Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 24. jun, 2015 16:01

Det er jo fantastisk, hvis vi IKKE stopper jagten på en angriber, for det frygtede jeg en overgang.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » onsdag, 24. jun, 2015 16:39

Jesper skrev:Det er jo fantastisk, hvis vi IKKE stopper jagten på en angriber, for det frygtede jeg en overgang.
Benteke nu tak.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 24. jun, 2015 16:53

Kelly skrev:
Jesper skrev:Det er jo fantastisk, hvis vi IKKE stopper jagten på en angriber, for det frygtede jeg en overgang.
Benteke nu tak.

STOP :D

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 24. jun, 2015 17:39

Fuck Bacca .

Vi har Ings :headbang: ;)

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. jun, 2015 17:40

Brugeravatar
Hendo
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Indlæg af Hendo » onsdag, 24. jun, 2015 18:00

Kelly skrev:
Benteke nu tak.
Bare nysgerrig, men hvordan ser du Benteke passe ind til den spillestil Rodgers gerne vil have? En spiller til 20-35 mio. pund skulle gerne passe ind som type. Har svært ved at se Benteke være den angriber systemet har brug for.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Westie
Alder: 32

Indlæg af Westie » onsdag, 24. jun, 2015 18:12

Hendo skrev:
Kelly skrev:
Benteke nu tak.
Bare nysgerrig, men hvordan ser du Benteke passe ind til den spillestil Rodgers gerne vil have? En spiller til 20-35 mio. pund skulle gerne passe ind som type. Har svært ved at se Benteke være den angriber systemet har brug for.
Jeg er ret sikker på, at Kelly i dette tilfælde er ironisk (ret mig hvis jeg tager fejl Kelly) ;)

Brugeravatar
Hendo
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Indlæg af Hendo » onsdag, 24. jun, 2015 18:14

Westie skrev:
Hendo skrev:
Kelly skrev:
Benteke nu tak.
Jeg er ret sikker på, at Kelly i dette tilfælde er ironisk (ret mig hvis jeg tager fejl Kelly) ;)
Hehe, mere rolig i så fald. Hvis man hentede Benteke til så mange penge så vil det være så vanvittigt, men desværre ikke atypisk for Liverpools transfers tit. Tænker dog at noget må være lært af sidste sæsons misere - og det ser det faktisk ud til, sådan som transfervinduet forløber indtil nu for Liverpool :D
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » onsdag, 24. jun, 2015 19:30

Oomph242 skrev:
JTN skrev:
Oomph242 skrev:Så er der kommet habile erstatninger for Gerrard og Sterling, så det hele er vel lidt status qou indtil videre. Glæder mig til forstærkninger til start 11eren i angrebet og defensivt på midtbanen. Der er stadig lang vej, hvis vi skal kæmpe med om top4.
Vi kan alle blive enige, om at vi skal hente en god langsigtet løsning til angrebet, hvis vi kan, men hvor er det, du ser et akut behov på den defensive midtbane?

PS. Måske vi skal tage diskussionen i en anden tråd
Ja måske i en anden tråd:).

Men der er vel kun Lukas, som reelt set kan rydde lidt op og beskytte forsvaret.
Can har ellers udtalt, at han ser frem til at spille på midtbanen i næste sæson: http://www.espnfc.com/liverpool/story/2 ... -liverpool.

Derudover kan Milner og Allen til nøds spille der. Jeg vil sige, at vi er forholdsvis godt dækket ind sammenlignet med eksempelvis højreback. Det er i mine øjne kun aktuelt at se på nye spillere til midtbanen, hvis vi sælger Lucas, hvilket jeg ikke håber på jf. diskussionen om kontinuitet. Derfor er jeg faktisk også lidt lunken ved rygterne om Kovacic. Vi har rigeligt med spillere til både de dybere og mere fremskudte midtbanepositioner.

Sælger vi mod mit ønske Lucas, bør vi kigge mod mere komplette midtbanefolk som Song, Witsel eller Luiz Gustavo.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » onsdag, 24. jun, 2015 19:54

Stor ros,til Liverpool for at være hurtig ude.
Mangler Clyne angriber og defensiv midt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Bøgvad

Indlæg af Bøgvad » onsdag, 24. jun, 2015 19:55

Mingnolet

Sakho

Can Milner Henderson
Coutinho Frimino ibe
Ings sturridge origi

Attack attack attack :)

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 37

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 24. jun, 2015 20:07

Bøgvad skrev:Mingnolet

Sakho

Can Milner Henderson
Coutinho Frimino ibe
Ings sturridge origi

Attack attack attack :)
Hvorfor overhovedet holde Mignolet inde? Sælg ham og Sterling, brug alle £££ på Javi Martinez og smid ham ind mellem Sakho og midtbanen.
Så er den ged barberet! :army8:

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 32

Indlæg af AndreasN » onsdag, 24. jun, 2015 23:48

Det lader til, at vi er på vej til at gå all-in på Bacca.

@ViktorFagerLFC: #LFC are ready to meet Carlos Bacca's release clause to ensure a deal is concluded quickly. (Mirror)

@MrBoywunder: Mirror - Liverpool will step up their bid to land £21.5m striker target Carlos Bacca following their successful swoop for Roberto Firmino.

@MrBoywunder: Mirror - Man United have expressed an interest but LFC are ready to meet the player's release clause to ensure a deal is concluded quickly.
Liverpool Football Klopp

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 25. jun, 2015 13:07

Milner
Ings
Bogdan
Gomez
Firmino
Og nu også Clyne

Vi er ved at købe et helt nyt hold....

Hvor meget fik de assistenttrænere lige i løn???
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 25. jun, 2015 13:12

Ja. Vi køber mange ind. Jeg tror jeg læste i foråret Rogers sige at vi ikke ville købe ligeså mange spillere som sidste sommer. Hmm, gad vide hvad der er sket bag dørene?

Måske vi er vidne til en ændring i FSG's strategi.

Besvar