Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » mandag, 12. jan, 2015 23:34

JudgeArdaStudge skrev:
Surf skrev:Det handler jo overhoved ikke om tabermentalitet. Det er en deskriptiv artikel om, hvordan det hænger sammen i toppen af PL. At den så har en konklusion der strider i mod mange fans opfattelse af, hvad Liverpool er, er jo bare synd. Pointen er ikke, at vi ikke skal stile efter toppen - pointen er at vi ikke kan forvente at spille med om mesterskabet sæson efter sæson. Men vi skal selvfølgelig stadig gå efter at vinde hver eneste kamp.
Det ved folk, som læser artikler som den af Tomkins eller følger LFC tæt jo udmærket godt allerede, historikken vidner jo ikke ligefrem om, at vi altid kæmper med om mesterskabet. Så jeg fristes altså næsten til at sige tak for at fortælle det åbenlyse.

Jeg stiler efter, at vi kæmper med i toppen, men jeg forventer, at vi i det mindste kæmper med om CL. Der er forskel på at stile efter noget og at forvente noget, og det er også derfor, at jeg i mit tidligere indlæg bruger de valg af ord.

Pointen med artiklen, kan ikke være at fortælle os, vi ikke kan kæmpe om mesterskabet, for det ved vi godt. Pointen kan og bør derimod være at forklare, hvorfor vi ikke kan handel fra øverste hylde - At vi ikke kan vinde PL sæson efter sæson, er så bare et resultat af dette, men at fortælle os, vi ikke kan kæmpe med hvert år, det er åbenlyst for enhver. Og i så fald, det havde været pointen, så skulle artiklen været skrevet før sæsonen og ikke nu, hvor det står klart, at vi er ude af titelræset.
Hvis du fulgte lidt med her på forum i sommers ville du også vide, at der var en del lfc fans der mente, at vi burde spille med om mesterskabet igen.

Og så har Tomlins sådan set prædiket det budskab længe.

At du selv ved alt det i forvejen er da dejligt for dig. Men sådan ser alle altså ikke på det.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 12. jan, 2015 23:35

Mærkeligt.

Her til aften står der på TV2 tekst-tv side 209 at Man Utd har haft de største lønudgifter i sidste sæson med et samlet udlæg på £214,8m. Og det var så før denne sæson, hvor de hentede Di Maria, Falcao, Rojo, Shaw, Blind og nu Valdes.

EDIT: Fandt lige et link, der skriver noget om det. http://www.dailymail.co.uk/sport/articl ... -City.html
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 13. jan, 2015 00:27

texy skrev:
Mærkeligt.

Her til aften står der på TV2 tekst-tv side 209 at Man Utd har haft de største lønudgifter i sidste sæson med et samlet udlæg på £214,8m. Og det var så før denne sæson, hvor de hentede Di Maria, Falcao, Rojo, Shaw, Blind og nu Valdes.

EDIT: Fandt lige et link, der skriver noget om det. http://www.dailymail.co.uk/sport/articl ... -City.html
Jeg ville også mene, at de i hvert fald i denne sæson har de største lønudgifter. Det er faktisk rimeligt voldsomt, og det ville gøre mig lykkelig, hvis de ikke napper en CL plads, hvor vi naturligvis napper en af pladserne foran dem.

Men listen viser vel, at der er pænt mange klubber, hvor vi kan tilbyde en bedre løn, hvis det er det, vi vil, og at de kan tjene rigtig godt, når de har bevist deres værd (Sturridge) og vel snart Sterling, lige som Henderson nok får et pænt løft.

Jonathan
Indlæg: 6
Tilmeldt: lørdag, 23. aug, 2014 15:26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jonathan » tirsdag, 13. jan, 2015 05:58

Jeg synes det er ærgerligt, at vi, ikke bliver kædet mere sammen med Lacazette. For mig er han den perfekte angriber for vores hold lige nu. Han er hurtig, han har et godt skud, og han har målnæse. Nu hvor det ligner City henter Bony, har vi næsten ingen konkurence. Sidst jeg så var han vidst også topscorer i Ligue 1.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 13. jan, 2015 08:59

Jonathan skrev:Jeg synes det er ærgerligt, at vi, ikke bliver kædet mere sammen med Lacazette. For mig er han den perfekte angriber for vores hold lige nu. Han er hurtig, han har et godt skud, og han har målnæse. Nu hvor det ligner City henter Bony, har vi næsten ingen konkurence. Sidst jeg så var han vidst også topscorer i Ligue 1.
Lyon ligger lige nu med en chance for at vinde deres første mesterskab i 7 år. Jeg har en fornemmelse af, at de ikke har lyst til at sælge, og at Lacazette sagtens kan vente til sommer, så han eventuelt kan være med til at vinde den titel.

Derudover, så føler jeg mig overbevist om, at Wenger vil have en fordel, som han ofte har i forhold til franskmænd. Og Arsenal vil have en ekstra fordel i forhold til deres lønstruktur og klubbens placering i London.

For mig lyder Lacazette også interessant. Men efter at have læst med herinde i de seneste dage, så tror jeg ikke, at vi skal håbe på, at der hentes en topscorer fra den franske liga.
Kloppite

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » tirsdag, 13. jan, 2015 09:13

Lacazette skulle nok have været forsøgt sidste sommer, hvor knap så mange øjne havde fundet vej til ham som nu. Skal vi have en mulighed, skal det nok være under nogenlunde samme omstændigheder, som da vi hentede Suarez - at vi er på rette sted på rette tid, og at konkurrencen til ham forholder sig underligt passivt.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 13. jan, 2015 11:13

mawope skrev:Lacazette skulle nok have været forsøgt sidste sommer, hvor knap så mange øjne havde fundet vej til ham som nu. Skal vi have en mulighed, skal det nok være under nogenlunde samme omstændigheder, som da vi hentede Suarez - at vi er på rette sted på rette tid, og at konkurrencen til ham forholder sig underligt passivt.
Vi burde i hvert fald gå efter ham til sommer. Han ville være en fantastisk signing, sammen med en ny midterforsvar, højreback, målmand og def midt. Har bare ikke så meget tiltro til vores klub mht indkøb lige for tiden, og tror egentlig de fleste fans efterhånden forventer skuffende transfervinduer.

Er der egentlig nogen der har set Miles Jedinak spille, altså sådan mere end når vi spiller mod dem? Har hørt så meget godt om ham efterhånden, og han ville nok ikke være vanvittigt dyr. Han viste desuden mod os han kan skyde frispark, og det er aldrig dårligt at have en god frisparksskytte mere i truppen.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » tirsdag, 13. jan, 2015 12:43

Jeg forstår ikke helt det akutte behov for at skulle skifte Lucas ud i dette vindue. Medmindre han selv har presset ledelsen for et evt. ønsket skifte væk, så giver det ikke mening at fjerne en spiller som har haft stor andel i stabiliseringen af vores ellers meget skidt kørende defensiv denne sæson. Jeg frygter både, at indkøringen af en ny DM vil sende os ud på endnu en defensiv famletur, og at en mere offensiv-minded spillertype, som formentlig er hvad Rodgers ønsker på pladsen, igen vil efterlade alt for meget plads på midten ved omstillinger, som vi så det med bl.a. Gerrard og Henderson derinde. Jeg så langt hellere, vi lige nu fik en angriber og en målmand ind.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » tirsdag, 13. jan, 2015 15:02

Det er ikke forde at han ville være mit første valg, men jeg ville bestemt ikke sige nej hvis vi kunde lande ham for den omtalte pris.
Jeg kan rigtigt godt lige hans løb og agressivitet men ved godt at han lidt har aldere i mod sig når vi snakker liverpool transfer politik.
http://www.express.co.uk/sport/football ... las-Gaitan

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 13. jan, 2015 17:33

@Sjampen

Jeg skåner lige forum ved ikke at qoute dit fine indlæg. Jeg må bare konstatere at vi er grundlæggene uenige omkring vores indkøb og tingenes tilstand. Du ser utrolig sort på det, synes jeg.
Selvfølgelig er der plads til forbedringer hos vores unge spiller. Men jeg synes faktisk at du undervurdere dem mere, end du påstår, jeg overvurdere dem. Din kritik af Coutinho er ramt helt ved siden af, også selvom hans end product godt kan blive bedre. Har ikke hørt Coutinho omtalt sådan af nogen tilhænger før, og han er da også en klar publikumsfavorit efterhånden.
Jeg er helt uforstående over, at det kan komme fra en Liverpoolfan, som har set kampene. Faktum er, at vi hen over sommeren mister Suarez og kort inde i sæsonen mister Sturrigde. Det er ikke til at sige hvordan det var gået, hvis Sturrigde var kommet hurtigt tilbage, men jeg er overbevist om det var gået bedre. Der har altså været nogen omstændigheder som, måske godt kunne forudses, men heldet har heller ikke været med os, da Balo vælger at være skod, og Lambert aldrig skulle have været direkte erstatning for. Nu ligner det så, at vi har fået vent den dårlige start, og er top 4 er absolut realistisk. At du så ikke tror på det, er så bare din tilgang til det. Sturrigde er snart klar igen, hvilket på mange måde må kunne ses som en ny angrebssigning, og så må vi stole på, at han trods alt kan klare resten af sæsonen.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 13. jan, 2015 17:42


Læste den anden dag et tweet fra en journalist, der dækker serie a. Han skrev, at Neto var en forfærdelig keeper, og at Liverpool burde holde sig langt væk. Han skrev bagefter, at han var meget lig Doni... Kan ikke finde det nu, desværre.

Og kender i øvrigt ikke selv hans niveau.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 13. jan, 2015 18:25

Aggerdoo skrev:
Læste den anden dag et tweet fra en journalist, der dækker serie a. Han skrev, at Neto var en forfærdelig keeper, og at Liverpool burde holde sig langt væk. Han skrev bagefter, at han var meget lig Doni... Kan ikke finde det nu, desværre.

Og kender i øvrigt ikke selv hans niveau.
Jamen det lyder jo lige som et køb for os så. :doh1:

Vi skal eftersigende dog kun slippe £2M for ham, så vi kan da håbe på han i det mindste kan medvirke til at Mignolet finder noget form. Billigt sats.



Men kigger man lige twitter igennem, er det godt nok meget lidt flatterende hvad der bliver skrevet om ham. :oops:

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 13. jan, 2015 19:47

RedRedRed skrev:
Aggerdoo skrev:
Læste den anden dag et tweet fra en journalist, der dækker serie a. Han skrev, at Neto var en forfærdelig keeper, og at Liverpool burde holde sig langt væk. Han skrev bagefter, at han var meget lig Doni... Kan ikke finde det nu, desværre.

Og kender i øvrigt ikke selv hans niveau.
Jamen det lyder jo lige som et køb for os så. :doh1:

Vi skal eftersigende dog kun slippe £2M for ham, så vi kan da håbe på han i det mindste kan medvirke til at Mignolet finder noget form. Billigt sats.



Men kigger man lige twitter igennem, er det godt nok meget lidt flatterende hvad der bliver skrevet om ham. :oops:

Hvad var der gal med Reina.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 13. jan, 2015 20:12

Kelly skrev:
RedRedRed skrev:
Aggerdoo skrev:
Læste den anden dag et tweet fra en journalist, der dækker serie a. Han skrev, at Neto var en forfærdelig keeper, og at Liverpool burde holde sig langt væk. Han skrev bagefter, at han var meget lig Doni... Kan ikke finde det nu, desværre.

Og kender i øvrigt ikke selv hans niveau.
Jamen det lyder jo lige som et køb for os så. :doh1:

Vi skal eftersigende dog kun slippe £2M for ham, så vi kan da håbe på han i det mindste kan medvirke til at Mignolet finder noget form. Billigt sats.



Men kigger man lige twitter igennem, er det godt nok meget lidt flatterende hvad der bliver skrevet om ham. :oops:

Hvad var der gal med Reina.
Meget høj løn. Og at Reina ikke præsterede som han tidligere havde gjort.
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 13. jan, 2015 21:55

nikand skrev:
Kelly skrev:Hvad var der gal med Reina.
Meget høj løn. Og at Reina ikke præsterede som han tidligere havde gjort.
Det samme kan i øvrigt siges om Mignolet. Måske vi skulle kigge på, om vores målmandstræner er god nok. For Reina stod fremragende i Napoli efter at være skiftet væk fra os.
Kloppite

Besvar