Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasmus » søndag, 17. aug, 2014 11:58

Det helt store problem ved Eto'o er - som jeg ser det - først og fremmest, at han skal have en enormt høj hyre og, tyder det på, det er mere eller mindre det (lønposen) som har drevet værket for ham de seneste mange år. Han er overhovedet ikke sulten, og det er altså stærkt problematisk. Sådan en havde vi på låns fra Chelsea i sidste sæson.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 17. aug, 2014 13:11

Det helt store problem er tilgængelighed. Og at prisen presses op uanset hvem vi spørger, for en klub skal så selv nå at hente en erstatning og de ved vi er smådesperate. Og så er der det "problem" at vi ikke kan garantere fast spilletid, fordi at vi ofte spiller 4-3-3.
Den sidste udfordring udgør niveauet på spilleren og her er vi på et niveau, hvor der er en begrænset mængde spillere at snuppe.
Når man tager ovenstående i betragtning ville Remy have været perfekt.
Den eneste anden jeg kan komme i tanke om, hvis han samtidig skal kunne gøre en forskel, er Schurle, men Chelsea sælger ikke til os.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 17. aug, 2014 13:24

OBI-WAN skrev:
Kongegaard skrev:

Jeg tror ikke et det er en modvilje mod Eto'o som sådan, men mere tanken om at Eto'o så bliver dén angriber vi køber. Mange folk ser meget hellere Falcao, Cavani eller Reus komme ind.. Derfor tror jeg hurtigt man kommer i opposition til Eto'o .
Hele pointen er jo, hvis man ellers skal stole på den engelske James Pearce, at han nødløsningen hvis alt andet glipper og at han kun får et år. Dvs. han ikke er dén angriber vi køber, men mere skal ses som en her og nu løsning, indtil vi kan smide vores penge efter noget mere langsigtet. Du får det lidt til at lyde som om, at Eto'o er en prioritet.
Jeg melder mig 100% på holdet, som siger, at Eto'o er fin at have, hvis alt andet glipper. Vi kan ikke leve med kun Sturrigde og Lambert og evt. Borini som jo helst skal omsættes til 14m£ snart!
Jeg kunne også fint leve med en 1 års kontrakt til Eto'o, hvor vi får Origi hjem til næste sæson, og så må vi se, hvordan Lambert evt. Borini har klaret denne sæson, hvorefter vi så kan bruge alle ressourcer på at hente den nødvendige angriber ind.

Eto'o havde vel ikke en dårlig 2013/2014 sæson ? Nogle der kender noget til hans løn sidste år ? Den bliver jo ikke højere år for år med hans alder.

Hvem scorede han de 9 Prl mål imod ?

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Indlæg af bblauritzen » søndag, 17. aug, 2014 20:18

Rasmus skrev:Det helt store problem ved Eto'o er - som jeg ser det - først og fremmest, at han skal have en enormt høj hyre og, tyder det på, det er mere eller mindre det (lønposen) som har drevet værket for ham de seneste mange år. Han er overhovedet ikke sulten, og det er altså stærkt problematisk. Sådan en havde vi på låns fra Chelsea i sidste sæson.
Hvor er det folk har ser at han forlanger en monsterløn? Jeg har tværtimod læst at han overvejede Ajax i stedet for os fordi de ville betale mere, og Ajax er så vidt jeg erindre kendt for at have en meget stringent lønpolitik.

Som en plan C, D eller deromkring, siger jeg ja tak.

EDIT.. Faldt lige over dette:
Ajax’s maximum wage packet is £35,000 a week – 10 times less than Eto’o got in his Anzhi days – the ex-Chelsea star has told Overmars he is not purely motivated by money.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... z3AftKOQgc

Holmene

Indlæg af Holmene » søndag, 17. aug, 2014 20:20

Falcao på bænken idag, skal man ligge noget i det mon? :)

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » søndag, 17. aug, 2014 20:50

Holmene skrev:Falcao på bænken idag, skal man ligge noget i det mon? :)
Hvor søren har du det fra?
Justice for the 96! <3

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 17. aug, 2014 20:58

At hvis han ikke er god nok til Monaco's startelver, så er han ikke god nok til Liverpool... :D
Kloppite

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » søndag, 17. aug, 2014 21:16

Sivi skrev:
Hvor søren har du det fra?
Nåååå! Misforstod, my bad
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Icipher

Indlæg af Icipher » mandag, 18. aug, 2014 10:09

Lavezzi ville godt nok være optimalt i min verden. Han kan både spille på kanten og som spidsangriber, hvorimod Cavani ret beset ikke har farten til at spille wing, i hvert fald ikke i klassisk forstand.

Bony har jeg ærligt talt ikke den vilde fidus til. Vi har trods alt hentet Lambert, det er vel boksspiller nok. Jeg ville helst man muligvis kiggede efter en anden type.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 50

Indlæg af Hekkem » mandag, 18. aug, 2014 10:19

Icipher skrev:Lavezzi ville godt nok være optimalt i min verden. Han kan både spille på kanten og som spidsangriber, hvorimod Cavani ret beset ikke har farten til at spille wing, i hvert fald ikke i klassisk forstand.

Bony har jeg ærligt talt ikke den vilde fidus til. Vi har trods alt hentet Lambert, det er vel boksspiller nok. Jeg ville helst man muligvis kiggede efter en anden type.
Lavezzi har jeg endnu ikke set spille spidsangriber hvor holdet kun har anvendt 1 angriber i deres formation. Vi spiller med 1 angriber i vores formation. Selv da Lambert kom ind i anden halvleg, fortsatte vi med at spille med 1 angriber, hvor Sturridge gik ud på først højre kant, og senere venstre kanten.

Men når det er sagt, så ser jeg også hellere Lavezzi end Cavani. Cavani mangler noget spilforståelse i forhold til Lavezzi, men omvendt kan Lavezzi falde ud af kampene, hvor Cavani hele tiden er synlig på grund af hans store arbejdesradius.

Der er plusser og minusser ved begge.

Bony skal vi holde os fra.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Indlæg af tue69 » mandag, 18. aug, 2014 11:24

Mon ikke Zlatans skade betyder, at en evt. Cavani handel bliver sat i bero? Jeg ved ikke om PSG foretrækker andre frem for Cavani, men hvis Zlatan er ude en måneds tid, så er det vel næppe der, at man sælger en reserveangriber.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Indlæg af Niche » mandag, 18. aug, 2014 13:27

Hekkem skrev:
Icipher skrev:Lavezzi ville godt nok være optimalt i min verden. Han kan både spille på kanten og som spidsangriber, hvorimod Cavani ret beset ikke har farten til at spille wing, i hvert fald ikke i klassisk forstand.

Lavezzi har jeg endnu ikke set spille spidsangriber hvor holdet kun har anvendt 1 angriber i deres formation. Vi spiller med 1 angriber i vores formation. Selv da Lambert kom ind i anden halvleg, fortsatte vi med at spille med 1 angriber, hvor Sturridge gik ud på først højre kant, og senere venstre kanten.

Men når det er sagt, så ser jeg også hellere Lavezzi end Cavani. Cavani mangler noget spilforståelse i forhold til Lavezzi, men omvendt kan Lavezzi falde ud af kampene, hvor Cavani hele tiden er synlig på grund af hans store arbejdesradius.

vi gik da om noget over til at spille med to fremme, og en diamant på midten, som BR også nævnte efter kampen (kan ikke linke på mobilen). Jeg er desuden ret sikker på, at vi kommer til at se 4-4-2 opstillingen i visse kampe fra start denne sæson. Derfor tror jeg også, Lavezzi kan bruges i andre sammenhænge end på kanten. og jeg ser ham ligeledes meget gerne komme til klubben...

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 50

Indlæg af Hekkem » mandag, 18. aug, 2014 15:03

Niche skrev:
Hekkem skrev:

vi gik da om noget over til at spille med to fremme, og en diamant på midten, som BR også nævnte efter kampen (kan ikke linke på mobilen). Jeg er desuden ret sikker på, at vi kommer til at se 4-4-2 opstillingen i visse kampe fra start denne sæson. Derfor tror jeg også, Lavezzi kan bruges i andre sammenhænge end på kanten. og jeg ser ham ligeledes meget gerne komme til klubben...
Det mener jeg ikke vi gjorde
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » mandag, 18. aug, 2014 15:16

Hekkem skrev:
Niche skrev:
Hekkem skrev:

Det mener jeg ikke vi gjorde
Vi spillede diamanten i 5min.
Et par minutter efter vi scorede, så skiftede vi tilbage til 4-3-3 eller 4-5-1 eller 4-2-3-1 for dem som skal fluekneppe, hvor Sturridge spillede venstre kanten.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

texy
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 18. aug, 2014 15:21

Ma Captain skrev:Vi spillede diamanten i 5min.
Et par minutter efter vi scorede, så skiftede vi tilbage til 4-3-3 eller 4-5-1 eller 4-2-3-1 for dem som skal fluekneppe, hvor Sturridge spillede venstre kanten.
Enig. Tror også, at vi kommer til at spille diamanten i flere kampe, når Lallana er klar. På denne måde:

Mignolet
Manquillo Skrtel Lovren Moreno
Gerrard
Hendo Lallana
Coutinho
Sturridge Sterling

Forestiller mig, at det er derfor, det er så uhyre vigtigt med dygtige offensive backs. Det er dem, der skal give vores spil bredde.
Kloppite

Besvar