Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Når ham Dahoud ikke er til salg i B. M Gladbach efter deres salg af Granit Xhaka.
Netop beskræftet: "Despite Liverpool’s willingness to offer up to €30m, midfielder Mahmoud Dahoud has been informed he won’t be allowed to leave Gladbach this summer."
Dahoud is happy to continue his development at Gladbach “for another season”, with his contract due to expire in 2018. [Guardian]
Sigte kornet på rygterne i dag, snakker om belgiske Axel Witsel, der koster omegn af 30 mio pund (Liverpool.no) melder dog også konkurrencen er stor, da 5 andre klubber også ude med følehornene.
Eller ham Sofiane Boufal fra Lille, som jeg ikke har nok kendskab til - hvad hans niveau af, selvom hans stats er fine 43 kampe / 29 mål for den franske klub. Offensiv midtbane spiller/ en kantspiller, så ser næppe stor interesse her medmindre man ser et stort lys med spille med kantspillere i en form af 4-2-3-1. eller 4-3-3.
Eller også den tidligere nævnte Nevan Subotic, som Klopp kender fra Dortmund tiden... Så kan man nævne om han har kvaliteten, men det burde da være bedre end Martin Skrtels niveau de sidste to sæsoner. Ellers må man håbe Sakho holder sig fra sin doping....
Netop beskræftet: "Despite Liverpool’s willingness to offer up to €30m, midfielder Mahmoud Dahoud has been informed he won’t be allowed to leave Gladbach this summer."
Dahoud is happy to continue his development at Gladbach “for another season”, with his contract due to expire in 2018. [Guardian]
Sigte kornet på rygterne i dag, snakker om belgiske Axel Witsel, der koster omegn af 30 mio pund (Liverpool.no) melder dog også konkurrencen er stor, da 5 andre klubber også ude med følehornene.
Eller ham Sofiane Boufal fra Lille, som jeg ikke har nok kendskab til - hvad hans niveau af, selvom hans stats er fine 43 kampe / 29 mål for den franske klub. Offensiv midtbane spiller/ en kantspiller, så ser næppe stor interesse her medmindre man ser et stort lys med spille med kantspillere i en form af 4-2-3-1. eller 4-3-3.
Eller også den tidligere nævnte Nevan Subotic, som Klopp kender fra Dortmund tiden... Så kan man nævne om han har kvaliteten, men det burde da være bedre end Martin Skrtels niveau de sidste to sæsoner. Ellers må man håbe Sakho holder sig fra sin doping....
You'r Never Walk Alone. ///
Ham Milik ser ikke helt skæv ud.
Jeg er ved at blive lidt vild med Krychowiak, tror han ville passe godt ind på vores midtbane, derudover er han kun 26 år.
Han er vel noget nær en perfekt løsning til vores 6'er. Om vi er efter sådan en ved jeg ikke, men Klopp har i hvert fald altid gjort det.Holmene skrev:Jeg er ved at blive lidt vild med Krychowiak, tror han ville passe godt ind på vores midtbane, derudover er han kun 26 år.
Så vidt jeg ved er Krychowiak dog næsten allerede solgt til Paris Saint-Germain. Der kan vi ikke være med, slet ikke efter at Unai Emery er blevet offentliggjort som manager og derfor nærmest oplagt hiver ham med.
Imod moderne fodbold.
Krychowiak er særdeles spændende, men hvis Emery gerne vil have med til PSG, så har LFC da en konkurrent til et bud.sjampen skrev:Han er vel noget nær en perfekt løsning til vores 6'er. Om vi er efter sådan en ved jeg ikke, men Klopp har i hvert fald altid gjort det.Holmene skrev:Jeg er ved at blive lidt vild med Krychowiak, tror han ville passe godt ind på vores midtbane, derudover er han kun 26 år.
Så vidt jeg ved er Krychowiak dog næsten allerede solgt til Paris Saint-Germain. Der kan vi ikke være med, slet ikke efter at Unai Emery er blevet offentliggjort som manager og derfor nærmest oplagt hiver ham med.
I PSG har de efter min mening den mest spændende sekser, nemlig Veratti, plus Motta, men flere gode spillere er vel ikke forbudt i PSG.
Ang. Milik, spændende type, går utrolig godt med i spillet, løbestærk, kommer til mange afslutninger som dog mangler kvalitet. Fungerer da godt i Polens spil, men ved ikke hvordan han gør det i Ajax udover rimelig pæne stats.
We need a new Fowler...
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Helt enig, robust og solid spiller.
Det kan ligge op til, at han vil blive en god oprydder til 6'eren.
Konkurrencen på midtbanen, bliver bare større og bredere (Hvis) altså der ikke nok helt sikkert bliver ryddet ud overall.
14 mio Euros ligger hans pris på, men de rygter er ikke helt oprigtige gode - da de franske kilder er altid så tilbøjelige til at spå forkert - ligesom det er sket før med berygtede spiller fra en fransk avis!....
-
Ham Joe Allen fra Wales ser sgu stærk ud han ville passe godt ind på vores midtbane
Først og fremmest: Kæmpe nej tak til Sissoko. Puha, det ville være skuffende.DAGGER! skrev:Helt enig, robust og solid spiller.
Konkurrencen på midtbanen, bliver bare større og bredere (Hvis) altså der ikke nok helt sikkert bliver ryddet ud overall.
14 mio Euros ligger hans pris på, men de rygter er ikke helt oprigtige gode - da de franske kilder er altid så tilbøjelige til at spå forkert - ligesom det er sket før med berygtede spiller fra en fransk avis!....
Dernæst: Du kan da ikke kende ham ret godt, hvis hvis du kalder ham en oprydder til 6'eren. Han er en boks-boks-spiller, ser har sine forcer i det offensive spil. Han har desuden spillet på kanten for Newcastle.
Men igen. Nej tak.
Jeg gad faktisk godt prøve ham i 15-20 kampe som 1. valg, han har vel aldrig været fast mand i LFC, måske Klopp skulle prøve, så kan Hendo og co. være back up. Folk har det med at blomstre når man bliver vist tillid, Allen er nok ikke anderledes, EM viser da han kan det der bold.nordjysk redman skrev:Ham Joe Allen fra Wales ser sgu stærk ud han ville passe godt ind på vores midtbane
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Enig. Lad os vise Allen noget tillid.
Enig med hensyn til Allen, har også tænkt meget på det her under EM.
Han er jo teknisk god og særdeles løbevillig og så er han faktisk ganske habil i presspillet.
Tror han kunne blive en god stabil defensiv midt for os og der er vi jo ikke særlig godt besat.
Han er jo teknisk god og særdeles løbevillig og så er han faktisk ganske habil i presspillet.
Tror han kunne blive en god stabil defensiv midt for os og der er vi jo ikke særlig godt besat.
Når nu ham Muhamed Dahoud ikke er til salg i M. Gladbach(som er Klopps 1 periotet til den centrale Midtbane), så skal der kigges andre veje. Men ja Sissoko rygtet ligner også en opdigtigt historie, og hvis han er spillet som kant - så skal der hellere kigges på Mario Götze: fuldt tryk...Aggerdoo skrev:Først og fremmest: Kæmpe nej tak til Sissoko. Puha, det ville være skuffende.DAGGER! skrev:Helt enig, robust og solid spiller.
Dernæst: Du kan da ikke kende ham ret godt, hvis hvis du kalder ham en oprydder til 6'eren. Han er en boks-boks-spiller, ser har sine forcer i det offensive spil. Han har desuden spillet på kanten for Newcastle.
Men igen. Nej tak.
Mario Götze, som ikke er kant??DAGGER! skrev:Når nu ham Muhamed Dahoud ikke er til salg i M. Gladbach(som er Klopps 1 periotet til den centrale Midtbane), så skal der kigges andre veje. Men ja Sissoko rygtet ligner også en opdigtigt historie, og hvis han er spillet som kant - så skal der hellere kigges på Mario Götze: fuldt tryk...Aggerdoo skrev:Først og fremmest: Kæmpe nej tak til Sissoko. Puha, det ville være skuffende.DAGGER! skrev:Helt enig, robust og solid spiller.
Men igen. Nej tak.
Vi har hentet Manér ind som kant. Om han er den rette eller ej er en anden sag, men jeg forventer ikke, at vi kommer til at bruge mange flere penge til den position. Kun hvis nogen køber Coutinho fx.
Der skal hentes en central midt. Lige nu går rygterne på, at Dahoud netop har afvist at ville forlænge kontrakten med Gladbach, som udløber i sommeren 2018. Vi er angiveligt parate til at byde 30 mio. euro for at teste Gladbach. Ved ikke, om han er den rette spiller for os. Jeg synes, han er noget ung.
-
Thommo skrev:Jeg gad faktisk godt prøve ham i 15-20 kampe som 1. valg, han har vel aldrig været fast mand i LFC, måske Klopp skulle prøve, så kan Hendo og co. være back up. Folk har det med at blomstre når man bliver vist tillid, Allen er nok ikke anderledes, EM viser da han kan det der bold.nordjysk redman skrev:Ham Joe Allen fra Wales ser sgu stærk ud han ville passe godt ind på vores midtbane
Ja jeg så helt klart også helst at man beholder Allen og giver ham en chance i stedet for at hente ham Zielinski havde der været en reel chance for at hente Dahoud ville skakken måske være en anden dog