Aggerdoo skrev:Kunne være meget sjovt, hvis Sakho røg til en anden klub i PL. Gad godt se ham klovne rundt mod vores offensiv.

Aggerdoo skrev:Kunne være meget sjovt, hvis Sakho røg til en anden klub i PL. Gad godt se ham klovne rundt mod vores offensiv.
Måske du vil, personligt vil jeg ønske han alt held i fremtiden han havde svære perioder men i den grad også gode perioder, som ej bær glemmes.Aggerdoo skrev:Kunne være meget sjovt, hvis Sakho røg til en anden klub i PL. Gad godt se ham klovne rundt mod vores offensiv.
klasseperson af banen? Kan godt være, at han er en flink fyr, men Klopp vil jo have ham væk, fordi han er uprofessionel. Er han det, så er det bare ud. At han så heller ikke er en ret dygtig spiller og oven i købet hæver en stor løn gør, at alt taler for at afskibe ham. Jeg vil bestemt ikke savne ham.Bellamy_fever skrev:Måske du vil, personligt vil jeg ønske han alt held i fremtiden han havde svære perioder men i den grad også gode perioder, som ej bær glemmes.Aggerdoo skrev:Kunne være meget sjovt, hvis Sakho røg til en anden klub i PL. Gad godt se ham klovne rundt mod vores offensiv.
Der ud over er han en KLASSE person af banen så uanset hvor han ender får han et YNWA her fra, Frankrig eller England
Ja, klasse person af banen !Aggerdoo skrev:klasseperson af banen? Kan godt være, at han er en flink fyr, men Klopp vil jo have ham væk, fordi han er uprofessionel. Er han det, så er det bare ud. At han så heller ikke er en ret dygtig spiller og oven i købet hæver en stor løn gør, at alt taler for at afskibe ham. Jeg vil bestemt ikke savne ham.Bellamy_fever skrev:Måske du vil, personligt vil jeg ønske han alt held i fremtiden han havde svære perioder men i den grad også gode perioder, som ej bær glemmes.Aggerdoo skrev:Kunne være meget sjovt, hvis Sakho røg til en anden klub i PL. Gad godt se ham klovne rundt mod vores offensiv.
Der ud over er han en KLASSE person af banen så uanset hvor han ender får han et YNWA her fra, Frankrig eller England
Thommo skrev:Naturlig udvikling, og bare alle fodboldspillere var som Lucas, altså mænd der bare klør på, og ikke piber over en bænkplads.
Personligt synes jeg han gør mere gavn end Gini gør, på trods af forskellige pladser, men når nu Gini skal have ubegrænset line, må det jo ende i exit, ligesom jeg gætter på Grujic også ender med at foretrække, ret snart. Eneste positive ved Wijnaldum i 11´eren er at det er relativt let at forstærke startopstillingen, og lægge 4-5 % på, nemlig ved at skifte hollænderen ud med en med PL kvalitet.
Eller evt. smide Milner på Gini pladsen, og hente den famøse v.back
Jeg har nu ikke set en hetz. Men jeg undrer mig over hvor langsomt spillet er omkring Gini. Jeg synes dog omvendt at Gini ofte vælger sikre løsninger, hvilket er positivt at enkelte spillere ikke hele tiden spiller vovet. Derudover synes jeg at han er placeringsstærk i defensiven og bedre der end forventet.nordjysk redman skrev:forstår sgu heller ikk hetzen der har været mod wijnaldum syntes han har gjort det godt, men man skal åbenbart score en helvedes masse mål for at det er godt nok
Ja, og med god grund synes jeg. Måske jeg ændrer mening i det nye år, men så skal han sgu oppe sig, det er der også plads til(altså at oppe sig). Måske jeg har det med samme måde som andre havde det med Moreno, for DET var en hetz....Altså i mine øjn(Niels K skrev:Du har vist set dig sur på Gini, hva' Thommo ?
Gini har ikke decideret været dårlig, men nærmere anonym.Thommo skrev:Ja, og med god grund synes jeg. Måske jeg ændrer mening i det nye år, men så skal han sgu oppe sig, det er der også plads til(altså at oppe sig). Måske jeg har det med samme måde som andre havde det med Moreno, for DET var en hetz....Altså i mine øjn(Niels K skrev:Du har vist set dig sur på Gini, hva' Thommo ?
), og vi ser heldigvis forskelligt på det, ellers var forum sgu kedeligt
.