Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » fredag, 09. jan, 2015 18:16

Kan der mon være bare lidt sandhed / håb i den her historie.

The Reds know a £30million bid will trigger Higuain's release clause and initially wanted to land the star next summer, but now look set secure the deal before the end of January.

Napoli manager Rafael Benitez today wrapped up the signing of Sampdoria frontman Manolo Gabbiadini for £11million - creating further competition among his strikers.

And with the club under pressure from Financial Fair Play to keep the books balanced, they may have to offload a forward to make room for Gabbiadini.

Link : http://www.express.co.uk/sport/football ... nt-striker

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » fredag, 09. jan, 2015 19:17

rnh skrev:Kan der mon være bare lidt sandhed / håb i den her historie.

The Reds know a £30million bid will trigger Higuain's release clause and initially wanted to land the star next summer, but now look set secure the deal before the end of January.

Napoli manager Rafael Benitez today wrapped up the signing of Sampdoria frontman Manolo Gabbiadini for £11million - creating further competition among his strikers.

And with the club under pressure from Financial Fair Play to keep the books balanced, they may have to offload a forward to make room for Gabbiadini.

Det ville da ikke være så tosset, men jeg har svært ved at se det ske. Vi har også vores problemer i forbindelse med ffp.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 09. jan, 2015 19:18

Taget i betragtning, at vi i øjeblikket taler om, at vi ikke kan tiltrække de store spillere, så tvivler jeg også meget på, at vi kan hente Higuain. Men i vores nuværende situation ville det da repræsentere noget af et kup, hvis det skete.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 09. jan, 2015 19:25

Det lyder som en rigtig god idé, og samme sum burde vi smide efter Ross Barkley. Hvilke Everton spillere er gået til Liverpool gennem tiderne. Der har da været nogle stykker, der er gået den anden vej, så det kan vel ikke være helt umuligt.
Det burde ikke kunne passe, ar det er lettere for manure at hente Everton profiler ift. os eller hvad ?

Til at finansiere købet af disse 2 kunne vi sælge eller blot sige tak for nu til disse spillere:

Jones, Touré, Coates, Johnson, Lucas, Assaidi, Alberto, Suso, Borini, Aspas, Lambert.

Mon ikke der kunne hentes 25 - 30 mio. £ og en hulens masse sparede lønkroner ?

Angreb: Sturridge, Higuain, Origi, Balotelli

Wingers: Sterling, Markovic, Ibe, Ojo

Offensiv midt: Coutinho, Lallana, Teixeira

Box-Box: Hendo, Barkley, Allen, Rossiter, Brannagan (Fabian Delph)

Defensiv midt: Can (Khedira)

Centrale forsvarere: Lovren, Skrtel, Sakho, Ilori, Wisdom

Højre back: Flanagan, Manquillo

Venstre back: Moreno, Enrique

Målmand: Cech, Mignolet

Udover Cech, Barkley og Higuain kunne vi bruge en def. midt mere (Khedira), og så en Milner på en fri eller måske hellere en Fabian Delph til en billig penge.
Senest rettet af Niels K lørdag, 10. jan, 2015 19:25, rettet i alt 3 gange.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » fredag, 09. jan, 2015 19:32

texy skrev:
rnh skrev:

Taget i betragtning, at vi i øjeblikket taler om, at vi ikke kan tiltrække de store spillere, så tvivler jeg også meget på, at vi kan hente Higuain. Men i vores nuværende situation ville det da repræsentere noget af et kup, hvis det skete.
Jeg er helt enig i at det ville være en god signing, i hvert fald en spiller der er klar til at komme direkte ind og bombe som han har gjort det så meget i sin karriere.

Jeg er dog lidt bekymret for at han er måske er en anelse for ubevægelig, ift. hvor klart det står at vi mangler Daniel Sturridge. Han er selvfølgelig mere bevægelig end Lambert og sikkert også Balotelli, selvom jeg nu også husker Higuain som værende en anelse doven på banen til tider. En ting er sikkert, manden er en af de mest imponerende afsluttere i verden. Det kunne vi godt bruge. Derudover kunne Sterling liggende bag Studge og Higuain godt være en spændende kombination til at lede vores forårstogt på CL pladser.
Imod moderne fodbold.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » fredag, 09. jan, 2015 19:56

Min opfattelse af Higuain er nu, at han altid er i bevægelse og søger de dybe løb - noget som jeres nuværende angribere ikke gør sig meget i. Defensivt skal jeg ikke kunne udtale mig om hans arbejdsradius, men han er trods alt argentiner, og de har for vane at kunne begge veje.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 10. jan, 2015 00:38

En del af den kritik, Higuain i sin tid fik i Real Madrid, var faktisk for at være lidt for doven og stationær, især når det kom til det defensive arbejde.
Dog synes jeg, at det er forfriskende at se hans navn blive luftet og interessant, at der er positiv stemning omkring det, for sidst jeg smed et rygte med Higuain op herinde (tilbage i sommers), blev det ikke modtaget med lige så stor begejstring, men dengang troede de fleste sikkert også, at vi kunne hente et bedre navn (Benzema, Cavani osv.).
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 10. jan, 2015 10:59

Med tanke på, at vi angiveligt har spenderet tæt på 40 millioner pund netto i sommers kan jeg ikke forestille mig, at vi går ud og investerer massivt i spillerindkøb i dette vindue. Dette er også formodningen hos Barrett og Pearce, der plejer at have en finger på pulsen, når det kommer til Liverpool FC.

Med tanke på FFP og førnævnte transferforbrug ville det også give mest mening - vi har så vidt jeg erindrer haft betydelig underskud på vores drift de seneste par år, hvilket ikke taler for dyre investeringer her til vinter.

texy

Indlæg af texy » lørdag, 10. jan, 2015 11:06

sjampen skrev: Hvis vi i stedet for Moses, Aspas, Alberto og hvad de ellers hed, i sommervinduet 2013 havde købt en enkelt absolut klassespiller og et talent af højeste kaliber, måske endda suppleret med en enkelt meget dygtig spiller i vinter vinduet, mon så ikke det havde været mere indbydende for Alexis Sanchez at komme hertil selvom vi byttede Suarez den anden vej.Antaget at vi selvfølgelig ikke var nærige med lønnen som det rygtedes vi ikke var, selvom jeg personligt har en pænt stor forventning om at det spillede en langt større rolle en Liverpool kontra London. Holdet havde i hvert fald været langt stærkere og konkurrencedygtigt.

Det kræver som sådan "bare" at vi i en ganske kort periode bryder stimen, foruden at vi selvfølgelig rammer rigtigt på vores indkøb.
Jeg er helt enig i din frustration over det kvantitative lotto-spil fremfor fremfor kvalitativ safe-betting, selvom man aldrig kan være sikker på, at en stor transfer bliver succesfuld.

Her til morgen bed jeg meget mærke i Andy Gray's kommentarer om Rodgers.
Andy Gray skrev:Rodgers doesn’t like having “big personalities”
Nu ved Andy Gray jo nødvendigvis ikke en fløjtende fis om Rodgers. Det er højst sandsynligt bare hans egen vurdering udefra. Men det er lidt bekymrende, at vi efterhånden har skilt os af med alle dem, der var "big personalities" i omklædningsrummet og på banen - uden at have hentet en eneste af den slags typer den anden vej. Man skal altså have store personligheder på et fodboldhold, hvis man vil være et stort hold. Og hvis der skulle være det mindste gran af sandhed i, at Rodgers ikke vil omgive sig med den slags spillere, så er han desværre ikke af den rette støbning til en storklub.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... fc-8416655
Kloppite

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 10. jan, 2015 11:23

texy skrev:
sjampen skrev: Hvis vi i stedet for Moses, Aspas, Alberto og hvad de ellers hed, i sommervinduet 2013 havde købt en enkelt absolut klassespiller og et talent af højeste kaliber, måske endda suppleret med en enkelt meget dygtig spiller i vinter vinduet, mon så ikke det havde været mere indbydende for Alexis Sanchez at komme hertil selvom vi byttede Suarez den anden vej.Antaget at vi selvfølgelig ikke var nærige med lønnen som det rygtedes vi ikke var, selvom jeg personligt har en pænt stor forventning om at det spillede en langt større rolle en Liverpool kontra London. Holdet havde i hvert fald været langt stærkere og konkurrencedygtigt.

Det kræver som sådan "bare" at vi i en ganske kort periode bryder stimen, foruden at vi selvfølgelig rammer rigtigt på vores indkøb.
Jeg er helt enig i din frustration over det kvantitative lotto-spil fremfor fremfor kvalitativ safe-betting, selvom man aldrig kan være sikker på, at en stor transfer bliver succesfuld.

Nu ved Andy Gray jo nødvendigvis ikke en fløjtende fis om Rodgers. Det er højst sandsynligt bare hans egen vurdering udefra. Men det er lidt bekymrende, at vi efterhånden har skilt os af med alle dem, der var "big personalities" i omklædningsrummet og på banen - uden at have hentet en eneste af den slags typer den anden vej. Man skal altså have store personligheder på et fodboldhold, hvis man vil være et stort hold. Og hvis der skulle være det mindste gran af sandhed i, at Rodgers ikke vil omgive sig med den slags spillere, så er han desværre ikke af den rette støbning til en storklub.

Jeg synes der er meget som peger i den retning, hvis man kigger på de indkøb der er lavet under BR.
Men om det er et bevidst valg eller om det er fordi de fravælger os får vi nok aldrig af vide.

Desværre ser vores trup ret kønsløs ud til næste sæson, hvis der ikke hives lidt nosser ind.

MathiasKvist
Alder: 30

Indlæg af MathiasKvist » lørdag, 10. jan, 2015 12:44

texy skrev:

Jeg mener ikke at den påstand holder helt stik, hvilket det også lyder som om at du ikke selv gør. Ellers har han ihvertfald misforstået Balotelli, for han har da om nogen en stor personlighed :D
- Men hvis han generelt ikke gider at omgive sig store personligheder, så er jeg enig med at han ikke passer ind som manager for en storklub!

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 10. jan, 2015 13:24

MathiasKvist skrev:
sjampen skrev: [...] hvis der skulle være det mindste gran af sandhed i, at Rodgers ikke vil omgive sig med den slags spillere, så er han desværre ikke af den rette støbning til en storklub.

[...]
- Men hvis han generelt ikke gider at omgive sig store personligheder, så er jeg enig med at han ikke passer ind som manager for en storklub!
[/quote]

Hvorfor ? tænker jeg bare ikke symbolisere 'stor personlighed' med det samme som jer, JEG mener ihvertfald at passion og stor personlighed er godt, men kan også være alt ødelæggende. og en jævn harmonisk klub er i mine øjne stærkere end en klub med et for stort sving i kvalitet, ambition, passion og personligheder. specielt hvis vi snakker på den længere bane.

Rodgers siger selv han er til spillere med vilje, passion og vinderinstinkt, der er villige til at arbejde som en hest for holdet og for det samlede mål, så de karaktertræk kan det ikke være tale om.. hvad er det så for karaktertræk ved en stor personlighed i mener han skal søge mere.
Senest rettet af Bellamy_fever lørdag, 10. jan, 2015 20:36, rettet i alt 1 gang.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 10. jan, 2015 19:20

Er der nogle med gode bud på Stevie's erstatter til sommer:

Pjanic
Arda
Vidal
Ross Barkley

Når byen manchesters 2 største klubber kan tiltrække de navne, de kan, så kan byen Liverpool også. Det er først og fremmest et spm om løn, er jeg helt overbevist om, og Stevie efterlader plads til en ret flot gage hos os.

texy

Indlæg af texy » lørdag, 10. jan, 2015 19:29

Niels K skrev:Er der nogle med gode bud på Stevie's erstatter til sommer:

Pjanic
Arda
Vidal
Ross Barkley

Når byen manchesters 2 største klubber kan tiltrække de navne, de kan, så kan byen Liverpool også. Det er først og fremmest et spm om løn, er jeg helt overbevist om, og Stevie efterlader plads til en ret flot gage hos os.
Og vi kan slet ikke være med på lønninger i deres niveau. Ellers gad jeg da godt, at vi hentede en spiller som Verratti, Strrotman eller Pogba.
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » lørdag, 10. jan, 2015 19:39

Er det bare en måde at udtrykke sig på, eller mener folk virkelig, at vi leder efter Gerrards afløser/erstatning? For det kommer aldrig til at ske.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Besvar