Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » fredag, 19. jun, 2015 19:57
thefugle skrev:Oomph242 skrev:Niels K skrev:Kovacic, Kondogbia og Illaramendi er de 3 midtbanespillere, der oftest rygtes til Liverpool disse dage.
Clyne og dernæst Montoya nævnes oftest som højre back target.
Der er desværre ikke rigtig kød på angriber rygterne, men vi arbejder forhåbentligt stenhårdt bag lukkede døre ???
Jeg frygter der arbejdes på Benteke og at han hentes ind til en alt for høj pris.
Ja det gør jeg sku os. Dem der er værd at lytte til af ITK folk siger at Benteke er vores top target :'(
Den båd hopper jeg med i. Der bliver spekuleret i, at når vi accepterer bud på Sterling, så smider vi 32 mio. pund efter Benteke. Åh gud, åh gud.
Jeg ville blive SÅ ked af det, hvis det sker. Kæmpe fejl.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
Enig enig enig. Hvis han er vores top target bliver det et langt lorte transfer vindue. Synes ellers det er startet godt, men et køb af Benteke til over 30 Mill ville ændre det fuldstændigt
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Belloni skrev:Enig enig enig. Hvis han er vores top target bliver det et langt lorte transfer vindue. Synes ellers det er startet godt, men et køb af Benteke til over 30 Mill ville ændre det fuldstændigt
Ser du ham ikke som en forstærkning
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Belloni
Kelly skrev:Belloni skrev:Enig enig enig. Hvis han er vores top target bliver det et langt lorte transfer vindue. Synes ellers det er startet godt, men et køb af Benteke til over 30 Mill ville ændre det fuldstændigt
Han er en god spiller jovist. Men ser ham slet ikke passe ind i Liverpool. Kan godt være jeg ikke har set nok Villa. Synes med den spillestil vi gerne vil praktisere og gjorde 13/14 sæsonen, vil eks. Falcao passe godt ind. Synes det er den type angribere vi skal sigte efter.
Ikke en stor targetmand der kan lidt ekstra
-
Oomph242
af Oomph242 » fredag, 19. jun, 2015 21:47
Belloni skrev:Kelly skrev:Belloni skrev:Enig enig enig. Hvis han er vores top target bliver det et langt lorte transfer vindue. Synes ellers det er startet godt, men et køb af Benteke til over 30 Mill ville ændre det fuldstændigt
Han er en god spiller jovist. Men ser ham slet ikke passe ind i Liverpool. Kan godt være jeg ikke har set nok Villa. Synes med den spillestil vi gerne vil praktisere og gjorde 13/14 sæsonen, vil eks. Falcao passe godt ind. Synes det er den type angribere vi skal sigte efter.
Ikke en stor targetmand der kan lidt ekstra
En Benteke til en £15-17m ville måske være ok. Hvis BR ved præcis hvilken spillestil han vil praktisere og ved hvordan han bedst får inkluderet Benteke i denne.
-
Belloni
Der er vi enige. Hvis BR ved hvordan Benteke skal spilles i det valgte system, og man så rent faktisk holder fast i det. Så er det fair nok. Synes bare ikke jeg har set noget der kunne minde om et system der kan inkluderer Benteke....
De nævnte 30+ Mill pund som bliver nævnt er vanvittigt. prisen du skriver lyder mere fair
-
Oomph242
af Oomph242 » fredag, 19. jun, 2015 22:30
Belloni skrev:Der er vi enige. Hvis BR ved hvordan Benteke skal spilles i det valgte system, og man så rent faktisk holder fast i det. Så er det fair nok. Synes bare ikke jeg har set noget der kunne minde om et system der kan inkluderer Benteke....
De nævnte 30+ Mill pund som bliver nævnt er vanvittigt. prisen du skriver lyder mere fair
Jeg synes heller ikke, jeg har set et system fra BR som Benteke vil passe ind i. Jeg tror han ender med, at blive endnu en Balo eller Lambert. De £15-17m er max prisen, Hvis BR har en plan imo.
Måske BR ønsker, at gå Mourinho mere i bedene i den kommende sæson hvis det er Benteke typen vi går efter.
-
Skovdal
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 34
Lærer de da forhelvede INGENTING i Liverpool? Hvor er det fucking amatøragtigt det vi (ENDNU) engang er ved at foretage os på transferfronten.
Hvordan i alverden det passer sammen at hive Benteke ind til det Rodgers gerne vil med et fodboldhold, ja det må i fandme ikke spørge mig om.
Fucking sørgelig ledelse vi har, og uambitiøse ejere. Hvor er det pisse deprimerende at blive ved med at følge nogle folk der aldrig lærer en skid.

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Skovdal skrev:Lærer de da forhelvede INGENTING i Liverpool? Hvor er det fucking amatøragtigt det vi (ENDNU) engang er ved at foretage os på transferfronten.
Hvordan i alverden det passer sammen at hive Benteke ind til det Rodgers gerne vil med et fodboldhold, ja det må i fandme ikke spørge mig om.
Fucking sørgelig ledelse vi har, og uambitiøse ejere. Hvor er det pisse deprimerende at blive ved med at følge nogle folk der aldrig lærer en skid.

Læs
http://www.plbold.dk/nyhed/liverpool-fa ... enskeliste
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 20. jun, 2015 09:54
Skovdal skrev:Lærer de da forhelvede INGENTING i Liverpool? Hvor er det fucking amatøragtigt det vi (ENDNU) engang er ved at foretage os på transferfronten.

Mon ikke BR har et medansvar, hvis Benteke hives ind?
-
SørenK
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 32
Tony Barrett melder, at vi er interessede i Roberto Firmino. Jeg troede egentlig, at han stort set var solgt til United. Nu er det, indrømmet, ikke mange Hoffenheim-kampe jeg kan prale af at have set, men er Firmino ikke en spiller, vi virkelig bør gå efter, hvis han er inden for rækkevidde til omkring £20m? Især hvis det lykkes os at få Sterling sendt afsted til City for 50 af de lange. Som jeg ser ham, passer han perfekt til Rodgers' koncept og kan vel også spille helt fremme.
http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/foo ... 475180.ece
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
SørenK skrev:Tony Barrett melder, at vi er interessede i Roberto Firmino. Jeg troede egentlig, at han stort set var solgt til United. Nu er det, indrømmet, ikke mange Hoffenheim-kampe jeg kan prale af at have set, men er Firmino ikke en spiller, vi virkelig bør gå efter, hvis han er inden for rækkevidde til omkring £20m? Især hvis det lykkes os at få Sterling sendt afsted til City for 50 af de lange. Som jeg ser ham, passer han perfekt til Rodgers' koncept og kan vel også spille helt fremme.
http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/foo ... 475180.ece
Firmino er voldsomt god og kan vi stå med ham og 20-25 mio £ fremfor en Sterling så er det bare afsted!
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Niels K
- Geografisk sted: Nordsjælland
Der skrives meget om Kovacic, Illaramendi, Kondogbia og nu senest Newcastle's Sissoko, så vil jeg også allerhelst have Firmino, som vi ser ud til at have meldt os ind i kampen på.
Firmino og så en verdensklasse angriber, så tror jeg ikke, vi behøver Sterling længere. Tevez ville nok være ideel her - måske Falcao ?
Det ser ud til at manure byder 13 for ham, og at Hoffenheim vurderer ham til nærmere 20, og så er der alle mulige rygtesites, der skriver om en pris op til 25.
Jeg mener, at vi skal gå all the way med Sterling pengene (40 mio. £) eller i hvert fald til 30 mio. £ og så en fed løn, for han ville passe perfekt ind sammen med Coutinho, så vi har min. 2 troldmænd på banen, og der er mange mål i Firmino.
-
TomViolence
- Alder: 36
af TomViolence » lørdag, 20. jun, 2015 11:17
Niels K skrev:Der skrives meget om Kovacic, Illaramendi, Kondogbia og nu senest Newcastle's Sissoko, så vil jeg også allerhelst have Firmino, som vi ser ud til at have meldt os ind i kampen på.
Firmino og så en verdensklasse angriber, så tror jeg ikke, vi behøver Sterling længere. Tevez ville nok være ideel her - måske Falcao ?
Det ser ud til at manure byder 13 for ham, og at Hoffenheim vurderer ham til nærmere 20, og så er der alle mulige rygtesites, der skriver om en pris op til 25.
Jeg mener, at vi skal gå all the way med Sterling pengene (40 mio. £) eller i hvert fald til 30 mio. £ og så en fed løn, for han ville passe perfekt ind sammen med Coutinho, så vi har min. 2 troldmænd på banen, og der er mange mål i Firmino.
Følger du overhovedet med på transfermarkedet? Det lyder i hvert fald ikke sådan.
Scouser by heart.
Siden 2009.