Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Stephan C har de ikke et norsk forum du kan forpeste med din negativitet?
synes vi burde gå efter Doumbia fra CSKA. han bliver 27 år her i december og går dermed højst sandsynligt sine bedste år i møde og han har erfaring. Han er hurtig og stærk og kan noget selv. en rigtig god makker til og erstatning for sturridge når han er ude og en rigtig guf-angriber for coutinho. Desuden har han et fremragende scoringssnit. Ham ser jeg hellere i klubben end jackson martinez
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
- JudgeArdaStudge
47.jensemand skrev:synes vi burde gå efter Doumbia fra CSKA. han bliver 27 år her i december og går dermed højst sandsynligt sine bedste år i møde og han har erfaring. Han er hurtig og stærk og kan noget selv. en rigtig god makker til og erstatning for sturridge når han er ude og en rigtig guf-angriber for coutinho. Desuden har han et fremragende scoringssnit. Ham ser jeg hellere i klubben end jackson martinez
Så kun 3 yngre end Diego Costa og 35 år ældre end Wayne Rooney.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
nu er han jo ikke nigerianer 

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Jeg påtager mig gerne titlen som en negativ forpester. Men vågn nu op Mads T.! Det virker som om du lever i en drømmeverden, hvor al ting løser sig, når man engang vågner. Det er desværre bare ikke sagen her. BR har smidt så mange penge væk at det skriger til himlen!Mads T. skrev:Stephan C har de ikke et norsk forum du kan forpeste med din negativitet?
Du er helt sikkert uenig, men husk på vi har alle vores måde at forpeste ting på. Nogle er negative forpestere andre er blåøjede jubeloptimister med angst for at se virkeligheden i øjnene. Det er helt sikkert flere, men det var de to titler der faldt mig ind i denne dialog..
Jeg tror ikke, at folk har særligt meget mod din holdning, Stephan. Jeg tror heller ikke, at mange er uenige i, at det der er foregået i denne sæson er dybt kritisk. Det er mere, at du nu har brugt 100 indlæg på at skrive nøjagtigt det samme.
Liverpool Football Klopp
Præcis. Der er alt for mange herinde der ikke bruger tid på andet end at påpege hvor skidt det går, og hvor dårlige vores indkøb har været. Det er ved at være sindsygt irriterende at læse det samme igen og igen.AndreasN skrev:Jeg tror ikke, at folk har særligt meget mod din holdning, Stephan. Jeg tror heller ikke, at mange er uenige i, at det der er foregået i denne sæson er dybt kritisk. Det er mere, at du nu har brugt 100 indlæg på at skrive nøjagtigt det samme.
Det er vel ret væsentligt at forholde sig til realiteterne - uanset om du kan lide dem eller ej.Mads T. skrev:Præcis. Der er alt for mange herinde der ikke bruger tid på andet end at påpege hvor skidt det går, og hvor dårlige vores indkøb har været. Det er ved at være sindsygt irriterende at læse det samme igen og igen.AndreasN skrev:Jeg tror ikke, at folk har særligt meget mod din holdning, Stephan. Jeg tror heller ikke, at mange er uenige i, at det der er foregået i denne sæson er dybt kritisk. Det er mere, at du nu har brugt 100 indlæg på at skrive nøjagtigt det samme.
Jamen han skriver vel bare sandheden.Mads T. skrev:Præcis. Der er alt for mange herinde der ikke bruger tid på andet end at påpege hvor skidt det går, og hvor dårlige vores indkøb har været. Det er ved at være sindsygt irriterende at læse det samme igen og igen.AndreasN skrev:Jeg tror ikke, at folk har særligt meget mod din holdning, Stephan. Jeg tror heller ikke, at mange er uenige i, at det der er foregået i denne sæson er dybt kritisk. Det er mere, at du nu har brugt 100 indlæg på at skrive nøjagtigt det samme.
Der er vel ingen der synes det går ret godt, og vores indkøb kan jo ikke ligefrem siges at have været nogen form for nogle succes historier?
Fact er jo at BR har brugt en pokkers masse millioner og milliarder uden at have fået noget som helst ud af det i denne sæson hvor det vel heller ikke er utopi at vi nok også skal kigge lidt nedad i tabellen fremfor opad hvis det ikke snart begynder at lysne lidt mere.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
Det er jo fordi det er den samme smørre vi hører igen og igen og igen uden at det bliver med en konstruktiv vinkel. Det er lidt ligesom Martin E's ensidige one liners i kamptråden, bortset fra at indlæggene fra bl.a Stefan C er længere og mere deprimerende at læse.
Personligt er det sjove for mig ikke kritikken, men det der følger efter: løsningen. Ja, vi skal da diagnosticere og erkende problemet, men alle er jo enige om, at det der foregår i denne sæson ikke er godt nok. Men hvad gør vi så nu? Dét er det interessante!
Personligt er det sjove for mig ikke kritikken, men det der følger efter: løsningen. Ja, vi skal da diagnosticere og erkende problemet, men alle er jo enige om, at det der foregår i denne sæson ikke er godt nok. Men hvad gør vi så nu? Dét er det interessante!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Surf skrev:Det er jo fordi det er den samme smørre vi hører igen og igen og igen uden at det bliver med en konstruktiv vinkel. Det er lidt ligesom Martin E's ensidige one liners i kamptråden, bortset fra at indlæggene fra bl.a Stefan C er længere og mere deprimerende at læse.
Ja det er interessant, jeg tror ikke der findes en stærk løsning. Med de spillere der er tilrådighed.
Ihvertfald ikke top 4 stærk en.
nå okay. Tak! Nu hvor der ikke findes nogen løsning, kan vi gå tilbage til at gentage kritikken. Skyd løs....
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Øhhhh jeg er bare realistisk.Surf skrev:nå okay. Tak! Nu hvor der ikke findes nogen løsning, kan vi gå tilbage til at gentage kritikken. Skyd løs....
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Uanset hvor realistisk det er, så er det trættende, nytteløst og ligegyldigt bare at gentage det samme igen og igen og igen - det er ikke et kvalitetsniveau som det her debatforum har stået for tidligere.Oomph242 skrev:Øhhhh jeg er bare realistisk.Surf skrev:nå okay. Tak! Nu hvor der ikke findes nogen løsning, kan vi gå tilbage til at gentage kritikken. Skyd løs....
Der var engang hvor det altid var spændende at se hvad der nu var blevet skrevet - der var analyse, historie og viden i langt størstedelen af indlæggene, og det var sjældent der var gentagelser.
En debat bliver ikke god af at man siger det samme hele tiden, i hvert emne. Tværtimod, så kvæler det kvaliteten.
Kan da også til tider være træt af at høre på kritik.
Men på den anden side så vil vi jo også gerne høre når det går som i sidste sæson. Der var der jo ingen der fik at vide at man var træt af at høre på at man var for optimistisk og positiv?
Så må man jo også være klar til det modsatte som nu hvor det mildest talt ikke går særligt godt.
Og når man tænker på hvordan BR og klubben har brugt den ene mio efter den anden på spillere der ikke har tilført klubben og holdet ret meget indtil nu, så mener jeg bestemt man er i sin gode ret til at være kritisk, og også gerne flere gange.
Hvis vi kun havde brugt 100 mio på nye spillere kan jeg godt tilslutte mig at kritikken var forfejlet, men vi har altså brugt ca 1.2 mia dkr uden at have fået noget for dem, indtil nu.
Men på den anden side så vil vi jo også gerne høre når det går som i sidste sæson. Der var der jo ingen der fik at vide at man var træt af at høre på at man var for optimistisk og positiv?
Så må man jo også være klar til det modsatte som nu hvor det mildest talt ikke går særligt godt.
Og når man tænker på hvordan BR og klubben har brugt den ene mio efter den anden på spillere der ikke har tilført klubben og holdet ret meget indtil nu, så mener jeg bestemt man er i sin gode ret til at være kritisk, og også gerne flere gange.
Hvis vi kun havde brugt 100 mio på nye spillere kan jeg godt tilslutte mig at kritikken var forfejlet, men vi har altså brugt ca 1.2 mia dkr uden at have fået noget for dem, indtil nu.
Bill Shankly :