Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 05. jul, 2014 00:29

Kelly skrev:Ingen af de nævnte navne kan afløse luis.
Jeg fatter ikke de sælger ham. Det bliver dyrt.
Hvis de har budt hans frikøbsklausul, så er det vel svært at gøre hverken fra eller til.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 05. jul, 2014 00:39

Det fatter jeg nu godt. Han får aldrig en bedre sæson end nu, og pengene sparet på løn, psykologhonorarer, damage control, pressebehandling, sponsor-sweet-talk etc..

Desuden vil jeg ærlig talt hellere have en et niveau længere nede, der til gengæld ikke har 10 karantænedage pr sæson.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Indlæg af Thommo » lørdag, 05. jul, 2014 00:41

Alonso skrev:
Hvis de har budt hans frikøbsklausul, så er det vel svært at gøre hverken fra eller til.
Præcist, og 3 bide episoder på 4-5 år, efterfølges nærmest af endnu en om 4måneder-3 år er mit gæt. Dernæst Kelly, nej ingen af de nævnte kan erstatte Suarez, for ingen angriber er lige så god, så hvorfor nævne det indlysende, Ronaldo og Messi er ikke rene angribere i Luis klassen, omend han flakker rundt. Og synes den dommedags stemning omkring Luis exit er super fedt... Ironi brugt indlysende nok. Fordi spurs agerede idiotiske sidste sommer, er det så grund til at LFC gør det samme, næppe.

Og at få en angriber der ikke har 5-10 karantæner i snit pr sæson, kan nok vise sig at være mere effektiv langsigtet end Suarez....Men det vil tiden vise, lur mig ikke vi IKKE rykker ned, hvis han sælges....For man skulle tro vi skulle kæmpe om nedrykning, med disse ynkelige pinlige dommedags profetier der skrives herinde.Enkelte har skrevet vi altså har nummer 2.på topscorer listen i truppen, men lad os da ignorere dette, og gå i panik mode. Det bliver uden mig. Sturr laver 28-30 PL kasser og forsvaret lukker 20-24 ind næste sæson, Suarez flopper nede sydpå et sted.

Alle er glade, pånær dem der er arrige over de ikke fik ret i deres dommedags profeti.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. jul, 2014 00:54

Puha, svært at være off line i disse tider :D

Det ser ud til, at Suarez er væk, lad os håbe, vi får masser af penge og ro i klubben herefter.

Hvis man tager Prl 2013/2014 listen for kombineret mål og assists, så forsvinder den suværene nr. 1 med Suarez med 44.

Er han væk, så er Sturridge delt 1er med 29.
Stevie er delt 3er med 27
Lambert er delt 5er med 23
Lallana er delt 16er med 16 - altså 39 mål/assists i de 2 nytilkommere
Sterling er delt 19er med 15
Coutinho er delt 23er med 12

Coutinho laver for få mål/assists på sin plads, og jeg mener, at Lallana fylder den bedre ud ift. løbepensum, defensivt arbejde, det at binde kæderne sammen, kæmpe og slut produktet.

Forsvaret har leveret for få mål/assists bortset fra Skrtel, som desværre også lavede en del selvmål, og Hendo er jeg sikker på, vil levere mere i den nye sæson.

Sætter man Lambert og Sturridge på toppen med Lallana - Stevie - Hendo - Sterling bag dem, så har vi på papiret 39 mål/assists mod Suarez' 44, og så skal der trækkes 12 fra Coutinho - altså 17 mål/assists færre.

Det kan man naturligvis ikke gøre op på denne måde, men måske giver denne opstilling bedre harmoni i truppen, bedre organisation, så vi ikke behøver score 3 eller 4 må for at vinde kampe osv, osv. Det er fedt med de mange mål, men en stille og rolig sikker 1-0'er holder også.

1: -------------- Sturridge -------------------
2: -------------- Lambert --------------------

1: ---- Lallana ----- Ny* ------ Sterling ----
2: ---- Coutinho --- Ny* ------ Markovic ---

1: -------- Hendo -------- Stevie -----------
2: -------- Allen -------- Lucas/Can --------

1: Enrique --- Sakho -- Lovren --- Johnson
2: Can ------- Agger --- Skrtel ----- Flanno
3: Smith ---- Ilori ---- Touré --- McLaughlin

1: ----------------- Mignolet -----------------
2: ------------------- Reina ------------------

Enrique er der ikke mange, der runder, og han er super stærk defensivt. Can er til gengæld rigtig god offensivt og spiller med begge fødder. Jeg mener godt, at vi kan vente med en spiller på denne plads, og så kan vi spare op til Rodriquez.

Hvem der skal købes og sælges og spilles i midterforsvaret må Rodgers finde ud af, men vi har brug for en stærk løsning, der passer til vores filosofi, så det bliver mere sikkert, og så der lukkes færre mål ind.

Med mindre QPR eller andre kommer med en god pose penge for Johnson, så beholder vi ham et år mere til kontraktudløb, og så er Flanno forhåbentlig 100% klar til opgaven, og de 2 kan da også bytte plads i min opstilling.

Vi beholder Lucas og Touré for stabilitetens skyld, og da de givetvis er super gode til at få nytilkommere til at føle sig godt tilpas i klubben, og vi har godt af bredden i denne sæson. Reina ser ikke ud til at ville væk, og Napoli har ikke råd. Det kunne give kanon konkurrence om målmandspladsen, og Reina har masser af CL erfaring. Ingen af dem brillerer dog i feltarbejdet, men Reina spiller en fornem sweeper :D

Hvis jeg forudsætter, at vi køber Markovic til 25 og Origi til 10, så har vi med lambert, Can og Lallana købt spillere for 70 mio. £.

Det er hvad, vi ca. får for Suarez, så der skulle gerne være mellem 40-60 mio. £ fra ejerne/klubben + hvad vi kan sælge for.

Borini, Aspas, Assaidi, Coates og Kelly skulle gerne kunne indbringe ca. 30 mio. £, så det skulle vi gerne kunne hente 2 spillere, hvor jeg skriver "Ny*" for.

* er mine bud på spillere:

Thomas Müller
Mandzukic
Reus
Muriel

Coutinho kunne også spille pladsen i mit system øverst, men vi mangler stadig et par spillere. Jeg håber virkelig på, at der stadig er mulighed for, at Sanchez kan indgå i handlen med Suarez, for så mangler vi egentlig kun 1 spiller, og det måtte gerne være en af de 3 øverste på min lille liste herover.

jonasc21
Alder: 31

Indlæg af jonasc21 » lørdag, 05. jul, 2014 01:19

Vil lige smide et forslag inden jeg går i seng.
Hvad med Di Maria? Hvis Real Madrid vil have J.Rodriguez, kan det så kke lukke op for et salg af argentineren?
Man så dem jo slippe Özil sidste sommer efter en glimrende sæson.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » lørdag, 05. jul, 2014 01:36

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... aints-duo/

Lovren og Sanchez er ønsket i Arsenal også. Kom nu.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 53

Indlæg af Martin E » lørdag, 05. jul, 2014 08:26

Jeg holder stadig på vi skal have en top klasse målmand.
Der går også rygter om huntelaar, han er 30, så jeg håber det kun er rygter.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. jul, 2014 08:31

Martin E skrev:Jeg holder stadig på vi skal have en top klasse målmand.
Der går også rygter om huntelaar, han er 30, så jeg håber det kun er rygter.
Jeg tror heller ikke, at Huntelaar er ret god som målmand ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
nikand
Alder: 46

Indlæg af nikand » lørdag, 05. jul, 2014 08:32

Hvor er rygterne med Reus? Draxler? Ell to fra naboklubben? DI Maria ? Hummels? Evt bytte lidt i Napoli ell atl Madrid! Ja, undrer mig i den grad.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 37

Indlæg af TomViolence » lørdag, 05. jul, 2014 09:38

nikand skrev:Hvor er rygterne med Reus? Draxler? Ell to fra naboklubben? DI Maria ? Hummels? Evt bytte lidt i Napoli ell atl Madrid! Ja, undrer mig i den grad.
De spillere er jo ikke tilgængelige. Spiller du meget Football Manager?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 05. jul, 2014 09:57

ThunderZtorm skrev:

Det fatter jeg nu godt. Han får aldrig en bedre sæson end nu, og pengene sparet på løn, psykologhonorarer, damage control, pressebehandling, sponsor-sweet-talk etc..

Desuden vil jeg ærlig talt hellere have en et niveau længere nede, der til gengæld ikke har 10 karantænedage pr sæson.
Spillede Suarez ikke flere kampe end Sturrigde, selv med hans karantænedage?

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » lørdag, 05. jul, 2014 10:14

Oomph242 skrev:
ThunderZtorm skrev:

Spillede Suarez ikke flere kampe end Sturrigde, selv med hans karantænedage?
jo det tror jeg også.
helt ærligt jeg er bekymret for han smutter og alle de mål. Nu skal Liverpool tænke sig om.
og ikke gøre som da Carroll rejse. der kom ingen ny.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 05. jul, 2014 10:32

Nu er der jo langt fra nogen garanti for at Suarez ville have scoret ligeså mange mål. Det tvivler jeg faktisk på vil være muligt. Han har scoret vanvittigt mange mål, men mener at have læst et sted at Sturridge scorede flere "vigtige mål". Hvordan det er målt ved jeg så ikke.
Vi kommer uden tvivl til at savne hans mål, men med den usikkerhed der er omkring hans gøren på banen så forstår jeg godt et. Fornuftigt af FSG at presse på og vente en sæson med at sælge ham. Med Champions League har vi nemlig mulighed for at erstatte ham med ordenligt kvalitet - dette ville nok ikke være muligt hvis vi solgte ham til Arsenal sidste sommer.

Jeg er slet ikke i tvivl om at vi får en rigtig god erstatning ind for ham. Som hold tror jeg vi bliver langt bedre, og ikke mindst mindre afhængig af en/to spilleres mål. Der kommer flere mål fra kanterne og midtbanen. Vi kommer heller ikke til at lukke ligeså mange mål ind. Alt bliver finansieret fra salg af Suarez.

Jeg er meget spændt på det her transfervindue. Har allerede fundet popcorn frem :aliboronz8:
Hellere en god trekant end en ond cirkel

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » lørdag, 05. jul, 2014 10:51

Kan rent faktisk godt forstå, hvis Sanchez foretrækker Arsenal. De har været i CL de seneste 17 år, mens vi har været nærmest ikke eksisterende i turneringen i mange år. Der udover ligger de i London, vi sælger vores bedste spiller - mens konkurrenterne opruster. Jeg håber han kommer, men kun hvis han vitterlig vil.

Sanchez, Reus, Hummels/Lovren og Moreno ind så er jeg mere end tilfreds. Tror desværre chancerne er minimale, men det er tidligt i vinduet og tager optimist hatten på

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 05. jul, 2014 10:55

LFC-Aaby skrev:Nu er der jo langt fra nogen garanti for at Suarez ville have scoret ligeså mange mål. Det tvivler jeg faktisk på vil være muligt. Han har scoret vanvittigt mange mål, men mener at have læst et sted at Sturridge scorede flere "vigtige mål". Hvordan det er målt ved jeg så ikke.
Vi kommer uden tvivl til at savne hans mål, men med den usikkerhed der er omkring hans gøren på banen så forstår jeg godt et. Fornuftigt af FSG at presse på og vente en sæson med at sælge ham. Med Champions League har vi nemlig mulighed for at erstatte ham med ordenligt kvalitet - dette ville nok ikke være muligt hvis vi solgte ham til Arsenal sidste sommer.

Jeg er slet ikke i tvivl om at vi får en rigtig god erstatning ind for ham. Som hold tror jeg vi bliver langt bedre, og ikke mindst mindre afhængig af en/to spilleres mål. Der kommer flere mål fra kanterne og midtbanen. Vi kommer heller ikke til at lukke ligeså mange mål ind. Alt bliver finansieret fra salg af Suarez.

Jeg er meget spændt på det her transfervindue. Har allerede fundet popcorn frem :aliboronz8:
Som jeg husker sidste sæson, var Suarez direkte indblandet i rigtigt mange af Sturridge's mål.
Så jeg frygter, at Sturridge score langt færre mål i næste sæson.

Som jeg ser det, var Suarez forskellen mellem et tophold og et midterhold.

Besvar