Coutinho
Lacazette
Lovren er også og måske kunne Origi have godt af, at blive lejet ud en sæson.AJJ skrev:Stewart og Ings er også kandidater til listen.Hr. Drejer skrev:Ja, Lucas skulle have været med på listenPoul E. skrev:Er meget enig i spillersalg og priser. Tror dog også Lucas smutter tilbage til Brasilien når kontrakten udløber til sommer. Det giver ikke decideret penge til indkøb af nye spillere, men det fjerner da en løntung spiller fra lønningslisten.Hr. Drejer skrev:Hvor mange penge kan vi få ind via salg? Nedenfor har jeg lavet en liste over de spillere, som jeg tror vi vil sælge til sommer, samt hvad jeg tror vi kan få for dem.
Spillere ud:
Mulige Bosmanspillere til klubben: Axel Witsel (CM), Gael Clichy (VB). Der er også spillere som Torres, Robben og Casillas men umiddelbart mener jeg ikke de er helt så interessante...![]()
Hej Phil, og velkommen til. Jeg er ganske enig i dine transferområder og også i flere af dine ønsker. Van Dijk ville være klasse at få ind. Jeg håber virkelig at vi går all in efter at få ham. Brandt ville ligeledes være en god spiller at få ind til at dække de offensive pladser. Vi mangler i den grad en defensiv playmaker, så Henderson kan få en alm. midtbanerolle. Jeg ved ikke om Dahoud er stærk nok til at gå direkte ind, men han er et godt og realistisk bud. Milner har gjort det godt på venstre back, men jeg synes også klart at vi mangler en naturlig venstre back (venstre benet) og Moreno er ikke løsningen permanent.Phil skrev: Mulig start 11'er:
Karius
Henderson - (Dahoud)
Lallana
Mane - Coutinho
Lacazette
Det bliver i hvert fald et meget spændende transfervindue, hvor jeg håber at vi investere mange af de penge, vi har sparet i de sidste tre transfervinduer.
Fint indlæg Phil.....og velkommen til forumet 
Lige en kommentar til salg. Vi får intet for Lucas da hans kontrakt udløber til sommer.
Jeg ved ikke om du har listet indkøb efter vigtighed, men i så fald er jeg enig i at hovedprioiteten ligger i forsvaret med en ny CB og en ny VB.
Jeg tror dog Klopp og ledelsen mener at hovedprioiteten ligger på endnu en offensiv midtbanespiller og en angriber.
Her mener jeg at det ikke hjælper ret meget at vi bliver lidt stærkere i offensiven hvis vi stadig lukker alt for mange mål ind!!
Vi skal først og fremmest styrke start 11eren. Opstår der fornuftige muligheder med indkøb af store talenter til fornuftige priser så kan vi købe dem til bredden i truppen.
Jeg ser vores startopstilling således hvis vi skal tilbage i toppen af PL og Europa:
NY
Clyne-NY-Matip-NY
NY (Hendo)
Lallana-NY
Mané-Coutinho
NY
Med andre ord så er de eneste positioner jeg ikke synes vi behøver at forstærke offensiv midtbane og højre back.
Men da jeg ikke tror kaptajn Hendo bliver sat af holdet så kan vi stryge indkøbet af den ene af de 2 CM positioner. Finder vi en defensiv stærk CM kan Hendo rykkes længere frem. Men jeg tror som sagt at man går efter endnu en offensiv midtbanespiller og derfor bliver Hendo nok hvor han er.
Og til Oomph242....Lovren skal ikke sælges....han skal på bænken og være vores tredievalg på CB. Det er bedre at sælge Klavan end Lovren, men jeg synes begge skal blive da vi får brug for bredde hvis vi skal være med i PL, CHL, FA og Liga Cup i næste sæson!
Lige en kommentar til salg. Vi får intet for Lucas da hans kontrakt udløber til sommer.
Jeg ved ikke om du har listet indkøb efter vigtighed, men i så fald er jeg enig i at hovedprioiteten ligger i forsvaret med en ny CB og en ny VB.
Jeg tror dog Klopp og ledelsen mener at hovedprioiteten ligger på endnu en offensiv midtbanespiller og en angriber.
Her mener jeg at det ikke hjælper ret meget at vi bliver lidt stærkere i offensiven hvis vi stadig lukker alt for mange mål ind!!
Vi skal først og fremmest styrke start 11eren. Opstår der fornuftige muligheder med indkøb af store talenter til fornuftige priser så kan vi købe dem til bredden i truppen.
Jeg ser vores startopstilling således hvis vi skal tilbage i toppen af PL og Europa:
NY
Clyne-NY-Matip-NY
NY (Hendo)
Lallana-NY
Mané-Coutinho
NY
Med andre ord så er de eneste positioner jeg ikke synes vi behøver at forstærke offensiv midtbane og højre back.
Men da jeg ikke tror kaptajn Hendo bliver sat af holdet så kan vi stryge indkøbet af den ene af de 2 CM positioner. Finder vi en defensiv stærk CM kan Hendo rykkes længere frem. Men jeg tror som sagt at man går efter endnu en offensiv midtbanespiller og derfor bliver Hendo nok hvor han er.
Og til Oomph242....Lovren skal ikke sælges....han skal på bænken og være vores tredievalg på CB. Det er bedre at sælge Klavan end Lovren, men jeg synes begge skal blive da vi får brug for bredde hvis vi skal være med i PL, CHL, FA og Liga Cup i næste sæson!
-
Hr. Drejer
Klavan har slet ikke niveauet til Liverpool. Lovren har niveauet - men kun i hver fjerde kamp. Men vi sælger ikke to i samme position i et og samme vindue. Klavan ryger.
Senest rettet af Hr. Drejer søndag, 19. feb, 2017 17:15, rettet i alt 1 gang.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Velkommen til Phil! ...og godt indlæg at lægge ud med. Der er set mange væsentligt tyndere debut'er igennem årenen her på Forum, så det tegner lovende.Phil skrev:Hej,Jeg har i gennem flere år fulgt forummet, hvor jeg har holdt mig opdateret med nyheder, rygter og folks meninger omkring Liverpool. Nu har jeg så besluttet mig for selv at blive bruger og bidrage med in-put herinde![]()
....men skal da lige høre, om dit brugernavn refererer til vores gamel højre back - "Mr. Stabil" Neal, som har 4 aktier i den med de store ører....
....eller er det efter en amerikanst TV-Doktor/Psykolog?
...eller efter den legendarisk bassist, frontsanger og styrmand i Thin Lizzy?
....eller noget helt fjerde, som min fantasi ikke er i gear til - Ups: Er det ham med puddelkrøllerne, Mr. Thomson?
Vi SMADRER det PIShold !
-
Robbie_God_Fowler
Så vidt jeg erindrer, meldte James Pearce ud i januar, at Lucas først havde kontraktudløb i 2018. Hvis det er tilfældet, kan vi måske godt ende med at få en skilling for Lucas, eller alternativt benytte ham som breddespiller, når vi må forventes at skulle spille europæisk fodbold til næste sæson.
Til de der kan se Eurosport 2 kan jeg varmt anbefale at slå over på Mönchen Gladbach - Leipzig. Dahoud og Naby Keita tror jeg kunne være interessant at få tilført. Boldsikre spillere med det nødvendige drive til at kunne indgå i Klopp's system. Og begge med udviklingspotentiale til at kunne blive blandt de bedste på deres respektive position (8'eren).
Til de der kan se Eurosport 2 kan jeg varmt anbefale at slå over på Mönchen Gladbach - Leipzig. Dahoud og Naby Keita tror jeg kunne være interessant at få tilført. Boldsikre spillere med det nødvendige drive til at kunne indgå i Klopp's system. Og begge med udviklingspotentiale til at kunne blive blandt de bedste på deres respektive position (8'eren).
Jeg har ledt og ledt og kan kun finde eksempler på at hans kontrakt udløber til sommer. Det her er den nyeste artikel jeg har kunnet finde hvor det er nævnt:Robbie_God_Fowler skrev:Så vidt jeg erindrer, meldte James Pearce ud i januar, at Lucas først havde kontraktudløb i 2018. Hvis det er tilfældet, kan vi måske godt ende med at få en skilling for Lucas, eller alternativt benytte ham som breddespiller, når vi må forventes at skulle spille europæisk fodbold til næste sæson.
http://www.totalsportek.com/money/liver ... -salaries/