Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » onsdag, 09. jul, 2014 22:51

Man må håbe, at det er fordi, vi har en anden back (måske ikke givet op på Moreno?) i tankerne. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at Rodgers mener, at vi ville være godt dækket ind til hele sæsonen med Enrique og Bertrand... Hvis vi derimod siger farvel til Enrique, goddag til Bertrand og goddag til en klasseback, fx Moreno, så vil jeg nu være meget fint tilfreds.
Liverpool Football Klopp

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » onsdag, 09. jul, 2014 22:55

Forstår slet ikke, at I vægter Moreno så højt. Klasseback? :dontknow: Han har spillet en sæson som førstevalg i Sevilla…

Kriller8

Indlæg af Kriller8 » onsdag, 09. jul, 2014 23:04

De gange jeg har set Ben Davies, har han været ganske god. Så også en statistik hvor han på de fleste parametre var bedre end Shaw.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 09. jul, 2014 23:04

Ben Davies har enorm potentiale. Han mangler lidt i sin placeringsevne, men ellers er han meget boldsikker og samtidig meget atletisk.

Can, Markovic, Moreno/Davies etc. Sammenlagt med Sterling, Henderson, Allen og Coutinho står vi pludselig med en trup, hvor størstedelen af de bærende kræfter er relativt urutinerede. Jeg kunne godt være lidt bange for balancen på holdet med alle disse unge spillere, da det er påkrævet at have rutinerede kræfter, der har prøvet modgang, og ved hvad det vil sige at rejse sig, når spidser til.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » onsdag, 09. jul, 2014 23:11

Tja, klasseback er et vidt begreb og måske lidt misvisende i forhold til hans reelle niveau, men hvor går grænsen kan man sige.

Moreno har haft et rigtig højt niveau og i år og ville imø. gå direkte ind i ligaen og markere sig som en af de bedste. Der dog stadig et stykke vej til de bedste som Alaba, Filipe Luis, Rodriguez eksempelvis.

Specielt Rodríguez har jeg undret mig over, at vi ikke har været linket nærmere til. Fantastisk sæson i Wolfsburg og er sammen med Filipe Luis den back, jeg har været mest imponeret af i år.
Liverpool Football Klopp

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 09. jul, 2014 23:16

sirsvansealot skrev:Forstår slet ikke, at I vægter Moreno så højt. Klasseback? :dontknow: Han har spillet en sæson som førstevalg i Sevilla…
Det er et godt argument, synes jeg. Og formentlig også årsagen til, at vi ikke vil gå højere, end det tilbud som vi har lagt på bordet.

Modsat Markovic har jeg dog set ret meget til Moreno, og på trods af, at han kun har en enkelt fuld sæson bag sig (ligesom Markovic), så oser han af klasse for mig. Han er lynhurtig, meget direkte og udfordrende i sit offensive spil, forholdsvis fysisk stærk (ikke at forveksle med at han skulle være stor).

Til den slags spillestil, som jeg forestiller mig, at vi skal praktisere i næste sæson, hvor vores backs også skal være dem, der giver bredden i offensiven, så er min vurdering, at han kunne blive et fantastisk indkøb.

Jeg forestiller mig, at vi stiller således op i næste sæson:

-------------------------Målmand
-----------Midterforsvar----------Midterforsvar
Højre back--------------Gerrard---------------Moreno (hvis det er ham vi køber)
----------------Henderson-------Lallana
---------------------Sterling/Coutinho
------------Sturridge---------------Messias

Jeg vil dog samtidig sige, at jeg faktisk synes virkelig godt om Enrique og sagtens kan se ham som et udmærket førstevalg på backen, hvis vi ikke henter Moreno.
Kloppite

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 10. jul, 2014 08:58

texy skrev: -------------------------Målmand
Du kom til at putte AS på Messi. Synes at vi skulle holde os fra de spillere som er ejet af tredje part...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

texy

Indlæg af texy » torsdag, 10. jul, 2014 09:02

Steven__Gerrard skrev:
texy skrev: -------------------------Målmand
Du kom til at putte AS på Messi. Synes at vi skulle holde os fra de spillere som er ejet af tredje part...
Ikke Messi. Messias. Ham, der skal frelse os, efter Suarez' skifte til Syndens Hule.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 10. jul, 2014 10:00

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 10. jul, 2014 10:37

Jesper skrev:Min drømmespiller efter VM: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 917202.ece
Helt enig. Som Kicker skrev: "Han spiller, som han har opfundet spillet". Han er uhyggelig god.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 10. jul, 2014 11:33

Hr. Drejer skrev:
Jesper skrev:Min drømmespiller efter VM: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 917202.ece
Helt enig. Som Kicker skrev: "Han spiller, som han har opfundet spillet". Han er uhyggelig god.
Og har i øvrigt også været uhyggeligt god for Bayern München i denne sæson.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 10. jul, 2014 14:26

Telegraph melder, at vi skulle have fået et bud på £6 millioner afvist på Ryan Bertrand.

Rodgers må have set noget, som jeg ikke har set, for dette virker i mine øjne helt hen i vejret.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » torsdag, 10. jul, 2014 14:30

Robbie_God_Fowler skrev:Telegraph melder, at vi skulle have fået et bud på £6 millioner afvist på Ryan Bertrand.

Rodgers må have set noget, som jeg ikke har set, for dette virker i mine øjne helt hen i vejret.
Han spillede jo venstre Viby i CL finalen som han desværre vandt, så her er en spiller der har prøvet dette. Men Bertrand er heller ikke min kop the. En god allrounder men så stopper det også der.

Er Benzema en acceptabel erstatning for Suarez, når Falcao suser til Real Madrid.
We need a new Fowler...

texy

Indlæg af texy » torsdag, 10. jul, 2014 14:35

Jeg håber for Guds skyld, at der overhovedet intet hold er i rygterne om Bony. Jeg kan simpelthen ikke se ham passe ind i vores spil. Han er alt for stationær og ikke specielt hurtig.

Kloppite

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 10. jul, 2014 15:23

Ham med tweetet er fra talksport. Så kan I selv give hans troværdighed værdi.

Jeg bemærkede ret hurtigt Bony, da han var kommet til Swansea. Negativt. Var forbavset over, hvor langt boldene fløj fra ham, når han forsøgte en tæmning. For mig var det et godt billede på hans start i Premier League. Må dog også indrømme, at han siden har gjort et positivt indtryk på mig.

Især på Anfield var han dominerende. Gav Agger store problemer. En ting er hans styrke i luftspillet, der er indiskutabel. Han vandt 3,1 luftdueller i gennemsnit i Premier League kampene sidste sæson. Det skal også ses i forhold til, at Swansea på ingen måde er et hoofer hold. Men mod Liverpool og overfor Agger faldt han intelligent ind mellem midtbane og forsvar, hvilket gjorde at Swansea kom i overtal i de rum og dermed kunne gøre livet svært for os i 1. første halvleg. Derfra var han en sikker spilstation og udnyttede på flot vis, at vores forsvar savnede aggressivitet.

At han er en sikker pasningsspiller blev bekræftet under VM. Her holdt han en pasningssikkerhed på 87,1% for Elfenbenskysten, hvor han i øvrigt var valgt over Didier Drogba.

Men nej, jeg falder ikke på halen. Er enig i, at han ikke er den mest mobile spiller og han savner også fart. Men det er vigtigt at understrege, at han ikke bare er en stor klods. Han har kvaliteterne til at spille på et pasningsorienteret hold og samtidig må vi erkende, at han især mod slutningen af sidste sæson viste at han ikke kun er en målscorer i Holland, men også i Premier League.

Så kigger vi på hans form anden halvdel af sæsonen og de kvaliteter han viste mod os på Anfield, så kan jeg godt forstå hvis Rodgers ser et perspektiv i ham.

Men nej, det er ikke min drømmesigning. På ingen måde. Men alle spillere fortjener en fair bedømmelse.
Senest rettet af Alonso torsdag, 10. jul, 2014 15:24, rettet i alt 1 gang.

Besvar