Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » lørdag, 02. aug, 2014 06:02

Badooo skrev:Fik BR styr på Suarez? :?
Opførte han sig ikke eksemplarisk i vores flotte røde trøje?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 02. aug, 2014 08:34

ilusio skrev:
Den kan vel diskuteres. Kommer vel an på hvordan du mener man er eksemplatisk :D
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 02. aug, 2014 08:47

Altså, BR var da træner ved Ivanovic-biddet og sidste sommers lort.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 02. aug, 2014 09:11

ilusio skrev:
Ikke helt....
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 02. aug, 2014 09:15

Balotelli tror jeg har alt for meget kant og er alt for uforudsiglig til BR. Jeg kan ikke se, han hentes...

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 02. aug, 2014 09:18

Jeg ville sige ja til Balotelli. Han har alt, og så må BR igang sammen med Peters og få styr på ham. Men han er stadig en ualmindelig god fodboldspiller.

Han giver samtidig os lidt af Suarez' uforudsigelighed igen. Hvilket IMO var den farligste egenskab hos ham, alt det andet kunne han, men hans uforudsigelig gjorde at modstanderne altid stod på det forkerte ben.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 02. aug, 2014 09:40

Jeg tror det mere var et udsagn af høflighed. Jeg ville dog så afgjort sige ja. Mindes stadigvæk sidste EM.
Det jeg fik ud af pressemødet, det var:
-Vi kigger på et par områder at forstærke os på
- Coates forsøges at blive solgt - kraftig salgstale
- Målet er pokaler. I samme åndedrag blev CL talt om som et mål vi havde nået, og jeg går stærkt ud fra det fortsat er et mål.
- Rodgers ambitioner er skyhøje. Man U blev nævnt som eksempel
- Rodgers virker særdeles tilfreds med truppen
Edit: CL blev i øvrigt bekræftet som mål.
Interessant er det også at PL vægtes højere end CL.
Jeg er særdeles tilfreds med veldefinerede mål.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ol-7551246
Senest rettet af Jesper lørdag, 02. aug, 2014 10:14, rettet i alt 3 gange.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 02. aug, 2014 09:46

Jesper skrev:Jeg tror det mere var et udsagn af høflighed. Jeg ville dog så afgjort sige ja. Mindes stadigvæk sidste EM.
Det jeg fik ud af pressemødet, det var:
-Vi kigger på et par områder at forstærke os på
- Coates forsøges at blive solgt - kraftig salgstale
- Målet er pokaler. I samme åndedrag blev CL talt om som et mål vi havde nået, og jeg går stærkt ud fra det fortsat er et mål.
- Rodgers ambitioner er skyhøje. Man U blev nævnt som eksempel
- Rodgers virker særdeles tilfreds med truppen
Efter vi henter Moreno og Manquillo og vi forhåbentlig får en super offensiv spiller mere ind, drømmen er Reus, realismen er er Bony eller noget i den dur. Så er jeg faktisk os RIGTIG tilfreds med truppen. Jeg tror Sturridge og Sterling bliver dem vi sidder og går helt amok over i år, måske endda Lallana.

Går og glæder mig til den dag fronten hedder Sturridge, Sterling, Ibe og Coutinho. For de 4 bliver verdensklasse en dag, ja Sturridge og Sterling er det jo mere eller mindre allerede IMO. Men som en helhed, hvis de stadig er i klubben, så bliver de verdensklasse. Coutinho som hjernen og så en RAKET af et angreb i SIS. Længe siden jeg har set en spiller med et antrit som Sterlings, det er helt fuldstændig latterligt så hurtig han er.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 02. aug, 2014 10:04

thefugle, nu skal vi lige signe dem først, men ellers helt enig. Fart er et nøgleord og her glemmer du endda Markovic.

Derudover er jeg særdeles begejstret for Lallana, og Can har tilført noget power vi har manglet. Jeg er meget fortrøstningsfuld, men bliver kun for alvor super optimistisk, hvis vi køber Moreno og en god angriber. Bony er i øvrigt en god angriber i mine øjne.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » lørdag, 02. aug, 2014 10:37

Er det bare mig eller er Bony ikke alt for tung og langsom til vores spil????

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » lørdag, 02. aug, 2014 10:41

rnh skrev:Er det bare mig eller er Bony ikke alt for tung og langsom til vores spil????
jo, han er stærk og fylder godt i feltet og vinder mange nærkampe. Men hans omgang med bolden er ikke god nok.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

STMO

Indlæg af STMO » lørdag, 02. aug, 2014 10:51

Balotelli vil være en fin signing. Er det omkring 15 mio £?
Han vil kunne gøre en forskel, og være en stærk kandidat til start 11. Det vil være en signing, der for alvor giver os mulighed for at sætte os i førertrøjen.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 02. aug, 2014 10:52

Det er imø. ikke givet, at vi altid vil lægge taktik efter en hurtigt centerforward. BR spillede i Swansea også med en angriber, der var lidt mere boks-agtig. En stærk angriber, der er god med fødderne med ryggen til mål, så bolden kan lægges af på Sterling, Markovic og måske Sturridge, finder jeg ikke så usandsynlig som taktisk mulighed for vores kommende sæson.

Når det er sagt, så er jeg heller ikke super begejstret for en dyr og løntung Bony. Omvendt vil jeg hellere have ham end ingen ting.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 02. aug, 2014 11:04

Jeg tror man skal se et evt køb af Bony, at BR vil have taktiske muligheder for et alsidigt angrebsspil. Sterling, Markovic, Ibe, Coutinho, Sturridge er lig med speed. Men Lambert er mere lig et stationært angrebsspil omend han er ret alsidig. Bony er en afsindig stærk boksspiller og vi må forvente en del hold vil pakke sig mod os, så der kan man godt bruge ham. Han er derudover en spiller, der ikke helt værdsættes nok, synes jeg.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 02. aug, 2014 11:59

Jesper skrev:Jeg tror man skal se et evt køb af Bony, at BR vil have taktiske muligheder for et alsidigt angrebsspil. Sterling, Markovic, Ibe, Coutinho, Sturridge er lig med speed. Men Lambert er mere lig et stationært angrebsspil omend han er ret alsidig. Bony er en afsindig stærk boksspiller og vi må forvente en del hold vil pakke sig mod os, så der kan man godt bruge ham. Han er derudover en spiller, der ikke helt værdsættes nok, synes jeg.
Jeg er helt enig. At kunne sætte Bony og Lambert på banen med 2 hurtige fløje til at smide den ind over, hvis vi ikke har kunnet lirke en modstander op på andre måder ville ikke være dårligt. Både Bony og Lambert er dygtige til at gå ned i banen og deltage i spillet, og de kan også noget på egen hånd teknisk.

Vi har mange hurtige, dygtige spillere, så lidt andre typer ville passe mig fint. Jeg vil også sige ja tak til Balotelli - gerne begge 2, hvis vi taler 15 + 25 mio. £.

Besvar