Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 24. apr, 2016 17:27

Hvis vi antager, at vi enten spiller i CL eller Europa League næste sæson, så har denne sæson vist, at vi godt kan bruge flere kvalitetsspillere alene grundet mængden af kampe, som vel bliver ca. 60 i år og det forventelige antal skader.

Positionerne du nævner, vi skal forstærkes på Cynwal, er jeg enig i, og Ter Stegen og Leno vil begge være stærkere end Migs.

Jonas Hector vil være det defensivt stærke alternativ til Moreno.

Vi mangler en type som Kanté, men det er vel ikke den sværeste og dyreste position at købe ind til.
Hvad vil vi så med Stewart, Allen og Lucas ?

Jeg tror så ikke, at jeg vil lede efter en angriber mere men mere supplere med flere, der spiller de 3 pladser bagved vores enlige angriber. Vi har Lallana, Firmino, Coutinho og Milner kan også bruges.

Derefter er der et spring eller 2 ned til f.eks. Ibe, Ojo og en Markovic. Jeg ville derfor være meget tilfreds, hvis vi kunne hente Götze og meget gerne Ben Arfa også, som kan noget helt særligt med bolden, og som kan være den kampafgørende spiller. Jeg ved godt, at han måske ikke er den, der løber mest, og at han har haft en del skader, men jeg tager gerne en chance med ham på en Bosman.

Jeg vil egentlig ikke have noget imod at beholde Benteke, hvis Klopp altså er af samme mening og tror på, at det kan blive rigtig godt i næste sæson:

Sturridge, Origi, Ings, Benteke

Bagved: Coutinho, Firmino, Lallana, Götze, Ben Arfa/Zielinski, Milner

Midt: Can, Henderson, Ny defensiv midt, Allen, Milner, Grujic, Allan

CF: Lovren, Matip, Gomez, Ny, (Sakho), (Touré)

VB: Moreno, Hector, Smith

HB: Clyne, Flanagan, Randall

Keeper: Ter Stegen/Leno, Migs, Ward

Götze: 20
Ben Arfa: 0
Ny DM: 30
Ny CF: 20
Hector: 12
Keeper: 20
Senest rettet af Niels K søndag, 24. apr, 2016 17:37, rettet i alt 2 gange.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » søndag, 24. apr, 2016 17:30

Cynwal skrev:
AJ skrev:Mht venstre back har der så efterhånden ikke været meget snak om, at vi henter Jonas Hector fra Köln?
Jo, har jeg også hørt, men ligger hans styrker i det defensive?
Hans styrker ligger helt sikkert i det defensive. Han virker bundsolid, og nogenlunde ferm fremad banen. Og så har han højden til at kunne rense ud med låget ved dødbolde mm. Ellers er jeg ganske enig i, at defensiven er dér, vi skal koncentrere os mest om. Keeper, vb, cb og dm som du nævner Cynwal. Jeg kunne godt se Nainggolan som dm hos os, da han imø besidder alle de kvaliteter, vi efterspørger. Han har en virkelig høj stjerne hos mig, og ville være noget af et drømmekøb...

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 24. apr, 2016 18:08

Jeg ser helt klart at det vigtigste for klopp er at de 4 bag i er høj kvalitet og stabilitet for det spreader sig some ringe igennem vandet op igennem og de offensive vi har nu kan sagtens vinde Premier league hvis vi har stor stabilitet nede bagved.

Så gerne at vi brugte de fleste penge på at hente Hummels + en keeper samt Götze ud over det vi allerede har hentet nu.

---------------------Keeper--------------------
-----Clyne -- Lovren -- Hummels --- Moreno
--------------Milner--------Can-----------------
---------Götze------Firmino--------Coutinho--
----------------Origi/sturrigde-----------------

Bænk, Ings, Lallana, Allen, Mignolet, Flanagan, Henderson, Sakho (ved ikke hvad vi skal forventet af de 2 nye)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 24. apr, 2016 20:49

Det er naturligvis endnu lettere at påpege efter en weekend, hvor Mignolet kostede et mål, men målmandsposten er i mine øjne den plads, hvor et godt indkøb kan forbedre holdet mest procentuelt.

Det er naturligvis ren spekulation, men jeg tænker rent faktisk, at en klasse-keeper (hvis vi kan få fat i en) vil kunne løfte holdets samlede præstation med mindst i omegnen af 10-15% gennemsnitligt, mens dygtige spillere på en andre pladser måske "kun" løfter os samlet set 5-8% gennemsnitligt i forhold til det niveau, holdet leverer på nu.

I må godt spørge, hvor jeg får de tal fra? Svaret er den blå luft. Det er min egen tossede måde at få det illustreret med tal, hvorfor jeg pludselig mener, at et indkøb af en målmand bør have højeste prioritet.
Kloppite

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » mandag, 25. apr, 2016 00:31

texy skrev:Det er naturligvis endnu lettere at påpege efter en weekend, hvor Mignolet kostede et mål, men målmandsposten er i mine øjne den plads, hvor et godt indkøb kan forbedre holdet mest procentuelt.

Det er naturligvis ren spekulation, men jeg tænker rent faktisk, at en klasse-keeper (hvis vi kan få fat i en) vil kunne løfte holdets samlede præstation med mindst i omegnen af 10-15% gennemsnitligt, mens dygtige spillere på en andre pladser måske "kun" løfter os samlet set 5-8% gennemsnitligt i forhold til det niveau, holdet leverer på nu.

I må godt spørge, hvor jeg får de tal fra? Svaret er den blå luft. Det er min egen tossede måde at få det illustreret med tal, hvorfor jeg pludselig mener, at et indkøb af en målmand bør have højeste prioritet.
Jeg ved ikke, om jeg ja følge din procentsætning, da rigtig mange faktorer spiller ind, men jeg er enig i, at det sted, hvor vi mest mærkbart kan forbedre holdet, er på målmandsposten. Dernæst den defensive midt, og så vb og om. Jeg er ikke den store fan af Lallana, da han simpelthen er for middelmådig på den sidste tredjedel af banen, og en signing af Götze vil imø være en gevaldig opgradering.

MP

Indlæg af MP » mandag, 25. apr, 2016 10:12

http://footy.dk/2016/04/25/video-fejl-a ... -12-point/

Bare for at smide lidt brænde på bålet :D

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 25. apr, 2016 10:22

MP skrev:http://footy.dk/2016/04/25/video-fejl-a ... -12-point/

Latterlig video..

Brugeravatar
Deluga
Geografisk sted: Nordjylland
Alder: 29

Indlæg af Deluga » mandag, 25. apr, 2016 13:13

Synes ikke at man kan klandre Mignolet for alle de mål deri, der er godt nok også mange hvor det er forsvarets skyld.
Synes Mignolet får alt for meget kritik frem for ros, for han har altså også reddet point for LFC en del gange.

Men nok om det.

Selvfølgelig ville en bedre målmand være lækkert, hvis man altså kan finde en der er bedre til en god pris.
Kunne godt være at man i stedet for at gå efter offensive spillere, kigger lidt mere på de defensive, synes godt der kunne bruges nogle til evt. skader eller karantæne. Toure er jeg ikke helt imponeret af må jeg indrømme.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 25. apr, 2016 14:04

Ja, det er godt nok en useriøs video det der.

Når det er sagt, så synes jeg, Mignolet har fået sin chance hos os, og at han har vist, han ikke har niveau til at være på holdet i Liverpool, hvis vi vil kæmpe med om top 4 igen.

Bold.dk skriver at Bernd Leno har en frikøbsklausul på 135 mio. kr: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/voel ... -paa-leno/

Det kunne da være rimelig interessant for os.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 25. apr, 2016 14:41

Tom_Jorsal skrev:Ja, det er godt nok en useriøs video det der.

Når det er sagt, så synes jeg, Mignolet har fået sin chance hos os, og at han har vist, han ikke har niveau til at være på holdet i Liverpool, hvis vi vil kæmpe med om top 4 igen.

Bold.dk skriver at Bernd Leno har en frikøbsklausul på 135 mio. kr: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/voel ... -paa-leno/

Det skal blot gå hurtigt:

http://www.liverpool.no/rykter/Drlig-ti ... nokjp.aspx

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw

Indlæg af Sivi » mandag, 25. apr, 2016 15:00

Niels K skrev:
Tom_Jorsal skrev:Ja, det er godt nok en useriøs video det der.

Det skal blot gå hurtigt:

http://www.liverpool.no/rykter/Drlig-ti ... nokjp.aspx
Tvivler på at vi henter ham, tror det bliver en anden tysker, selvom Leno ville være min førsteprioritet.
Justice for the 96! <3

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 25. apr, 2016 15:12

Ben Arfa. Tja hvis han er gratis. Han er ved at være ''gammel''. Vi skal bare huske at satse på vores unge spiller. Vil tro han har haft en af de der ''heldige sæsoner'', hvad mål angår også.
Vi skal huske at bruge vores unge talenter og vores engelske drenge.
Hvad med at smide pengene efter en ung talentfuld spiller, Lucas Moura.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » mandag, 25. apr, 2016 15:34

Mads T. skrev:

Latterlig video..
Hold nu op hvor gør det ondt af se den video, så kommer man lige i tanke om hvor dårlig han egentlig er.
Det er dog ikke kun ham der skal klandres for de 2 point der er smidt, men de havde altså hjulpet en del i tabellen.
Billede

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » mandag, 25. apr, 2016 15:44

Mads T. skrev:

Latterlig video..
Det er rammende at er så let at lave en video er viser så mange fejl af vores målmand der koster point.....der er plads til forbedringer.

Kunne man forestille sig tanken at lave en video der viser, hvor mange redninger der har givet os point ?. Så det ikke bliver alt for negativt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw

Indlæg af Sivi » mandag, 25. apr, 2016 16:16

Kelly skrev:
Mads T. skrev:

Latterlig video..
Det er rammende at er så let at lave en video er viser så mange fejl af vores målmand der koster point.....der er plads til forbedringer.

Kunne man forestille sig tanken at lave en video der viser, hvor mange redninger der har givet os point ?. Så det ikke bliver alt for negativt.
Synes det er lige meget hvor mange fantastiske redninger, og point man så sikrer. Når man laver så mange dumme fejl, er man bare ikke god nok. Ihvertfald ikke til en klub som Liverpool.
Justice for the 96! <3

Besvar