Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11370
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 04. dec, 2014 07:39

@ texy:
Så ku' du ikke la' rødvinen stå længere? ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af L4 » torsdag, 04. dec, 2014 08:23

texy skrev:Har gået og brændt inde med et forslag længe, fordi jeg tænker, at det lyder useriøst eller uambitiøst, selvom jeg mener at det kunne være et godt køb. Men nu smider jeg det på bordet alligevel, da manden endnu engang har banket en kasse ind.

Det er Daniel Wass.

Jeg ved godt, at han i denne sæson og i dele af sidste sæson er blevet brugt på højrekanten eller som 10er, men jeg ser ham som en interessant erstatning for Johnson på backen. Wass er hurtig og ekstremt teknisk stærk. Og så ville han give os en Suarez-agtig fare på frispark tilbage.

Reelt ikke nødvendigvis den plads, som vi har mest brug for forstærkning på, selvom Johnson stopper, da vi har Flanno, Manquillo og kan hente Wisdom hjem. Men for mig er det altså en interessant dansker med et alsidigt talent, der render rundt med 7 mål og 2 assists i 14 optrædender for Evian.

Og hvis man ikke skulle kunne bringe manden på banen på et tidspunkt, hvor hans stats overgår Cavani, så får man nok aldrig chancen.
Mon ikke også at Bendtner har scoret flere mål pr. minut i denne sæson end Cavani og Balotelli for den sags skyld, og det er endda i Bundesliga og landsholdssammenhæng?....hvis ikke at man skulle kunne nævne Bendtner nu, hvornår så?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 04. dec, 2014 08:46

L4 skrev:
texy skrev:Har gået og brændt inde med et forslag længe, fordi jeg tænker, at det lyder useriøst eller uambitiøst, selvom jeg mener at det kunne være et godt køb. Men nu smider jeg det på bordet alligevel, da manden endnu engang har banket en kasse ind.

Det er Daniel Wass.

Jeg ved godt, at han i denne sæson og i dele af sidste sæson er blevet brugt på højrekanten eller som 10er, men jeg ser ham som en interessant erstatning for Johnson på backen. Wass er hurtig og ekstremt teknisk stærk. Og så ville han give os en Suarez-agtig fare på frispark tilbage.

Reelt ikke nødvendigvis den plads, som vi har mest brug for forstærkning på, selvom Johnson stopper, da vi har Flanno, Manquillo og kan hente Wisdom hjem. Men for mig er det altså en interessant dansker med et alsidigt talent, der render rundt med 7 mål og 2 assists i 14 optrædender for Evian.

Og hvis man ikke skulle kunne bringe manden på banen på et tidspunkt, hvor hans stats overgår Cavani, så får man nok aldrig chancen.
Mon ikke også at Bendtner har scoret flere mål pr. minut i denne sæson end Cavani og Balotelli for den sags skyld, og det er endda i Bundesliga og landsholdssammenhæng?....hvis ikke at man skulle kunne nævne Bendtner nu, hvornår så?
Ja, jeg forventede godt at få noget røg for forslaget. Men jeg synes stadig, at det er en god idé.

Wass er bare i mine øjne virkelig god. Og jo mindre Morten Olsen ser i ham, jo mere bliver jeg overbevist.

@Cynwal

Xavier Cuvée Anonyme 2007. Julevinen skulle afprøves :D
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 04. dec, 2014 08:50

Morten Olsen har heller aldrig udtaget Poul Hübertz. Lad os hente ham.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 04. dec, 2014 09:13

AJ skrev:Morten Olsen har heller aldrig udtaget Poul Hübertz. Lad os hente ham.
Hvis vi kan lave et direkte swap med Balotelli, sååå....
Kloppite

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » torsdag, 04. dec, 2014 10:18

Så er turen kommet til en fremvisning i Liverpool.
Ødegaard er godt nok ung, men da han vel er det største Skandinaviske talent siden Zlatan er det vel yderst interessant.

Han og fadderen er LFC fan, hvilket vel er en lille fordel, men vores nuværende spil sælger nok ikke så godt til en knægt på 15.
Tilgengæld er vi vil kendt for at have et flot akademi med gode faciliteter og BR giver jo gerne helt unge spillere chancen (Sterling).


http://www.bt.dk/fodbold/har-norsk-kaem ... -liverpool

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » torsdag, 04. dec, 2014 11:05

texy skrev:
L4 skrev:
texy skrev:Har gået og brændt inde med et forslag længe, fordi jeg tænker, at det lyder useriøst eller uambitiøst, selvom jeg mener at det kunne være et godt køb. Men nu smider jeg det på bordet alligevel, da manden endnu engang har banket en kasse ind.

Det er Daniel Wass.

Jeg ved godt, at han i denne sæson og i dele af sidste sæson er blevet brugt på højrekanten eller som 10er, men jeg ser ham som en interessant erstatning for Johnson på backen. Wass er hurtig og ekstremt teknisk stærk. Og så ville han give os en Suarez-agtig fare på frispark tilbage.

Reelt ikke nødvendigvis den plads, som vi har mest brug for forstærkning på, selvom Johnson stopper, da vi har Flanno, Manquillo og kan hente Wisdom hjem. Men for mig er det altså en interessant dansker med et alsidigt talent, der render rundt med 7 mål og 2 assists i 14 optrædender for Evian.

Og hvis man ikke skulle kunne bringe manden på banen på et tidspunkt, hvor hans stats overgår Cavani, så får man nok aldrig chancen.
Mon ikke også at Bendtner har scoret flere mål pr. minut i denne sæson end Cavani og Balotelli for den sags skyld, og det er endda i Bundesliga og landsholdssammenhæng?....hvis ikke at man skulle kunne nævne Bendtner nu, hvornår så?
Ja, jeg forventede godt at få noget røg for forslaget. Men jeg synes stadig, at det er en god idé.

Wass er bare i mine øjne virkelig god. Og jo mindre Morten Olsen ser i ham, jo mere bliver jeg overbevist.

@Cynwal

Xavier Cuvée Anonyme 2007. Julevinen skulle afprøves :D
Jeg synes ikke, at det er et dumt forslag. Han kan hentes billigt. Er ikke voldsomt dyr i løn. Kan dække flere positioner, og gør det rigtigt godt i sin klub nu. Men han er nok for gammel, billig og dygtig på nuværende tidspunkt til vores transferstrategi.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 04. dec, 2014 14:57

Spændende liste med 22 spillere, der frit kan forhandle ny kontrakt i januar gældende fra sommeren 2015.

http://www.plbold.dk/2014/12/04/22-bosm ... r-overveje

Hvis jeg kunne få min vilje, så sendte vi Lovren eller Skrtel videre og hentede Winston Reid på en fri transfer. Og kunne vi lave et lignende nummer med Allen videre og Khedira ind, så ville det se rigtigt fint ud.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 04. dec, 2014 15:16

texy skrev:Spændende liste med 22 spillere, der frit kan forhandle ny kontrakt i januar gældende fra sommeren 2015.

http://www.plbold.dk/2014/12/04/22-bosm ... r-overveje

Hvis jeg kunne få min vilje, så sendte vi Lovren eller Skrtel videre og hentede Winston Reid på en fri transfer. Og kunne vi lave et lignende nummer med Allen videre og Khedira ind, så ville det se rigtigt fint ud.

Khedira ind i stedet for Allen ville være en drøm. Tror desværre bare BR fortrækker Allen over Khedira, samt vil der nok være for mange penge tabt hvis Allen sælges. En £20m Lovren tror jeg desværre heller ikke bare sådan lige sælges, igen tabet vil være for stort.

Hvis BR forsætter, tror jeg Allen og Lovren bliver mange år frem, lige meget om de er gode nok eller ej.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 04. dec, 2014 19:28

Oomph242 skrev:
texy skrev:Spændende liste med 22 spillere, der frit kan forhandle ny kontrakt i januar gældende fra sommeren 2015.

http://www.plbold.dk/2014/12/04/22-bosm ... r-overveje

Hvis jeg kunne få min vilje, så sendte vi Lovren eller Skrtel videre og hentede Winston Reid på en fri transfer. Og kunne vi lave et lignende nummer med Allen videre og Khedira ind, så ville det se rigtigt fint ud.

Khedira ind i stedet for Allen ville være en drøm. Tror desværre bare BR fortrækker Allen over Khedira, samt vil der nok være for mange penge tabt hvis Allen sælges. En £20m Lovren tror jeg desværre heller ikke bare sådan lige sælges, igen tabet vil være for stort.

Hvis BR forsætter, tror jeg Allen og Lovren bliver mange år frem, lige meget om de er gode nok eller ej.
Skulle vi nu ikke lade være med at afskrive Lovren helt allerede? Han har jo på ingen måde spillet op til sit sande niveau i Liverpool. Det samme kan i øvrigt siges om Balotelli og Markovic.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 05. dec, 2014 10:15

Der er flere dygtige spillere på listen. Jeg har i mange år ønsket Milner til klubben (jeg forstår ikke, at han får så relativt lidt græstid hos Man City), og gør det stadig. Derudover kunne Fabian Schär være interessant.

Ellers er der ikke nogen, hvor jeg tænker, at dem skal vi have. Men der er som sagt flere spillere, som alligevel kan være fornuftige at hente afhængig af så mange andre ting.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 05. dec, 2014 14:33

Hvad med Deba Ba han har lavet 15 mål i 17 kampe i år.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 05. dec, 2014 15:30

Mads T. skrev: Skulle vi nu ikke lade være med at afskrive Lovren helt allerede? Han har jo på ingen måde spillet op til sit sande niveau i Liverpool. Det samme kan i øvrigt siges om Balotelli og Markovic.
Jo, man kan sagtens give mere tid til Lovren. Men når man som jeg gerne vil have en lidt mere teknisk funderet midterforsvarer ind (hvilket jeg anser Winston Reid for at være), så skal der jo ofres en af de eksisterende. Og da Skrtel og Lovren ikke har imponeret, så foreslog jeg en af dem. Også fordi de begge er højrebenede, mens Sakho er venstrebenet. Reelt kunne man også vælge at ofre Sakho. Han har ikke haft mulighed for at fremstå lige så skidt som de andre. Men hans skadeshistorik begynder at skræmme.

Markovic har jeg ikke helt afskrevet. Men jeg tror, at han kunne nyde godt af at blive lejet ud. Og ud fra hvad jeg havde forventet, at han kunne (løbe ekstremt hurtig, være direkte og dygtig i udfordringerne), så har han skuffet mig ekstremt.

Balotelli vil jeg helst af med. Ligesom jeg egentlig aldrig ville have ham til klubben. Så købte vi ham alligevel, og man endte med at tro på, at Rodgers var den ene mand i hele verden, der kunne få det bedste ud af ham. Nu er jeg nærmere overbevist om, at det kan ingen.
Kloppite

Rasputin
Indlæg: 431
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » fredag, 05. dec, 2014 16:44

texy skrev:
Markovic har jeg ikke helt afskrevet. Men jeg tror, at han kunne nyde godt af at blive lejet ud. Og ud fra hvad jeg havde forventet, at han kunne (løbe ekstremt hurtig, være direkte og dygtig i udfordringerne), så har han skuffet mig ekstremt.


Balotelli vil jeg helst af med. Ligesom jeg egentlig aldrig ville have ham til klubben. Så købte vi ham alligevel, og man endte med at tro på, at Rodgers var den ene mand i hele verden, der kunne få det bedste ud af ham. Nu er jeg nærmere overbevist om, at det kan ingen.
Ha, det rygte har jeg også hørt. Indtil videre ville han ikke kunne løbe fra en småskadet Rene Henriksen. Han skulle også besidde teknik af guds nåde. Dét han har demonstreret, vil få selv Andy Carroll til at trække på smilebåndet og ryste på hovedet. Det har været chokerende det han har budt os, men det samme kan siges om hele holdet. Vi krydser fingre for at han finder sig selv, og bliver en Liverpool-legende. Men der sgu lang vej.

Jep. sådan havde jeg det også. Først tænkte jeg åh nej,og dernæst tænkte jeg at den eneste der kan få noget ud af Balo, er BR. Nu er jeg fuldstændig blank på hvad ideen med Balo er, hvad han kan og hvad han skal. Han er et stort navn, men har aldrig formåede at leve op til de forventninger der blev grundlagt i Inter. indtil nu er han bare en dårlig spiller der gør et dårligt hold, dårligere. Håber sådan jeg kommer til at æde mine ord, og min gamle hat, men for søren da, jeg er ikke optimist i forhold til Balo.

Regista
Indlæg: 114
Tilmeldt: søndag, 19. jan, 2014 12:11

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Regista » fredag, 05. dec, 2014 17:14

Texy@

Angående Markovic, tror jeg faktisk vi er enige, dog har vi hver vores løsning.Da han tog til Benfica startede han heller ikke som lyn og torden, men skulle bruge en del tid for at integrere sig på holdet. Kunne forstille mig samme scenarie nu, derfor er jeg bange for, at en udlejning ville være en bjørnetjeneste for den uge serber. Han skal have tid, og tror først vi ser en godt spillede Markovic i næste eller måske slutningen af næste sæson.

Balo var altid en sats, da han har en del disciplinære problemer. Tror også han er færdig i klubben hvis der investeres i en substitut her i januar.

I forhold til vores centerbacks, synes jeg faktisk de alle har en ok teknik, dog ikke samme blik for spillet som Agger selvfølgelig. Dog mangler vi en leder i det forsvar siden både Agger og Carragher har forladt os - Sakho har haft den tjans siden han som ung var anføre for PSG, og vi har fået af vide at Lovren besidder disse evner. Men synes stadig man sidder tilbage med meget at ønske på den front.

Besvar