Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Diamé? Han har da intet at gøre på vores hold.
Det er jeg ikke enig. Synes han er en utraditionel defensiv midtbane, der har masser af et potentiale på et bedre hold. Han er en rimelig stor faktor i at West ham er på en delt 2 plads i clean sheets i år.AJ skrev:Diamé? Han har da intet at gøre på vores hold.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Han spiller da slet ikke defensiv midt. Det har han ikke gjort siden Wigan-tiden.
Edit:
9 gange fremskudt i 4-1-4-1
7 gange højre kant
4 gange venstre kant
2 gange offensiv midt
1 gang del af tremandsmidtbane
1 gang boksspiller
Edit:
9 gange fremskudt i 4-1-4-1
7 gange højre kant
4 gange venstre kant
2 gange offensiv midt
1 gang del af tremandsmidtbane
1 gang boksspiller
Jeg ser nu mere Diame som en fattigmands Yaya Toure. Han mangler en del i sit end-product, i hans afslutninger, og i kombinationsspillet. Hans klare forcer er i mine øjne i duelspillet, fysikken, og i sit drive med bolden.
Kunne han spille en rolle i vores trup? Jeg har mine tvivl, da jeg som sagt ikke synes, at hans pasningsspil er godt nok til den type fodbold, som vi søger at praktisere. Til billige penge (2-3 mio. pund) ville jeg dog gerne være villig til at tage forsøget, da han potentielt kunne være en billig breddespiller, som vi kunne drage nytte af i næste sæson med det antal ekstra kampe vi kommer til at spille. Derudover har Rodgers hidtil haft held til at gøre sine spillere bedre.
Det ville dog være en handel, som kan gå begge veje.
Kunne han spille en rolle i vores trup? Jeg har mine tvivl, da jeg som sagt ikke synes, at hans pasningsspil er godt nok til den type fodbold, som vi søger at praktisere. Til billige penge (2-3 mio. pund) ville jeg dog gerne være villig til at tage forsøget, da han potentielt kunne være en billig breddespiller, som vi kunne drage nytte af i næste sæson med det antal ekstra kampe vi kommer til at spille. Derudover har Rodgers hidtil haft held til at gøre sine spillere bedre.
-
Mit drømmehold for næste sæson:
4-1-3-2
Mignolet/Reina
Johnson/flanagan-Skrtel-Agger/Sakho/vertonghen-shaw
Gerrard/rakitic/song
Henderson/kroos-coutinho-Sterling/reus
Suarez-sturridge
3 førstevalg: shaw, reus og rakitic.
3 jokere: kroos, song og vertonghen.
4-1-3-2
Mignolet/Reina
Johnson/flanagan-Skrtel-Agger/Sakho/vertonghen-shaw
Gerrard/rakitic/song
Henderson/kroos-coutinho-Sterling/reus
Suarez-sturridge
3 førstevalg: shaw, reus og rakitic.
3 jokere: kroos, song og vertonghen.
Jeg er eni her. Jeg har ikke set overvældende mange kampe med Diamé, og her har AJ sikkert et væsentlig bedre bedømmelsesgrundlag end mig, men de kampe jeg har set, der har han været rigtig god - senest mod os, hvor han var kampens spiller i hvert fald i 1. halvleg, som jeg husker det.Redmaniac skrev:Jeg ser nu mere Diame som en fattigmands Yaya Toure. Han mangler en del i sit end-product, i hans afslutninger, og i kombinationsspillet. Hans klare forcer er i mine øjne i duelspillet, fysikken, og i sit drive med bolden.
Kroos er meget dyrere og en spiller til start 11, mens Diamé er en breddespiller til en billig penge, som kan være nyttig næste sæson, men hvor behovet for en stor signing som Kroos måske ikke er nødvendig endnu, da vi har 4 spillere til 2 pladser (i de fleste kampe).
Det var blot et forslag til en god spiller til få penge, så vi får bredde til midten, hvis Rodgers hellere vil bruge store penge på andre pladser ?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi skal ikke lade os rive med, og købe 'navne', men købe spillere der kan supplere og komplementere holdets kompetencer. Dermed ikke sagt, vi ikke skal gå efter klassespillere, det skal vi, og i kraft af deltagelse i CL, tror jeg også vi kan være med. En spiller som Kroos, tror jeg forlanger CL bold, hvilket også betyder at man u er ude af billedet.
Rakitic har jeg fulgt på det seneste, og han ser spændende ud, er i bevægelse konstant, og han går med frem, og mange af hans aktioner lykkes. Markovic er også spændende, men der rygter om at Benfica forlanger £30 M., hvilket jeg synes er i overkanten. Men han er et kæmpe talent, ingen tvivl om det.
Klubben er i en sund økonomisk tilstand, og vi har en manager som spiller attraktivt fodbold, og vi kan tilbyde CL bold. Vores situation er med andre ord, rigtig god. Vi er ved at blive en attraktiv klub ( det har vi jo altid været).
Rakitic har jeg fulgt på det seneste, og han ser spændende ud, er i bevægelse konstant, og han går med frem, og mange af hans aktioner lykkes. Markovic er også spændende, men der rygter om at Benfica forlanger £30 M., hvilket jeg synes er i overkanten. Men han er et kæmpe talent, ingen tvivl om det.
Klubben er i en sund økonomisk tilstand, og vi har en manager som spiller attraktivt fodbold, og vi kan tilbyde CL bold. Vores situation er med andre ord, rigtig god. Vi er ved at blive en attraktiv klub ( det har vi jo altid været).
Vi skal have hurtige, kraftfulde spillere, så vi kan fortsætte med at blæse modstanderne omkuld.
Det udelukker blandt andet en spiller som Isco, der er alt for langsom. Vi skal virkelig være opmærksomme på de typer, vi henter.
Det udelukker blandt andet en spiller som Isco, der er alt for langsom. Vi skal virkelig være opmærksomme på de typer, vi henter.
Jeg tror det er meget vigtigt vi beholder kontinuiteten i vores trup og ikke handler helt vildt ind til sommer. En vestre back, en central midt med defensive kvaliteter og muligvis en kantspiller.
Jeg tror virkelig ikke vi skal sætte næsen op efter en Reus eller Toni Kroos til sommer. Nærmest alle andre topklubber i verden vil gå efter dem og mon ikke specielt manchester united står klar med den helt store pengepung for at få dem, og jeg tror på ingen måde ejerne er klar til at gå ind i budkrig med en meget desperat united ledelse.
Jeg tror virkelig ikke vi skal sætte næsen op efter en Reus eller Toni Kroos til sommer. Nærmest alle andre topklubber i verden vil gå efter dem og mon ikke specielt manchester united står klar med den helt store pengepung for at få dem, og jeg tror på ingen måde ejerne er klar til at gå ind i budkrig med en meget desperat united ledelse.
det lyder skam også fornuftigt, og er helt enig med hvilke positioner vi skal handle efter, meeeeeeeeeen ville det ikke være rart med et stort navn, som reus eller di maria osvandreas92 skrev:Jeg tror det er meget vigtigt vi beholder kontinuiteten i vores trup og ikke handler helt vildt ind til sommer. En vestre back, en central midt med defensive kvaliteter og muligvis en kantspiller.
Silva er heller ikke hurtig, så du hvordan han klarede sig imod vores forsvar?Aggerdoo skrev:Vi skal have hurtige, kraftfulde spillere, så vi kan fortsætte med at blæse modstanderne omkuld.

Ja. Ser du, hvordan City spiller fodbold? Helt anderledes end os. Vi spiller på omstillinger og energi. City spiller possession.Xenne skrev:Silva er heller ikke hurtig, så du hvordan han klarede sig imod vores forsvar?Aggerdoo skrev:Vi skal have hurtige, kraftfulde spillere, så vi kan fortsætte med at blæse modstanderne omkuld.
Men Silva er jo også dygtig i omstillingsfodbold.Aggerdoo skrev:Ja. Ser du, hvordan City spiller fodbold? Helt anderledes end os. Vi spiller på omstillinger og energi. City spiller possession.Xenne skrev:Silva er heller ikke hurtig, så du hvordan han klarede sig imod vores forsvar?Aggerdoo skrev:Vi skal have hurtige, kraftfulde spillere, så vi kan fortsætte med at blæse modstanderne omkuld.
Vi har jo også nogle kampe hvor vi spiller possession, f.eks. mod Sunderland der bare står dybt.

Suarez er heller ikke decideret hurtig - kun i sin omgang med bolden som Silva.Xenne skrev:Men Silva er jo også dygtig i omstillingsfodbold.Aggerdoo skrev:Ja. Ser du, hvordan City spiller fodbold? Helt anderledes end os. Vi spiller på omstillinger og energi. City spiller possession.Xenne skrev:Silva er heller ikke hurtig, så du hvordan han klarede sig imod vores forsvar?Aggerdoo skrev:Vi skal have hurtige, kraftfulde spillere, så vi kan fortsætte med at blæse modstanderne omkuld.
Vi har jo også nogle kampe hvor vi spiller possession, f.eks. mod Sunderland der bare står dybt.
En spiller som Muriel matcher rigtig godt, det vi har, og nu tør man jo ikke nævne Tello herinde, men der er også fart og god teknik.
Senest rettet af Niels K mandag, 14. apr, 2014 10:25, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Suarez har klart hurtigere fødder end Silva. Silva er ikke Mata langsom, men Rodgers foretrækker helt klart hurtige offensive spillere.