Det er Metro der er kilden. Og så tror jeg ikke, at de køber både Schneiderlin og Vidal når de også har Coquelin, som har gjort det fornuftigt i denne sæson.pommelfeen skrev:http://plbold.dk/2015/05/28/avis-arsena ... -millioner
selvfølgelig kun et rygte, men hvis det sker, så har de satme forstærket sig gevaldigt.
Synes at Liverpool lige så længe jeg kan huske, har været ekstremt langsomme til at
forhandle med klubber og spillerne. Vi starter, og så går der ofte 1+ måned før der sker
noget.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Helt enig. Vi bliver ikke stærkere, det var også mere hvad jeg tror der kommer til at ske. Jeg tror vi skal være ganske glade for en 5-6 plads næste år også...desværre.texy skrev:Har lige indskudt vores angreb fra denne sæson i ovenstående. Svært at se, om det vil være en forbedring. Samlet set vil hurtigheden blive forbedret. Men med Sturridge konstant skadet, så er det ikke et firkløver, der får mig til at tro, at vi vil have meget lettere ved at score i næste sæson.Rosales skrev:Hr. Drejer skrev:Kan han tænkes at skulle erstatte Sterling eller Markovic? Jeg kender intet til ham.
Men Markovic er købt til fremtiden og var ikke købt som XI til foregående sæson, ville være underligt at sælge ham med et in mente.
Danny Ings fin som backup. Hvis vi køber Benteke er det vel den "største" angriber vi henter i denne sæson?
Sturridge vs. Sturridge
Benteke vs. Balotelli
Ings vs. Borini
Origi vs. Lambert
Kan ikke se vi skulle hente flere til den position. Derudover bliver Super Mario måske.
Bliver ingen klubber forbundet med Lazios Felipe Anderson? Han er vild.
Hvis man før sidste sæson havde givet mig valget imellem de to firkløvere, så havde jeg sgu nok valgt det firkløver, som skuffede fælt for os i sæsonen...
Hvis vi formoder Rodgers foretrækker dyb 6'er, altså én som fører bolden frem og ofte er placeret på samme linje som de centrale forsvarsspillere i opstillet.
- Lucas er ikke god nok, men kan varetage pladsen.
- Hendo får vi mere ud af som 8'er. Boks til boks.
- Can, Milner eller Allen måske? Men det er en lottokupon.
Jeg vil ikke mene Khedira kan spille 6'er pladsen og han ryger nok også et andet sted hen. Han er også ALT for skadesplaget. Ditto med Gundogan, er han lidt hypet eller det bare mig?
Hvem er der ellers af 6'ere, som måske kunne være noget for os? Martinez, Xabi, Pirlo, Schneiderlin, Luis Gustavo, Bender, Xhaka(?), Parejo.
Ting øst for Tyskland lugter bare af lottokupon. Men han er god, må jeg gi' dig.LFC_20 skrev:Er Konoplyanka på fri transfer her til sommer?
Benteke om muligt.
Ings. Billigt.
Milner. På en fri.
Danny på en fri.
Clyne
Målmand.
Og evt defensiv midt.
Så mener jeg vi er klart forstærket.
Wisdom og Origi kommer også.
Ings. Billigt.
Milner. På en fri.
Danny på en fri.
Clyne
Målmand.
Og evt defensiv midt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Paul Joyce skriver på Twitter vi har budt 10 Mill pund for Clyne. Offer rejected bug improved offer likely.
Jeg siger pænt ja tak hvis vi kan købe ham. Scum har dog længe været meldt interesseret så det går nok som det plejer
Jeg siger pænt ja tak hvis vi kan købe ham. Scum har dog længe været meldt interesseret så det går nok som det plejer
Lidt forstærket ja. Men langt fra rustet, til kampen om en top 4 placering.Kelly skrev:Benteke om muligt.
Ings. Billigt.
Milner. På en fri.
Danny på en fri.
Clyne
Målmand.
Og evt defensiv midt.
-
http://plbold.dk/2015/05/29/benteke-har ... dyr-er-han
Alt alt alt for dyrt.! Benteke er en go spiller, men for de penge kan man vel få noget bedre? Jackson Martinez eller Lacazette måske?
Vil ikke have noget imod et køb af Benteke, men sgu ikke for 340 Millioner
http://www.plbold.dk/2015/05/28/liverpo ... sk-stjerne
Alt alt alt for dyrt.! Benteke er en go spiller, men for de penge kan man vel få noget bedre? Jackson Martinez eller Lacazette måske?
Vil ikke have noget imod et køb af Benteke, men sgu ikke for 340 Millioner

-
Måske det virkelig ER fordi, at Rodgers ikke har den nødvendige tiltrækningskraft i forhold til udenlandske spillere, som det påstås i denne udmærket artikel.XabiAlonso#14 skrev:http://plbold.dk/2015/05/29/benteke-har ... dyr-er-han
Vil ikke have noget imod et køb af Benteke, men sgu ikke for 340 Millioner![]()
http://anfieldindex.com/14329/premier-l ... thing.html
Kloppite
Det ville være rart hvis folk kunne skrive hvilke spillere, der bliver omtalt i de links, der bliver lagt op. Evt. også kilden, så man kan vurdere hurtigt, om det er noget man gider bruge sin tid på.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Jeg har set et par rygter her til morgen, omkring et bud på Nathaniel Clyne fra Southhampton, der i første omgang er blevet afvist.
http://www.espn.co.uk/football/liverpoo ... h-rejected
Vi skulle dog være villige til at komme med et forbedret bud, for at få signet ham.
Det ville heller ikke være en dårlig signing, en spiller som Clyne kan til hver en tid afløse G.Johnson, som snart vil være fortid i klubben.
http://www.espn.co.uk/football/liverpoo ... h-rejected
Vi skulle dog være villige til at komme med et forbedret bud, for at få signet ham.
Det ville heller ikke være en dårlig signing, en spiller som Clyne kan til hver en tid afløse G.Johnson, som snart vil være fortid i klubben.
Jeg er slet ikke sikker på, at Rodgers foretrækker en dybtliggende 6er. Reelt er det måske et af vores problemer, at vi efter 3 sæsoner stadig ikke har nogen idé om, hvordan Rodgers gerne vil spille. Men jeg tror personligt, at han heller vil have to mobile boks-til-boks spiller som ankeret på midtbanen bag en mere kreativ offensiv midtbanespiller eller en decideret 10er (her tænker jeg på Coutinho).Rosales skrev: Hvis vi formoder Rodgers foretrækker dyb 6'er, altså én som fører bolden frem og ofte er placeret på samme linje som de centrale forsvarsspillere i opstillet.
- Lucas er ikke god nok, men kan varetage pladsen.
- Hendo får vi mere ud af som 8'er. Boks til boks.
- Can, Milner eller Allen måske? Men det er en lottokupon.
Jeg vil ikke mene Khedira kan spille 6'er pladsen og han ryger nok også et andet sted hen. Han er også ALT for skadesplaget. Ditto med Gundogan, er han lidt hypet eller det bare mig?
Hvem er der ellers af 6'ere, som måske kunne være noget for os? Martinez, Xabi, Pirlo, Schneiderlin, Luis Gustavo, Bender, Xhaka(?), Parejo.
Til det formål kan både Hendo, Can og også Milner være gode muligheder. Khedira formoder jeg også ville fungere godt i rollen.
Personligt kan jeg virkelig godt lide Kondogbia i Monaco. Ser ham som en af de bedste midtbanespillere i fremtiden. Den bedste lige nu er i mine øjne Verratti.
Hvis Rodgers virkelig vil have en meget dybtliggende spiller, så kan jeg delvis forstå linket til Pirlo. Jeg kan dog ikke tro på, at han vil være dygtig nok i det defensive arbejde til i hans nuværende alder at kunne klare sig i toppen af PL.
Kloppite
Uanset hvem der er træner eller hvordan det sportslige set up kommer til at blive, så er vi ikke mere eller mindre i CL af den grund. Det vil sige, at det man kunne kalde rammebetingelsen for dette transfervindue, det er mere eller mindre det samme. En ny træner kunne måske give lidt x-faktor, men jeg tror ikke det for alvor vil rykke på betingelserne. Så hvad står vi tilbage med? Vi står i den situation, at vi dels skal forsøge at holde på de spillere, der kan bære os igennem de næste par år. Og vi skal skille os af med de spillere, der enten en dødvægt eller er utilpassede, såfremt vi kan lave en god handel.
Vi skal derudover være realistiske med spillerindkøbene. Der er nogle spillere, vi aldrig kommer i nærheden af, da de vil til deciderede topklubber, der har CL at tilbyde. Vi skal deslige være villige til at betale både løn og transfersum til spillere der er i gråzonen, og i de tilfælde vil vi i det her overgangsår uden CL (jeg er lidt optimistisk) komme til betale en overpris, hvis vi skal tiltrække dem.
Det sidste vi skal fokusere på, det er at få udfyldt nogle af de huller, vi har i truppen. Her tænker jeg ikke mindst på rutine og kulturbærere, der har forladt klubben.
Det lader os tilbage med en tilgang, hvor det giver mening at tilknytte Milner, som har erfaring og bærer en høj grad af vinderkultur med sig. Vi har brug for en højre back, der kan udfylde tomrummet efter Johnson og som kvalitetsmæssigt kan steppe up. Vi får næppe nogen af bedre kvalitet end Clyne.
Benteke, han kommer i givet fald til at blive dyr. Hvorfor? Det har jeg beskrevet i ovenstående. Passer han ind? Ja, men hvem kan vi ellers få, kunne man også spørge? Han har igennem flere sæsoner bevist, at han kan score mål i PL og mon ikke man med pragmatik kunne få et hold tilpasset hans kvaliteter. Det tror jeg faktisk.
Jamen, kan vi da så ikke i stedet bare bruge 30 millioner pund på Lacazette? Dette er en vurdering, som formentlig er i nærheden er hans pris? Jo, hypotetisk set, men realistisk set vil han aldrig spille for os. Derfor kan man ikke umiddelbart sammenligne de her priser og spillernes kvaliteter, for vi byder simpelthen på spillere fra forskellige hylder, hvoraf vi aldrig kan tiltrække en spiller som ham. Derfor kan topklubberne lave én vurdering af nogle spillere pris, og hold i suptoppen kan lave en anden vurdering af andres spilleres pris fra en anden hylde. Men da vi sammen med klubber som Totttenham mv er lige så desperate efter topspillere (bare fra andre hylder), så bliver prisen nogle gange presset unaturligt op jf. spillernes kvalitet.
Og det kan Benteke jo ikke gøre for, så kommer han til os, så vil man måske sige: Hvorfor får I ikke mere for pengene, Lacazette kostede jo det samme? Men som sagt, det er ikke det Benteke skulle vurderes på, for omstændighederne omkring et køb er jo bare, at priserne for spillere udenfor topklubbernes interesse ofte er lige så høj, som hvis det var en egentlig top top spiller.
Det blev sgu nok lidt rodet, beklager;-)
Vi skal derudover være realistiske med spillerindkøbene. Der er nogle spillere, vi aldrig kommer i nærheden af, da de vil til deciderede topklubber, der har CL at tilbyde. Vi skal deslige være villige til at betale både løn og transfersum til spillere der er i gråzonen, og i de tilfælde vil vi i det her overgangsår uden CL (jeg er lidt optimistisk) komme til betale en overpris, hvis vi skal tiltrække dem.
Det sidste vi skal fokusere på, det er at få udfyldt nogle af de huller, vi har i truppen. Her tænker jeg ikke mindst på rutine og kulturbærere, der har forladt klubben.
Det lader os tilbage med en tilgang, hvor det giver mening at tilknytte Milner, som har erfaring og bærer en høj grad af vinderkultur med sig. Vi har brug for en højre back, der kan udfylde tomrummet efter Johnson og som kvalitetsmæssigt kan steppe up. Vi får næppe nogen af bedre kvalitet end Clyne.
Benteke, han kommer i givet fald til at blive dyr. Hvorfor? Det har jeg beskrevet i ovenstående. Passer han ind? Ja, men hvem kan vi ellers få, kunne man også spørge? Han har igennem flere sæsoner bevist, at han kan score mål i PL og mon ikke man med pragmatik kunne få et hold tilpasset hans kvaliteter. Det tror jeg faktisk.
Jamen, kan vi da så ikke i stedet bare bruge 30 millioner pund på Lacazette? Dette er en vurdering, som formentlig er i nærheden er hans pris? Jo, hypotetisk set, men realistisk set vil han aldrig spille for os. Derfor kan man ikke umiddelbart sammenligne de her priser og spillernes kvaliteter, for vi byder simpelthen på spillere fra forskellige hylder, hvoraf vi aldrig kan tiltrække en spiller som ham. Derfor kan topklubberne lave én vurdering af nogle spillere pris, og hold i suptoppen kan lave en anden vurdering af andres spilleres pris fra en anden hylde. Men da vi sammen med klubber som Totttenham mv er lige så desperate efter topspillere (bare fra andre hylder), så bliver prisen nogle gange presset unaturligt op jf. spillernes kvalitet.
Og det kan Benteke jo ikke gøre for, så kommer han til os, så vil man måske sige: Hvorfor får I ikke mere for pengene, Lacazette kostede jo det samme? Men som sagt, det er ikke det Benteke skulle vurderes på, for omstændighederne omkring et køb er jo bare, at priserne for spillere udenfor topklubbernes interesse ofte er lige så høj, som hvis det var en egentlig top top spiller.
Det blev sgu nok lidt rodet, beklager;-)
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Kjær`? Han en duel spiller, præcis som man skal være under BR. Også derfor Agger-typen aldrig vil passe ind.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... en/5585693
Det ku være fedt.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... en/5585693
Det ku være fedt.