Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Meget apropos:
@LFCTransferNRS: Coutinho: "In training, I’ve been working with our coaches on specific tasks to better my final touch."
@LFCTransferNRS: Coutinho: “Whenever possible, I have post-training sessions to work on improving my shooting accuracy.”
@LFCTransferNRS: Coutinho: "In training, I’ve been working with our coaches on specific tasks to better my final touch."
@LFCTransferNRS: Coutinho: “Whenever possible, I have post-training sessions to work on improving my shooting accuracy.”
Liverpool Football Klopp
Vi har vist alle fejlvurderet spillere igennem tiden. Jeg husker desværre alt for godt, hvor ekstremt glad jeg var for signingen af Joe Cole eksempelvis. Og omvendt havde jeg ikke de store forventninger til, at Sturridge ville blive andet end en god backupAndreasN skrev:Jeg var blandt andre en af dem, der ikke ønskede ham i Liverpool... Situationen er godt nok lidt anderledes nu.
Jeg synes dog Coutinho er bedre, hvorfor jeg ikke ser Eriksen som en spiller, vi akut har brug for, men skulle chancen af en eller anden årsag opstå igen, så er vi selvfølgelig nødt til at slå til. Indrømmet; Eriksen er mere kampafgørende end Coutinho, men jeg synes, der er mere potentiale i Coutinho. Væsentligt bedre teknisk, bedre blik for sine medspillere og bedre i mand-mod-mand-situationer. Eriksen har derimod en langt bedre sparketeknik og er mere målfarlig, og selvom Coutinho givetvis aldrig kommer op på hans niveau på det parameter, så tror jeg stadig, vi vil se flere mål fra hans fødder, når han langsomt begynder at forbedre sig på det punkt.

Er i øvrigt overvejende enig i din vurdering af, at Coutinho er bedre end Eriksen. På mig lader Coutinho til at være lidt mere hårdfør, således at det er sværere at få bolden fra ham, når han er i fremdrift, samtidig med at han fylder lidt mere (ikke fysisk men arbejdsmæssigt) defensivt. Han virker også hurtigere med bolden. Jeg vil helst ikke bytte Coutinho med nogen lige i øjeblikket. For jeg er meget spændt på at se, hvad der sker med hans spil, når han pludselig også får Sturridge at spille sammen med.
Men jeg kan da godt se, at Eriksen scorer flere mål og dermed ser bedre ud end Coutinho rent statistisk. Og hans evner på frispark er noget, som vi i høj grad savner.
Kloppite
Mit argument mod Eriksen var, at vi havde større behov på andre positioner, så det derfor ville være ærgerligt at bruge pengene på ham. Det var op til den sæson, hvor vi ikke spillede europæisk og derfor ikke havde særligt mange kampe. På daværende tidspunkt mente jeg ikke, at Eriksen var bedre end de spillere, som vi allerede havde til positionerne. Det er jeg stadig ikke sikker på. Men han havde da været god at have i denne sæson, hvor der er noget flere kampe.
Nu fandt jeg lige mit indlæg.
"Jeg mener Eriksen ville være et fint supplement til vores hold, men ser ham ikke forstærke start 11'eren. Han ville kæmpe på lige fod med Henderson og Allen om en plads på holdet, hvis den tredje midtbanespiller da overhoved kommer i spil (læs: Coutinho får 10'er rollen). I dette henseende er det et plus at Eriksen sagtens kan indtage en af kanterne, ligesom Henderson for den sags skyld.
Men spørgsmålet er om vi mangler den spiller i år, da vi ikke har de europæiske kampe at benytte spillere i. Så både Eriksen og Liverpool er vel bedst tjent med at han tager et år mere som profil i Ajax, frem for at blive rotationsspiller i Liverpool. Men det er jo udelukkende hvis man er enig i min vurdering af spillerens kvalitet."
Skulle han have stået foran Henderson eller Coutinho?
Og som jeg skrev i et senere indlæg.
"Hvad angår Eriksen er han stadig ikke specielt gennembrudsfarlig, hvilket ser ud til at være vores prioritet når det kommer til en offensivspiller."
Det mener jeg stadig gælder. Dengang kunne vi ikke forudsige Sterlings udvikling, men holdets store offensive svaghed var i mine øjne manglen på gennembrudsfarlige spillere. Eriksen skaber mest med sine afleveringer, men havde vi netop ikke overvægt af den slags spillere på de centrale- og offensive midtbanepladser? Det mener jeg. Nu var Victor Moses en fiasko, men han havde mere profilen på den type spiller, som vi efterspurgte. Vi var også meget interesserede i Mkhitaryan, der excellerer i dynamiske løb i dybden. Det havde mere været den rigtige profil spiller til vores hold, hvis man kigger på det verdensbillede, der var dengang - især mod fokus på, at forventningerne til Sterling var beskedne.
I det her tilfælde synes jeg altså, at vi havde den rigtige proces omkring en potentiel Eriksen transfer. Ville vi have stor gavn af ham i dag? Formentlig. Men på bekostning af hvad? Og havde Eriksens udvikling været den samme i Liverpool, hvis han ikke havde fået lige så mange kampe. I Tottenham fik han også lov at sparke dødbolde, hvilket var en succes og formentlig gav ham selvtillid. Var det sket i Liverpool med Gerrard på holdkortet? Jeg tvivler. Kunne det have påvirket hans udvikling? Muligvis.
Nu fandt jeg lige mit indlæg.
"Jeg mener Eriksen ville være et fint supplement til vores hold, men ser ham ikke forstærke start 11'eren. Han ville kæmpe på lige fod med Henderson og Allen om en plads på holdet, hvis den tredje midtbanespiller da overhoved kommer i spil (læs: Coutinho får 10'er rollen). I dette henseende er det et plus at Eriksen sagtens kan indtage en af kanterne, ligesom Henderson for den sags skyld.
Men spørgsmålet er om vi mangler den spiller i år, da vi ikke har de europæiske kampe at benytte spillere i. Så både Eriksen og Liverpool er vel bedst tjent med at han tager et år mere som profil i Ajax, frem for at blive rotationsspiller i Liverpool. Men det er jo udelukkende hvis man er enig i min vurdering af spillerens kvalitet."
Skulle han have stået foran Henderson eller Coutinho?
Og som jeg skrev i et senere indlæg.
"Hvad angår Eriksen er han stadig ikke specielt gennembrudsfarlig, hvilket ser ud til at være vores prioritet når det kommer til en offensivspiller."
Det mener jeg stadig gælder. Dengang kunne vi ikke forudsige Sterlings udvikling, men holdets store offensive svaghed var i mine øjne manglen på gennembrudsfarlige spillere. Eriksen skaber mest med sine afleveringer, men havde vi netop ikke overvægt af den slags spillere på de centrale- og offensive midtbanepladser? Det mener jeg. Nu var Victor Moses en fiasko, men han havde mere profilen på den type spiller, som vi efterspurgte. Vi var også meget interesserede i Mkhitaryan, der excellerer i dynamiske løb i dybden. Det havde mere været den rigtige profil spiller til vores hold, hvis man kigger på det verdensbillede, der var dengang - især mod fokus på, at forventningerne til Sterling var beskedne.
I det her tilfælde synes jeg altså, at vi havde den rigtige proces omkring en potentiel Eriksen transfer. Ville vi have stor gavn af ham i dag? Formentlig. Men på bekostning af hvad? Og havde Eriksens udvikling været den samme i Liverpool, hvis han ikke havde fået lige så mange kampe. I Tottenham fik han også lov at sparke dødbolde, hvilket var en succes og formentlig gav ham selvtillid. Var det sket i Liverpool med Gerrard på holdkortet? Jeg tvivler. Kunne det have påvirket hans udvikling? Muligvis.
http://metro.co.uk/2015/01/29/liverpool ... e-5039870/
Lavezzi koster omkring de 14 mio pund .. og kan hentes allerede, da PSG's træner og Lavezzi er kommet op i gemytterne sammen. Derfra vil PSG sælge ham videre og nu skal Liverpool FC man da slå til inden Mandag hvor Transfer vinduet lukker.
- Lavezzi ville gribe chancen, da der kan komme rutine og noget stabilitet i angrebet. Dog Sturridge snart fit, men igen mangles der at få chancerne til mål. Seneste mod Chelsea over to kampe, hvor man havde op til 2-3 100 % chancer....
- ÈT ord: KØB .
(?) Folk snakker om Christian Eriksen, men igen hvad er chancerne for at han tager et kontrolleret skifte til smukke Liverpool fra den London klub Tottenham Hotspurs, der vil gøre alt for og få en forlænget aftale i hus.... Jeg spår en smule optimist bud på under 10 % ... Men hvem ved, HVIS han står fri på markedet til sommer?
Lavezzi koster omkring de 14 mio pund .. og kan hentes allerede, da PSG's træner og Lavezzi er kommet op i gemytterne sammen. Derfra vil PSG sælge ham videre og nu skal Liverpool FC man da slå til inden Mandag hvor Transfer vinduet lukker.
- Lavezzi ville gribe chancen, da der kan komme rutine og noget stabilitet i angrebet. Dog Sturridge snart fit, men igen mangles der at få chancerne til mål. Seneste mod Chelsea over to kampe, hvor man havde op til 2-3 100 % chancer....
(?) Folk snakker om Christian Eriksen, men igen hvad er chancerne for at han tager et kontrolleret skifte til smukke Liverpool fra den London klub Tottenham Hotspurs, der vil gøre alt for og få en forlænget aftale i hus.... Jeg spår en smule optimist bud på under 10 % ... Men hvem ved, HVIS han står fri på markedet til sommer?
You'r Never Walk Alone. ///
Nu er det aldrig til at sige, hvordan vi stiller op når Sturrige kommer tilbage, endsige i næste sæson. Men antaget, at vi fortsætter med nuværende opstilling, tror jeg Eriksen ville passe fremragende ind på Gerrards plads. Vi ville have fantastiske muligheder blandt de tre forreste med ham. Men vi mangler nok reelt set mere endnu en klasseangriber, så jeg ser det ikke ske. Målfarlige midtbanespillere har vi dog for lidt af.
Det er en smagssag hvad der er stærkest af følgende, og vil nok også afhænge af modstandere, men det er da en stærk trio uanset hvad:
Coutinho - Eriksen
Sturridge
Lallana - Eriksen
Sturridge
Sterling - Eriksen
Sturridge
.. for ikke at tale om, at Marcovic også kan spille på de to pladser bag angriberen.
Det er en smagssag hvad der er stærkest af følgende, og vil nok også afhænge af modstandere, men det er da en stærk trio uanset hvad:
Coutinho - Eriksen
Sturridge
Lallana - Eriksen
Sturridge
Sterling - Eriksen
Sturridge
.. for ikke at tale om, at Marcovic også kan spille på de to pladser bag angriberen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
- Alder: 37
Seriøst, køb Schürlle. På vej ud af Chelsea, sandsynligvis ok billigt ift. hvor vildt god han er.
Vi henter ikke nogen og det skuffer mig. Hvis vi skal have en realistisk chance for top4 skal Sturridge være skadesfri fra nu af og resten af sæsonen, samtidig skal han performe fra dag 1 af. Jeg tror ikke på nogen af delene.
Hvis Liverpool var min investering, ville jeg helt sikkert satse på en ekstra angriber nu og gå efter CL pengene - uanset hvad skal de ud og bruge pengene til sommer, for den nuværende angrebs besætning er ikke tilstrækkelig i kvalitet. Hvorfor handler de ikke?
Hvis Liverpool var min investering, ville jeg helt sikkert satse på en ekstra angriber nu og gå efter CL pengene - uanset hvad skal de ud og bruge pengene til sommer, for den nuværende angrebs besætning er ikke tilstrækkelig i kvalitet. Hvorfor handler de ikke?
Jeg tror, klubben ikke tør gamble ift. FFP, før årsregnskabet ligger klar til marts. UEFA vil vist til den tid kigge på, hvor stor en andel af gælden fra de sidste tre år der dækker investeringer i ungdomsudvikling, infrastruktur osv. (og som dermed er "lovlig" gæld). Skulle vi have haft nogen ind dette vindue, skulle der nok have været nogen den anden vej. Vurderingen fra UEFA vil formentlig ligeledes diktere, hvordan vores ageren på transfermarkedet bliver til sommer. Medmindre regnskabet viser, vi har været uhørt dygtige på den kommercielle side det sidste års tid, er det nok ikke usandsynligt, man heller ikke vil se de store armbevægelser dér.Kriller8 skrev:Vi henter ikke nogen og det skuffer mig. Hvis vi skal have en realistisk chance for top4 skal Sturridge være skadesfri fra nu af og resten af sæsonen, samtidig skal han performe fra dag 1 af. Jeg tror ikke på nogen af delene.
Senest rettet af mawope torsdag, 29. jan, 2015 21:20, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Lavezzi er bestemt ikke nogen målræv, nærmere det modsatte..DAGGER! skrev:http://metro.co.uk/2015/01/29/liverpool ... e-5039870/
Hvad hedder det modsattebblauritzen skrev:Lavezzi er bestemt ikke nogen målræv, nærmere det modsatte..DAGGER! skrev:http://metro.co.uk/2015/01/29/liverpool ... e-5039870/

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
MålrøvKelly skrev:Hvad hedder det modsattebblauritzen skrev:Lavezzi er bestemt ikke nogen målræv, nærmere det modsatte..DAGGER! skrev:http://metro.co.uk/2015/01/29/liverpool ... e-5039870/
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
Jeg synes £ 30 mio. er en pæn slat penge.Tom_Jorsal skrev:Seriøst, køb Schürlle. På vej ud af Chelsea, sandsynligvis ok billigt ift. hvor vildt god han er.
Fan af Manchester United
Alt den middelmådighed

Tja, bedre end Borini og Lambert. Passer også bedre ind end Balotelli, men jeg håber ikke, at vores angreb næste sæson i såfald kommer til at hedde Sturridge, Origi, Ings, Lambert/Borini/Balotelli. Som minimum skal vi have en angriber ind på samme niveau som Sturridge.
Liverpool Football Klopp
Vi henter i hvert fald ikke både Ings og så en klasseangriber ind. Med mindre vi vælger at leje Origi ud igen. Ings er spild af lønkroner, imo.AndreasN skrev:Tja, bedre end Borini og Lambert. Passer også bedre ind end Balotelli, men jeg håber ikke, at vores angreb næste sæson i såfald kommer til at hedde Sturridge, Origi, Ings, Lambert/Borini/Balotelli. Som minimum skal vi have en angriber ind på samme niveau som Sturridge.