Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg forstår ikke den her klub.
Rygter om at han købes og lejes ud igen.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det lyder sq godt. Origi kender jeg ikke meget til, så dog vindermålet mod Rusland. Er der nogen som følger den franske liga, og har set ham spille? Markovic er et spændende talent, kan han spille begge ving pladser?
Det tegner lovende, men der er blevet stille om defensive forstærkninger. Moreno rygtet er helt dødt. Det samme kan siges om Lovren rygtet.
Det tegner lovende, men der er blevet stille om defensive forstærkninger. Moreno rygtet er helt dødt. Det samme kan siges om Lovren rygtet.
Moreno-rygtet dødt? Det er da tydeligt for enhver, at Sevilla udtalelser er rent spin. Det er ikke sikkert, vi får ham. Men død er den helt sikkert ikke.Hr. Drejer skrev:Det lyder sq godt. Origi kender jeg ikke meget til, så dog vindermålet mod Rusland. Er der nogen som følger den franske liga, og har set ham spille? Markovic er et spændende talent, kan han spille begge ving pladser?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland

Moreno
Lallana
Markovic
Origi
Nooooww you're talking!
Lallana
Markovic
Origi
Nooooww you're talking!
Der kom da gang i rygterne i dag, skal jeg love for.
richs skrev:Mon ikke situationen er anderledes nu, Hvis Barca stadig vil have Suarez bliver det nok et mere lige byt eller måske endda Suarez+penge for Sanchez - suk.

Verden er smask fuld af hyklere....
- JudgeArdaStudge
I følge denne artikel: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... 5m-7339815
Har vi foruden at signe Lallana og Origi afgivet et bud på Markovic, som ellers i første omgang kun var anset som en erstatning, hvis vi ikke kunne få Lallana. Ydermere betyder den eventuelle tilgang af Markovic, at vi angiveligt ikke vil gå efter Shaqiri længere.
Til forsvaret skulle vores primære mål være Lovren og Moreno, men vi er ikke nær en handel af nogle af dem endnu.
Tror vi får os nogle yderst interessante dage i den kommende tid - Både ud og ind af døren.
Har vi foruden at signe Lallana og Origi afgivet et bud på Markovic, som ellers i første omgang kun var anset som en erstatning, hvis vi ikke kunne få Lallana. Ydermere betyder den eventuelle tilgang af Markovic, at vi angiveligt ikke vil gå efter Shaqiri længere.
Til forsvaret skulle vores primære mål være Lovren og Moreno, men vi er ikke nær en handel af nogle af dem endnu.
Tror vi får os nogle yderst interessante dage i den kommende tid - Både ud og ind af døren.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvis alle de spillere kommer, så er vores trup godt rustet til de mange ekstra kampe næste sæson.
- TomViolence
- Alder: 36
Kan det være med vilje for at skifte lidt fokus fra Suarez over til noget positivt?Aarhus skrev:Der kom da gang i rygterne i dag, skal jeg love for.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Det er kun positivt i mine øjne, hvis de spillere rent faktisk ender med at kommeTomViolence skrev:Kan det være med vilje for at skifte lidt fokus fra Suarez over til noget positivt?Aarhus skrev:Der kom da gang i rygterne i dag, skal jeg love for.

Og så lige Sanchez on topJensen skrev: Moreno
Lallana
Markovic
Origi
Nooooww you're talking!

Med Lambert og Can allerede sikret, vil det være det bedste transfervindue i mands minde, og mon ikke der vil skulle sælges en håndfuld eller 2 med den tilgang ?
Kræver det så ikke, at Suarez bliver solgt, for at vi kan få pengene til at slå til? Men det kan jeg nu også godt acceptere, hvis vi får Sanchez den anden vej.Niels K skrev:Og så lige Sanchez on topJensen skrev: Moreno
Lallana
Markovic
Origi
Nooooww you're talking!![]()
Med Lambert og Can allerede sikret, vil det være det bedste transfervindue i mands minde, og mon ikke der vil skulle sælges en håndfuld eller 2 med den tilgang ?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"