Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Efter min mening har vi masser af offensive kræfter som forhåbentlig også laver mål. Jeg håber Sturridge smadrer 25+ mål i kassen, Lambert får forhåbentlig også lavet hans del(men max 15), men der skal altså en del mere til(Gerrard 13, Sterling 9, Coutinho 5) for at vi nærmer os sidste sæson. Med mindre man får lukket væsentligt mere af i bagkæden og målet som man kunne håbe. Ellers mener jeg stadig at Ballo ville være en mulighed, meget gerne kun som lån og så købsklausul. Men vil meget gerne have en ekstra angriber... Og Ballotelli bliver forhåbentlig også ældre og kan opdrages på løbende i takt med det. Men jo, du har da ret i at man utvivlsomt vil se ham lave dumheder i løbet af sæsonen på trods af det.
It's on.
-
fuck balo, hent dog ....
HULK
HULK
Min twitter går fuldstændig amok pt. Vi skulle efter sigende have gået efter Cavani, Falcao og Benzema i de seneste uger, men har fået nej alle steder. Ambitionerne er der.
Balotelli... Hm... Han må lave nærmest hvad han vil af dumheder uden for banen. Det der irriterer mig er når han lader holdet i stikken og får verdens dummeste røde kort. Det har jeg ofte set. Men igen, han er en fantastisk spiller, og han vil i min optik passe helt perfekt ind på holdet.
Noget helt andet er også at jeg tror han bliver gjort værre/dummere end han i virkeligheden er. Så snart der sker det mindste bliver det skrevet stolpe op og stolpe ned i medierne.
Balotelli... Hm... Han må lave nærmest hvad han vil af dumheder uden for banen. Det der irriterer mig er når han lader holdet i stikken og får verdens dummeste røde kort. Det har jeg ofte set. Men igen, han er en fantastisk spiller, og han vil i min optik passe helt perfekt ind på holdet.
Noget helt andet er også at jeg tror han bliver gjort værre/dummere end han i virkeligheden er. Så snart der sker det mindste bliver det skrevet stolpe op og stolpe ned i medierne.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Så ham i træningskamp mod os. Han bevæger sig ikke. Han er ikke aggressiv nok, her tænker jeg bold pres og arbejde for holdet.LFC-Aaby skrev:Min twitter går fuldstændig amok pt. Vi skulle efter sigende have gået efter Cavani, Falcao og Benzema i de seneste uger, men har fået nej alle steder. Ambitionerne er der.
Han er for doven for mit vedkommende.
Jeg så ikke kampen, du har nok ret, men hvor meget er det lige Sturridge presser?liverpoolfc86 skrev:Så ham i træningskamp mod os. Han bevæger sig ikke. Han er ikke aggressiv nok, her tænker jeg bold pres og arbejde for holdet.LFC-Aaby skrev:Min twitter går fuldstændig amok pt. Vi skulle efter sigende have gået efter Cavani, Falcao og Benzema i de seneste uger, men har fået nej alle steder. Ambitionerne er der.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Nu er det jo ikke en aflåses for sturridge vi skal bruge efter mit hoved. For mig at se mangler vi en bomber med et aggressiv spil tempo. En som kan presse forsvars kæderne og tvinge dem til at sparke bolden frem. En som vinder dueller og kan noget på egen hånd. En der kan sætte spillet i gang og bolden kam spilles op på.LFC-Aaby skrev:Jeg så ikke kampen, du har nok ret, men hvor meget er det lige Sturridge presser?liverpoolfc86 skrev:Så ham i træningskamp mod os. Han bevæger sig ikke. Han er ikke aggressiv nok, her tænker jeg bold pres og arbejde for holdet.LFC-Aaby skrev:Min twitter går fuldstændig amok pt. Vi skulle efter sigende have gået efter Cavani, Falcao og Benzema i de seneste uger, men har fået nej alle steder. Ambitionerne er der.
Hent Hulk

- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
"Liverpool have been given the green light to sign Radamel Falcao on season long loan".
Twitter account, der har været først med mange nyheder på det seneste.
Så en skrive noget om, at vi havde gjort tilnærmelser på Falcao, Cavani og Benzema og har fået et nej. Det læste jeg også for et par uger siden, men der dykker hele tiden nye rygter op. Jeg stemmer 50 gange mere for Falcao end Balotelli, mest fordi jeg ikke gider flere røvhuller, der enten bidrager med for lidt på banen eller bidrager med "for meget" uden for banen. Skulle Falcao ryge til Real Madrid og Benzema føle sig truet, så måtte han da gerne være velkommen. Ellers Falcao
Så en skrive noget om, at vi havde gjort tilnærmelser på Falcao, Cavani og Benzema og har fået et nej. Det læste jeg også for et par uger siden, men der dykker hele tiden nye rygter op. Jeg stemmer 50 gange mere for Falcao end Balotelli, mest fordi jeg ikke gider flere røvhuller, der enten bidrager med for lidt på banen eller bidrager med "for meget" uden for banen. Skulle Falcao ryge til Real Madrid og Benzema føle sig truet, så måtte han da gerne være velkommen. Ellers Falcao

Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
Useriøst indlæg...CVLiverpool skrev:"Liverpool have been given the green light to sign Radamel Falcao on season long loan".
"Twitter account, der har været først med mange nyheder på det seneste."
- Ja...... Okay....

"Så en skrive noget om, at vi havde gjort tilnærmelser på Falcao, Cavani og Benzema og har fået et nej. Det læste jeg også for et par uger siden, men der dykker hele tiden nye rygter op."
- Det læste vi alle 5 indlæg tidligere ja, at du så OGSÅ har læst det for et par uger siden.... Kunne du ikke godt lige skrive det lidt før?

Undskyld, er nok lidt aftentræt og nem at irritere..
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Det var også fra en Twitter account, en mere utroværdig en af slagsen, så lod det stryge hen over hovedet på mig.Hr Skov skrev:Useriøst indlæg...CVLiverpool skrev:"Liverpool have been given the green light to sign Radamel Falcao on season long loan".
"Twitter account, der har været først med mange nyheder på det seneste."
- Ja...... Okay....![]()
"Så en skrive noget om, at vi havde gjort tilnærmelser på Falcao, Cavani og Benzema og har fået et nej. Det læste jeg også for et par uger siden, men der dykker hele tiden nye rygter op."
- Det læste vi alle 5 indlæg tidligere ja, at du så OGSÅ har læst det for et par uger siden.... Kunne du ikke godt lige skrive det lidt før?....
Undskyld, er nok lidt aftentræt og nem at irritere..

Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
@CVLiverpool
Men du kan da lige skrive hvem på Twitter du omtaler. Så kan vi andre selv vurdere, om vi finder det troværdigt eller ej.
Men du kan da lige skrive hvem på Twitter du omtaler. Så kan vi andre selv vurdere, om vi finder det troværdigt eller ej.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
hæhæOBI-WAN skrev:Vindermentalitet

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Nu går vi amok.
Først lejer vi lige Falcao med en købsoption...
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... je-falcao/
Og derefter så køber vi Reus foran Arsenal og alle mulige andre.
http://metro.co.uk/2014/08/20/arsenal-g ... m-4840019/
Så er vi vist dækket ind til at kæmpe med om ALT!
Kloppite
Hov... Hvad med Balotelli? Kan han ikke bruges som supersub?texy skrev:Nu går vi amok.