Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 23. jul, 2014 19:43

JudgeStudge skrev:@ Jesper:

Spørgsmålet er nok, hvad vi kan betegne som et næsten 100% seriøst/troværdigt medie. Jeg vil efterhånden kun kategorisere BBC som sådan et, men de breaker også sjældent nogle vilde nyheder ang. transfers.
Ja, det har du ret i. Men tager man de handler vi eksempelvis har gennemført var de alle rygtet på forhånd, men jeg har ikke styr på, hvilke medier der i den sammenhæng var heldige.. Der er immervæk også en del fejlskud!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 23. jul, 2014 20:08

Jeg læste for i øvrigt, at Juventus er interesseret i Borini efter, at deres nyindkøb Morata, er blevet skadet. Hvorfor ikke smide en pose penge plus Borini efter Vidal? Det vil samtidig sikre Borini Champions League fodbold, modsat hvis han skifter til Sunderland.

Ang. Di Maria, så rygter L'Equipe og andre medier, at Real Madrid og PSG, er blevet enige om en pris på ham, men kan PSG overhovedet købe ham? De er jo ramt af FFP og skal derfor sælge for at kunne købe. Det ville være en skam for fodbolden, hvis en spiller af Di Marias klasse ender i fransk fodbold.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 23. jul, 2014 20:20

PSG har kun fået en bøde på 50mil pund for deres brud, men de har allerede sagt at ingen skal bestemme hvem de køber og bøden kun er et håndgreb i lommen
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 23. jul, 2014 20:22

Men så lige til er det vist heldigvis ikke, for de risikerer at blive bortvist fra al europæisk fodbold, hvis de fortsætter med at forbryde sig på reglerne. Jeg forventer et salg af Cavani for at finansiere Di Maria, men jeg troede ret beset, at de skulle sælge før, de må købe.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 23. jul, 2014 20:23

Wormie skrev:PSG har kun fået en bøde på 50mil pund for deres brud, men de har allerede sagt at ingen skal bestemme hvem de køber og bøden kun er et håndgreb i lommen
Det lyder som den perfekte straf. PSG kan skide på den, og FIFA kan stikke 50m£ i lommen hvert år, så længe de ikke giver dem anden form for straf. What's not to like.
Hold kæft en farce FIFA er blevet til.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 37

Indlæg af Xenne » onsdag, 23. jul, 2014 20:29

OBI-WAN skrev:
Wormie skrev:PSG har kun fået en bøde på 50mil pund for deres brud, men de har allerede sagt at ingen skal bestemme hvem de køber og bøden kun er et håndgreb i lommen
Det lyder som den perfekte straf. PSG kan skide på den, og FIFA kan stikke 50m£ i lommen hvert år, så længe de ikke giver dem anden form for straf. What's not to like.
De har jo også fået nedsat trup til CHL, de må reg. 21 mand, i stedet for 25, de har så også fået "nedslag" i antal homegrown til 5.
Bøden er desuden lavet sådan, at hvis de overholder reglerne i fremtiden har de mulighed for at hente nogen af pengene tilbage.
Billede

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 23. jul, 2014 20:45

Xenne skrev:
OBI-WAN skrev:
De har jo også fået nedsat trup til CHL, de må reg. 21 mand, i stedet for 25, de har så også fået "nedslag" i antal homegrown til 5.
Bøden er desuden lavet sådan, at hvis de overholder reglerne i fremtiden har de mulighed for at hente nogen af pengene tilbage.

ja ok. Det er samme straf som City. De skulle ikke have haft det nedslag i antal af homegrown. De var kendte godt reglerne inden sæsonen gik i gang. :army8:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 23. jul, 2014 20:46

Det bliver mere og mere mærkeligt:

Helt fint med mig, hvis van Gaal går Holland-amok og køber Strootman, de Vrij og Vermaelen. Strootman er dygtig, men hans skade er meget alvorlig og jeg tror, han går hen og bliver en meget injury prone spiller. Han blev jo først forventet fit til oktober. Jeg tror, han kun er med Roma til USA pga. af fællesskabet. Det ville i hvert fald undre mig, hvis han er kommet sig så hurtigt, og har han det, så skal vi nok ikke vente længe før, han må en tur på sidelinjen igen.

Amon

Indlæg af Amon » onsdag, 23. jul, 2014 21:02

JudgeStudge skrev:Helt fint med mig, hvis van Gaal går Holland-amok og køber Strootman, de Vrij og Vermaelen. Strootman er dygtig, men hans skade er meget alvorlig og jeg tror, han går hen og bliver en meget injury prone spiller. Han blev jo først forventet fit til oktober. Jeg tror, han kun er med Roma til USA pga. af fællesskabet. Det ville i hvert fald undre mig, hvis han er kommet sig så hurtigt, og har han det, så skal vi nok ikke vente længe før, han må en tur på sidelinjen igen.
Vermaelen er nu belgier. ;)

Injury prone eller ej, så synes jeg nu at de alle 3 er meget gode spillere, som jeg sagtens kan se forstærke man utd.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 23. jul, 2014 21:05

Nåh ja, du ved, hvad ved jeg mener Benelux landene. :) ...Benelux-amok. :P

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » onsdag, 23. jul, 2014 21:32

Med andre ord: Arturo Vidal har afvist Man Utd. Glimrende.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 23. jul, 2014 22:31

JudgeStudge skrev:Jeg læste for i øvrigt, at Juventus er interesseret i Borini efter, at deres nyindkøb Morata, er blevet skadet. Hvorfor ikke smide en pose penge plus Borini efter Vidal? Det vil samtidig sikre Borini Champions League fodbold, modsat hvis han skifter til Sunderland.
Det er så her, at han skal lære af Bendtner og prioritere spilletid frem for storklub. :)

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 47

Indlæg af ilusio » torsdag, 24. jul, 2014 01:28

@javert

No hard feelings. Det er debatten vi er her for.

Jeg anser Touré for at være væk. Henter vi Lovren og Ilori ikke sendes på lån, så har vi 5 CB. Det er en for meget. Derfor tror jeg Agger ryger. Alt. Skertl.

Isco er blot et bud. Kender ham ikke godt nok. Skulle jeg ønske fra hoften så Vidal eller Pogba. ;)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 24. jul, 2014 02:38

Efter min mening uhyre spændende tanker fra Rodgers http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... fc-7494849
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
And I'm Javert
Alder: 34

Indlæg af And I'm Javert » torsdag, 24. jul, 2014 03:05

@ilusio

Lige præcis. ;)

Jeg havde faktisk lige glemt Ilori. Coates er her jo egentlig også stadig. Men ja, Touré er nok fortid og det samme er Coates formodentlig også. Ellers giver jeg dig nok ret.

Fair nok. ;) Vidal og Pogba får mig også til at savle. :P
Do not forget my name!

Besvar