Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Emmy » torsdag, 22. maj, 2014 19:38

rnh skrev:Hvor meget tror i der er i rygterne om Michel Vorm fra Swansea?
Jeg har svært ved at se noget som helst fornuftigt i den handel hvis det er noget Rodgers virkligt overvejer.
Hvis vi skal have en ny keeper skal han vil ikke ligge på samme niveau eller under Mignolet?
Hvad tænker i er det hele bare en and?
Hvis det er som backup og dermed 2. målmand vil han være et fint køb. Og vi skal ikke ud at bruge penge på en ny første målmand.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » torsdag, 22. maj, 2014 19:57

Xenne skrev:
Kelly skrev:Pedre og Lallana ville være fantastisk. Og en klasse venstreback og målmand.
Hvis vi henter Pedro, Lallana, Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg og Lovren eller Caulker.
Så selvantænder jeg fuldstændig !
:D :D
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 22. maj, 2014 20:32

rnh skrev:Hvor meget tror i der er i rygterne om Michel Vorm fra Swansea?
Jeg har svært ved at se noget som helst fornuftigt i den handel hvis det er noget Rodgers virkligt overvejer.
Hvis vi skal have en ny keeper skal han vil ikke ligge på samme niveau eller under Mignolet?
Hvad tænker i er det hele bare en and?
Henter vi Vorm, må man gå ud fra, at Rodgers går ud fra tesen om, at minus og minus giver plus... :dontknow:

Aggerdoo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 22. maj, 2014 21:00

Hr. Drejer skrev:Vi linkes kraftigt til Pedro fra Barca.

Se http://bleacherreport.com/articles/2071 ... en-to-sale
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... depth.html

Hvad vurderer i Pedro til? Jeg synes priserne - efter de nye TV penge - er steget kraftigt i dette vindue. Soton vil have £25-30 M. for Lallana.
Pedro gad jeg fandeme godt, at vi fik. For 3-4 år siden havde jeg ikke meget fidus til ham, men det har jeg nu. Kan vi få ham for 15-18 mio. pund, kunne det virkelig være fedt. Jeg tror ikke, at Barca værdisætter ham til ret meget mere.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 22. maj, 2014 21:09

Aggerdoo skrev:

Hvad vurderer i Pedro til? Jeg synes priserne - efter de nye TV penge - er steget kraftigt i dette vindue. Soton vil have £25-30 M. for Lallana.
Pedro gad jeg fandeme godt, at vi fik. For 3-4 år siden havde jeg ikke meget fidus til ham, men det har jeg nu. Kan vi få ham for 15-18 mio. pund, kunne det virkelig være fedt. Jeg tror ikke, at Barca værdisætter ham til ret meget mere.
Hvad baserer du det på?

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 22. maj, 2014 21:30

Alonso skrev:
Aggerdoo skrev:

Hvad baserer du det på?
Flere ting. Det, man læser. Hans seneste form i Barca. Det, at Barca tilsyneladende gerne vil købe stort ind, og derfor skal sælge for at kunne finansiere det.

Og så er resten bare fornemmelse.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » torsdag, 22. maj, 2014 22:05

På Twitter skrives der at repræsentanter for Bernard har kontaktet Arsenal og Liverpool vedr. hans tilgængelighed.
Nogen der kender ham? Navnet siger mig noget, men så er det også sket :)

sjampen
Alder: 35

Indlæg af sjampen » torsdag, 22. maj, 2014 22:18

Belloni skrev:På Twitter skrives der at repræsentanter for Bernard har kontaktet Arsenal og Liverpool vedr. hans tilgængelighed.
Nogen der kender ham? Navnet siger mig noget, men så er det også sket :)
Han var en monster talentfuld spiller fra Brasillien før sidste sommers transfervindue, hvor rygterne gik på ham til diverse storklubber. Det endte så med at blive Porto og Shaktar der var i kamp om ham, hvor han endte med at tage til Ukraine og så vidt jeg har hørt har det ikke været en specielt stor succes.

Han er en meget typisk brasiliansk offensiv spiller, der kan spille på begge kanter og som offensiv midt. Lille og hurtig, med god teknik og den klassiske sydamerikanske flair over sit spil. De meget få gange jeg har set ham, tegner der sig et billede af en spiller som har hurtigheden og teknikken, men mangler en hel del i afslutninger og taktisk forståelse. Selvom han har en vis evne til at lave assist, synes jeg ikke han har samme brillante overblik og pasningsevner som vores egen Coutinho har.
Det sagt er han da en stadig en meget spændende spiller, der vel rangere nogenlunde samme sted som Coutinho gjorde da vi hentede ham. Han minder mig lidt om en Muniain, dog en anelse mere rå. Kan vi få Bernard relativt billigt, er det efter min mening et meget godt udviklingsprojekt som kan bidrage fra bænken i år, men jeg vil ikke kalde ham en udpræget forstærkning af sammenlignet med Lallana, Shaqiri etc.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 40

Indlæg af JTN » fredag, 23. maj, 2014 09:29

Jeg foretrækker klart Sánchez frem for Pedro, hvis vi skal smide de 20-30 mio. Sánchez har flere facetter i sit spil, mens Pedro til gengæld lever højt på sin placeringsevne og hurtighed. Måske er det også, fordi jeg ser Sánchez som erstatning for Suárez på længere sigt. Det er klart, at hvis vi kan få garanti for, at Suárez bliver i klubben til han er 30, så ville Pedro måske være bedre som ren goalgetter.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
nikand
Alder: 46

Indlæg af nikand » fredag, 23. maj, 2014 09:31

Iflg. press association har både Arsenal og LFC været i samtaler med Loic Remy fra QPR, han strålede i sin udlejningsperiode i Newcastle. Ikke det mest tossede rygte da han har vist at målsnuden ikke fejler meget, dog er han formegentlig løntung.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Indlæg af Emmy » fredag, 23. maj, 2014 10:16

JTN skrev:Jeg foretrækker klart Sánchez frem for Pedro, hvis vi skal smide de 20-30 mio. Sánchez har flere facetter i sit spil, mens Pedro til gengæld lever højt på sin placeringsevne og hurtighed. Måske er det også, fordi jeg ser Sánchez som erstatning for Suárez på længere sigt. Det er klart, at hvis vi kan få garanti for, at Suárez bliver i klubben til han er 30, så ville Pedro måske være bedre som ren goalgetter.
Desværre ser det ud til at Sanchez er meget tæt på en aftale med Juventus. Pedro er ikke så ringe endda men jeg ville også foretrække Sanchez af de to.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 52

Indlæg af Hekkem » fredag, 23. maj, 2014 12:22

Emmy skrev:
JTN skrev:Jeg foretrækker klart Sánchez frem for Pedro, hvis vi skal smide de 20-30 mio. Sánchez har flere facetter i sit spil, mens Pedro til gengæld lever højt på sin placeringsevne og hurtighed. Måske er det også, fordi jeg ser Sánchez som erstatning for Suárez på længere sigt. Det er klart, at hvis vi kan få garanti for, at Suárez bliver i klubben til han er 30, så ville Pedro måske være bedre som ren goalgetter.
Desværre ser det ud til at Sanchez er meget tæt på en aftale med Juventus. Pedro er ikke så ringe endda men jeg ville også foretrække Sanchez af de to.
Står valget mellem Pedro og Alexis Sanchez, så ville jeg uden at kny det mindste vælge Alexis Sanchez. Pedro spiller meget på sin hurtighed og aggressivitet, mens Alexis Sanchez har en bedre spilforståelse og rent teknisk bedre. Han kan sno sig om modspillere på små områder. En gang imellem er Alexis Sanchez tanker dog hurtigere end benene, og kan se kluntet ud, når det sker.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 23. maj, 2014 12:31

Hekkem skrev:
Emmy skrev:
Står valget mellem Pedro og Alexis Sanchez, så ville jeg uden at kny det mindste vælge Alexis Sanchez. Pedro spiller meget på sin hurtighed og aggressivitet, mens Alexis Sanchez har en bedre spilforståelse og rent teknisk bedre. Han kan sno sig om modspillere på små områder. En gang imellem er Alexis Sanchez tanker dog hurtigere end benene, og kan se kluntet ud, når det sker.
Helt enig.

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 23. maj, 2014 19:44

Kan Song hentes og se i ham som en forstærkning ?.

Brugeravatar
CJohansen
Geografisk sted: Odense
Alder: 43

Indlæg af CJohansen » fredag, 23. maj, 2014 21:18

Song ville da være et super køb. Han har ikke været fast mand i Barca men da han spillede i Arsenal var han glimrende. Han kender jo også pl og ved hvad der skal til for at klare sig. Hvis vi kan få ham for omkring 100 mil, siger jeg KØB!!
Liverpool FC - YNWA 96

Besvar