Jeg kan kun gentage, at vinduet ikke er lukket endnu. Jeg tror godt vi kan regne med fire deciderede angribere i truppen inden 1. august. Brendan har prædiket om nødvendigheden af 4 gode angribere, hvis man skal begå sig i toppen af PL, siden han ankom. Men om det er der, vi bruger de store penge, det ved tør jeg ikke gætte på, selvom jeg tvivler.Aggerdoo skrev:Men hvad skal vi bruge endnu en backup/breddespiller til? Vi har Sturridge, der er starter, og Lambert, der ikke bør være andet end backup. Vi skal have én ind, der virkelig kan tage kampen op med Sturridge - og også gerne være bedre. Det er altså et kæmpe hul, der skal udfyldes efter Suarez.OBI-WAN skrev:Han må gerne få 80-90k om ugen. De skal bare først udløses, når hans scoringssnit ligger på over 0,66 over 20 kampe, eller noget andet fikst. Indtil da må han få en løn, som gør vi kan slippe af med ham igen. Jeg tror ikke engang Sturrigde får så meget. Kan lige se det for mig, at vi igen skal til at betale en spiller for at forlade os.
Men jeg synes at have læst, at Rodgers og Co. i høj grad ønsker de her præstationbaserede lønninger.
Remy til 8m£ er ikke uambitiøst, det er sund fornuft. Vi er nødt til at have bredde oppe foran og han har klart bevist han kan begå sig i PL. Så ind med ham og ud med Borini! Klar forstærkning. Han skal jo ikke ses som en direkte erstatning for Suarez og endeligt punktum for dette transfervindue. Så tag nu lige en dyb indånding.Aggerdoo skrev:Bittert med de lave ambitioner, klubben har, når vi nu har fået så stor en pose penge at gøre med. Remy og Bony er i mine øjne ikke spillere, der bør sættes i forbindelse med os. Det trækker os stille og roligt ned mod middelmådigheden igen.
Bony-interessen afhang vidst af, om vi kunne få ham til 12m£, og til den pris er det også en no brainer..
Remy er ikke på niveau med Sturridge. Og så er han oven i købet 27 år, så det er nok tvivlsomt, hvor meget mere han lægger på sit spil.
- Og tager man Sturridges skadeshistorik in mente, så er det særdeles vigtigt, at vi har et kvalitetsalternativ. Det har vi ikke nu, og det vil vi ikke få med Remy.
Sturrigde, Lambert, Remy er i øvrigt ikke dårligt og da langt bedre end Chelseas og Arsenals offensiv i den forgange sæson. De scorede vel omkring 45-50 mål tilsammen sidste sæson, og hører alle tre til blandt 15 mest scorende sidste sæson. Så kan man tage statistik for hvad man har lyst til.
Jeg er ikke nervøs for, at lade Sturrigde blive manden, som "tager over" efter Suarez, og så lukke al diskussion om en direkte erstatning for Suarez der. Suarez kan ikke erstattes, men Sturrigde var altså PLs næstbedst, målt på mål, angriber sidste sæson. Men du har ret, han er noget skrøbelig og så må man jo have nogen, der er næsten lige så gode til at tage over.