Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
OBI-WAN

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 20. jul, 2014 02:20

Aggerdoo skrev:
OBI-WAN skrev:Han må gerne få 80-90k om ugen. De skal bare først udløses, når hans scoringssnit ligger på over 0,66 over 20 kampe, eller noget andet fikst. Indtil da må han få en løn, som gør vi kan slippe af med ham igen. Jeg tror ikke engang Sturrigde får så meget. Kan lige se det for mig, at vi igen skal til at betale en spiller for at forlade os.
Men jeg synes at have læst, at Rodgers og Co. i høj grad ønsker de her præstationbaserede lønninger.
Aggerdoo skrev:Bittert med de lave ambitioner, klubben har, når vi nu har fået så stor en pose penge at gøre med. Remy og Bony er i mine øjne ikke spillere, der bør sættes i forbindelse med os. Det trækker os stille og roligt ned mod middelmådigheden igen.
Remy til 8m£ er ikke uambitiøst, det er sund fornuft. Vi er nødt til at have bredde oppe foran og han har klart bevist han kan begå sig i PL. Så ind med ham og ud med Borini! Klar forstærkning. Han skal jo ikke ses som en direkte erstatning for Suarez og endeligt punktum for dette transfervindue. Så tag nu lige en dyb indånding.
Bony-interessen afhang vidst af, om vi kunne få ham til 12m£, og til den pris er det også en no brainer..
Men hvad skal vi bruge endnu en backup/breddespiller til? Vi har Sturridge, der er starter, og Lambert, der ikke bør være andet end backup. Vi skal have én ind, der virkelig kan tage kampen op med Sturridge - og også gerne være bedre. Det er altså et kæmpe hul, der skal udfyldes efter Suarez.

Remy er ikke på niveau med Sturridge. Og så er han oven i købet 27 år, så det er nok tvivlsomt, hvor meget mere han lægger på sit spil.

- Og tager man Sturridges skadeshistorik in mente, så er det særdeles vigtigt, at vi har et kvalitetsalternativ. Det har vi ikke nu, og det vil vi ikke få med Remy.
Jeg kan kun gentage, at vinduet ikke er lukket endnu. Jeg tror godt vi kan regne med fire deciderede angribere i truppen inden 1. august. Brendan har prædiket om nødvendigheden af 4 gode angribere, hvis man skal begå sig i toppen af PL, siden han ankom. Men om det er der, vi bruger de store penge, det ved tør jeg ikke gætte på, selvom jeg tvivler.
Sturrigde, Lambert, Remy er i øvrigt ikke dårligt og da langt bedre end Chelseas og Arsenals offensiv i den forgange sæson. De scorede vel omkring 45-50 mål tilsammen sidste sæson, og hører alle tre til blandt 15 mest scorende sidste sæson. Så kan man tage statistik for hvad man har lyst til.
Jeg er ikke nervøs for, at lade Sturrigde blive manden, som "tager over" efter Suarez, og så lukke al diskussion om en direkte erstatning for Suarez der. Suarez kan ikke erstattes, men Sturrigde var altså PLs næstbedst, målt på mål, angriber sidste sæson. Men du har ret, han er noget skrøbelig og så må man jo have nogen, der er næsten lige så gode til at tage over.

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 20. jul, 2014 11:16

Ham vil jeg fint kunne acceptere som Suarez' "erstatning". Det er slet ikke Reus eller whatever. Men det er det mest realistiske og så er han satme en dygtig fodboldspiller.

Man kan være bekymret for hans fart og hans evner i et aggresivt pressende system, men mon ikke BR kan hjælpe ham på vej.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 20. jul, 2014 11:24

Sjov bonus Info, han hedder Suarez til efternavn ;)

Udover det så er han ikke rigtigt angriber men offensiv midt? Synes han er vildt god, og ser ham gerne i klubben, men ikke som erstatning for Luis.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 20. jul, 2014 11:26

Belloni skrev:Sjov bonus Info, han hedder Suarez til efternavn ;)

Udover det så er han ikke rigtigt angriber men offensiv midt? Synes han er vildt god, og ser ham gerne i klubben, men ikke som erstatning for Luis.
Edit: kan se han har scoret 8 mål i 32 kampe for Real hvilket må siges at være yderst hæderligt. Måske han alligevel kan spille helt fremme så :)

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 110

Indlæg af Aarhus » søndag, 20. jul, 2014 11:50

Hvis Isco er tiltænkt en rolle, så betyder det vel, at Coutinho er tiltænkt en plads på den centrale midtbane, eller at Suso findes for let. Alle tre har vel deres spidskompetencer centralt i banen.

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 20. jul, 2014 12:08

Belloni skrev:Sjov bonus Info, han hedder Suarez til efternavn ;)

Men vi spiller ofte kun med 1 spidsangriber som er Sturridge. Vi henter nok os Remy, dvs vi har Lambert Remy og Sturridge. Tror ikke folk skal regne med vi køber en Suarez erstatning som er decideret angriber, men mere en all-rounder i form af en off midt der os kan lave mål.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Gingeren123

Indlæg af Gingeren123 » søndag, 20. jul, 2014 12:29

Håber på den her opstilling til næste sæson med det nuværende hold+isco, lovren og moreno.

Reina
Johnson-lovren-Sakho-moreno
Gerrard-henderson
Lallana-isco-Sterling
Sturridge

Tror dog den bliver sådan.
Mignolet
Johnson-Skrtel-Sakho-moreno
Gerrard
Henderson-isco-Sterling
Sturridge-remy

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 20. jul, 2014 13:30

Gingeren123 skrev:Håber på den her opstilling til næste sæson med det nuværende hold+isco, lovren og moreno.

Reina
Johnson-lovren-Sakho-moreno
Gerrard-henderson
Lallana-isco-Sterling
Sturridge

Tror dog den bliver sådan.
Mignolet
Johnson-Skrtel-Sakho-moreno
Gerrard
Henderson-isco-Sterling
Sturridge-remy
Vil du spille med 1 decideret CM? Troede vi skulle se om vi kunne lukke mindre mål ind end sidste år?

Medmindre du ville spille med Sterling og og Isco på CM og Gerrard som DM, hvilket ødelægger lidt deres evner at smide dem væk fra deres off midt positioner :)

Gerrard-Hendo
Sterling-Isco-Lallana
Sturridge

tror det ville være lidt mere "rigtigt"

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 37

Indlæg af TomViolence » søndag, 20. jul, 2014 13:41

Vildt nok, der ikke skal mere til, end at "Anfield Leak" på Twitter skriver, at vi har budt på Isco, før folk begynder at inkorporere ham i holdet allerede ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » søndag, 20. jul, 2014 13:55

TomViolence skrev:Vildt nok, der ikke skal mere til, end at "Anfield Leak" på Twitter skriver, at vi har budt på Isco, før folk begynder at inkorporere ham i holdet allerede ...
Og endnu mere vildt at nogle åbenbart hellere vil have Isco end Arturo Vidal som samme kilde linkede os til.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Skovdal » søndag, 20. jul, 2014 13:59

Vildt nok folk smider Coutinho ud af holdet :shock:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 20. jul, 2014 14:36

Skovdal skrev:Vildt nok folk smider Coutinho ud af holdet :shock:
Jeg tænker præcis det samme!

Brugeravatar
And I'm Javert
Alder: 34

Indlæg af And I'm Javert » søndag, 20. jul, 2014 14:38

Vildt så mange prutter, jeg kan lugte.
Do not forget my name!

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 37

Indlæg af RedRedRed » søndag, 20. jul, 2014 14:41

And I'm Javert skrev:Vildt så mange prutter, jeg kan lugte.
Åbn et vindue. ;)

Brugeravatar
And I'm Javert
Alder: 34

Indlæg af And I'm Javert » søndag, 20. jul, 2014 14:43

Transfervinduet er åbent! :D

Derfor der kommer så mange. ;)
Do not forget my name!

Besvar