Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 21. dec, 2014 10:51

Surf skrev:Vel også en rar klar indikation om, at Balo ikke er Rodgers eget køb. Eller at der simpelthen ikke var andre muligheder, og vi skulle jo have en angriber.
Ja præcis.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 21. dec, 2014 10:58

Kelly skrev:
Surf skrev:Vel også en rar klar indikation om, at Balo ikke er Rodgers eget køb. Eller at der simpelthen ikke var andre muligheder, og vi skulle jo have en angriber.
Ja præcis.
Scapegoat. Jeg synes langt fra Balo, er det dårligste indkøb under BR's regime.
Jeg tror heller ikke der tabes så meget igen på et evt. Gensalg. Modsat så mange andre af indkøbene under ham.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » søndag, 21. dec, 2014 11:11

Oomph242 skrev:
Kelly skrev:
Surf skrev:Vel også en rar klar indikation om, at Balo ikke er Rodgers eget køb. Eller at der simpelthen ikke var andre muligheder, og vi skulle jo have en angriber.
Ja præcis.
Scapegoat. Jeg synes langt fra Balo, er det dårligste indkøb under BR's regime.
Jeg tror heller ikke der tabes så meget igen på et evt. Gensalg. Modsat så mange andre af indkøbene under ham.
Det var jo ikke pointen. Pointen var at du, Oomph, kritiserede Rodgers for at bruge penge på spillertyper, han ikke kunne bruge. Men hvis Balotelli ikke er Rodgers køb, så kan han da i hvert fald ikke bruges som eksempel på den kritik.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » søndag, 21. dec, 2014 12:08

Kelly skrev:Torres hjem ville være godt.
Nej, det ville det simpelthen ikke. Jeg forstår ikke, hvorfor han konstant nævnes som en mulighed. Har folk ikke set ham spille de sidste tre år? Han kommer ikke engang på banen for Milan i øjeblikket - de spiller i stedet uden en decideret angriber.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 62

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af McHelmer » søndag, 21. dec, 2014 12:16

AndreasN skrev:
Kelly skrev:Torres hjem ville være godt.
Nej, det ville det simpelthen ikke. Jeg forstår ikke, hvorfor han konstant nævnes som en mulighed. Har folk ikke set ham spille de sidste tre år? Han kommer ikke engang på banen for Milan i øjeblikket - de spiller i stedet uden en decideret angriber.
Nej tak, udbrændt, færdig - over the hill

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 21. dec, 2014 12:44

Surf skrev:
Oomph242 skrev:
Kelly skrev:
Surf skrev:Vel også en rar klar indikation om, at Balo ikke er Rodgers eget køb. Eller at der simpelthen ikke var andre muligheder, og vi skulle jo have en angriber.
Ja præcis.
Scapegoat. Jeg synes langt fra Balo, er det dårligste indkøb under BR's regime.
Jeg tror heller ikke der tabes så meget igen på et evt. Gensalg. Modsat så mange andre af indkøbene under ham.
Det var jo ikke pointen. Pointen var at du, Oomph, kritiserede Rodgers for at bruge penge på spillertyper, han ikke kunne bruge. Men hvis Balotelli ikke er Rodgers køb, så kan han da i hvert fald ikke bruges som eksempel på den kritik.
Jeg tror bare jeg er træt af BR's undskyldninger:). Det er dog positivt, at han endelig i December lidt indrømmer sommers vindue var langt fra optimalt.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » søndag, 21. dec, 2014 12:52

AndreasN skrev:
Kelly skrev:Torres hjem ville være godt.
Nej, det ville det simpelthen ikke. Jeg forstår ikke, hvorfor han konstant nævnes som en mulighed. Har folk ikke set ham spille de sidste tre år? Han kommer ikke engang på banen for Milan i øjeblikket - de spiller i stedet uden en decideret angriber.
Haha Torres ville være det dummeste køb vi overhovedet kunne foretage os. Fandme utroligt folk ikke kan se hvor dårlig han ee blevet. Er endda blevet mærket "ubrugelig" i italienske medier. Han dur ikke til noget mere.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 21. dec, 2014 13:19

Aurvandil skrev:
Niels K skrev:Til sommer så jeg gerne, at vi arbejder for at hente disse spillere:
Martin Montoya, Vidal og Reus.
Det bliver nogle lange arbejdsdage.
:lol:

Ja, det kræver i hvert fald, at FSG ændrer holdning til at købe stjerner til store summer og lønninger ift kommende stjerner, som Rodgers skal få det sidste niveau eller 2 op.

Vi er vel forhåbentligt der, hvor vi skal købe 2-3 spillere om sommeren, og at det skal være folk, der enten er unge og ualmindeligt talentfulde eller folk, som kan gå direkte i start 11 og gøre en forskel ?

Når man ser på en mulig start 11 mod Arsenal og de folk, vi kan have siddende på bænken, og vi så samtidig har skader til: Sturridge, Balotelli, Suso, Flanagan, Johnson, Lovren og Allen, så synes jeg, at vi har en kompetent trup med min. 2 gode spillere på hver plads, men hvor vi på enkelte pladser godt kunne bruge noget, der minder om verdensklasse, hvis vi skal helt op at blande os med de aller bedste hold.

De 3 nævnte spillere ville klæde vores start 11 på deres respektive pladser, men jeg er da klar over, at vi ville få ualmindeligt svært ved at tiltrække os dem.

Stephan C
Indlæg: 1579
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Stephan C » søndag, 21. dec, 2014 14:01

Niels K skrev:Her til januar ville det være super at få enten Cech eller Begovic samt en angriber som f. eks. Luis Muriel eller noget i den retning.

Til sommer så jeg gerne, at vi arbejder for at hente disse spillere:
Martin Montoya, Vidal og Reus.

Vi skal nok også have byttet Skrtel og Kolo for en ny super central forsvarer.
Du mener forhåpenlig Lovren ? Kolo gør det efter forholdene fremragende når han spiller. Lovren derimod er piv elendig i alt hvad der har med forsvarsspil at gøre. Han laver flere chanceskabende fejl end mignolet og det siger ikke så lidt..

Stephan C
Indlæg: 1579
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Stephan C » søndag, 21. dec, 2014 14:08

Surf skrev:Vel også en rar klar indikation om, at Balo ikke er Rodgers eget køb. Eller at der simpelthen ikke var andre muligheder, og vi skulle jo have en angriber.
Enig, men BR har jo selv gentagne gange fortalt omverden han har det afgørende ord på alle transfers. Så enten overvurderer han sin egen "magt" eller også løber han fra ansvaret. Jeg ved ikke hvad der er rigtig, men vurdere at der er sandhed i begge. Alle sommerens indkøb er BR's ansvar, samtidig med at han prøver at fralægge sig ansvaret for deres elendige præstationer...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 21. dec, 2014 14:16

Stephan C skrev:
Niels K skrev:Her til januar ville det være super at få enten Cech eller Begovic samt en angriber som f. eks. Luis Muriel eller noget i den retning.

Til sommer så jeg gerne, at vi arbejder for at hente disse spillere:
Martin Montoya, Vidal og Reus.

Vi skal nok også have byttet Skrtel og Kolo for en ny super central forsvarer.
Du mener forhåpenlig Lovren ? Kolo gør det efter forholdene fremragende når han spiller. Lovren derimod er piv elendig i alt hvad der har med forsvarsspil at gøre. Han laver flere chanceskabende fejl end mignolet og det siger ikke så lidt..
Jeg er heller ikke imponeret over Lovren indtil videre, men jeg er 100 på, at et salg af ham allerede nu er urealistisk. Han blev købt som generalen (går jeg ud fra), og han har ikke været den, der gik forrest spillemæssigt og har nærmest efterladt endnu mere utryghed i forsvaret.
Jeg er dog villig til at lade lidt tvivl komme ham til gode, da han for det første har bevist, at han godt kan spille fodbold hos Saints og tidligere klubber samt det kroatiske landshold.
Mest af alt fordi, han som ny forsvardirigent kommer ind på et hold, hvor de spanske, unge backs er nye, han har en usikker Mignolet bag sig, og foran har vi ikke sidste sæsons absolut bedste angrebsduo, som var fremragende til at ligge det første pres, hvorfor organisationen på holdet har manglet i det hele taget, og Stevie er ikke ankeret, der gør hovedrent foran forsvaret.
Lovren kunne desværre ikke kitte forsvaret sammen fra day one, men jeg tror, at han har kvaliteterne til at være en rigtig god spiller for holdet, når alle hæver niveauet og finder melodien sammen, uanset hvem der er solgt og er på skadelisten.

Kolo's 2 årige kontrakt udløber vist til sommer, så mon ikke det var det ? Jeg har dog været glad for ham, det er slet ikke noget negativt.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » søndag, 21. dec, 2014 14:17

Stephan C skrev:
Surf skrev:Vel også en rar klar indikation om, at Balo ikke er Rodgers eget køb. Eller at der simpelthen ikke var andre muligheder, og vi skulle jo have en angriber.
Enig, men BR har jo selv gentagne gange fortalt omverden han har det afgørende ord på alle transfers. Så enten overvurderer han sin egen "magt" eller også løber han fra ansvaret. Jeg ved ikke hvad der er rigtig, men vurdere at der er sandhed i begge. Alle sommerens indkøb er BR's ansvar, samtidig med at han prøver at fralægge sig ansvaret for deres elendige præstationer...
Eller også er alt hvad der udtales til pressen ikke den hele sandhed. I know, langt ude, men alligevel...

Det går jo heller ikke, at en spiller er hentet, men ved at han ikke nødvendigvis er valgt af træneren - ja at han måske endda er valgt på trods af træneren. Det er ikke signal, man kan sende.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » søndag, 21. dec, 2014 23:08

Har der været snak om hvilke summer vi har at gøre godt med?
Justice for the 96! <3

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af L4 » mandag, 22. dec, 2014 12:45

thefugle skrev:
AndreasN skrev:
Kelly skrev:Torres hjem ville være godt.
Nej, det ville det simpelthen ikke. Jeg forstår ikke, hvorfor han konstant nævnes som en mulighed. Har folk ikke set ham spille de sidste tre år? Han kommer ikke engang på banen for Milan i øjeblikket - de spiller i stedet uden en decideret angriber.
Haha Torres ville være det dummeste køb vi overhovedet kunne foretage os. Fandme utroligt folk ikke kan se hvor dårlig han ee blevet. Er endda blevet mærket "ubrugelig" i italienske medier. Han dur ikke til noget mere.
...men dog ikke ligeså dumt som Balotelli eller Big Andy, det var dumme indkøb så det kan forstås....

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 22. dec, 2014 13:00

L4 skrev:
thefugle skrev:
AndreasN skrev:
Kelly skrev:Torres hjem ville være godt.
Nej, det ville det simpelthen ikke. Jeg forstår ikke, hvorfor han konstant nævnes som en mulighed. Har folk ikke set ham spille de sidste tre år? Han kommer ikke engang på banen for Milan i øjeblikket - de spiller i stedet uden en decideret angriber.
Haha Torres ville være det dummeste køb vi overhovedet kunne foretage os. Fandme utroligt folk ikke kan se hvor dårlig han ee blevet. Er endda blevet mærket "ubrugelig" i italienske medier. Han dur ikke til noget mere.
...men dog ikke ligeså dumt som Balotelli eller Big Andy, det var dumme indkøb så det kan forstås....
Enig. Torres er bedre.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar