Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg mener egentlig ikke, at Johnson partout skal erstattes, når vi har Ibe, Markovic, Manquillo, Flanagan, Wisdom, McLaughlin, Can eller sågar Ilori, der potentielt kan spille enten højre wingback eller den traditionelle full back i en firebackkæde.
Ps. Milner skal dog være velkommen, da han også vil kunne dække midtbanen og venstresidepositionerne, men ikke mindst på grund af hans dødbolde.
Ps. Milner skal dog være velkommen, da han også vil kunne dække midtbanen og venstresidepositionerne, men ikke mindst på grund af hans dødbolde.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 47
- Kontakt:
Eneste jeg kan tilføje til Texys indlæg er at jeg ikke tror på Teixeira. Knægten er efterhånden 22 - jeg forventer han bliver solgt til Brighton til sommer.
Echo siger i dag, at Rodgers tager ham til preseason næste sæson, hvilket for mig lyder som en sidste chance for at bevise sit værd. Jeg tror i øvrigt heller ikke specielt meget på ham, selvom det lyder til, at han har gjort det okay i Championsship. Når man er tæt på at fylde 22, så burde man i min verden være igang med sit gennembrud - der er selvfølgelig også undtagelsen som Coquelin, der først slår igennem nu.
Liverpool Football Klopp
Jeg er meget enig i dit indlæg, texy.
Jeg hører til dem, der gerne beholder Balotelli og Allen, men her kan jeg godt acceptere, at vi sælger Balotelli, hvis vi vitterligt kan tiltrække en super angriber som f.eks. Benzema, så vi har Sturridge, Benzema, Ings, Origi og Lambert.
Jeg synes, det lyder på Ings som om, at han vil Liverpool, derfor er jeg så sikker. Hvis han vælger en anden klub, så har vi det fint med de øvrige 4.
Jeg synes, det afhænger meget af, om vi vil spille Can på midten næste sæson ift behovet for en ny midtbanespiller. En skadefri og fit Allen er altså en rigtig dygtig spiller og Hendo, Allen, Can og Lucas er stærke spillere at have til de 2 pladser.
Skal Can derimod fortsætte i 3-mands forsvaret, så er jeg med på, at vi skal have en mand ind, og det må meget gerne være en af dem, du nævner, og der har været flere virkelig gode spillere i rygtebørsen i snart lang tid.
En ny reservekeeper kan vi godt blive enige om, og Milner ville også være stærk at få ind.
Stevie og Johnson's del af lønbudgettet burde kunne passe til Benzema og en evt ny midtbanemand.
Aspas' og Borini's lønninger kan overtages af reservekeeper og Milner.
Jones, Coates, Alberto og Balotelli's giver besparelser på lønbudgettet, hvis ikke Ings overtager en af dem.
Hvad kan vi få for: Coates, Alberto, Borini, Aspas og Balotelli ? 30-35 mio., hvilket ca. kan finansiere købet af Benzema ?
Så skal der "bare" findes midler til køb af en midtbanemand og en reservekeeper.
Jeg hører til dem, der gerne beholder Balotelli og Allen, men her kan jeg godt acceptere, at vi sælger Balotelli, hvis vi vitterligt kan tiltrække en super angriber som f.eks. Benzema, så vi har Sturridge, Benzema, Ings, Origi og Lambert.
Jeg synes, det lyder på Ings som om, at han vil Liverpool, derfor er jeg så sikker. Hvis han vælger en anden klub, så har vi det fint med de øvrige 4.
Jeg synes, det afhænger meget af, om vi vil spille Can på midten næste sæson ift behovet for en ny midtbanespiller. En skadefri og fit Allen er altså en rigtig dygtig spiller og Hendo, Allen, Can og Lucas er stærke spillere at have til de 2 pladser.
Skal Can derimod fortsætte i 3-mands forsvaret, så er jeg med på, at vi skal have en mand ind, og det må meget gerne være en af dem, du nævner, og der har været flere virkelig gode spillere i rygtebørsen i snart lang tid.
En ny reservekeeper kan vi godt blive enige om, og Milner ville også være stærk at få ind.
Stevie og Johnson's del af lønbudgettet burde kunne passe til Benzema og en evt ny midtbanemand.
Aspas' og Borini's lønninger kan overtages af reservekeeper og Milner.
Jones, Coates, Alberto og Balotelli's giver besparelser på lønbudgettet, hvis ikke Ings overtager en af dem.
Hvad kan vi få for: Coates, Alberto, Borini, Aspas og Balotelli ? 30-35 mio., hvilket ca. kan finansiere købet af Benzema ?
Så skal der "bare" findes midler til køb af en midtbanemand og en reservekeeper.
Niels K, du skriver "tilpasset lønbudgettet". Det er vel ikke en statisk størrelse - vi får eks langt flere tv-penge, så måske kan dit 1 til 1 regnestykke ikke helt anvendes.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Coutinho har også fået en lønforhøjelse med den nye kontrakt. Det samme vil Sterling og Hendo få, hvis det lykkes os at få forlænget med dem. Ibe har vel også fået lidt mere oveni.Jesper skrev:Niels K, du skriver "tilpasset lønbudgettet". Det er vel ikke en statisk størrelse - vi får eks langt flere tv-penge, så måske kan dit 1 til 1 regnestykke ikke helt anvendes.
Så i hvert fald en del af de "sparede" lønkroner går til bedre kontrakter til eksisterende spillere.
Kloppite
Enig, det var blot for at have den ret væsentlige løndel med, når vi laver ønskesedler på spillerkøb.texy skrev:Coutinho har også fået en lønforhøjelse med den nye kontrakt. Det samme vil Sterling og Hendo få, hvis det lykkes os at få forlænget med dem. Ibe har vel også fået lidt mere oveni.Jesper skrev:Niels K, du skriver "tilpasset lønbudgettet". Det er vel ikke en statisk størrelse - vi får eks langt flere tv-penge, så måske kan dit 1 til 1 regnestykke ikke helt anvendes.
Så i hvert fald en del af de "sparede" lønkroner går til bedre kontrakter til eksisterende spillere.
Andel af spillerlønninger ift omsætning faldt iøvrigt fra 63 til 56% i seneste regnskab, selvom lønudgifterne samlet steg, så det går jo rigtig fint med flere og større sponsoraftaler, bedre TV aftale, og "snart" bliver der jo øgede kampdags-indtægter, så det ser rigtig fint ud for os:
http://www.liverpool.no/archivepg.aspx?id=46039&zone=1
Når vi forlænger og samtidig forbedrer spilleres kontrakter og udbetaler dem mere i løn, så betyder det jo også, at vi på de pladser til f.eks. 2020 ikke skal ud at bruge transfermidler.
Mon ikke vi snart kan se for os, at vi har midlerne til at betale store transfer summer og høje lønninger, fordi vi kun behøver at hente 1-2 spillere om året og så måske de rigtig store talenter ved siden af ?
Det vil være rigtig rart endelig at være kommet derhen...
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Rigtigt, men vi sparer Steven G's heftige løn fra næste sæson.texy skrev:Coutinho har også fået en lønforhøjelse med den nye kontrakt. Det samme vil Sterling og Hendo få, hvis det lykkes os at få forlænget med dem. Ibe har vel også fået lidt mere oveni.Jesper skrev:Niels K, du skriver "tilpasset lønbudgettet". Det er vel ikke en statisk størrelse - vi får eks langt flere tv-penge, så måske kan dit 1 til 1 regnestykke ikke helt anvendes.
Vi SMADRER det PIShold !
Jeps. Og Johnson's. Og forhåbentlig også Borini's. Og måske også Balotelli's.Cynwal skrev:Rigtigt, men vi sparer Steven G's heftige løn fra næste sæson.texy skrev:Coutinho har også fået en lønforhøjelse med den nye kontrakt. Det samme vil Sterling og Hendo få, hvis det lykkes os at få forlænget med dem. Ibe har vel også fået lidt mere oveni.Jesper skrev:Niels K, du skriver "tilpasset lønbudgettet". Det er vel ikke en statisk størrelse - vi får eks langt flere tv-penge, så måske kan dit 1 til 1 regnestykke ikke helt anvendes.
Men der skal som nævnt også erstatninger ind for disse spillere. Hvis det er sandt, at vi prøver at få fat i Alves, så skal han nok have en løn tilsvarende Johnsons. Og da Pjanic var på banen som Gerrard's afløser, var der også tale om en løn på samme niveau.
Så med mindre vi fortsætter med at købe meget unge spillere, så tror jeg altså, at vi ender med et tilsvarende eller øget lønbudget i forhold til denne sæson. Det kommer lidt an på, om vi gør truppen en indkøbt spiller eller to smallere, og i stedet fylder op med egne talenter. Det er lidt den vej, som jeg håber, at vi går. Jeg er eksempelvis af den opfattelse, at vi også godt kan sælge Allen, selvom Gerrard også smutter, og stadig kan nøjes med at hente en enkelt stærk midtbanespiller, da jeg også gerne ser Rositter som en del af truppen. Bredden vil i mine øjne være sikret, hvis man beholder Wisdom, som i mine øjne er skræddersyet til den plads i tre-mands forsvaret, som Can spiller.
Kloppite
-
SirWinston
Alex Mowatt.. Nogen der kender noget til ham?
Personligt kender jeg ham kun fra managerdelen i FIFA, hvor han ikke engang kunne begå sig på mit Leeds United mandskab
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... ds-talent/
Personligt kender jeg ham kun fra managerdelen i FIFA, hvor han ikke engang kunne begå sig på mit Leeds United mandskab
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... ds-talent/
-
Robbie_God_Fowler
Jeg synes godt nok Dybala ser spændende ud. Ham må vi gerne ligge billet ind på til sommer.
Til de der kan tage kanal 8, spiller Palermo i øjeblikket mod Juventus.
Til de der kan tage kanal 8, spiller Palermo i øjeblikket mod Juventus.
Marca har ellers sendt Alves til PSG på en tre-årig aftale fra og med næste sæson. De er måske ikke et sandhedsvidne, men jeg nægter at tro på, at vi henter ham.texy skrev: Hvis det er sandt, at vi prøver at få fat i Alves, så skal han nok have en løn tilsvarende Johnsons.
Det lyder også som et mere sandsynligt skifte. Men jeg må indrømme, at Alves passer perfekt ind i wingback-rollen i vores system.AJ skrev:Marca har ellers sendt Alves til PSG på en tre-årig aftale fra og med næste sæson. De er måske ikke et sandhedsvidne, men jeg nægter at tro på, at vi henter ham.texy skrev: Hvis det er sandt, at vi prøver at få fat i Alves, så skal han nok have en løn tilsvarende Johnsons.
Kloppite
Han passer perfekt til systemet, men imø er han "over the hill", og har gennem de sidste par sæsoner vist meget svingede formkurver. Jeg tror ikke han har ret meget tilbage i sig, og PSG virker efterhånden som "de gamle stjerners hjem", så der passer han bedre ind i klubbens filosofi.texy skrev:Det lyder også som et mere sandsynligt skifte. Men jeg må indrømme, at Alves passer perfekt ind i wingback-rollen i vores system.AJ skrev:Marca har ellers sendt Alves til PSG på en tre-årig aftale fra og med næste sæson. De er måske ikke et sandhedsvidne, men jeg nægter at tro på, at vi henter ham.texy skrev: Hvis det er sandt, at vi prøver at få fat i Alves, så skal han nok have en løn tilsvarende Johnsons.
Det lyder som om, vi er i gang med et seriøst stykke arbejde for at hente Depay:
http://www.liverpool.no/rykter/Kjemper- ... ilner.aspx
http://www.liverpool.no/rykter/Kjemper- ... ilner.aspx