Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » fredag, 12. jun, 2015 17:12

Emmy skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Bogdan kommer ind, men hvordan skal en Championship spiller give Mignolet kamp om målmandsposten? Jeg tror Rodgers har ladet sig nare af Mignolets gode form efter nytår. Mignolet har et utroligt lavt bundniveau, og i hans tid i Sunderland og Liverpool har han lukket 250 mål ind i 194 kampe. Det kan vise sig som en kæmpe fejltagelse, at ikke sørge for reel konkurrence til Mignolet. Jeg mangler stadig at blive overbevist om at Mignolet er god nok til Liverpool.
Jeg kommer måske til at fortryde denne udtalelse. Men jeg synes, at det er den helt rigtige beslutning at vise Mignolet fuld tillid ved at hente en decideret reservemålmand.

Mignolet gik i løbet af sæsonen fra at være den måske dårligste keeper i en Liverpool-trøje til at nå et meget højt niveau, som han leverede ret stabilt.

Der er naturligvis en risiko for, at manden igen rammer sæsonens uhyre lave startniveau. Men sikke en mental styrke han har vist ved at rejse sig og være en af vores allerbedste i 2015. Han er blev mere dominerende i feltet, holdt op med at gå i panik ved afleveringer tilbage til ham, og holdt fast i hans store styrke på stregen.

Jeg tror på Mignolet. Og derfor virker det fornuftigt på mig, at vi ikke bruger for mange penge på en backup. Jeg vil hellere have høj konkurrence om pladserne ude på banen, hvor spillerne slides mere i løbet af sæsonen.

Men den holdning kan jeg sagtens komme til at fortryde.
Helt og aldeles enig med dig texy. Jeg er tryg ved Mignolet og er fint tilfreds med vores nye reservekeeper. Dem der har gået rundt og bestemt sig for at vi bare lige ville Cech som 2. målmand må leve i en anden galakse.
Det tror jeg nu heller ikke, at der var mange, der forventede. Såfremt vi skulle have været efter Cech og var lykkedes med at hente ham, så tror jeg da bestemt, at alle ville tiltænke ham posten som førstemålmand.

Personligt har jeg været meget for at hente en ny målmand ind med et højt niveau, fordi jeg simpelthen ikke er tryg ved at være afhængig af en målmand med så rystende et bundniveau som Mignolets - navnlig ikke, når han så sent som i denne sæson har formået at udvise det bundniveau stabilt over et halvt år(!).

Cech var selvsagt drømmescenariet som erstatning, og så havde Mignolet da været en luksus af rang at have som andenkeeper. Men jeg ville også være 100 procent klar på at sælge ham.

Helt grundlæggende ærgrer jeg mig rigtig meget over, at Mignolets stærke slutning på sæsonen tilsyneladende har fået klubben til at tro på ham som førstevalg. Det er jeg ikke i nærheden af overbevist om, at han skulle have niveau til.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 12. jun, 2015 19:23

Spot on Aarde.

Mignolet har ikke niveauet til en topklub i PL. Telegraph lavede ved sæsonafslutningen en opgørelse over sæsonens bedste målmænd, og Mignolet kom ind på en 12 plads. Han er ikke i nærheden af de bedste målmænd i ligaen. Som Aarde skriver er hans bundniveau uhyggeligt lavt, og det ser ud som om, at han får store udfald hver sæson, hvor han har ca. 10 virkelig dårlig kampe.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 13. jun, 2015 12:15

Mignolet går til gengæld mod sine bedste år som målmand, dvs. han kan have mange "bedste" år foran sig, så hvis han holder niveauet, fra han vendte tilbage, så har vi en super keeper.
Jeg er dog ikke vild med lottokuponer, da vi sjældent trækker gevinsten, så jeg håber vitterligt, at Mignolet har fundet formlen, og at vi i det hele taget får strammet op på defensiven, så alle kender deres roller i alle situationer.

Bortset fra det, så ser det ud til, at vi godt vil sælge Sterling for den rette pris:

http://www.liverpool.no/Nyheter/-Sterli ... pris-.aspx

Henter vi Kovacic for 15 mio. £ og Montoya, hvor en salgspris rygtes til 7 mio. £:

http://metro.co.uk/2015/06/12/liverpool ... a-5242371/?

Så har vi sammen med Ings måske betalt 30 mio. £ for:

Bogdan
Montoya
Kovacic
Milner
Ings

Det føler jeg mig overbevist om, at vi også sælger spillere for i løbet af dette transfervindue (udover Sterling). Dvs. får vi 50 mio. £ for Sterling + et budget på måske 30 mio. £, så skulle der virkelig være mulighed for at finde en topspiller eller 2.
Senest rettet af Niels K lørdag, 13. jun, 2015 17:36, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » lørdag, 13. jun, 2015 16:42

SkySports skriver, at ifølge Correio de Manha er Coentrao tæt på at vende tilbage til Benfica. Kunne han ikke være et ret godt indkøb? Vi har selvfølgelig Moreno, og vi prioriterer jo nok også andre pladser, men synes nu, at han ville passe fint ind i vores koncept.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 13. jun, 2015 18:18

25 mio. £ + hvilken af disse man city spillere for Sterling ?

http://www.thisisanfield.com/2015/06/5- ... swap-deal/?

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » lørdag, 13. jun, 2015 19:02

Forfærdelig afstemning...
Jeg har slet ikke lyst til at se den liste... Men nysgerrigheden (eller kald det hvad du vil) tager en lille smule overhånd.
Og dersom Aguero ikke er på listen, så er listen også ret uinteressant.
Hvorfor skal vi handle hos City, og hvorfor handler vi deres 'medium-stjerner', mens de køber Golden Boy anno 2014?
Det er skidt, skidt, skidt.
Er der nogle 'ægte' Liverpool-spillere tilbage, spillere som rent faktisk har Liverpool i hjertet?
Jeg kommer bedst i tanke om Skrtel, men der er lidt kontraktmæssige udfordringer.
Øv, jeg kom lidt på afveje... men afstemningen er under alle omstændigheder BS.......
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » lørdag, 13. jun, 2015 19:35

Jeg ville såmænd ikke have noget i mod at få Dzeko eller Jovetic samt Kolarov og lidt penge for Sterling.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » søndag, 14. jun, 2015 09:59

jørgen lk skrev:Forfærdelig afstemning...
Jeg har slet ikke lyst til at se den liste... Men nysgerrigheden (eller kald det hvad du vil) tager en lille smule overhånd.
Hvorfor skal vi handle hos City, og hvorfor handler vi deres 'medium-stjerner', mens de køber Golden Boy anno 2014?
Er der nogle 'ægte' Liverpool-spillere tilbage, spillere som rent faktisk har Liverpool i hjertet?
Jeg kommer bedst i tanke om Skrtel, men der er lidt kontraktmæssige udfordringer.
Øv, jeg kom lidt på afveje... men afstemningen er under alle omstændigheder BS.......
Hvad jeg sådan fornemmer, så er Sterling vel den eneste, der ikke har Liverpool i hjertet, og jeg mener altså sagtens han kan erstattes.
Vi var jo nød til at bygge spillet op omkring ham sidste sæson, da Sturridge var ude, og da de andre 3 angribere gjorde det urimeligt dårligt.
Sterling viste, at han kan noget på egen hånd, men hans end-product er meget mangelfuldt, han har tunnelsyn, han er hurtig men ufarlig.
Jeg kan bedre lide måden, Ibe spiller på. Søger egen chance, men har også blik for medspillerne. Han glider også ret let forbi en modstander både ved et langt træk udenom, men også på en meter ved baglinjen.
Hvis Lallana holder sig skadefri, så er jeg sikker på, at han giver flere mål og assists, end Sterling gjorde.
Får vi så også en super angriber og Sturridge er klar, så er der slet ikke plads til Sterling, når vi også tæller Coutinho og måske en Kovacic med blandt de offensive. Ings tror jeg også bliver rigtig god for os.
Jeg ville nu gerne tage en af city's ventre backs + 35 mio. £, som vi kan smide ind i puljen til vores nye stjerne angriber.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 14. jun, 2015 10:30

Niels K skrev:
Hvad jeg sådan fornemmer, så er Sterling vel den eneste, der ikke har Liverpool i hjertet, og jeg mener altså sagtens han kan erstattes.
Vi var jo nød til at bygge spillet op omkring ham sidste sæson, da Sturridge var ude, og da de andre 3 angribere gjorde det urimeligt dårligt.
Sterling viste, at han kan noget på egen hånd, men hans end-product er meget mangelfuldt, han har tunnelsyn, han er hurtig men ufarlig.
Jeg kan bedre lide måden, Ibe spiller på. Søger egen chance, men har også blik for medspillerne. Han glider også ret let forbi en modstander både ved et langt træk udenom, men også på en meter ved baglinjen.
Hvis Lallana holder sig skadefri, så er jeg sikker på, at han giver flere mål og assists, end Sterling gjorde.
Får vi så også en super angriber og Sturridge er klar, så er der slet ikke plads til Sterling, når vi også tæller Coutinho og måske en Kovacic med blandt de offensive. Ings tror jeg også bliver rigtig god for os.
Jeg ville nu gerne tage en af city's ventre backs + 35 mio. £, som vi kan smide ind i puljen til vores nye stjerne angriber.
Virkelig hjerte til klubben, har vel næsten ingen af de tilbageværende. Der kæmpes stortset ikke på banen og spillerne og manageren undskylder mere end, at kæmpe. Der mangler i den grad sjæl, karisma, fightervilje, lederskab og spillere der vil vinde på holdet. Det virker lidt som om de spillere der er indkøbt, har tænkt de har nået målet og nu ikke behøver anstrenge sig mere. Topscorer Sterling synes jeg ikke, har kæmpet mindre end andre og forreste angriber bliver han aldrig kun i BR's hoved. Lidt det samme som Markovic, han bliver heller aldrig højre/venstreback.

Hjerte til klubben kan man vel heller ikke forlange, men man kan forlange spillerne idet mindste gør det bedste de har lært for klubben mens de er her. Heller ikke managers som Kenny og Benitez der virkelig elskede klubben, kan man desværre forvente. Trist men tiderne er skiftet.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » søndag, 14. jun, 2015 12:45

Niels K skrev:
At Lallana kan lave flere mål og assist end Sterling gjorde i sidste sæson, kan jeg ikke forestille mig. Jeg synes at Sterling trods sit tunnelsyn, som du skriver har blik for sine medspillere. Jeg forestiller mig at der skal en utrolig dygtig spiller til at gøre det bedre end Sterling, som på et til tider sløjt og uinspirerende hold kan lave både mål og assist.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 39

Indlæg af Jæger » søndag, 14. jun, 2015 23:45

Jeg vil ikke have noget imod at få Kolarov og Dzeko ind i truppen. Første nævnte er en stærk back og bedre end Moreno. Dzeko er efter min mening en mere træfsikker angriber end Sturridge. Han har også flere parametre at spille på som ene angriber.

Jovetic har været meget skadet, og Dzeko har også døjet med en del skader, så ved ikke det samtidig vil udgøre en risiko i forhold til hvordan de er værdisat.

Tevez er også rygtet til og kunne det lade sig gøre at få ham (ret usandsynligt i mine øjne), så vil det noget af et kup. Alderen taler måske imod, men han har meget af det Suarez gav holdet. Arbejdsraseri, hjerteblod og målnæse. Men igen, tror det er lidt et drømmescenarie.

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 15. jun, 2015 08:11

Oomph242 skrev:...Virkelig hjerte til klubben, har vel næsten ingen af de tilbageværende. Der kæmpes stortset ikke på banen og spillerne og manageren undskylder mere end, at kæmpe. Der mangler i den grad sjæl, karisma, fightervilje, lederskab og spillere der vil vinde på holdet. Det virker lidt som om de spillere der er indkøbt, har tænkt de har nået målet og nu ikke behøver anstrenge sig mere. Topscorer Sterling synes jeg ikke, har kæmpet mindre end andre og forreste angriber bliver han aldrig kun i BR's hoved. Lidt det samme som Markovic, han bliver heller aldrig højre/venstreback.

Hjerte til klubben kan man vel heller ikke forlange, men man kan forlange spillerne idet mindste gør det bedste de har lært for klubben mens de er her. Heller ikke managers som Kenny og Benitez der virkelig elskede klubben, kan man desværre forvente. Trist men tiderne er skiftet.
Diverse fejl, manglende rutine, PL-proven bundethed og for mange formationsskift til trods...har jeg nu svært ved at se, hvordan BR har kikset i forhold til 'kærligheden' og hjertet til klubben - Kenny kan ingen konkurrere med, og Rafa tilførte pokalskabet lidt mere, men en lidt underlig men ikke uventet anklage :doh1:

Og de sidste rundt regnet 6 år har klub-legenden Gerrard vel ret beset været den mindst inspirerende, mindst fightende og mindst opofrende spiller i forhold til forventet output og 'image'.......Hendo har ikke de spillemæssige kompetencer, som Gerrard har og især havde, men indstillingsmæssigt har jeg aldrig kunnet sætte en finger på hans indsats - og det samme har jeg desværre ikke kunnet sige om Gerrard siden 2009-titeludfordringsspurten (nåh ja, undtaget de 40 sekunder mod scum, hattricket mod bitterblue for en 3-4 år siden......men overordnet set er det altså min holdning/overbevisning) :shhh:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 15. jun, 2015 08:41

Måske Tevez alligevel ikke er komplet urealistisk?

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... esday.html

I mine øjne er han den absolut bedste angriber (vores spillestil taget i betragtning), som vi muligvis har en realistisk chance for at hente. Hvis det lykkes, så vil min tro på, at vi måske alligevel kan spille lidt med i næste sæson være styrket en del.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 15. jun, 2015 09:15

texy skrev:Måske Tevez alligevel ikke er komplet urealistisk?

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... esday.html

I mine øjne er han den absolut bedste angriber (vores spillestil taget i betragtning), som vi muligvis har en realistisk chance for at hente. Hvis det lykkes, så vil min tro på, at vi måske alligevel kan spille lidt med i næste sæson være styrket en del.
Fuldstændig enig. Men tror ret beset ikke han gider England og den engelske presse endnu engang.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 15. jun, 2015 09:19

Seneste rygte (ved ikke om det er den samme historie der gentages)om Kovacic: http://www1.skysports.com/mobile/liveArticle/9632769
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar