Link, tak. Det har jeg overset.Mads T. skrev:Så er det jo meget heldigt, at rygterne går på, at Lukaku bliver lejet ud til Everton igen i næste sæson.Alonso skrev:Den famøse elefant i rummet: Evertons på papiret bedste angriber er Arouna Kone. Lukaku scorede næsten dobbelt så mange mål i Premier League som deres anden mest scorende spiller (Kevin Mirallas). De skal have opgraderet den position, hvis de skal blive bedre end sidste sæson. Lukaku efterlader et stort tomrum.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Sidste nye jeg hørte var også at Mourinho ville beholde Lukaku i denne sæson.Alonso skrev:Link, tak. Det har jeg overset.Mads T. skrev:Så er det jo meget heldigt, at rygterne går på, at Lukaku bliver lejet ud til Everton igen i næste sæson.Alonso skrev:Den famøse elefant i rummet: Evertons på papiret bedste angriber er Arouna Kone. Lukaku scorede næsten dobbelt så mange mål i Premier League som deres anden mest scorende spiller (Kevin Mirallas). De skal have opgraderet den position, hvis de skal blive bedre end sidste sæson. Lukaku efterlader et stort tomrum.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Jeg synes nu Pellegrini, gjorde det meget godt i sidste sæsonthefugle skrev:Hvis vi står med et super kollektiv, hvor dere er stærke spillere over hele linjen. Hvorfor er vores trup så ikke lige så stærk som dem du nævner?Oomph242 skrev:Ja, men er den stærk nok!AndreasN skrev:Helt enig. Man kan argumenterer for, at vi for første gang i nogle år kan tillade os at købe superstjerner, men selv i vores gode periode under Rafa købte vi ikke etablerede superstjerner, hvorfor jeg ikke forstår folks vrede over, at vi ikke har hentet nogle endnu. Vi endda forsøgt os med Sanchez. Jeg må indrømme, at jeg voldsomt tilfreds, når nu vi tilknytter Lovren og Remy. Kan vi lykkes med at hente Moreno, så synes jeg, at vi står med en utrolig stærk trup.Jesper skrev:Vi har ikke tradition for de her superstjernekøb, men holdet er stjernen og så udvikler vi superstjerner. Det har i mange år været vejen frem.
Vores bredde er ubetinget bedre og vores taktiske muligheder langt flere. Nej, Suarez magi er væk, det er klart. Jeg føler mig dog sikker på, at vi er fuldt konkurrencedygtige. Jeg ved så godt jeg står ret alene med den betragtning, men så håber jeg at jeg kan sige: "Hvad sagde jeg!:-)"
Arsenal, Chelsea og City bliver helt sikkert stærkere end sidste sæson, United har fået en dygtig og erfaren manager samt køber de nok stærkt ind, Tottenham har fået en dygtig manager samt har deres "nyindkøb" nok vænnet sig til England nu, Everton med Martinez tror jeg også bliver bedre i år.
Jeg frygter lidt der er et par mellem sæsoner i vente, hvis der ikke kommer lidt stærkere spillere ind desværre.
Er det kun fordi vi har mistet Suarez og de mente vores hold så meget bud ud med ham på holdkortet. Vores forsvar var stadig elendigt selvom Suarez var der, men kan vi lave om på det så står vi pludseligt meget stærkere.
Der er heller ikke nogen af de andre klubber der har en "Suarez", og de har heller ikke Brendan Rodgers. Og lad os nu se hvad Van Gaal han kan, meritter er ikke alt, se bare Pellegrini.

Jeg ved ikke om et stærkt kollektiv af mange nye unge og på topplan uprøvede spillere, er bedre end hvad eks. Arsenal, City og Chelsea præsenterer. Jeg mener stadig vores start 11er er stærkt svækket i forhold til sidste år. Gerrard jeg tror brugte det sidste krudt og Suarez er væk.
Om BR er en bedre manager end Mourinho, Wenger, Pellegrini og Van Gaal må tiden vise. Indtil videre har de andre, et noget bedre CV end ham.
Suarez er væk og det kan ingen ændre på. Han ville maksimalt være hos os til næste sæson. Og nu har vi fået £75 mio for ham, for ikke at have ham fra november 2014 til maj 2015.
Punktum - ny sæson nye tider.
Jeg bemærker at mange af dem vi har hentet ind virkelig lader til at brænde for at komme til klubben og medvirke til rejsen tilbage til den absolutte top.
BR og ejerne VIL vinde titler og helst den største af dem alle PL trofæet.
Vi kan konkurrere, og må finde ud af at fordele de 31 (manglende Suarez mål) på andre spillere.
Han er uerstattelig, men bemærk også hvordan hans mål faldt i sæsonen og hvor mange af dem der var "kamp-afgørende" set over hele sæsonen. Feks. scorede han ikke i PL i hele februar 2014.
Liverpool kommer videre, og vi skal bare slutte i top 4 igen, så tror jeg at de lidt større navne kan tiltrækkes.
Punktum - ny sæson nye tider.
Jeg bemærker at mange af dem vi har hentet ind virkelig lader til at brænde for at komme til klubben og medvirke til rejsen tilbage til den absolutte top.
BR og ejerne VIL vinde titler og helst den største af dem alle PL trofæet.
Vi kan konkurrere, og må finde ud af at fordele de 31 (manglende Suarez mål) på andre spillere.
Han er uerstattelig, men bemærk også hvordan hans mål faldt i sæsonen og hvor mange af dem der var "kamp-afgørende" set over hele sæsonen. Feks. scorede han ikke i PL i hele februar 2014.
Liverpool kommer videre, og vi skal bare slutte i top 4 igen, så tror jeg at de lidt større navne kan tiltrækkes.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!
Kan ikke huske hvor jeg så det, men fandt følgende:Alonso skrev:Link, tak. Det har jeg overset.Mads T. skrev:Så er det jo meget heldigt, at rygterne går på, at Lukaku bliver lejet ud til Everton igen i næste sæson.Alonso skrev:Den famøse elefant i rummet: Evertons på papiret bedste angriber er Arouna Kone. Lukaku scorede næsten dobbelt så mange mål i Premier League som deres anden mest scorende spiller (Kevin Mirallas). De skal have opgraderet den position, hvis de skal blive bedre end sidste sæson. Lukaku efterlader et stort tomrum.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/ro ... on-7378681
http://www1.skysports.com/football/news ... stian-atsu
Sidste link skriver egentlig, at han muligvis bliver i Chelsea, men det var åbenbart i lørdags at flere medier skrev han var tæt på Everton.
Pointen var jo lige netop at Pellegrini ikke havde noget stort at vise frem før han vandt PL sidste år, derfor som sagt betyder det ikke alt hvad du har vundet før i tiden.Oomph242 skrev:Jeg synes nu Pellegrini, gjorde det meget godt i sidste sæsonthefugle skrev:Hvis vi står med et super kollektiv, hvor dere er stærke spillere over hele linjen. Hvorfor er vores trup så ikke lige så stærk som dem du nævner?Oomph242 skrev:Ja, men er den stærk nok!AndreasN skrev:Helt enig. Man kan argumenterer for, at vi for første gang i nogle år kan tillade os at købe superstjerner, men selv i vores gode periode under Rafa købte vi ikke etablerede superstjerner, hvorfor jeg ikke forstår folks vrede over, at vi ikke har hentet nogle endnu. Vi endda forsøgt os med Sanchez. Jeg må indrømme, at jeg voldsomt tilfreds, når nu vi tilknytter Lovren og Remy. Kan vi lykkes med at hente Moreno, så synes jeg, at vi står med en utrolig stærk trup.Jesper skrev:Vi har ikke tradition for de her superstjernekøb, men holdet er stjernen og så udvikler vi superstjerner. Det har i mange år været vejen frem.
Vores bredde er ubetinget bedre og vores taktiske muligheder langt flere. Nej, Suarez magi er væk, det er klart. Jeg føler mig dog sikker på, at vi er fuldt konkurrencedygtige. Jeg ved så godt jeg står ret alene med den betragtning, men så håber jeg at jeg kan sige: "Hvad sagde jeg!:-)"
Arsenal, Chelsea og City bliver helt sikkert stærkere end sidste sæson, United har fået en dygtig og erfaren manager samt køber de nok stærkt ind, Tottenham har fået en dygtig manager samt har deres "nyindkøb" nok vænnet sig til England nu, Everton med Martinez tror jeg også bliver bedre i år.
Jeg frygter lidt der er et par mellem sæsoner i vente, hvis der ikke kommer lidt stærkere spillere ind desværre.
Er det kun fordi vi har mistet Suarez og de mente vores hold så meget bud ud med ham på holdkortet. Vores forsvar var stadig elendigt selvom Suarez var der, men kan vi lave om på det så står vi pludseligt meget stærkere.
Der er heller ikke nogen af de andre klubber der har en "Suarez", og de har heller ikke Brendan Rodgers. Og lad os nu se hvad Van Gaal han kan, meritter er ikke alt, se bare Pellegrini.![]()
Jeg ved ikke om et stærkt kollektiv af mange nye unge og på topplan uprøvede spillere, er bedre end hvad eks. Arsenal, City og Chelsea præsenterer. Jeg mener stadig vores start 11er er stærkt svækket i forhold til sidste år. Gerrard jeg tror brugte det sidste krudt og Suarez er væk.
Om BR er en bedre manager end Mourinho, Wenger, Pellegrini og Van Gaal må tiden vise. Indtil videre har de andre, et noget bedre CV end ham.
Jeg vil ikke sige om vores trup er svækket i forhold til sidste år, før vinduet lukker. Burde du heller ikke

- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Jeg synes at der er alt for meget fokus på vi mangler en Suarez erstatning.
Nuvel måske har vi ikke, eller får ikke nogen spiller med samme X factor som Suarez, men i sidste ende er det vigtigere at have et stærkt HOLD end én topspiller.
Noget af det jeg mener som gjorde Fergie til den manager han var, var hans evne til at skabe et HOLD. Flere af de sæsoner hvor Scum vandt mesterskabet eller var i toppen mener jeg ikke de havde de bedste spillere, men de havde det bedste HOLD.
Jeg synes allerede vi har set Rodgers formår at bygge et hold - før var det omkring Suarez hvilket også biddrog til at få Suarez til at se endnu bedre ud. Næste sæson bliver det omkring en anden eller mere sandsynligt flere andre, formentligt, Sturrdige, Lallana og Sterling.
Opbygningen en anden, men jeg har fuld tiltro til vi vil gøre det godt i næste sæson, og scorer vi kun 80 mål, men kan nøjes med at lukke 30 ind, så står vi mindst lige så godt som i år.
Nuvel måske har vi ikke, eller får ikke nogen spiller med samme X factor som Suarez, men i sidste ende er det vigtigere at have et stærkt HOLD end én topspiller.
Noget af det jeg mener som gjorde Fergie til den manager han var, var hans evne til at skabe et HOLD. Flere af de sæsoner hvor Scum vandt mesterskabet eller var i toppen mener jeg ikke de havde de bedste spillere, men de havde det bedste HOLD.
Jeg synes allerede vi har set Rodgers formår at bygge et hold - før var det omkring Suarez hvilket også biddrog til at få Suarez til at se endnu bedre ud. Næste sæson bliver det omkring en anden eller mere sandsynligt flere andre, formentligt, Sturrdige, Lallana og Sterling.
Opbygningen en anden, men jeg har fuld tiltro til vi vil gøre det godt i næste sæson, og scorer vi kun 80 mål, men kan nøjes med at lukke 30 ind, så står vi mindst lige så godt som i år.
Hvor lang er hans kontrakt i Chelsea? Det ender jo med, at han kan hentes på fri.Mads T. skrev:Så er det jo meget heldigt, at rygterne går på, at Lukaku bliver lejet ud til Everton igen i næste sæson.Alonso skrev:Den famøse elefant i rummet: Evertons på papiret bedste angriber er Arouna Kone. Lukaku scorede næsten dobbelt så mange mål i Premier League som deres anden mest scorende spiller (Kevin Mirallas). De skal have opgraderet den position, hvis de skal blive bedre end sidste sæson. Lukaku efterlader et stort tomrum.
-
Når vi får lovren, remy og origi officielt, ville jeg ikke have noget imod at vores 2 sidste sig Inga hed 60 mio pund på benz-isco
Jeg er da enig. Vi kunne godt bruge de to spillere. Men seriøst så ender vi på ca £150 mil brugt på indkøb. Det er jo et vanvittigt beløb. Jeg er en kende nervøs for at vinduet for vores vedkommende er lukket efter de 3 handler.Gingeren123 skrev:Når vi får lovren, remy og origi officielt, ville jeg ikke have noget imod at vores 2 sidste sig Inga hed 60 mio pund på benz-isco
Jeg vil dog stadig håbe at vi henter en spiller ala Reus, Benzema, di Maria. Please.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Vi handlede ikke meget de sidste 2 vinduer, og dette vindue har vi fået crazy tv penge + Chl penge + 80 mil for suarez.
tror ikke du skal være bange for at vi ikke har penge de næste vinduer, så længe vi er i Chl så har vi vel en 45-60 mil per transfer vindue.
vi kommer til at bruge pengene. vi har ikke råd til at lade være
tror ikke du skal være bange for at vi ikke har penge de næste vinduer, så længe vi er i Chl så har vi vel en 45-60 mil per transfer vindue.
vi kommer til at bruge pengene. vi har ikke råd til at lade være

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hvis der bare er den mindste grad af sandhed i at Hummels kan være på vej til United for €20m som rygterne siger så SKAL vi forsøge at hijacke den handel!!! Hummels er efter min mening klart bedre end Lovren som vi er på vej til at give mere for.
Jeg har længe ment at vi skal forsøge os med et dobbeltbud hos Dortmund på Reus og Hummels....får vi et nej går vi videre til næste...
KILDE: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -denne-uge
Jeg har længe ment at vi skal forsøge os med et dobbeltbud hos Dortmund på Reus og Hummels....får vi et nej går vi videre til næste...
KILDE: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -denne-uge
Remy og Lovren ligner sikre forstærkninger.
Moreno mangler altså at komme i hus.
Og så håber jeg de køber et par unge kæmpe talenter og en stjerne. Vidal Reus eller lign.
Kolo sælges tror jeg. Og Lucas det samme.
Moreno mangler altså at komme i hus.
Og så håber jeg de køber et par unge kæmpe talenter og en stjerne. Vidal Reus eller lign.
Kolo sælges tror jeg. Og Lucas det samme.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Hummels for 20 mio €? Der er vel ikke seriøst nogen der er dumme nok til at tro på det?
"We're not racist, we only hate the mancs"
tyske klubber sælger ofte deres spillere billigere,
se bare kroos til real madrid for 24 mil.
se bare kroos til real madrid for 24 mil.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”