rnh skrev:Jeg så gerne en del spillere både ind og ud af holdet.
En ny mand i målet, dett kunne godt være Begovich.
En angriber Ind 1: Costa han arbejder meget for holdet og laver mål.
2: Falcao eller Martinez
En midt/kant 1: Reus.
2: Lallana.
To nye backs : Micah Richard og ???????
Ingen ny midterforsvar som flere ellers mener. ( Agger, Skrtel, Sakho, Ilori, Visdom. )
Ud : Reina, Coates, Kelly, Lucas, Assaidi, Touré, Aspas, Borini, Suso.
Skulle det lykkedes os at hente et par klasse backs, vil jeg også være villig til at skyde både Johnson og Enrique af hvis prisen er rigtig. Jeg syntes at deres præstationer er alt for svingende og Johnson har simpelthen virket fodbold træt.
Er det helt skudt forbi ???
Hejsa rnh.
Din "udliste" er jeg ikke enig i.
Borini arbejder stenhårdt for Sunderland og har haft en godt sæson. Han passer i mine øjne godt ind i Rodgers system som han også kender.Han tager de der lange løb /længdeløb som også Sterling laver, det kan vi altså bruge næste år med vores stramme program. Bare se Chelskis trup, den er en del breddere og derfor skal vi bruge noget af lejesvendene, specielt dem der gør det godt.
Suso har haft en fin sæson i Almeria, dog lidt svingende og han skal lægge lidt på, men stadig en spiller vi skal have hjem til det hårde program til næste år. I Rodgers system vil jeg mene han kan varetage Cous' rolle hvis han bygger lidt på.
Lucas har vi simpelthen bare brug for qua hans erfaring til PL og CL samt hans kendskab til LFC og omklædningsrummet. Han kan fungere som en slags LFC-institution som nogle af de andre spillere kan kigge op til, dog skal han ikke indgå i start XI. Det samme er tilfældet med Toure.
Desuden ønsker jeg
Reina i stedet for Simon, men det kommer ikke til at ske.
Jeg er enig i at Assaidi, Aspas, Kelly og Coates nok ikke har en fremtid i Rodgers system.