Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 12. aug, 2014 19:26

Hvis Rodgers ikke ville af med Borini havde Liverpool nok ikke accepteret et bud fra Sunderland. At Borini stadigvæk er i klubben tror jeg i højere grad skyldes Borini selv og det faktum, at Remy fejlede lægetjekket.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » tirsdag, 12. aug, 2014 19:41

Oomph242 skrev:Problemet er vel, at Sturridge nok ikke kan klare mere end max 30-35 kampe. Lambert og Borini er sku utrolig svage kort, at stå med
når han er ude... Tror desværre at det ender sådan, BR virker ikke til, ville af med Borini..
Ret beset ved vi ikke, om Lambert og Borini er gode nok. Jeg tror det heller ikke, men Lambert kunne lige så godt være en ny Gary Mac, ligesom Borinis form fra Sunderland kan være en indikator for, at han er klar til at spille andenviolin som den enlige angriber i den fleksible 4-5-1/4-3-3, som tilsyneladende er Rodgers udgangsformation. Det er dog et sats, som vi transferpenge og tiltrækningskraft kunne være foruden, men erstatningen lader bare ikke til at være opnåelig.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Chris-LFC

Indlæg af Chris-LFC » tirsdag, 12. aug, 2014 19:47

Kan ikke link her fra min iPad, men Tony Barret fra Times melder på sin Twitter profil, at man er blevet enig med Sevilla om Moreno med en indledende pris på 12M pund. Samtidig er man blevet enig med Crystal Palace om en indledende sum på 2M pund for Kelly. Må siges at være en ret fin dag på transfermarkedet hvis det holder stik.

Hvis vi så også får solgt Borini og Assaidi til hhv. 14M pund og 7M pund som der er blevet rapporteret og henter en gratis Eto'o ind, så burde der være penge til at sprænge banken på en verdensklasse offensivspiller. Hvem den spiller kunne være aner jeg ikke, men jeg har stadig et lille håb, at vi pludselig hiver Di Maria op ad hatten - lidt ligesom Arsenal gjorde med Ozil sidste sæson.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » tirsdag, 12. aug, 2014 20:21

Fra BBCs optakt til finalen
Real Madrid v Sevilla (19:45 BST)
Posted at 18:57
Any Liverpool fans hoping to scout a possible new left-back tonight have been disappointed then - Alberto Moreno will not play this evening as he ties up his move to Merseyside.
Real Madrid v Sevilla (19:45 BST)
Posted at
BBC Sport's Ben Smith reports: "Liverpool have agreed a £12m fee with Sevilla for Spanish left back Alberto Moreno.
"The 22-year-old has been withdrawn from tonight's Uefa Super Cup and is expected on Merseyside for a medical later in the week. Liverpool chief executive Ian Ayre has spent the day in Cardiff finalising the deal and will be a guest of Sevilla at tonight's game."
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 12. aug, 2014 20:42

Godt nok mange herinde som undervurdere Lambert og til dels Borini, som havde en god sæson med Sunderland i sidste sæson.

Lambert bliver vurderet for dårlig oven på 200 min. i preseason, men faktum er at han scorede 13 mål og lavede 10 assist sidste år. Det er sgu meget godt gået på et hold som Southampton. Jeg er sikker på, at han nok skal blive en vigtig backup for os. I kampe mod de lidt mindre hold, vil hans presence i boksen også være vigtig.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 12. aug, 2014 20:57

Enig med Mads T. Jeg er helt tryg ved at skulle starte med Lambert som enlig angriber når vi møder Norwich i weekenden efter en CL-kamp hvor Sturridge har spillet. Om han så ikke scorer mål, så tror jeg nok han skal arbejde og deltage i spillet godt nok til, at der er plads til at vi ser mål fra de andre offensive spillere.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
And I'm Javert
Alder: 33

Indlæg af And I'm Javert » tirsdag, 12. aug, 2014 21:21

Tilslutter mig også Lambert-koret. Han har præsteret flot i to sæsoner i Premier League, og i kampene, hvor vi skal forvente at dominere, tror jeg, han bliver en vigtig brik. Igen, vi har trods alt kun spillet pre-season.

Hellere en Rickie Lambert med 0 mål i pre-season og 10 mål i Premier League end en Iago Aspas med 4 mål i pre-season og 0 mål i Premier League.
Do not forget my name!

Jesperrosendal

Hvem skal ind?

Indlæg af Jesperrosendal » tirsdag, 12. aug, 2014 21:44

Surf skrev:Enig med Mads T. Jeg er helt tryg ved at skulle starte med Lambert som enlig angriber når vi møder Norwich i weekenden efter en CL-kamp hvor Sturridge har spillet. Om han så ikke scorer mål, så tror jeg nok han skal arbejde og deltage i spillet godt nok til, at der er plads til at vi ser mål fra de andre offensive spillere.
Norwich er rykket ud...

.... But I get your point!

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 12. aug, 2014 21:58

Jesperrosendal skrev:
Surf skrev:Enig med Mads T. Jeg er helt tryg ved at skulle starte med Lambert som enlig angriber når vi møder Norwich i weekenden efter en CL-kamp hvor Sturridge har spillet. Om han så ikke scorer mål, så tror jeg nok han skal arbejde og deltage i spillet godt nok til, at der er plads til at vi ser mål fra de andre offensive spillere.
Norwich er rykket ud...

.... But I get your point!
Det samme er suarez, så det er i det mindste seks mål fra hans fødder vi ikke kommer til at savne ;)
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 12. aug, 2014 22:01

Oomph242 skrev:
Problemet er vel, at Sturridge nok ikke kan klare mere end max 30-35 kampe. Lambert og Borini er sku utrolig svage kort, at stå med
når han er ude... Tror desværre at det ender sådan, BR virker ikke til, ville af med Borini..
Liverpool har accepteret et bud på 14m£ fra Sunderland og sagt det er i hænderne på Borini selv, forsøger lige at finde noget link. Det kunne godt indikere at også Rodgers er kommet til den erkendelse, at Borini ikke er god nok.

Desværre gik det ikke med Remy, som trods alt vil være en kæmpe forstærkning i forhold til Borini. Og vi kan jo ikke rigtige sælge ham før vi har fundet en erstatning, for så står vi pludselig med kun 2 angribere.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 12. aug, 2014 22:04

Intet rygte, men kunne Domenico Berardi ikke være interessant for os? 16 mål i 29 Serie A kampe for Sassuolo. 20 år gammel. En handel kan dog blive kompliceret af, at han er co-owned (eller helt ejet efter de nye regler?) af Juventus, hvor han dog ikke har spillet en eneste kamp. Han minder mig en del om Sturridge i sit spil.

Nogen der kender mere til Serie A og kan sige lidt om ham?

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 12. aug, 2014 22:05

Mon ikke, at vi var mere villige til at lade Borini gå, da vi troede Remy kom ind? Det kan sagtens være, at det er Borini der stadig afventer, men jeg kunne nu også godt forestille mig, at vi ikke lader ham gå før (og hvis) der kommer endnu en angriber ind.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

khede

Indlæg af khede » tirsdag, 12. aug, 2014 22:16

Hvis Reus har en klausul er det bare at indfri den, han må være drømmespilleren, da han kan spille alle pladser foran. Han er stadig ung, hurtig og så har evnen til at styrke holdet fra dag 1.
Jeg er godt klar over han måske afviser Liverpool, men smid nu kassen efter ham. Han må da også tænke sit om BVB som da er gået ned i niveau med tab af Götze og Levandowski. Moreno er i hus, nu mangler bare Reus og vi kan stoppe for vores handlen for i år. :headbang:

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » tirsdag, 12. aug, 2014 23:38

Moreno skulle være en done deal, hvilket kan frigive ressourcer til at se efter en angriber. Jeg er sikker på, denne handel har kostet blod, sved og tårer at få hevet i land, og at man nu vil rette opmærksomheden mod offensiv forstærkning. Jeg er sikker på, at klubben har nogle rigtig gode spillere i kikkerten. Håber meget på el Pocho aka Lavezzi.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 13. aug, 2014 11:53

Hvis man går vanvittigt mange sider tilbage i tråden, vil man se at flere ønsker Milans Stephan El Sharawy, kunne han trods sin skadesperiode være et emne? Ligesom Tevez også burde overvejes trods hans besværlige person hvis vi ser i serie a. Giuseppe Rossi er også spændende, trods massive skadesfrekvens.
We need a new Fowler...

Besvar