Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 15. jul, 2015 13:45

Kelly skrev:Jeg tror liverpool får svært ved at finde en klasseangriber i dette vindue . Og vi skal indstille os på det vi har eller en plan B.
Jeg ser gerne Sturridge, Origi, Ings og Balo som dem vi satser på, hvis det ikke lykkes at hente en stjerne ind (Her mener jeg bestemt ikke Benteke)
Billede

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » onsdag, 15. jul, 2015 13:57

Xenne skrev:
Kelly skrev:Jeg tror liverpool får svært ved at finde en klasseangriber i dette vindue . Og vi skal indstille os på det vi har eller en plan B.
Jeg ser gerne Sturridge, Origi, Ings og Balo som dem vi satser på, hvis det ikke lykkes at hente en stjerne ind (Her mener jeg bestemt ikke Benteke)
Jeg mener det vil være grænsende katastrofalt for vores sæson hvis vi ikke får hentet en angriber med kvalitet ind, men jeg er helt enig. Det vil skade os så uendeligt meget mere på lang sigt at overbetale for en spiller der samtidig ikke har det niveau vi behøver, og jeg ville kunne stille mig bedre tilfreds med at Rodgers gik ud og sagde at "ja selvfølgelig skulle vi have haft en angriber, det var åbenlyst, men vi har godt nok ikke tænkt os at betale 32m for Benteke af den grund, og derfor må vi klare os med hvad vi har".
Imod moderne fodbold.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. jul, 2015 14:32

Er £32 M. meget for en angriber i dagens fodbold? Nej, vil jeg mene. Hvem er der ellers vi kunne købe? Der er Kane, Lewandowski, Cavani, Higuain. Ingen af dem fås til under £40-45 M. Vi har lige solgt Sterling til langt over £40 M. selvom han har engelsk pas, så syntes Man C at det var en pris som er værd at betale for en meget ung spiller. Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er priserne skruet kraftigt op, og hvis man vil have en angriber, så koster det kassen.
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 15. jul, 2015 14:46, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » onsdag, 15. jul, 2015 19:44

Har set et par tweets om at scum er ved at hente ham. Har ingen ide om sandhedsværdien fra kilderne.
Har det sådan lidt, at jeg håber ikke vi køber ham, men vil samtidig heller ikke se ham i scum. Hmm....

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 15. jul, 2015 20:14

Ja det er sgu sådan lidt mærkeligt med ham. Umiddelbart vil det heller ikke være den spiller jeg mest ønsker mig i klubben. Samtidig håber jeg heller ikke han skifter til United, da jeg ikke er i tvivl om at han vil komme til at bombe kasser ind.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 15. jul, 2015 20:39

LFC-Aaby skrev:Ja det er sgu sådan lidt mærkeligt med ham. Umiddelbart vil det heller ikke være den spiller jeg mest ønsker mig i klubben. Samtidig håber jeg heller ikke han skifter til United, da jeg ikke er i tvivl om at han vil komme til at bombe kasser ind.
Jeg hører til mindretallet der meget gerne ser Benteke i klubben og det vil ærge mig voldsomt hvis han ryger til scum. Han kommer til at score mange mål i PL i fremtiden og jeg ser gerne det bliver for os.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 15. jul, 2015 20:44

Jeg har ingen anelse om, hvad vores transferbudget er.

Men hvis man få mig til at gå ud af dette vindue med bredt smil, så smider klubben de £35m-£42m som Lacazette åbenbart koster.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ds-9665419

Så behøver jeg ikke flere indkøb for at være glad og have en tro på succes i den kommende sæson.

Hvis man så derefter oveni købet kan sælge Balotelli, Lambert og Borini, så har vi nok også holdt udgiftsbudgettet på et acceptabelt niveau taget i betragtning, at indtægterne er steget markant fra den foregående sæson.
Kloppite

Dieks
Alder: 38

Indlæg af Dieks » onsdag, 15. jul, 2015 20:56

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... et-9663946

Here is their balance sheet for this summer so far.

EXPENDITURE:

Roberto Firmino (Hoffenheim, £29m)
Joe Gomez (Charlton, £3.5m)
Nathaniel Clyne (Southampton, £12.5m)
Danny Ings (Bosman, fee to be agreed)
Adam Bogdan (Free)
James Milner (Free)
Total: £45m

INCOME:

Raheem Sterling (Manchester City, £49m*)
Sebastian Coates (Sunderland, £4m)
Iago Aspas (Sevilla, £4.4m)
*20% of £44m - £8.8m – believed to be going to QPR as part of sell-on clause

Total: £47.8m

Total (approximate) spend: £2.8m (in profit)

Det ser da ikke helt sløjt ud, selv med tanke på at Ings kan komme til at koste £ 8-10 mill (kan desværre ikke huske hvilke kilde der er til det)

Håber, som der tidligere er nævnt, at de nye offensive signings kan få chancen i første halvdel af sæsonen.. Hvis alternativet er at, vi skal ud og betale overpris for en klasse angriber nu. Er det ikke muligt at få Lacazette eller reus til klubben, så håber jeg pengene bliver gemt.
YNWA..!

texy

Indlæg af texy » onsdag, 15. jul, 2015 20:59

Dieks skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... et-9663946

Here is their balance sheet for this summer so far.

EXPENDITURE:

Roberto Firmino (Hoffenheim, £29m)
Joe Gomez (Charlton, £3.5m)
Nathaniel Clyne (Southampton, £12.5m)
Danny Ings (Bosman, fee to be agreed)
Adam Bogdan (Free)
James Milner (Free)
Total: £45m

INCOME:

Raheem Sterling (Manchester City, £49m*)
Sebastian Coates (Sunderland, £4m)
Iago Aspas (Sevilla, £4.4m)
*20% of £44m - £8.8m – believed to be going to QPR as part of sell-on clause

Total: £47.8m

Total (approximate) spend: £2.8m (in profit)

Det ser da ikke helt sløjt ud, selv med tanke på at Ings kan komme til at koste £ 8-10 mill (kan desværre ikke huske hvilke kilde der er til det)

Håber, som der tidligere er nævnt, at de nye offensive signings kan få chancen i første halvdel af sæsonen.. Hvis alternativet er at, vi skal ud og betale overpris for en klasse angriber nu. Er det ikke muligt at få Lacazette eller reus til klubben, så håber jeg pengene bliver gemt.
Er enig i, at vi lige så godt kan prøve Ings og Origi af, indtil Sturridge er tilbage, hvis vi ikke er i stand til at hente en spiller med en kvalitet tilsvarende de to nævnte.
Kloppite

Gary

Indlæg af Gary » onsdag, 15. jul, 2015 21:11

Emmy skrev: Jeg hører til mindretallet der meget gerne ser Benteke i klubben og det vil ærge mig voldsomt hvis han ryger til scum. Han kommer til at score mange mål i PL i fremtiden og jeg ser gerne det bliver for os.
Jeg er enig. Mit største forbehold i forhold til Benteke er det samme som var problemet med Caroll: Når han var på banen skiftede spillet karakter, da der var for mange, der valgte at slå lange høje bolde op til ham. Hvis holdet vælger det som løsning med Benteke også, så er det et pænt nej tak herfra, da jeg ikke mener, at det vil give os de bedste resultater. Men der er ikke noget i Bentekes individuelle karakteristika, der gør mig bekymret (selvom jeg dog foretrækker at få Suarez tilbage og subsidiært at få en spiller ind, der knokler og presser lige så meget samt har evnerne til at skabe noget på egen hånd).
On this train faith will be rewarded

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. jul, 2015 21:14

Det vil ikke være godt hvis Benteke ryger til Man U. Vores angrebsjagt begynder at minde om sidste år, hvor vi også søgte efter en angriber, men endte til sidst med et valg mellem Balotelli og Eto. Det var skidt. Vi kan trøste os med at hverken Barca, RM, Arsenal, Chelsea, BM og PSG står i akut angriber nød. Det kan vi måske lukrere på.

texy

Indlæg af texy » onsdag, 15. jul, 2015 22:06

Hr. Drejer skrev:Det vil ikke være godt hvis Benteke ryger til Man U. Vores angrebsjagt begynder at minde om sidste år, hvor vi også søgte efter en angriber, men endte til sidst med et valg mellem Balotelli og Eto. Det var skidt. Vi kan trøste os med at hverken Barca, RM, Arsenal, Chelsea, BM og PSG står i akut angriber nød. Det kan vi måske lukrere på.
Jeg kommer ikke til at ærgre mig, hvis Benteke bliver købt af Man Utd (med mindre han banker kasser ind på samlebånd for dem naturligvis).

1) Jeg mener simpelthen ikke, at Benteke er en angribertype, som Rodgers formår at få det bedste ud af.
2) Vi står i mine øjne ikke helt i samme situation som sidste år, da vi trods alt har hentet Ings og Origi er ankommet efter et års ventetid.
Kloppite

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. jul, 2015 22:13

Problemet er at både Ings og Origi er unge og købt til fremtiden. Vi ved med andre ord ikke om de vil slå til i denne sæson. Vi gambler hvis vi ikke henter en angriber.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » onsdag, 15. jul, 2015 22:21

Hr. Drejer skrev:Problemet er at både Ings og Origi er unge og købt til fremtiden. Vi ved med andre ord ikke om de vil slå til i denne sæson. Vi gambler hvis vi ikke henter en angriber.
Ja, men vi skal ikke betale overpris for en angriber, der ikke passer ind i forhold til holdets styrker. Jeg synes jo netop, at Bentekes største problem er, at han ikke bare vil falde direkte ind på holdet og have den effekt, som der er brug for. Han har børnesygdomme i sit spil, passer ikke rigtig ind og er kendt for at spille i stimer.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. jul, 2015 22:53

Alonso skrev:
Hr. Drejer skrev:Problemet er at både Ings og Origi er unge og købt til fremtiden. Vi ved med andre ord ikke om de vil slå til i denne sæson. Vi gambler hvis vi ikke henter en angriber.
Ja, men vi skal ikke betale overpris for en angriber, der ikke passer ind i forhold til holdets styrker. Jeg synes jo netop, at Bentekes største problem er, at han ikke bare vil falde direkte ind på holdet og have den effekt, som der er brug for. Han har børnesygdomme i sit spil, passer ikke rigtig ind og er kendt for at spille i stimer.
Spørgsmålet er om det er overpris. Som jeg skrev længere oppe, så tror jeg ikke vi får en angriber til under £30 M. Hvilke andre angribere er der på markedet? Jeg kan nævne Kane, Lewandowski, Lacazette, Cavani, Higuain. Ingen af dem fås for den pris, som medierne skriver, Benteke er til salg for. Jeg siger ikke, at Benteke er det rigtige valg. Det jeg siger er, at hvis vi skal have en angriber, så er £30 M. en relativ lav pris.

Besvar