Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
Ud med Migs og ind med Loris Karius 

Arh, mon ikke vi skal beholde Migs og tilføre en udefra ?bjarnereds skrev:Ud med Migs og ind med Loris Karius
Der er efterhånden mange målmænd nævnt, og mon ikke vi lander en af:
Karius, Leno eller Horn fra Bundesligaen ?
Ter Stegen ser ud til at være ude af billedet, men hvad hvis Real Madrid købe De Gea ? Hvad skal der så ske med Navas ?
Var det ikke også Marseille's Mandanda, der har været oppe at vende ?
Jeg tror dog, at sandsynligheden for, at vi henter en tysk målmand er størst, da Klopp må have fuldstændig styr på dem.
Jeg er ofte passiv læser herinde, men nu vil jeg også blandet mig (fordi jeg kan
)
Jeg er utrolig glad for at Klopp har udtalte, at for at bygge et hold op, skal man starte med forsvaret. Siger ikke vi ikke kan bruge offensive forstærkninger, men der er vi immervæk bedre stillet, end vi er nede bagi.
Origi, Ings, Sturridge, Benteke, Balotelli helt oppe foran
Lallana, Ojo, Coutinho, Firmino, Milner, Ibe til kanterne og lige bagved (de andre talenter kan være svære at vurdere endnu).
Derudover får vi Markovic tilbage fra lån. Han har, så vidt jeg ved, ikke været en stjerne i Fenerbache, men han var immervæk et kæmpe talent da vi hentede ham, og er stadig kun 22, så jeg synes bestemt han skal have sommer og opstart med til at vise hvad han kan.
Som sagt, vi kan sagtens bruge forstærkninger oppe foran. Er træt af at være afhængig af en skadespladet Sturridge, og Balotelli og Benteke må videre i karrieren. Håber Origi kan fortsætte udviklingen. Tror Ings passer perfekt til Klopps koncept, men det er jo svært at vide hvor han står, efter en sæson på sidelinjen. Kan vi "bytte" Benteke og Balo til én (bedre) angriber vil jeg være meget tilfreds. Derudover håber jeg på Götze. Vi kan tilsyneladende få ham "billigt", i forhold til hans topniveau og vores transferbudget, så hvorfor ikke tage en chance? Han kan spille alle pladser bag angriberen, og vil, sammen med Markovic, give os offensiv bredde.
NÅ! Det er jo bagi det hele skal ske (som man jo siger....
)
Clyne, Lovren (efter han har spillet sig op), Sakho og Moreno er egentlig fint for mig. Men:
1. Vi aner ikke hvad der sker med Sakho
2. Vi SKAL have en bedre keeper. Det vil gøre hele forsvaret bedre
3. Vi skal have bredde dernede, også mere end Matip, så vi ikke ender med Lucas i midterforsvaret i for mange kampe + hvis Sakho er færdig i klubben. Tror og håber Skrtel tager videre.
Jeg ser gerne:
- En ekstra angriber (og så ud med de 3). Jeg ved ærlig talt ikke hvem, men gerne en "ældre" spiller, der kan tage et par kampe når de yngre kræfter er ude, eller når vi skal jagte et mål til sidst.
- Götze, for at give os mere bredde offensivt
- En målmand
- 1 Forsvarsspiller, udover Matip (to hvis Sakho bliver ophævet).
Dette giver:
-----Karius?----- (Migs)
Clyne-Lovren-Sakho-Moreno (Flanno-NY-Matip-Gomez)
----Can--Hendo--- (Grujić- Allen, NY)
Firmino-Götze-Coutinho (Lallana, Ojo, Markovic)
--------Origi-------- (Ings, NY)
Jeg må indrømme, at jeg desværre har misset et par af de seneste kampe, så har ikke fingeren på pulsen mht. alle de unge spilere, der er blevet testet på de seneste, så hvem af dem der skal gøre sig gældende, vil jeg ikke komme ind i her. Vil dog mene at ovenstående hold vil have:
- Et utrolig højt topniveau
- Et kæmpe potentiale
- Bredde
Helt overordnet er mit indtryk, at vi denne sæson er blevet hæmmet af skader og mangel på bredde (og utrolig mange kampe). Jeg sigter ikke efter mesterskab næste sæson, men mod at komme i top 4. Det tror jeg der er langt større chance for at opnå, hvis vi holder fast i grundstammen og supplerer med enkelte spillere der gør holdet og bredden bedre. Vi har et ungt talentfuldt hold, og en manager der har vist at han kan få det bedste frem i unge spillere. Så lad os spille dem bedre sammen og udvikle os, det vil på længere sigt gøre os større gavn, end at hente 6 "stjerner" til start 11-eren

Jeg er utrolig glad for at Klopp har udtalte, at for at bygge et hold op, skal man starte med forsvaret. Siger ikke vi ikke kan bruge offensive forstærkninger, men der er vi immervæk bedre stillet, end vi er nede bagi.
Origi, Ings, Sturridge, Benteke, Balotelli helt oppe foran
Lallana, Ojo, Coutinho, Firmino, Milner, Ibe til kanterne og lige bagved (de andre talenter kan være svære at vurdere endnu).
Derudover får vi Markovic tilbage fra lån. Han har, så vidt jeg ved, ikke været en stjerne i Fenerbache, men han var immervæk et kæmpe talent da vi hentede ham, og er stadig kun 22, så jeg synes bestemt han skal have sommer og opstart med til at vise hvad han kan.
Som sagt, vi kan sagtens bruge forstærkninger oppe foran. Er træt af at være afhængig af en skadespladet Sturridge, og Balotelli og Benteke må videre i karrieren. Håber Origi kan fortsætte udviklingen. Tror Ings passer perfekt til Klopps koncept, men det er jo svært at vide hvor han står, efter en sæson på sidelinjen. Kan vi "bytte" Benteke og Balo til én (bedre) angriber vil jeg være meget tilfreds. Derudover håber jeg på Götze. Vi kan tilsyneladende få ham "billigt", i forhold til hans topniveau og vores transferbudget, så hvorfor ikke tage en chance? Han kan spille alle pladser bag angriberen, og vil, sammen med Markovic, give os offensiv bredde.
NÅ! Det er jo bagi det hele skal ske (som man jo siger....

Clyne, Lovren (efter han har spillet sig op), Sakho og Moreno er egentlig fint for mig. Men:
1. Vi aner ikke hvad der sker med Sakho
2. Vi SKAL have en bedre keeper. Det vil gøre hele forsvaret bedre
3. Vi skal have bredde dernede, også mere end Matip, så vi ikke ender med Lucas i midterforsvaret i for mange kampe + hvis Sakho er færdig i klubben. Tror og håber Skrtel tager videre.
Jeg ser gerne:
- En ekstra angriber (og så ud med de 3). Jeg ved ærlig talt ikke hvem, men gerne en "ældre" spiller, der kan tage et par kampe når de yngre kræfter er ude, eller når vi skal jagte et mål til sidst.
- Götze, for at give os mere bredde offensivt
- En målmand
- 1 Forsvarsspiller, udover Matip (to hvis Sakho bliver ophævet).
Dette giver:
-----Karius?----- (Migs)
Clyne-Lovren-Sakho-Moreno (Flanno-NY-Matip-Gomez)
----Can--Hendo--- (Grujić- Allen, NY)
Firmino-Götze-Coutinho (Lallana, Ojo, Markovic)
--------Origi-------- (Ings, NY)
Jeg må indrømme, at jeg desværre har misset et par af de seneste kampe, så har ikke fingeren på pulsen mht. alle de unge spilere, der er blevet testet på de seneste, så hvem af dem der skal gøre sig gældende, vil jeg ikke komme ind i her. Vil dog mene at ovenstående hold vil have:
- Et utrolig højt topniveau
- Et kæmpe potentiale
- Bredde
Helt overordnet er mit indtryk, at vi denne sæson er blevet hæmmet af skader og mangel på bredde (og utrolig mange kampe). Jeg sigter ikke efter mesterskab næste sæson, men mod at komme i top 4. Det tror jeg der er langt større chance for at opnå, hvis vi holder fast i grundstammen og supplerer med enkelte spillere der gør holdet og bredden bedre. Vi har et ungt talentfuldt hold, og en manager der har vist at han kan få det bedste frem i unge spillere. Så lad os spille dem bedre sammen og udvikle os, det vil på længere sigt gøre os større gavn, end at hente 6 "stjerner" til start 11-eren
-
Migs er god shot stopper, uden tvivl. Men mere end de, er jeg på tvivl. Sælg ham så dyrt så muligtNiels K skrev:Arh, mon ikke vi skal beholde Migs og tilføre en udefra ?bjarnereds skrev:Ud med Migs og ind med Loris Karius
Der er efterhånden mange målmænd nævnt, og mon ikke vi lander en af:
Karius, Leno eller Horn fra Bundesligaen ?
Ter Stegen ser ud til at være ude af billedet, men hvad hvis Real Madrid købe De Gea ? Hvad skal der så ske med Navas ?
Var det ikke også Marseille's Mandanda, der har været oppe at vende ?
Jeg tror dog, at sandsynligheden for, at vi henter en tysk målmand er størst, da Klopp må have fuldstændig styr på dem.
http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... -liverpool
Tak til Beckenbauer. Jeg har en fornemmelse af, at denne handel allerede er lukket.
Jack Sear og Chris Bascombe er i øvrigt lige begyndt at følge Götze på Twitter. Ikke at det betyder noget, men alligevel..
Tak til Beckenbauer. Jeg har en fornemmelse af, at denne handel allerede er lukket.
Jack Sear og Chris Bascombe er i øvrigt lige begyndt at følge Götze på Twitter. Ikke at det betyder noget, men alligevel..
Rygter på Twitter siger at Zielinski skifter meget meget snart til LFC. Der har også været nogle billeder fremme hvor han har en Liverpool trøje på. (For nogle dage siden var der også et hvor han stod ved siden af en med en LFC trøje på)
Har ikke læst så meget om ham. Hvad er dommen?
Endnu en ikke færdigudviklet spiller, og imø ok til bredden, men det kommer til at gå ud over vores talenter tror jeg. På den anden side, så skal de jo overkomme hård konkurrence, og kan de ikke spille sig på holdet, er de jo nok ikke gode nok.Belloni skrev:Rygter på Twitter siger at Zielinski skifter meget meget snart til LFC. Der har også været nogle billeder fremme hvor han har en Liverpool trøje på. (For nogle dage siden var der også et hvor han stod ved siden af en med en LFC trøje på)
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Håber din fornemmelse holder stik; MIN fornemmelse er til gengæld, at man heller ikke i dette vindue skal tro på noget som helst, før underskriften er på papiret. Spin, politik, rygter og skjulte dagsordner flyver dagligt gennem luften, og kun en brøkdel af det bliver til virkelighed.Mads T. skrev:http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... -liverpool
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Belloni skrev:Rygter på Twitter siger at Zielinski skifter meget meget snart til LFC. Der har også været nogle billeder fremme hvor han har en Liverpool trøje på. (For nogle dage siden var der også et hvor han stod ved siden af en med en LFC trøje på)
Klopp har tidligere gjort ukendte polakker til klassespilere lad os håbe han kan gøre det samme med Zielinski hvis han kommer til
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Ja, lad os endelig håbe detnordjysk redman skrev:Belloni skrev:Rygter på Twitter siger at Zielinski skifter meget meget snart til LFC. Der har også været nogle billeder fremme hvor han har en Liverpool trøje på. (For nogle dage siden var der også et hvor han stod ved siden af en med en LFC trøje på)
Klopp har tidligere gjort ukendte polakker til klassespilere lad os håbe han kan gøre det samme med Zielinski hvis han kommer til

http://plbold.dk/nyhed/medie-zielinski- ... troeje-her
Ved godt Plbold ikke er så pålidelige, men den dukkede lige op. De skriver den bliver bekræftet imorgen.
Justice for the 96! <3
Den tv-kanal skulle lige have undersøgt, hvem der render rundt med nr. 10 i Liverpool. Den får han i hvert fald ikke.Sivi skrev:Ja, lad os endelig håbe detnordjysk redman skrev:Klopp har tidligere gjort ukendte polakker til klassespilere lad os håbe han kan gøre det samme med Zielinski hvis han kommer tilBelloni skrev:Rygter på Twitter siger at Zielinski skifter meget meget snart til LFC. Der har også været nogle billeder fremme hvor han har en Liverpool trøje på. (For nogle dage siden var der også et hvor han stod ved siden af en med en LFC trøje på)
Ved godt Plbold ikke er så pålidelige, men den dukkede lige op. De skriver den bliver bekræftet imorgen.

- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Det har du ret iRedRedRed skrev:Den tv-kanal skulle lige have undersøgt, hvem der render rundt med nr. 10 i Liverpool. Den får han i hvert fald ikke.Sivi skrev:Ja, lad os endelig håbe detnordjysk redman skrev:Klopp har tidligere gjort ukendte polakker til klassespilere lad os håbe han kan gøre det samme med Zielinski hvis han kommer tilBelloni skrev:Rygter på Twitter siger at Zielinski skifter meget meget snart til LFC. Der har også været nogle billeder fremme hvor han har en Liverpool trøje på. (For nogle dage siden var der også et hvor han stod ved siden af en med en LFC trøje på)

Justice for the 96! <3
Der skal nok være noget om det.
En polsk LFC fan, skriver at kanalen mener at vide, at Zielinski tager til Liverpool i morgen men først kan forventes præsenteret inden onsdag;
En polsk LFC fan, skriver at kanalen mener at vide, at Zielinski tager til Liverpool i morgen men først kan forventes præsenteret inden onsdag;
Selvfølgelig vil Beckenbauer da have Götze til et andet land. Fuldstændig indlysende, at det er hans agende,Mads T. skrev:http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... -liverpool
Og den kommentar med Twitter........... Åh gud
Ja for det er jo udelukkende derfor, at jeg tror på en handel. Nu ved jeg ikke hvad en agende er, men Beckenbauers udtalelse er selvfølgelig indlysende. Det at han kommer med den, betyder dog at Götze er på vej ud af klubben. Han har mange muligheder, men båndet til Klopp vægter tungt og så har han brug for at finde den stabilitet der gjorde ham så god i Dortmund - under Klopp.Aggerdoo skrev:Selvfølgelig vil Beckenbauer da have Götze til et andet land. Fuldstændig indlysende, at det er hans agende,Mads T. skrev:http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... -liverpool
Og den kommentar med Twitter........... Åh gud
Og at du ikke fatter at det med Twitter er sagt med et klimt i øjet............. Åh gud.