Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
nikand skrev:texy skrev:
Apropos Wass, så passer han godt ind i den måde vi spiller imod Bournemouth i aften. Wingback i en 3-4-3 er vel nærmest en optimal position for ham.
Jeg byttede i hvert fald gerne Johnson for Wass.
Spændende tanke med en spiller der ikke er en del dk's landshold mod en etableret PL spiller på et hold der blev nr 2, engelsk landsholdsspiller. En af årsagerne til at fodbold er spændende, er altså at vi ser så forskelligt på spillere.
Jeg vil dog ikke bytte pt. Det skyldes at jeg ikke har set wass nok til at være sikker på det er et godt bytte. De spiller heller ikke samme plads, medmindre at vi spiller 3-4-2-1 / 3-5-2.
Nu er Morten Olsens tankegang jo generelt umulig at sætte sig ind i. På højre back foretrækker han en pivringe Lars Jacobsen, der er noget nær 102 år gammel og nok ikke kan stå oprejst, når EM engang skal spilles. Han mener som regel ikke at Lasse Schøne er god nok til startopstillingen. Han har gjort William Kvist til anfører???? Taget i betragtning at Morten Olsen er landstræner for et mikroskopisk land, hvor holdet nærmest burde give sig selv, så er han godt nok eminent til at overraske.... negativt.
I forhold til Glen Johnson, så ville jeg være villig til at erstatte ham med Morten Olsen.
Kloppite
-
Niche
- Geografisk sted: Frederikssund
- Alder: 52
texy skrev:nikand skrev:texy skrev:
Apropos Wass, så passer han godt ind i den måde vi spiller imod Bournemouth i aften. Wingback i en 3-4-3 er vel nærmest en optimal position for ham.
Spændende tanke med en spiller der ikke er en del dk's landshold mod en etableret PL spiller på et hold der blev nr 2, engelsk landsholdsspiller. En af årsagerne til at fodbold er spændende, er altså at vi ser så forskelligt på spillere.
Jeg vil dog ikke bytte pt. Det skyldes at jeg ikke har set wass nok til at være sikker på det er et godt bytte. De spiller heller ikke samme plads, medmindre at vi spiller 3-4-2-1 / 3-5-2.
Nu er Morten Olsens tankegang jo generelt umulig at sætte sig ind i. På højre back foretrækker han en pivringe Lars Jacobsen, der er noget nær 102 år gammel og nok ikke kan stå oprejst, når EM engang skal spilles. Han mener som regel ikke at Lasse Schøne er god nok til startopstillingen. Han har gjort William Kvist til anfører???? Taget i betragtning at Morten Olsen er landstræner for et mikroskopisk land, hvor holdet nærmest burde give sig selv, så er han godt nok eminent til at overraske.... negativt.
I forhold til Glen Johnson, så ville jeg være villig til at erstatte ham med Morten Olsen.
Det er sq ikke helt skævt
-
nikand
- Alder: 45
Niche skrev:texy skrev:nikand skrev:texy skrev:
Det er sq ikke helt skævt
Touche.
Jeg er ikke Morten Olsen fan men ville bare understrege det forunderlige i at der foreslås en spiller der ikke må spille på landsholdet i et lille land mod en landsholdsspiller i et lidt større land i en lidt større klub.
We need a new Fowler...
-
Niels K
- Geografisk sted: Nordsjælland
Her til januar ville det være super at få enten Cech eller Begovic samt en angriber som f. eks. Luis Muriel eller noget i den retning.
Til sommer så jeg gerne, at vi arbejder for at hente disse spillere:
Martin Montoya, Vidal og Reus.
Vi skal nok også have byttet Skrtel og Kolo for en ny super central forsvarer.
-
sjampen
- Alder: 34
nikand skrev:
Touche.
Jeg er ikke Morten Olsen fan men ville bare understrege det forunderlige i at der foreslås en spiller der ikke må spille på landsholdet i et lille land mod en landsholdsspiller i et lidt større land i en lidt større klub.
At Morten Olsens manglende udtagelse af Daniel Wass skal fremgå som et minus for Wass kan jeg simpelthen ikke tage seriøst. Efter min mening er der absolut ingen tvivl om at Daniel Wass er bedre end nogle andre muligheder vi har på både højre back og højre kant, og absolut en landsholdsværdigt udtagelse som offensiv midtbanespiller. At endnu engang har set sig sur på en spiller og stædigt undlader at udtage ham, det kan simpelthen ikke bruges som argument imod Wass. Jeg er enig i at Daniel Wass nok ikke har niveauet til et godkendt Liverpool-mandskab og personligt er jeg heller ikke vild med at bruge et system med 3 centrale forsvarsspillere og wingbacks, hvilket virker til at være Wass' niche, men der er altså rigeligt med vurdérbare forhold at tage fat på, uden at diskuterer hvad Morten Olsen, der på nogle områder er ualmindeligt underligt, mener.
Hvis manglende landsholdsudtagelse skal udelukke en spiller, så skal deltagelse ved VM og 50 landskampe vel bare signes så hurtigt som muligt. I så fald foreslår jeg Khosro Heydari fra det Iranske landshold, en rigtig veteran der kan bruges på både back og kant. Jeg kan faktisk ikke se nogle negativer ved ham...Udover det faktum at han aldrig har spillet udenfor den Iranske liga.
Imod moderne fodbold.
-
nikand
sjampen skrev:nikand skrev:
Touche.
At Morten Olsens manglende udtagelse af Daniel Wass skal fremgå som et minus for Wass kan jeg simpelthen ikke tage seriøst. Efter min mening er der absolut ingen tvivl om at Daniel Wass er bedre end nogle andre muligheder vi har på både højre back og højre kant, og absolut en landsholdsværdigt udtagelse som offensiv midtbanespiller. At endnu engang har set sig sur på en spiller og stædigt undlader at udtage ham, det kan simpelthen ikke bruges som argument imod Wass. Jeg er enig i at Daniel Wass nok ikke har niveauet til et godkendt Liverpool-mandskab og personligt er jeg heller ikke vild med at bruge et system med 3 centrale forsvarsspillere og wingbacks, hvilket virker til at være Wass' niche, men der er altså rigeligt med vurdérbare forhold at tage fat på, uden at diskuterer hvad Morten Olsen, der på nogle områder er ualmindeligt underligt, mener.
Hvis manglende landsholdsudtagelse skal udelukke en spiller, så skal deltagelse ved VM og 50 landskampe vel bare signes så hurtigt som muligt. I så fald foreslår jeg Khosro Heydari fra det Iranske landshold, en rigtig veteran der kan bruges på både back og kant. Jeg kan faktisk ikke se nogle negativer ved ham...Udover det faktum at han aldrig har spillet udenfor den Iranske liga.
Som tidl. Skrevet er det skønne ved fodbold at vi alle har vores meninger, og pointen var at Olsen ikke vil bruge en spiller der foreslås isf Johnson. Det er både forunderligt, herligt og mærkværdigt på samme tid.
Jeg har som nævnt ikke set nok til wass til et bytte for Johnson.
We need a new Fowler...
-
Aurvandil
- Geografisk sted: Vejle
af Aurvandil » lørdag, 20. dec, 2014 20:29
Niels K skrev:Til sommer så jeg gerne, at vi arbejder for at hente disse spillere:
Det bliver nogle lange arbejdsdage.
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 20. dec, 2014 20:54
Aurvandil skrev:Niels K skrev:Til sommer så jeg gerne, at vi arbejder for at hente disse spillere:
Det bliver nogle lange arbejdsdage.
Lange og resultatløse:).
-
steffanp
- Geografisk sted: Frederikshavn
- Alder: 36
af steffanp » lørdag, 20. dec, 2014 21:22
Hvad med vi henter Gonzalo Higuaín, hvis han er så utilfreds som medierne siger. Vi kunne måske sende en af vores egen spiller den anden vej til Napoli?. Napoli har ført været interesserede i Lucas, kan vi drage nytte af det?. Måske kunne vi sende Glen Johnson afsted, Benítez kender jo dem.
-
Jesper
I optakten til Arsenal-kampen, der reflekterede Rodgers en en del over sidste sejr og sæsonen generelt uden brug af de sædvanlige klicheer (interviewet er gengivet i andre tråde), og i forhold til transfers, så lagde han deslige indirekte nogle ret klare parametre ned over, hvilke spillertyper han har brug for. En spiller skal være: hurtig, kunne indgå i presspil, kunne spille hurtigt, være teknisk og dynamisk. Det skyldes at vi skal kunne lægge en høj preslinje uden bold, spille hurtigt og direkte samt være i kontrol med bolden.
Han tager nærmest i samme interview afsked med Balotelli.
Så nogle af de typer der nævnes, de virker ikke realistiske, såfremt Rodgers bestemmer
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Oomph242
af Oomph242 » søndag, 21. dec, 2014 09:46
Jesper skrev:I optakten til Arsenal-kampen, der reflekterede Rodgers en en del over sidste sejr og sæsonen generelt uden brug af de sædvanlige klicheer (interviewet er gengivet i andre tråde), og i forhold til transfers, så lagde han deslige indirekte nogle ret klare parametre ned over, hvilke spillertyper han har brug for. En spiller skal være: hurtig, kunne indgå i presspil, kunne spille hurtigt, være teknisk og dynamisk. Det skyldes at vi skal kunne lægge en høj preslinje uden bold, spille hurtigt og direkte samt være i kontrol med bolden.
Så nogle af de typer der nævnes, de virker ikke realistiske, såfremt Rodgers bestemmer
Et er vel hvad BR siger og noget andet er virkelighed. Han har jo nærmest brugt £100m i sommers på en anden type spillere, end dem han beskriver. Mon overhovedet manden har en ide og viden om, hvordan man sammensætter et hold der kan udfører hans pass and move i nye klær ideer.
-
Aurvandil
- Geografisk sted: Vejle
af Aurvandil » søndag, 21. dec, 2014 09:49
Jesper skrev:I optakten til Arsenal-kampen, der reflekterede Rodgers en en del over sidste sejr og sæsonen generelt uden brug af de sædvanlige klicheer (interviewet er gengivet i andre tråde), og i forhold til transfers, så lagde han deslige indirekte nogle ret klare parametre ned over, hvilke spillertyper han har brug for. En spiller skal være: hurtig, kunne indgå i presspil, kunne spille hurtigt, være teknisk og dynamisk. Det skyldes at vi skal kunne lægge en høj preslinje uden bold, spille hurtigt og direkte samt være i kontrol med bolden.
Set i det lys virker købet af Balotelli desperat.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Torres hjem ville være godt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Vel også en rar klar indikation om, at Balo ikke er Rodgers eget køb. Eller at der simpelthen ikke var andre muligheder, og vi skulle jo have en angriber.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."