Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
Kelly skrev:Forbereder bud på EM-vinner
Liverpool er villig til å legge inn et større bud på João Mario fra Sporting Lisboa. Det skal allerede ha blitt avslått et bud på 33,9 millioner pund for den portugisiske landslagsspilleren, som har en utkjøpsklausul verdt omtrent 50,9 millioner pund. Real Madrid, PSG og Inter er også interessert i 23-åringen.
A Bola
Jeg syntes Liverpool bør forstærke venstre back betydeligt. Og gerne defensiv midt.
Det er ligesom, at gamble på en 23 årige som kun har prøvet den portugiske liga, hvilket ikke er Jürgen Klopps model til vanvittige summer iøvrigt. En allround god back til VB og HB ville da være lykkeønskning, MEN James Milner kan jo bruges til VB'en, som Klopp brugte her på seneste i Preseason kampene.
Men ellers enig med dig - selvom DM kan spilles med en stærk Emre Can btw
You'r Never Walk Alone. ///
-
Scherwin
af Scherwin » søndag, 07. aug, 2016 08:01
køb nu bare den venstre back for f... sake
Milner er nok ude i noget tid nu og hvis vi kun har moreno der så er vi på skideren specielt hvis han bliver skadet..
holdet ser godt ud på alle andre pladser
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Big Buddha
af Big Buddha » søndag, 07. aug, 2016 08:51
Hvis Jonas Hector ikke vil væk fra Köln. Så gå all in på Ricardo Rodríguez fra Wolfsburg.
Thailand - A Dream Come True
-
bblauritzen
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
af bblauritzen » fredag, 12. aug, 2016 09:47
Leandro Paredes.
Leicester, Man City, Zenit og Liverpool skulle angiveligt være på jagt efter denne herre som skulle koste i omegnen af 20m EUR.
Jeg kender intet til ham udover hvad jeg kan læse mig til. Han får stor ros for sin sæson i Empoli og skulle være en af hovedårsagerne til at de endte på en super flot 10 plads sidste år.
Er vi endelig igang med at besætte den 6'er som vi alle (jeg har ihvertfald) har råbt efter?
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 57
bblauritzen skrev:Leandro Paredes.
Leicester, Man City, Zenit og Liverpool skulle angiveligt være på jagt efter denne herre som skulle koste i omegnen af 20m EUR.
Jeg kender intet til ham udover hvad jeg kan læse mig til. Han får stor ros for sin sæson i Empoli og skulle være en af hovedårsagerne til at de endte på en super flot 10 plads sidste år.
Er vi endelig igang med at besætte den 6'er som vi alle (jeg har ihvertfald) har råbt efter?
Er han defensiv midt ?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 57
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
nordjysk redman
af nordjysk redman » lørdag, 13. aug, 2016 19:27
Ja det ser ud til at vi skal glo på moreno efterlade et kæmpe bagrum bag sig når han igen og igen bliver fanget langt fremme 5,6 plads it is
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 13. aug, 2016 20:26
nordjysk redman skrev:
Ja det ser ud til at vi skal glo på moreno efterlade et kæmpe bagrum bag sig når han igen og igen bliver fanget langt fremme 5,6 plads it is
Er Hector virkelig så meget bedre end Moreno? Af det jeg har set til ham, har han ikke imponeret mig.
Lovren og Moreno håber jeg dog ikke spiller side om side imorgen.
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 32
af AndreasN » søndag, 14. aug, 2016 19:26
Det tror jeg, du fik svaret på i dag.
Liverpool Football Klopp
-
Oomph242
af Oomph242 » søndag, 14. aug, 2016 19:43
AndreasN skrev:Det tror jeg, du fik svaret på i dag.
Har ikke set Hector idag!
-
AndreasN
af AndreasN » søndag, 14. aug, 2016 19:57
Du får det til at lyde som noget nødvendigt.
Liverpool Football Klopp
-
Oomph242
af Oomph242 » søndag, 14. aug, 2016 20:35
AndreasN skrev:Du får det til at lyde som noget nødvendigt.
Jeg synes faktisk Moreno spillede sig godt op i anden halvleg. Faktisk så godt, at Arsenal begyndte at angribe primært over højre siden. Tænk hvordan Moreno var blevet slagtet, hvis han havde været Clyne ved mål to og tre. Første halvleg var Moreno dog kampens dårligste spiller med længder.
Hector har ikke imponeret mig, de gange jeg har set ham. En spiller fra Köln med primær erfaring fra 2. Bundesliga, som er på det tyske landshold i mangel af bedre og vi var de eneste bejlere til. Er min viden omkring ham.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 50
AndreasN skrev:Du får det til at lyde som noget nødvendigt.
Det er det naturligvis....Hvis ikke man da er farvet aske grå i smasken, og ikke kan se Moreno har kvaliteter. At Moreno var elendig i 45-50 min er der ikke tvivl om, men at smide 300 mill for Hector, der ikke kan noget frem af banen, lyder voldsomt....Også selv om du ikke har set ham spille. Håber dog samtidigt Moreno får en konkurrent inden vinduet lukker.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
AndreasN
af AndreasN » søndag, 14. aug, 2016 21:17
Moreno er en katastrofe for vores forsvar, og det er mig ubegribeligt, at der stadig findes nogle få stykker, der synes noget andet. Hans anden halvleg var da klart bedre (selvom det ikke var menneskeligt muligt at gøre det dårligere), men det var også kun fordi resten af kampen udspillede sig i vores højre side.
Moreno har noget meget råt potentiale, men sålænge han ikke har den fjerneste idé om, hvordan man forsvarer, så er vi nødt til at hente en anden.
Liverpool Football Klopp