Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Oomph242
af Oomph242 » fredag, 05. dec, 2014 18:49
Rasputin skrev:texy skrev:
Markovic har jeg ikke helt afskrevet. Men jeg tror, at han kunne nyde godt af at blive lejet ud. Og ud fra hvad jeg havde forventet, at han kunne (løbe ekstremt hurtig, være direkte og dygtig i udfordringerne), så har han skuffet mig ekstremt.
Balotelli vil jeg helst af med. Ligesom jeg egentlig aldrig ville have ham til klubben. Så købte vi ham alligevel, og man endte med at tro på, at Rodgers var den ene mand i hele verden, der kunne få det bedste ud af ham. Nu er jeg nærmere overbevist om, at det kan ingen.
Ha, det rygte har jeg også hørt. Indtil videre ville han ikke kunne løbe fra en småskadet Rene Henriksen. Han skulle også besidde teknik af guds nåde. Dét han har demonstreret, vil få selv Andy Carroll til at trække på smilebåndet og ryste på hovedet. Det har været chokerende det han har budt os, men det samme kan siges om hele holdet. Vi krydser fingre for at han finder sig selv, og bliver en Liverpool-legende. Men der sgu lang vej.
Jep. sådan havde jeg det også. Først tænkte jeg åh nej,og dernæst tænkte jeg at den eneste der kan få noget ud af Balo, er BR. Nu er jeg fuldstændig blank på hvad ideen med Balo er, hvad han kan og hvad han skal. Han er et stort navn, men har aldrig formåede at leve op til de forventninger der blev grundlagt i Inter. indtil nu er han bare en dårlig spiller der gør et dårligt hold, dårligere. Håber sådan jeg kommer til at æde mine ord, og min gamle hat, men for søren da, jeg er ikke optimist i forhold til Balo.
Hvorfor skulle BR være bedre end andre til, få noget ud af Balo?
Det er jo ikke ligefrem noget, han har vist med størstedelen af hans indkøb. Udover det er jeg er stadig, nok som en af de eneste pro Balo. Synes det er rart med lidt personlighed og uforudsigelighed i spillertruppen. Efterhånden er det jo et kordrengehold, BR har fået samlet sammen.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
@ Rasputin
Jeg går ud fra, at du ikke fulgte Benfica i EL? Ud fra disse kampe var det tydeligt, at Markovic besidder farten.
Jeg er enig i, at han intet har vist, men gør ham nu ikke værre, end han er.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » fredag, 05. dec, 2014 23:39
Enig. Markovic har intet vist. Men det gør ham ikke til en dårlig fodboldspiller. Han viste sidste år at han har fart og teknik. Han blev valgt til årets hold i EL. Hvorfor han intet har vist i den røde trøje, ved jeg ikke. Men han har talent! Giv ham lidt tid!
-
Oomph242
af Oomph242 » fredag, 05. dec, 2014 23:50
Hr. Drejer skrev:Enig. Markovic har intet vist. Men det gør ham ikke til en dårlig fodboldspiller. Han viste sidste år at han har fart og teknik. Han blev valgt til årets hold i EL. Hvorfor han intet har vist i den røde trøje, ved jeg ikke. Men han har talent! Giv ham lidt tid!
Jeg tror meget utålmodigheden, hænger sammen med prisen. En £20m spiller burde på et eller andet plan, præsterer bare en lille smule fra dag et. Bare en lille indikation, af hvorfor han er købt.
-
Rasputin
af Rasputin » lørdag, 06. dec, 2014 00:51
AJ
Nej, jeg har kun set ham i vores røde trøje, og der har intet været af den 'rygtet' fart og teknik. Jeg påstår ikke, at han ikke har disse egenskaber, men jeg har ikke engang set antydningen af at han skulle.
Jeg prøver skam ikke at gøre ham værre end han er. (Det klarer han selv

)
Selvfølge skal han have tid til at finde sig til rette, og forhåbentlig bliver han alt det som man håbede på, der er nok bare lang vej endnu, det være af personlige eller kulturelle årsager.
-
Bellamy_fever
af Bellamy_fever » lørdag, 06. dec, 2014 15:58
Oomph242 skrev:Rasputin skrev:texy skrev:
Markovic har jeg ikke helt afskrevet. Men jeg tror, at han kunne nyde godt af at blive lejet ud. Og ud fra hvad jeg havde forventet, at han kunne (løbe ekstremt hurtig, være direkte og dygtig i udfordringerne), så har han skuffet mig ekstremt.
Balotelli vil jeg helst af med. Ligesom jeg egentlig aldrig ville have ham til klubben. Så købte vi ham alligevel, og man endte med at tro på, at Rodgers var den ene mand i hele verden, der kunne få det bedste ud af ham. Nu er jeg nærmere overbevist om, at det kan ingen.
Ha, det rygte har jeg også hørt. Indtil videre ville han ikke kunne løbe fra en småskadet Rene Henriksen. Han skulle også besidde teknik af guds nåde. Dét han har demonstreret, vil få selv Andy Carroll til at trække på smilebåndet og ryste på hovedet. Det har været chokerende det han har budt os, men det samme kan siges om hele holdet. Vi krydser fingre for at han finder sig selv, og bliver en Liverpool-legende. Men der sgu lang vej.
Jep. sådan havde jeg det også. Først tænkte jeg åh nej,og dernæst tænkte jeg at den eneste der kan få noget ud af Balo, er BR. Nu er jeg fuldstændig blank på hvad ideen med Balo er, hvad han kan og hvad han skal. Han er et stort navn, men har aldrig formåede at leve op til de forventninger der blev grundlagt i Inter. indtil nu er han bare en dårlig spiller der gør et dårligt hold, dårligere. Håber sådan jeg kommer til at æde mine ord, og min gamle hat, men for søren da, jeg er ikke optimist i forhold til Balo.
Hvorfor skulle BR være bedre end andre til, få noget ud af Balo?
Det er jo ikke ligefrem noget, han har vist med størstedelen af hans indkøb. Udover det er jeg er stadig, nok som en af de eneste pro Balo. Synes det er rart med lidt personlighed og uforudsigelighed i spillertruppen. Efterhånden er det jo et kordrengehold, BR har fået samlet sammen.
Han fik da rimelig godt styr på min lille yndlings tosse (sagt med et glimt i øjet), Suarez... ihvertfald opførte han sig eksemplarisk sidste år, indtil han trak en anden trøje over hovedet. I den Røde var han da blevet en god dreng, bevares han bevægede sig kontinuerligt på grænsen til et Suarez-flip, men formåede altså at kanalisere alt vanviddet ned i bolden - og hvad jeg har kunnet forstå (her BURDE have været en kilde - men dem er jeg ikke særlig god til at finde frem) så havde Rodgers vist en andel i det.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
-
Danie15turridge
af Danie15turridge » mandag, 08. dec, 2014 08:39
Der skal indkøbes en kompetent og bevægelig angriber, som både kan spille sammen med Balotelli, Sturridge og Lambert. Borini som Rodgers selv indkøbte er der vist ikke meget tiltro til. Jeg forventer, at transferkomitéen er i fuld gang således at denne kan være klar primo januar. Vi mangler virkelig, at kunne stille med et angreb som modstanderne vil frygte. At Leicester og Palace skubber bagkæden helt frem til midten siger meget om 'frygten' for Lamberts fart.
-
matty
- Geografisk sted: østofte...
- Alder: 33
Har godt nok ikke set nogen steder at vi skulle være sat i forbindelse med ham, men Paulo Dybala fra Udinese er nok den angriber jeg allerhelst så i LFC. Han er hurtig, driblestærk, og energisk/arbejdsom, at han så brænder en del chancer er hvad det er, men det er vel noget der kan tillægges hans spil, han er ihvertfald en spiller der skaber noget på egen hånd.
Men som sagt, har ikke set nogle rygter omkring ham, og han ville blive kanon dyr, men man har jo lov til at drømme

i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
-
thefugle
af thefugle » mandag, 08. dec, 2014 10:10
matty skrev:Har godt nok ikke set nogen steder at vi skulle være sat i forbindelse med ham, men Paulo Dybala fra Udinese er nok den angriber jeg allerhelst så i LFC. Han er hurtig, driblestærk, og energisk/arbejdsom, at han så brænder en del chancer er hvad det er, men det er vel noget der kan tillægges hans spil, han er ihvertfald en spiller der skaber noget på egen hånd.
Men som sagt, har ikke set nogle rygter omkring ham, og han ville blive kanon dyr, men man har jo lov til at drømme

Det er det der er problemet med LFC igen. Vi drømmer om unge udviklingsspillere, ikke færdigudviklede spillere.
Jeg drømmer om higuain, benzema, Martinez, shaqiri, reus. Folk der rent faktisk ville kunne gøre vi vandt titler.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Oomph242
af Oomph242 » mandag, 08. dec, 2014 10:16
thefugle skrev:matty skrev:Har godt nok ikke set nogen steder at vi skulle være sat i forbindelse med ham, men Paulo Dybala fra Udinese er nok den angriber jeg allerhelst så i LFC. Han er hurtig, driblestærk, og energisk/arbejdsom, at han så brænder en del chancer er hvad det er, men det er vel noget der kan tillægges hans spil, han er ihvertfald en spiller der skaber noget på egen hånd.

Det er det der er problemet med LFC igen. Vi drømmer om unge udviklingsspillere, ikke færdigudviklede spillere.
Jeg drømmer om higuain, benzema, Martinez, shaqiri, reus. Folk der rent faktisk ville kunne gøre vi vandt titler.
Var det ikke dig, som hånede mig sommers for mit Shaqiri ønske:)
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
matty skrev:Har godt nok ikke set nogen steder at vi skulle være sat i forbindelse med ham, men Paulo Dybala fra Udinese er nok den angriber jeg allerhelst så i LFC.
Han spiller i Palermo

-
thefugle
af thefugle » mandag, 08. dec, 2014 15:20
Oomph242 skrev:thefugle skrev:matty skrev:Har godt nok ikke set nogen steder at vi skulle være sat i forbindelse med ham, men Paulo Dybala fra Udinese er nok den angriber jeg allerhelst så i LFC. Han er hurtig, driblestærk, og energisk/arbejdsom, at han så brænder en del chancer er hvad det er, men det er vel noget der kan tillægges hans spil, han er ihvertfald en spiller der skaber noget på egen hånd.

Var det ikke dig, som hånede mig sommers for mit Shaqiri ønske:)
Det tror jeg ikke lige umiddelbart, men hvis du kan finde det post hvor jeg gør skal jeg da æde den. Mener ikke jeg nogensinde har været imod et Shaqiri køb.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Ma Captain
af Ma Captain » mandag, 08. dec, 2014 15:47
Jeg tror desværre ikke vi kan få nogle stjerner til Anfield til Januar, og jeg tror hellere ikke dem i anden række kommer til såsom Lacazette, Dybala, Gignac, Firmino m.fl.
Derfor ser jeg et lille lys i at gå efter enten Robbie Keane eller Defoe til Januar hvis alt andet glippes, hvad ville i synes om det? Ja keane var katastrofe for nogle år siden, men tiderne har ændret sig, og de begge er proven målscorere med masser af bevægelse, og kan nøjes med bænken hvis og når Sturridge skulle være klar.
Vil gerne pointere at ingen af disse er i min top 20 for spillere vi bør hente til Januar, men synes det heler ser ret sort ud.
Samtdig læste jeg dette rygte, fra The TImes via footy og tænkte det må være årets joke?
Villa Boas? Har de spist søm?
http://footy.dk/2014/12/08/the-times-li ... oser-klar/
There is only one Captain...... Ma Captain!!
-
matty
- Geografisk sted: østofte...
- Alder: 33
AJ skrev:matty skrev:Har godt nok ikke set nogen steder at vi skulle være sat i forbindelse med ham, men Paulo Dybala fra Udinese er nok den angriber jeg allerhelst så i LFC.
Han spiller i Palermo

Det har du sku da ret i

my bad.
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
-
Stephan C
- Geografisk sted: Stavanger
- Alder: 52
af Stephan C » mandag, 08. dec, 2014 21:30
Oomph242 skrev:Kelly skrev:ThunderZtorm skrev:En virkelig rutineret klassekeeper der både kan være førstevalg og samtidig også lære Mignolet nogle ting så han er mere klar - tror Mignolet sagtens kan være en virkelig god keeper, men det er tydeligt at han mangler noget mentalt i forhold til at være i en decideret storklub. Drømmen må være Cech eller Casillas.
Er
Derudover en angriber af høj klasse - Jackson Martinez, Benzema, Higuain etc - folk på det niveau som minimum.
Jeg er enig. Men Liverpool smider ikke så meget efter en angriber. Tror de køber en ung i stedet.
Jeg tror desværre også, der købes en ung angriber i stedet. Irriterede, men sådan er dagens Liverpool.
Martinez kunne ellers have været rart, men tror kassen er lukket for den slags indkøb. Lallana 26, Lambert 32 og Lovren 25, tror jeg ikke har gjort nok indtryk til FSG vil spendere endnu mere på en 28 årig.
Derfor er det også ekstra irriterende at BR har "ødelagt" ejernes begyndene tro på, at der ind i mellem skal købes dyre kvalitetsspillere som koster lidt over gennemsnittet. Alt dette kun fordi BR har købt en masse ubruelige spillere til vanvittige overpriser.