Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
bofic

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bofic » tirsdag, 28. jul, 2015 07:52

Når Liverpool er færdige med at handle plejer BR at tale om at der nok ikke kommer flere spillere ind i dette vindue og det har han foreløbig ikke gjort. Så noget kunne tyde på at Liverpool ikke er færdige med at handle. Om hvem er det så man går efter? Der går hele tiden rygter om Reus, Lacazette og Pedro og på det seneste også Lucas Digne, men når METRO kommer med rygter skal man ikke tro på dem og de har ellers nævnt de fleste af dem. Men især Lucas Digne rygterne er taget til de sidste par dage og nu forlyder det, at Liverpool ligefrem har møde med PSG omkring evt. køb af Digne. Det bliver spændende at følge og så længe BR ikke har fortalt pressen at kassen er lukket i så må vi formode at Liverpool endnu ikke er færdige med at handle. Digne kunne måske være det næste køb? Reus, Lacazette og Pedro tror jeg er udelukket.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 28. jul, 2015 08:39

bofic skrev:Når Liverpool er færdige med at handle plejer BR at tale om at der nok ikke kommer flere spillere ind i dette vindue og det har han foreløbig ikke gjort. Så noget kunne tyde på at Liverpool ikke er færdige med at handle. Om hvem er det så man går efter? Der går hele tiden rygter om Reus, Lacazette og Pedro og på det seneste også Lucas Digne, men når METRO kommer med rygter skal man ikke tro på dem og de har ellers nævnt de fleste af dem. Men især Lucas Digne rygterne er taget til de sidste par dage og nu forlyder det, at Liverpool ligefrem har møde med PSG omkring evt. køb af Digne. Det bliver spændende at følge og så længe BR ikke har fortalt pressen at kassen er lukket i så må vi formode at Liverpool endnu ikke er færdige med at handle. Digne kunne måske være det næste køb? Reus, Lacazette og Pedro tror jeg er udelukket.
Syntes det tyder på Digne på leje måske og en offensiv spiller selv om jeg mener der mest mangler en defensiv midt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 28. jul, 2015 09:13

well vi skulle have omkring 45 mil £ til at bruge i dette vindue. vi har so far brugt 27 mil £ det skulle give 18 mil £ til indkøb
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 28. jul, 2015 09:18

Wormie skrev:well vi skulle have omkring 45 mil £ til at bruge i dette vindue. vi har so far brugt 27 mil £ det skulle give 18 mil £ til indkøb
Brug 10 mill på Digne.
Men er salg regnet med at feks Borini, Lampert mv.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » tirsdag, 28. jul, 2015 09:56

Wormie skrev:well vi skulle have omkring 45 mil £ til at bruge i dette vindue. vi har so far brugt 27 mil £ det skulle give 18 mil £ til indkøb
Hvor kom de £45M fra? Det eneste jeg har hørt, var inden transfervinduet åbnede, hvor et par af de mere pålidelige journalister skød på, at vi havde omkring £30M, hvilket naturligvis aldrig er blevet hverken be- eller afkræftet. Jeg synes, det lugter af, at vi er færdige med at købe, og nu koncentrerer os om at komme af med "dead wood"... Digne kommer måske ind, men mere regner jeg ikke med, der sker. Imø har vi nu også gjort det ganske hæderligt i dette vindue...

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 28. jul, 2015 10:24

Digne på lån giver god mening. Som der stod i en artikel jeg læste igår, så må potentialet i Moreno og Digne være lige stort, og ingen af dem vil i fremtiden være tilfreds med at være andet valg. Så få ham ind på en 1-2 årig låneaftale og se så hvem der skal satses på fremover.
Det som jeg læser om Digne, er at han er solid defensivt, og mindre god offensivt uden at være dårlig. Det samme kan vel siges om Moreno, bare med modsatte fortegn. Så det giver selvfølgelig nogle muligheder, afhængigt af hvem vi møder.
Jeg er helt klart for Digne

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 28. jul, 2015 10:28

Det jo selvfølgelig bare spekulationer men så også på nogle kendte liverpool twitters at de mente vi havde 45mil

http://www.scorespro.com/news/soccer/re ... he-summer/
http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport ... 61274.html
http://www.soccerticketsonline.com/bren ... fer-kitty/
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 28. jul, 2015 11:18

Kelly skrev:
Brug 10 mill på Digne.
Vi har brugt for 24,5 mio. £ netto iflg tallene fra den norske. Salg af Borini, Balotelli og Lambert er naturligvis ikke med, så sælger de, så har vi ikke brugt meget netto.

Jeg mener heller ikke, at det ville være urealistisk, hvis der var 45 mio. £ netto at bruge i dette vindue.
Dels bruger de andre topklubber også mange penge, dels er der jo åbenlyst noget kvalitet vi skal have indhentet på de andre hold, dels handlede vi ikke i januar, og så er der en bedre TV aftale, større sponsorater, og snart har vi store forøgede indtægter via det nye, større stadion.

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 28. jul, 2015 11:33

Niels K skrev:
Kelly skrev:
Brug 10 mill på Digne.
Vi har brugt for 24,5 mio. £ netto iflg tallene fra den norske. Salg af Borini, Balotelli og Lambert er naturligvis ikke med, så sælger de, så har vi ikke brugt meget netto.

Jeg mener heller ikke, at det ville være urealistisk, hvis der var 45 mio. £ netto at bruge i dette vindue.
Dels bruger de andre topklubber også mange penge, dels er der jo åbenlyst noget kvalitet vi skal have indhentet på de andre hold, dels handlede vi ikke i januar, og så er der en bedre TV aftale, større sponsorater, og snart har vi store forøgede indtægter via det nye, større stadion.
Jeg tror de tre sælge plus et par stykker mere. De syntes jeg giver et klart billede af vinduet ikke er over for Liverpool der ryger flere ud og ind. Jeg tror det sker noget på venstre back, defensiv midt og en offensiv spiller mere.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 28. jul, 2015 12:22

Kelly skrev:
Niels K skrev:
Kelly skrev:
Brug 10 mill på Digne.

Jeg tror de tre sælge plus et par stykker mere. De syntes jeg giver et klart billede af vinduet ikke er over for Liverpool der ryger flere ud og ind. Jeg tror det sker noget på venstre back, defensiv midt og en offensiv spiller mere.
Det er ikke utænkeligt, men så må Lucas også være på vej væk, og det mener jeg, at Rodgers har udtalt, at han ikke er. Udover de 4, så er der vel kun Enrique og Teixeira, som skal sælges ?

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 28. jul, 2015 12:54

Niels K skrev:.......og snart har vi store forøgede indtægter via det nye, større stadion.
Som skal bruges på at betale for stadionudvidelsen, som absolut ikke er gratis.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 28. jul, 2015 13:21

Er der nogle, der rent faktisk har set Digne spille? Såvidt jeg ved, så spiller han bare andenviolin for Maxwell, hvilket ellers ikke er en konkurrent, der ligefrem oser af verdensklasse. Ellers er jeg også af den overbevisning, at vi skal have en bedre konkurrent til Moreno end Fifa-legenden Enrique.
Liverpool Football Klopp

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 28. jul, 2015 18:59

http://www.transfermarkt.com/jordan-ver ... ler/164771

Kunne denne jordan sammen med digne være de defensive forstærkninger. Til venstre back og defensiv midt.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 28. jul, 2015 19:06

Allan til prøvetræning;

Hvis vi ender med at købe ham og han bliver god, så skal jeg helt sikkert have en trøje med "Allan" på ryggen! :D

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 28. jul, 2015 19:10

AndreasN skrev:Er der nogle, der rent faktisk har set Digne spille? Såvidt jeg ved, så spiller han bare andenviolin for Maxwell, hvilket ellers ikke er en konkurrent, der ligefrem oser af verdensklasse. Ellers er jeg også af den overbevisning, at vi skal have en bedre konkurrent til Moreno end Fifa-legenden Enrique.

I øvrigt, så har vi trods alt også en af de bedste spillere fra vores pre-season enten som backup eller decideret nyt førstevalg til den plads. Er det helt umuligt, at han har imponeret så meget, at man ikke er villig til at bruge penge på forstærkning/konkurrence til pladsen?

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... oy-9694132
Kloppite

Besvar