Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » søndag, 04. jan, 2015 10:43

rnh skrev:Hvis ikke liverpool lytter til mig og smider hvad der skal til for at hente Cech her i Januar og helst i morgen.
Er der så nogle af jer der har nogle gode forslag til en alternativ keepere, der har et niveau der bare er i nærheden af Cech og som i mener kunne være realistiske for os at hente her i Januar???

Begovic og evt. Valdes. Romero (dog ikke Cech niveau).
We need a new Fowler...

cyj71

Indlæg af cyj71 » søndag, 04. jan, 2015 12:14

Jeg kunne godt tænke mig at vi går efter ross barkley fra Evert jeg tror han kan blive en god erstatning for gerrad

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » søndag, 04. jan, 2015 12:25

Sikke stille dagw i vinduet pt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 40

Indlæg af pommelfeen » søndag, 04. jan, 2015 12:51

http://www.plbold.dk/2015/01/04/journal ... haqiri-bud

Inter eller Liverpool , hmmmm hvilken liga er mest spændende?

England 1 - Italien 0

største klub?

Liverpool 2 - Inter 0

Bedste løn?

Liverpool 3 - Inter 0

Bedste fans?

Liverpool 4 - Inter 0

Mest offensivt spillende hold (som passer til hans stil)?

Liverpool 5 - Inter 0

Flest titler?

Liverpool 6 - Inter 0

Set and match ball 6-0 Liverpool

:D

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 04. jan, 2015 13:00

pommelfeen skrev:http://www.plbold.dk/2015/01/04/journal ... haqiri-bud

England 1 - Italien 0

største klub?

Liverpool 2 - Inter 0

Bedste løn?

Liverpool 3 - Inter 0

Bedste fans?

Liverpool 4 - Inter 0

Liverpool 5 - Inter 0

Flest titler?

Liverpool 6 - Inter 0

Fedeste sted at bo? 6-1. Mest sikker på spilletid? 6-2. Størst chance for CL inden for de næste par år. 6-3.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 04. jan, 2015 13:01

England 1 - Italien 0

største klub?

Liverpool 2 - Inter 0

Bedste løn?

Liverpool 3 - Inter 0

Bedste fans?

Liverpool 4 - Inter 0

Liverpool 5 - Inter 0

Flest titler?

Liverpool 6 - Inter 0

Enig, vi skal dog nok også have vejr, mad og mode/shopping, (kultur) med, og så står den sikkert 6-3 i de flestes øjne.

pommelfeen

Indlæg af pommelfeen » søndag, 04. jan, 2015 13:12

Niels K skrev:

England 1 - Italien 0

største klub?

Liverpool 2 - Inter 0

Bedste løn?

Liverpool 3 - Inter 0

Bedste fans?

Liverpool 4 - Inter 0

Liverpool 5 - Inter 0

Flest titler?

Liverpool 6 - Inter 0

Enig, vi skal dog nok også have vejr, mad og mode/shopping, (kultur) med, og så står den sikkert 6-3 i de flestes øjne.
6-3 er da stadigvæk en pæn sejr ;)

pommelfeen

Indlæg af pommelfeen » søndag, 04. jan, 2015 13:14

Aggerdoo skrev:

England 1 - Italien 0

største klub?

Liverpool 2 - Inter 0

Bedste løn?

Liverpool 3 - Inter 0

Bedste fans?

Liverpool 4 - Inter 0

Liverpool 5 - Inter 0

Flest titler?

Liverpool 6 - Inter 0

Fedeste sted at bo? 6-1. Mest sikker på spilletid? 6-2. Størst chance for CL inden for de næste par år. 6-3.
seriøst??

Der er kun 3 hold fra Italien som kommer med i CL.

Juventus
Napoli
Roma
Lazio
AC Milan

Alle foran Inter i mine øjne.

nuff said.

Inter ligger nr. 11 pt.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 04. jan, 2015 13:20

pommelfeen skrev:
Aggerdoo skrev:

England 1 - Italien 0

største klub?

Liverpool 2 - Inter 0

Bedste løn?

Liverpool 3 - Inter 0

Bedste fans?

Liverpool 4 - Inter 0

Liverpool 5 - Inter 0

Flest titler?

Liverpool 6 - Inter 0

seriøst??

Der er kun 3 hold fra Italien som kommer med i CL.

Juventus
Napoli
Roma
Lazio
AC Milan

Alle foran Inter i mine øjne.

nuff said.

Inter ligger nr. 11 pt.
Men det er nemmere at hente klubber som Milan, Lazio, Roma og Napoli, end det er for os at lukke hullet op til klubber som Arsenal, City, Manchester United - på den lange bane, så vi kontinuerligt kommer i CL.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 04. jan, 2015 13:20

pommelfeen skrev: 6-3 er da stadigvæk en pæn sejr ;)
6-6 - Se Aggerdoo indlæg.

derudover kan man diskutere hvad relevans det har med vores 'flest titler'.. det er immervæk en del år siden.. det meste af vores nuværende hold har ikke engang vundet en titel med vores klub......

og 'Bedste fans' kåringen er jeg heller ikke enig i, engang ja, men ikke mere.. Jeg vil faktisk mene Liverpool fans ligger på en delt 1. plads (med Arsenal) over værste supporters jeg har stødt på (og support er altså nu engang del af at være fan) med Scum TÆT ved på en 3. plads ..

Hvad løn angår ved jeg ikke.. er hverken overbevist om at Liverpool kan/vil betale mest i løn.. men er heller ikke overbevist om det modsatte, det har trods alt været et emne i samtlige tidligere mislykkedes handler at vi ikke har været villige til at betale den krævede løn
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 04. jan, 2015 13:25

Bellamy_fever skrev:
pommelfeen skrev: 6-3 er da stadigvæk en pæn sejr ;)
6-6 - Se Aggerdoo indlæg.

derudover kan man diskutere hvad relevans det har med vores 'flest titler'.. det er immervæk en del år siden.. det meste af vores nuværende hold har ikke engang vundet en titel med vores klub......

og 'Bedste fans' kåringen er jeg heller ikke enig i, engang ja, men ikke mere.. Jeg vil faktisk mene Liverpool fans ligger på en delt 1. plads (med Arsenal) over værste supporters jeg har stødt på (og support er altså nu engang del af at være fan) med Scum TÆT ved på en 3. plads ..

Hvad løn angår ved jeg ikke.. er hverken overbevist om at Liverpool kan/vil betale mest i løn.. men er heller ikke overbevist om det modsatte, det har trods alt været et emne i samtlige tidligere mislykkedes handler at vi ikke har været villige til at betale den krævede løn
... Og så er det vel nærmest også kun Liverpoolfans, der prøver at bilde sig selv ind, at det er så vigtigt, at man har en stor historie, og at man har nogle gode fans. Professionelle fodboldspillere vil spille der, hvor man har størst mulighed for succes.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 04. jan, 2015 13:46

Hvis man ser bort fra at jeg selvsagt meget gerne vil have ret, og Pommelfeen uden tvivl også gerne vil have det.. så er dette jo et glimrende bevis på hvor mange faktorer der spiller ind (og her er vi jo ikke engang i nærheden af bare halvdelen) når der i disse dage skal vælges klub.

Det er så meget mere end hvilken klub kan man bedst lide; man har en utrolig kort karriere, en karriere som grundet noget så åndsvagt som forkert opvarmning inden træningen på en hviledag kan gøres endnu kortere og kan slutte i morgen - så SELVFØLGELIG har Økonomien noget at sige.
spillestilen skal passe til, holdkammeraterne skal man kunne med, man skal tro på manageren og kunne affinde sig med at bo i den by, vejret skal man kunne acceptere. Fansene på godt og ondt, de engelske medier er vist ikke de sjoveste at danse med. og MEGET MEGET mere.

og her snakker vi jo kun om spillerens egne tanker, ENDNU værre hvis han har fundet sig sin livspartner og måske endda fået børn;
Hun skal måske forlade sin familie og alle sine veninder (han har trods alt stadig kontakt til alle sine kollegaer) har HUN noget at give sig til i byen ? kan HUN lade vejret ? hvad med ungerne, vil det fungere for dem ?

Der er så vildt mange faktorer der spiller ind. i det regnskab kommer "flest titler", "bedste fans - ifølge os selv", "bedste stadion" nok temmelig langt nede på listen.... forstiller jeg mig.

Brugeravatar
Highspeed

Indlæg af Highspeed » søndag, 04. jan, 2015 15:00

Mener ikke vi mangler Shaquiri. Og at han vælger Inter er vel fordi at det er et nabolande til Schweiz, så han nemt og hurtigt kan finde hjem. Måske endda familien kan blive hjemme og han kan køre fra og til job ?

Vi har brug for spillere der kan se et perspektiv i at være med til at hente et mesterskab til Liverpool efter så mange år.
Men skal det hele lykkes er der kun en vej og det er at betale hvad det koster i købesum og ugeløn. Se bare på latterlige City, de var R.... Af 4 division, indtil der kom nogle ejere der ville betale prisen. Deres spillere er der kun fordi pengene er der og der gik jo også 3 år før de fik mesterskabet, men de fik det.

Jeg tror ikke vi vinder titlen hvis vi bliver ved at købe talenter eller spillere som ikke er gode nok til de helt store klubber, feks. Shaquiri,.....
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 04. jan, 2015 15:10

Highspeed skrev:Mener ikke vi mangler Shaquiri. Og at han vælger Inter er vel fordi at det er et nabolande til Schweiz, så han nemt og hurtigt kan finde hjem. Måske endda familien kan blive hjemme og han kan køre fra og til job ?

Vi har brug for spillere der kan se et perspektiv i at være med til at hente et mesterskab til Liverpool efter så mange år.
Men skal det hele lykkes er der kun en vej og det er at betale hvad det koster i købesum og ugeløn. Se bare på latterlige City, de var R.... Af 4 division, indtil der kom nogle ejere der ville betale prisen. Deres spillere er der kun fordi pengene er der og der gik jo også 3 år før de fik mesterskabet, men de fik det.

Jeg tror ikke vi vinder titlen hvis vi bliver ved at købe talenter eller spillere som ikke er gode nok til de helt store klubber, feks. Shaquiri,.....
problemet er bare at det nu engang er måden vi har valgt at gøre det. FSG har valgt at køre vores økonomi som en forretning, hvor der SKAL være plus i sidste ende. det ville helt sikkert være nemmere at vinde mesterskabet hvis vi købte en masse stjerner, men det har vi nu engang VALGT at det ikke er måden vi vil gøre det på. Er det så ikke lidt omsonst at blive ved med at komme med den konklusion at det ville være nemmere at gøre hvis vi 'bare' brugte en masse penge på spillere... ? Liverpool er en seriøs forretning som skal køres med bæredygtige invisteringer der helst skal give profit.. ikke et eller andet rigmands legetøj.

JEG tror FSG / Liverpool er ganske fint tilfreds med en kombi af Arsenal og Liverpool.. Arsenals stabilitet i top 4, men med Liverpools titel aspireren en gang imellem... Vi ville da gerne vinde mesterskabet hvert år, men har indset at det ikke kan lade sig gøre med den model vi kører vores klub ud fra (husk på at vi altså også er igang med at modernisere vores stadion... det koster jo altså også ejerens penge).

TAG NU ET VALG OM HVAD FOR EN SLAGS FODBOLDKLUB MAN VIL HAVE OG SÅ STØT OM OM DET, MED DE POSSITIVER OG NEGATIVER DER FØLGER MED

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 04. jan, 2015 15:15

LFC vil åbenbart hente Origi til klubben allerede nu.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ch-8380227

Virker som en skidt beslutning i min bog. Han har brug for ro og fast spilletid til at udvikle sig. Og han målsnit hos Lille er langt fra imponerende.

Besvar