Det var nu ikke dig jeg hentydede til 'vrælede'Surf skrev: Det gjorde jeg personligt bestemt heller ikke dengang. Men det betyder ikke, at vi ikke stadig manglede at få en ny angriber ind dengang (som nu). Det behøver jo bare ikke være en, der skal været garanteret en startplads.

Hvis man vælger at købe - igen - til bredden, så vælger man også sit niveau, til ikke blive markant bedre end hvad det allerede er. Vælger man derimod en spiller, der skal indgå i start 11, så vælger man også at styrke sit væsentligt. Så må det betyde større kamp om pladserne, og holder spillerne skarpere, hvor der skal performes ellers spiller man ikke. For mig er det falliterklæring ikke, ved netop denne situation, at gå efter styrkelse af start 11 fremfor endnu en breddespiller. Bevares breddespillere er også vigtig at have i truppen. Det er ikke det jeg anfægter. Men blot at vi bør styrke os markant denne gang. Synes vi har hentet breddespillere nok i dette transfervindue.
Mano' = breddespiller
Moreno = styrkelse af start 11
Lovren = styrkelse af start 11
Can = breddespiller (for nu)
Markovic = breddespiller (for nu)
Lallana = begge dele, men gør f.eks. Coutinho/Lucas skarp, ellers ryger en af dem af, i forhold til Lallana. Lallana skaber variationer til start 11 i hvorledes en given kamp taktisk skal angives
Lambert = breddespiller
Ny angriber = ?
Mener vi, med en styrkelse af start 11, en ny angriber kan gøre os selv til titeludfordrer. Men med en breddespiller, bliver niveauet lige under og til top6 placering. Siger ikke vi ender som nr. 6, men feltet er stort til top 4, man utd, tottenham, everton, arsenal kæmper med, mens Chelsea og Man City er trupmæssigt stærkere, hvor vi med en styrkelse af start 11 angriber, kommer op på Chelsea og Man City's trupmæssigt.