Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AllanShore

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af AllanShore » torsdag, 01. maj, 2014 04:25

sjampen skrev:
AllanShore skrev:Bare for lige at knuse din drøm om Shaw, så kommer han ikke til at gå for det nævnte beløb, og United har angiveligt smidt omkring 100.000 om ugen efter ham, hvilket alligevel er et pænt skel i forhold til din angivne lønsats.
Nu er der jo forskel på hvad hold fra toppen af PL med en spændende fodboldfilosofi og en dygtig træner skal betale i både transferbeløb og løn for spillere i forhold til middelklubberne i PL som for det meste losser bolden i feltet. Det er jo lige før turen til Manchesters røde halvdel ville være et skridt ned i karrieren for Luke Shaw. Men hvad er grænser for en fanbase der tror at Diego Simeone eller Jurgen Klopp bare sådan lige forlader deres respektive klubber og også bare sådan lige tager Reus eller Koke med sig.

Når det så er sagt så tvivler jeg da også på at Luke Shaw skifter for under 25m og han ved nok også godt hvad han skal have i løn.
Du lyder jo som mig selv for et år tilbage ;)
Fan af Manchester United

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 01. maj, 2014 04:28

AllanShore skrev: Du lyder jo som mig selv for et år tilbage ;)
Ja tiderne skifter. Og det er i sandhed gode tider.
Imod moderne fodbold.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 01. maj, 2014 04:51

sjampen skrev:
AllanShore skrev: Du lyder jo som mig selv for et år tilbage ;)
Ja tiderne skifter. Og det er i sandhed gode tider.
Men hvis du gerne vil have et seriøst svar på ovenstående skal du bare give lyd. Jeg sidder bare og hamrer igennem med en opgave lige nu, så jeg tænkte, at jeg havde brug for at sige noget dumsmart for lige at bryde ud af rytmen.
Fan af Manchester United

Regista

Indlæg af Regista » torsdag, 01. maj, 2014 06:27

Det er altid sjovt, at leve med tanken mrking nye ansigter til sommer. Her er et par ord om, hvad jeg håber

Er jeg den eneste der er helt forelsket i udsigten til Schmelzer? synes virkelig han er en god back, der både kan fungere frem såvel tilbage i banen. Synes han minder lidt som Flanegan, bare en færdig version, hvis man kan sige det. Ellers kunne en Rodriges var Werder, eller en Moneno fra Savilla være interessant. Syns Shaw er fin, men prisen skræmmer.
Derudover kunne en eller flere være tiltrængt til midtbanen. En Hughes til konkurrence til Coutinho, Eller Ratitíc, Kovačić som værende tilføjelser til den dybevplaymaker, hvor godt nok en stor spillende Gerrard husere, men er bange for hans ben ikke kan holde til alle kampende, i en travl næste sæson.
Til sidst mangler der også nogle på de offensive pladser. Her kunne drømme scenariet være Reus, gud jeg elsker den spiller. Dog tror jeg det nok kun sker i fantasien, men heldigvis findes der også alternativer. En Shagiri fra Bayern eller konoplyanka.
Tror faktisk at Ilory og Wisdom sammen med Touré, kan udfylde reserver i den centrale forsvar. Spørgsmål er så om Agger bliver, til at rotere med de to andre stater, henholdsvis Skrtel og Sakho. Schmelzer og Johnson (synes vi manler rutine på holdet, derfor håber jeg på han får en ny kontrakt og bliver) og Flanegan i en smuk rotation, hvor jokeren så bliver Enrique. Hvor boblere som Wisdom, Robinson samt McLaughlin.
Sosu kommer ogsåtilbage, og tror og håber på han kan spille sig op, og få noget indflydelse på førsteholdet. Derudover er der en spiller som Borini, der efter min mening har gjort det godt for Sunderland, selvom de ikke altid har været godt spillende.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 01. maj, 2014 07:23

Drop den nye målmand på alle jeres manager hold. Det kommer ikke til at ske. BR er fuldt ud tilfreds med Mignolet og han har også min opbakning skulle den betyde noget. Han er ikke i nærheden af at være hovedårsagen til at målene rasler ind mod os og jeg er helt sikker på at han er vores 1. målmand i mange år fremover
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. maj, 2014 07:28

Jeg tror der kommer en eller 2 angribere ind. 2 hvis Luis bliver solgt hvilket kan ske hvis RM smider boksen. Carvani så jeg gerne i Liverpool.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 01. maj, 2014 09:00

Kelly skrev:Jeg tror der kommer en eller 2 angribere ind. 2 hvis Luis bliver solgt hvilket kan ske hvis RM smider boksen. Carvani så jeg gerne i Liverpool.
Hvem er Carvani?

Hvis du mener Cavani, så forstår jeg dig ikke. Cavani som erstatning for suarez ville være et ualmindeligt dårligt bytte. Desuden ville cavani eftersigende gerne til man utd
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 01. maj, 2014 09:09

Regista skrev:Det er altid sjovt, at leve med tanken mrking nye ansigter til sommer. Her er et par ord om, hvad jeg håber

Er jeg den eneste der er helt forelsket i udsigten til Schmelzer? synes virkelig han er en god back, der både kan fungere frem såvel tilbage i banen. Synes han minder lidt som Flanegan, bare en færdig version, hvis man kan sige det. Ellers kunne en Rodriges var Werder, eller en Moneno fra Savilla være interessant. Syns Shaw er fin, men prisen skræmmer.
Derudover kunne en eller flere være tiltrængt til midtbanen. En Hughes til konkurrence til Coutinho, Eller Ratitíc, Kovačić som værende tilføjelser til den dybevplaymaker, hvor godt nok en stor spillende Gerrard husere, men er bange for hans ben ikke kan holde til alle kampende, i en travl næste sæson.
Til sidst mangler der også nogle på de offensive pladser. Her kunne drømme scenariet være Reus, gud jeg elsker den spiller. Dog tror jeg det nok kun sker i fantasien, men heldigvis findes der også alternativer. En Shagiri fra Bayern eller konoplyanka.
Tror faktisk at Ilory og Wisdom sammen med Touré, kan udfylde reserver i den centrale forsvar. Spørgsmål er så om Agger bliver, til at rotere med de to andre stater, henholdsvis Skrtel og Sakho. Schmelzer og Johnson (synes vi manler rutine på holdet, derfor håber jeg på han får en ny kontrakt og bliver) og Flanegan i en smuk rotation, hvor jokeren så bliver Enrique. Hvor boblere som Wisdom, Robinson samt McLaughlin.
Sosu kommer ogsåtilbage, og tror og håber på han kan spille sig op, og få noget indflydelse på førsteholdet. Derudover er der en spiller som Borini, der efter min mening har gjort det godt for Sunderland, selvom de ikke altid har været godt spillende.
Jeg er også langt mere til Schmelzer end jeg er til Luke Shaw. Luke Shaw er overhypped i øjeblikket. Han gør det godt, men så gør han det altså heller ikke bedre. Jeg har ikke set det store lys i Luke Shaw. Ricardo Rodriguez har gjort en væsentlig bedre figur i denne sæson, ham vil jeg langt hellere have en Luke Shaw, hvor jeg også tror prisen er væsentlig højere for Shaw af en eller anden grund.

Så er jeg ved at være lun på tanken om Micah Richards fra Manchester City's overskudslager. Han kan spille en habil back, samt han også kan spille en habil central forsvars plads. Med Johnsons svingene sæson in mente, så kunne det være rart med et godt alternativ til højre backen, hvis ikke Flanagan permanent skal satses på. Når snakken nu falder på Flanagan, så er jeg ved at være lidt skepsis overfor hans voldsomme taklinger. Hvis han bare en gang mistimer taklingen, så koster det altså en tur i bad, og vil sætte holdet i en vanskelig position. Nogle gange kommer taklingerne lidt overilet og med stor risici.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 01. maj, 2014 09:32

Ny førstemålmand - kommer ikke til at ske. - Men jeg er overbevist om, at der bliver hentet en stærkere backup, som kan presse Mignolet mere.

CB - vi kommer helt sikkert til at skille os af med nogen her Skrtel, Agger, Sakho, Touré, Illori, Wisdom, Coates og Kelly er ALT for mange. Coates er vel reelt solgt. Og Kelly ryger nok også. Men 6 er stadig for mange. Skrtel, Agger og Touré er aldrene herrer, så jeg er overbevist om en af dem ryger. og spørgsmålet er om der er en til. 4 burde reelt være nok og jeg er overbevist om at Illori kommer til at spille en rolle blandt de fire.

Backs - Med Cissokho der ryger retur, kommer vi helt sikkert til at mangle en. Om det så bliver en til start 11'eren, eller en backup eller evt. et andet lån, skal jeg ikke kunne sige. Jeg tror at Rodgers generelt vil prioritere pengene på det offensive.

Midtbanen - her kommer vi helt sikkert til at hente en. Vi har reelt kun 4 spillere til de tre bagerste midtbanepladser, og det er for lidt, selvom de reelt alle fire kan spille alle tre pladser.

De tre offensive (ikke central angriber) Her ryger der helt sikkert en ind - og en spiller der trives bedst med udgangspunkt på fløjen, men som selvfølgelig går ind i banen også, som de andre spillere vi har til de positioner. Og så bliver det selvfølgelig også en med fart i støvlerne.

Angriber - Jeg tror ikke vi henter nogen. Borini får pladsen og Aspas sælges.

Derudover tror jeg at vores udlejede spillere: Borini, Illori og Sosu kommer til at spille en større rolle i den kommende sæson.

Ergo tror jeg på fire spillere ind. Back, Midtbane og Wingangriber + en ny backup til Mignolet. - Hvis der så ryger nogen af dem der er i start 11'eren plus bænken (når alle er klar til kamp) så bliver der hentet erstatning for dem (undtaget centerforsvarer, hvor der ikke hentes erstatninger)

Derudover tænker jeg også at bredden bliver skærpet. Det kan være med et par talenter eller fri transfer eller lejeaftaler. Men noget der er relativt billigt at skaffe.

Rosales

Indlæg af Rosales » torsdag, 01. maj, 2014 11:26

rnh skrev:Jeg så gerne en del spillere både ind og ud af holdet.

En ny mand i målet, dett kunne godt være Begovich.

En angriber Ind 1: Costa han arbejder meget for holdet og laver mål.
2: Falcao eller Martinez

En midt/kant 1: Reus.
2: Lallana.

To nye backs : Micah Richard og ???????

Ingen ny midterforsvar som flere ellers mener. ( Agger, Skrtel, Sakho, Ilori, Visdom. )

Ud : Reina, Coates, Kelly, Lucas, Assaidi, Touré, Aspas, Borini, Suso.

Skulle det lykkedes os at hente et par klasse backs, vil jeg også være villig til at skyde både Johnson og Enrique af hvis prisen er rigtig. Jeg syntes at deres præstationer er alt for svingende og Johnson har simpelthen virket fodbold træt.

Er det helt skudt forbi ???

Hejsa rnh.

Din "udliste" er jeg ikke enig i.

Borini arbejder stenhårdt for Sunderland og har haft en godt sæson. Han passer i mine øjne godt ind i Rodgers system som han også kender.Han tager de der lange løb /længdeløb som også Sterling laver, det kan vi altså bruge næste år med vores stramme program. Bare se Chelskis trup, den er en del breddere og derfor skal vi bruge noget af lejesvendene, specielt dem der gør det godt.

Suso har haft en fin sæson i Almeria, dog lidt svingende og han skal lægge lidt på, men stadig en spiller vi skal have hjem til det hårde program til næste år. I Rodgers system vil jeg mene han kan varetage Cous' rolle hvis han bygger lidt på.

Lucas har vi simpelthen bare brug for qua hans erfaring til PL og CL samt hans kendskab til LFC og omklædningsrummet. Han kan fungere som en slags LFC-institution som nogle af de andre spillere kan kigge op til, dog skal han ikke indgå i start XI. Det samme er tilfældet med Toure.

Desuden ønsker jeg Reina i stedet for Simon, men det kommer ikke til at ske.

Jeg er enig i at Assaidi, Aspas, Kelly og Coates nok ikke har en fremtid i Rodgers system.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. maj, 2014 11:52

thefugle skrev:
Kelly skrev:Jeg tror der kommer en eller 2 angribere ind. 2 hvis Luis bliver solgt hvilket kan ske hvis RM smider boksen. Carvani så jeg gerne i Liverpool.
Hvem er Carvani?

Hvis du mener Cavani, så forstår jeg dig ikke. Cavani som erstatning for suarez ville være et ualmindeligt dårligt bytte. Desuden ville cavani eftersigende gerne til man utd
SÅ er vi bare ikke enig. Jeg syntes i den grad han kan være en fuldboldserstatning for Luis.

Og så kunne Lucas Moura følge med.

asger90

Indlæg af asger90 » torsdag, 01. maj, 2014 12:01

@ AllanShore

Jeg ved ikke om jeg vitterlig undervurderer Shaws markedspris, men det kan sagtens være. Jeg synes bare at de omkring£30m som jeg går ud fra at du mener Shaw koster lyder i overkanten for en back. Er der nogensinde en back der er røget for så meget? Han er nok hypet så meget at Saints sikkert siger nej til £20m, men når vi op på £23m tror (håber) jeg at det alligevel er så mange penge for en back at de kunne finde på at sige ja. Tænk at han virkelig kun er 18, han skulle jo på normal vis først spille senior fodbold til sommer. Og det er jo ikke fordi han er anonym på Saints hold, han er klart en profil på trods af alderen. Han har hvert fald et potentiale til at blive engelsk landsholdsback de næste 15 år omend Baines nok kommer til at sidde solidt på pladsen de kommende år. Jeg ved ikke noget om hans løn, men synes £100.000 om ugen for en 18 årig back lyder lige voldsomt nok. Tvivler hvert fald på at LFC ville gøre, men du har sikkert ret i at Man Utd, Chelsea og Man City sikkert er friske.

Jeg er helt enig i at Rodriguez og Schmelzer er nogle billige og fine alternativer. Især Rodriguez er jeg helt vild med. Han minder mig utrolig meget om Boilesen med sin elegante spillestil og den måde han går med i kombinationerne på.

@ Badoo
Jeg mener at have talt truppen til at være 33 mand stor (!). Ganske vidst med mange spillere som man må forvente også kommer til at spille en del reserve bold (McLaughlin, Robinson, Rossiter, Ibe osv.), men alligevel en ret stor trup. Grunden til at jeg tror at truppen er bred nok er fordi Rodgers har vist at han skifter så meget mellem systemerne. Det betyder at vi sandsynligvis også vil skifte system hvis eksempelvis Sterling skulle blive skadet. Og så er mange af spillerne fleksible. Jeg vil mene at både Ibe, Suso, Shaqiri, Assaidi, Suarez, Borini og måske også Coutinho burde kunne dække positionen som højre wing i en 4-3-3 på et fint niveau eller hvis vi skifter system på anden vis dække hullet. I det hele taget synes jeg at truppen indeholder fantastisk meget talent og fleksible spillere. Uha det bliver et spændende transfervindue :)

Chris-LFC

Indlæg af Chris-LFC » torsdag, 01. maj, 2014 12:08

Emmy skrev:Drop den nye målmand på alle jeres manager hold. Det kommer ikke til at ske. BR er fuldt ud tilfreds med Mignolet og han har også min opbakning skulle den betyde noget. Han er ikke i nærheden af at være hovedårsagen til at målene rasler ind mod os og jeg er helt sikker på at han er vores 1. målmand i mange år fremover
Jeg er helt enig. Jeg synes Mignolet er har fået alt for meget kritik, grundet hans problemer i luftrummet. Han er - efter min mening - stadig en af ligaens bedste målmænd, og han bliver kun bedre med tiden. Jeg er til gengæld ikke særlig sikker ved, at have Brad Jones som 2. målmand. Her synes jeg godt vi kan opgradere.
Jeg læste for ca. 1 måned siden (utroværdige) rygter om, at vi ville prøve at hente Marshall i Cardiff for 6M pund hvis Cardiff rykkede ned. Hvis det er realistisk, så synes jeg det ville være optimalt. Marshall har været igennem lidt af hvert i sin karriere, og har netop stået en fantastisk sæson i PL. Spørgsmålet er selvfølgelig, om han har lyst til at komme som 2. målmand, men mon ikke han kan lokkes med højere løn, mulighed for CL hvis Mignolet bliver skadet, samt muligheden for at prøve sig selv af i en storklub.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » torsdag, 01. maj, 2014 12:31

Jeg tror, at Rodgers satser på fysisk stærke forsvarsspillere i både midterforsvaret og på backsene. Nogen der skal kunne tage slagsmålene på dødbolde. Herved frigør han lidt saft og kraft til de mere offensive pladser, hvor de mindre og mere vævre spillere så kan dominere her.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. maj, 2014 12:45

Aarhus skrev:Jeg tror, at Rodgers satser på fysisk stærke forsvarsspillere i både midterforsvaret og på backsene. Nogen der skal kunne tage slagsmålene på dødbolde. Herved frigør han lidt saft og kraft til de mere offensive pladser, hvor de mindre og mere vævre spillere så kan dominere her.
Fordi han satser på det er det ikke sikkert det er det rigtige. Jeg syntes Agger er vores klart bedste midterforsvarer. Sakho har en latterlig ringe teknik og er slet ikke pengene værd i mine øjne. Og Martin glemmer ofte at dække op og sejler rundt, men har til gengæld lavede en del mål.

Besvar