Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hmm.. Muriel og Shaqiri ville satme ikke være dumt... Der ville altså blive fart over feltet.
Nu skriver mange, at vi burde sprænge boksen for Reus. Der vil jeg hellere satse alt på Alexis Sanchéz, som er en af de få spillere, jeg tør sammenligne med Suárez, hvad angår spidskompetencer og alsidighed. Skulle Barca efter en medaljefri sæson være villig til at "rense" lidt ud blandt ikke-catalanere, er han et absolut ønsketarget i mine øjne.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Begge gode spillere men jeg vil foretrække Reus.JTN skrev:Nu skriver mange, at vi burde sprænge boksen for Reus. Der vil jeg hellere satse alt på Alexis Sanchéz, som er en af de få spillere, jeg tør sammenligne med Suárez, hvad angår spidskompetencer og alsidighed. Skulle Barca efter en medaljefri sæson være villig til at "rense" lidt ud blandt ikke-catalanere, er han et absolut ønsketarget i mine øjne.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Indtil videre har de spillere som er kommet væk fra Dortmund ikke været succeser, Kagawa og Sahin. Jeg begynder efterhånden at tro de faktisk er gode pga at e netop er i den klub. Derfor vil jeg ikke ha Reus, jeg synes heller ikke han er så god som folk gør ham til.
Ville faktisk hellere ha vi hentede Sanchez som før har været meldt væk, han har lavet mange mål i år og han får ikke fuld spilletid i Barca.
Ville faktisk hellere ha vi hentede Sanchez som før har været meldt væk, han har lavet mange mål i år og han får ikke fuld spilletid i Barca.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Alpha-Hans
- Geografisk sted: Amager
- Alder: 44
Nu var Reus jo så også knaldhamrende god i BMG, så lige det argument holder vel ikke.thefugle skrev:Indtil videre har de spillere som er kommet væk fra Dortmund ikke været succeser, Kagawa og Sahin. Jeg begynder efterhånden at tro de faktisk er gode pga at e netop er i den klub. Derfor vil jeg ikke ha Reus, jeg synes heller ikke han er så god som folk gør ham til.
Synes stadig ikke han er så god som folk gør ham til. Og jeg siger stadig, dem som er kommet væk fra Dortmund, og nu tilføjer jeg så, i nyere tid. Men det er vel os kun Sahin og Kagawa. Götze har været god i Bayern, men ikke nogen åbenbaring.Alpha-Hans skrev:Nu var Reus jo så også knaldhamrende god i BMG, så lige det argument holder vel ikke.thefugle skrev:Indtil videre har de spillere som er kommet væk fra Dortmund ikke været succeser, Kagawa og Sahin. Jeg begynder efterhånden at tro de faktisk er gode pga at e netop er i den klub. Derfor vil jeg ikke ha Reus, jeg synes heller ikke han er så god som folk gør ham til.
Senest rettet af thefugle torsdag, 20. mar, 2014 16:47, rettet i alt 1 gang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Der må jeg erklære mig bragende uenig.thefugle skrev:Indtil videre har de spillere som er kommet væk fra Dortmund ikke været succeser, Kagawa og Sahin. Jeg begynder efterhånden at tro de faktisk er gode pga at e netop er i den klub. Derfor vil jeg ikke ha Reus, jeg synes heller ikke han er så god som folk gør ham til.
Kagawa har vel reelt aldrig fået chancen, hvor han er bedst - 10'er rollen. Jeg ser ham absolut ikke som kantspiller, da hans spidskompetencer ikke ligefrem er mand-mod-mand duellerne eller fart. Hans manglende succes i united skyldes i mine øjne, at han bliver brugt forkert.
Det er lidt den samme historie med Sahin, som på ingen måde fik chancen i Real Madrid, hvorefter han kommer til Liverpool og bliver brugt forkert.
Du har ret i, at de ikke har været successer, men det er bestemt ikke deres skyld.
Så kan man nævne Götze, som jeg personligt synes har været god i Bayern. Lur mig om Lewandowski ikke også bliver en bragende succes.
Sanchez har, efter min mening, haft alt for store udsving i hans præstationer i hans tid i Barcelona. Han har godt nok gang i en fantastisk sæson, men tidligere har mine kammerater, der følger Barcelona, været utrolig frustreret over ham.
Reus har derimod, som jeg ser det, været en bragende succes siden han slog igennem i Gladbach og efterfølgende i tiden i Dortmund. Det er virkeligt sjældent, jeg ser ham spille en dårlig kamp. Derudover mener jeg også, at den tyske liga minder mere om den engelske end den spanske. Dermed ikke sagt, at spillere fra den spanske liga ikke kan slå igennem i England, men jeg ville være mere tryg ved et køb af Reus.
Jeg vil endda gå så langt som til at sige, at jeg hellere vil give 30 mio. pund for Reus end 20 for Sanchez.
@Redmaniac
Synes heller ikke man som fodboldspiler kun skal kunne spille en position. Og det er os lige præcis det som fx en træner som Rodgers går meget op i, at en spiller ikke skal være så ensporet at han kun kan spille et sted men falder igennem alle andre steder.
Synes heller ikke man som fodboldspiler kun skal kunne spille en position. Og det er os lige præcis det som fx en træner som Rodgers går meget op i, at en spiller ikke skal være så ensporet at han kun kan spille et sted men falder igennem alle andre steder.
Jeg kan nu sagtens se et par CBs i PL stå på røven overfor hans lave tyngdepunkt og hurtige fødderSamiHyppiä skrev:Han er for klejn til Prl .....Kelly skrev:I en meget meget lille udgave.Jensen skrev:thefugle skrev:MEGET INTERESSANT! ;PHr. Drejer skrev:Vi linkes til mange offensive spillere. Ifølge Talksport (Liverpool.no) er vi interesseret i en ung PSV angriber.
"Liverpool kan tenke seg å hente PSV Eindhoven-spissen Zakaria Bakkali. 18-åringen er best kjent for å ha blitt den yngste spilleren i Eredivisie til å score et hattrick. Han nettet tre mål i hjemmedebuten for PSV Eindhoven mot NEC Nijmegen da han var 17 år."
Det bliver interessant til sommer.
Ham læste jeg osse lige om, den nye "Hazard", bliver han kaldt.
Spændende!
Han er 4 cm mindre end Messi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zakaria_Bakkali
Det er da klart, at det er en fordel, hvis en spiller kan spille flere positioner, men lige frem at mene, at en spiller SKAL kunne spille mere end en position er noget bavl. Kagawa var vel i sin sidste sæson i Dortmund blandt de bedste - hvis ikke den bedste - i verden på 10'er positionen. Derfor giver det ingen mening at hente ham til klubben for så konsekvent at spille ham på kanten.thefugle skrev:@Redmaniac
Så kan vi tage Sahin, der var fremragende i sin sidste sæson på den defensive midtbane i Dortmund, hvorefter det er en klar fejl at Rodgers konsekvent at spille ham på 10'er positionen, når det er tydeligt, at det ikke passer til hans kompetencer og spillestil. Det er faktisk en af de sager, hvor jeg synes, at Rodgers har fejlet stort. Havde han prøvet ham af på den rolle, hvor han er bedst, så ville han have været en ganske fin spiller at have i truppen - forudsat at han havde spillet godt selvfølgelig.
Mit drømmekøb vil være Cavani, han arbejder mere ind henderson og det siger noget for en angriber, og han kan sagtens spille på siden af sturrigde.
Cavani - Sturrigde - Suarez
-----Sterling/coutinho/allen-----
-----Henderson - Gerrard
Flanagan -- Agger -- Skrtel --- Shaw ---
smid 25 efter shaw og 40-50 efter cavani og vi er rocking next season
ville også gøre det nemt at holde både suarez og cavani i klubben når vi har begge 2, de jo perle venner
-----Henderson - Gerrard
ville også gøre det nemt at holde både suarez og cavani i klubben når vi har begge 2, de jo perle venner
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Wormie skrev:Mit drømmekøb vil være Cavani, han arbejder mere ind henderson og det siger noget for en angriber, og han kan sagtens spille på siden af sturrigde.
-----Henderson - Gerrard
Det er eddermame noget af et statement og komme med, og i mine øjne decideret dumt.
Jeg kan ikke se hvor der skulle være plads til Cavani i vores start 11'er, sådan som vi spiller i øjeblikket. Han ville være fin at ha' til bredden - og dermed ikke sagt at han lutter skal være på bænken, men så har vi nogle flere muligheder. Pt. ville jeg ikke bytte ham for nogle af de 3 vi har i forreste geled.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Der må jeg godt nok gi Skovdal ret, det var da ualmindeligt mærkeligt at skrive.Skovdal skrev:Wormie skrev:Mit drømmekøb vil være Cavani, han arbejder mere ind henderson og det siger noget for en angriber, og han kan sagtens spille på siden af sturrigde.
-----Henderson - Gerrard
Det er eddermame noget af et statement og komme med, og i mine øjne decideret dumt.
Jeg kan ikke se hvor der skulle være plads til Cavani i vores start 11'er, sådan som vi spiller i øjeblikket. Han ville være fin at ha' til bredden - og dermed ikke sagt at han lutter skal være på bænken, men så har vi nogle flere muligheder. Pt. ville jeg ikke bytte ham for nogle af de 3 vi har i forreste geled.
Du vil argumentere for at man skulle hente og bruge Cavani istedet for henderson fordi han arbejder mere? Når spillerne hverken spiller samme position eller det du siger passer.
Der er ikke mange på vores hold der arbejder mere end Henderson. Han er vores arbejdshest. Desuden giver det ingen mening du vil spille Shaw som højreback.
Pointen er han er pisse målfarlig i suarez klassen, og så arbejder han lige så meget defensivt som han er god offensivt. ville være diamanter værd i presspillet. utrættelig bulldog.thefugle skrev:Der må jeg godt nok gi Skovdal ret, det var da ualmindeligt mærkeligt at skrive.Skovdal skrev:Wormie skrev:Mit drømmekøb vil være Cavani, han arbejder mere ind henderson og det siger noget for en angriber, og han kan sagtens spille på siden af sturrigde.
-----Henderson - Gerrard
Du vil argumentere for at man skulle hente og bruge Cavani istedet for henderson fordi han arbejder mere? Når spillerne hverken spiller samme position eller det du siger passer.
Der er ikke mange på vores hold der arbejder mere end Henderson. Han er vores arbejdshest. Desuden giver det ingen mening du vil spille Shaw som højreback.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Hvis vi forudsætter at vi kvalificerer os til CL, så ser jeg et ønske vindue i stil med dette:
- En venstre back med kvalitet både offensivt og defensivt, da jeg mener ikke at vi er stærkt nok besat på denne position. Ja Flana gør det godt, men han mangler noget i sit spil mod de mindre hold hvor han skal bidrage med noget offensivt. Samtidig ser jeg Flanagan som den perfekte backup, da han spiller begge backs. Et bud på en venstre back der også opfylder klubbens filosofi om at hente yngre spillere kunne være Alberto Moreno fra Sevilla. Han er en super dygtig back der både behersker det defensive men også har klare kvaliteter offensivt (et ekstra plus er at han også kan spille på den venstre midtbane/kant). Shaw ville også være klasse men det nægter jeg at tro på taget andre klubbers midler in mente samt hans tilhørsforhold til Chelsea.
- En central midtbane. Det er i mine øjne ret klart at vi mangler en spiller til denne position især hvis vi i næste sæson som ventet (no jinx) skal ud i europa. Vi mangler helt klart bredde på midten, og havde du spurgt mig vinters havde jeg helt klart talt for en defensiv midtbanespiller, men som Gerrard har taget sin nye rolle til sig ser jeg ikke behovet for en decideret defensiv midt som overdrevet stort. De navne jeg kommer op med som mulige targets til denne position er dog defensivt anlagt, jeg tænker her på en M'Villa (Kazan), Schneiderlin (Southampton) og Fernando (Porto) der står uden kontrakt til sommer.
- Kant spiller der er afprøvet på højt niveau, men samtidig har fremtiden foran sig. Jeg ser hellere vi henter en kant end en central angriber, selvom vi er yderst tyndt besat på toppen også. Mine argumenter for dette er for det første at jeg mener at hvis man kommer i den situation at den ene del af SAS bliver skadet, så er det muligt at omstrukturere taktikken og gå over til at spille med en ren angriber. Derudover syntes jeg markedet er ret stort på denne position, der løber mange stærke kanter rundt. Af navne kunne nævnes Shaqiri, Iturbe (Verona), Muriel (udinesse) og der er mange flere derude.
- Disse tre ser jeg som de vigtigste positioner, derudover mener jeg også vi bør se efter en offensiv spiller til fremtiden, der har kvaliteter til at bidrage til holdet, men samtidig er i en udvikling der gør at spilleren er tilfreds med ikke at spille en stor rolle. Her er jeg specielt fascineret af spillere som Max Meyer (Schalke), Will Hudges (Derby), Marković (Benfica) og Zakaria Bakkali (PSV). Jeg mener helt klart det er værd at undersøge mulighederne for at hente spillere som disse.
- Derudover kan der selvfølgelig også dukke muligheder op for at hente store navne, eller spillere som man ikke kan sige nej til grundet en god pris. Her kunne ønsketænkning være en god pris på Lallana eller muligheden for at hente en spiller i en klasse som fx Reus eller Alexis Sanchez.
- Derudover forudsætter jeg at man hiver Suso tilbage, samt nok også Borini som en ekstra gardering. derudover får vi også Wisdom og Robinson tilbage som gardering til defensiven, hvorimod jeg mener at man bør give Illori et år eller et halvt på leje, jeg syntes dog at han skal til en Engelsk klub denne gang, så han kan vænne sig til den hårdere spillestil. Jeg mener også at man skal prøve at få Aspas afsted da jeg ikke ser det store i ham, samt måske slippe nogle af dem der kommer tilbage fra leje der simpelthen ikke har niveauet (hvis der altså er nogle)
Det var mine tanker, jeg har som i kan se slynget en masse navne ud da det gør det mere interessant i mine øjne, i er velkomne til at sige hvis i mener noget af det er useriøst/uambitiøst.
- En venstre back med kvalitet både offensivt og defensivt, da jeg mener ikke at vi er stærkt nok besat på denne position. Ja Flana gør det godt, men han mangler noget i sit spil mod de mindre hold hvor han skal bidrage med noget offensivt. Samtidig ser jeg Flanagan som den perfekte backup, da han spiller begge backs. Et bud på en venstre back der også opfylder klubbens filosofi om at hente yngre spillere kunne være Alberto Moreno fra Sevilla. Han er en super dygtig back der både behersker det defensive men også har klare kvaliteter offensivt (et ekstra plus er at han også kan spille på den venstre midtbane/kant). Shaw ville også være klasse men det nægter jeg at tro på taget andre klubbers midler in mente samt hans tilhørsforhold til Chelsea.
- En central midtbane. Det er i mine øjne ret klart at vi mangler en spiller til denne position især hvis vi i næste sæson som ventet (no jinx) skal ud i europa. Vi mangler helt klart bredde på midten, og havde du spurgt mig vinters havde jeg helt klart talt for en defensiv midtbanespiller, men som Gerrard har taget sin nye rolle til sig ser jeg ikke behovet for en decideret defensiv midt som overdrevet stort. De navne jeg kommer op med som mulige targets til denne position er dog defensivt anlagt, jeg tænker her på en M'Villa (Kazan), Schneiderlin (Southampton) og Fernando (Porto) der står uden kontrakt til sommer.
- Kant spiller der er afprøvet på højt niveau, men samtidig har fremtiden foran sig. Jeg ser hellere vi henter en kant end en central angriber, selvom vi er yderst tyndt besat på toppen også. Mine argumenter for dette er for det første at jeg mener at hvis man kommer i den situation at den ene del af SAS bliver skadet, så er det muligt at omstrukturere taktikken og gå over til at spille med en ren angriber. Derudover syntes jeg markedet er ret stort på denne position, der løber mange stærke kanter rundt. Af navne kunne nævnes Shaqiri, Iturbe (Verona), Muriel (udinesse) og der er mange flere derude.
- Disse tre ser jeg som de vigtigste positioner, derudover mener jeg også vi bør se efter en offensiv spiller til fremtiden, der har kvaliteter til at bidrage til holdet, men samtidig er i en udvikling der gør at spilleren er tilfreds med ikke at spille en stor rolle. Her er jeg specielt fascineret af spillere som Max Meyer (Schalke), Will Hudges (Derby), Marković (Benfica) og Zakaria Bakkali (PSV). Jeg mener helt klart det er værd at undersøge mulighederne for at hente spillere som disse.
- Derudover kan der selvfølgelig også dukke muligheder op for at hente store navne, eller spillere som man ikke kan sige nej til grundet en god pris. Her kunne ønsketænkning være en god pris på Lallana eller muligheden for at hente en spiller i en klasse som fx Reus eller Alexis Sanchez.
- Derudover forudsætter jeg at man hiver Suso tilbage, samt nok også Borini som en ekstra gardering. derudover får vi også Wisdom og Robinson tilbage som gardering til defensiven, hvorimod jeg mener at man bør give Illori et år eller et halvt på leje, jeg syntes dog at han skal til en Engelsk klub denne gang, så han kan vænne sig til den hårdere spillestil. Jeg mener også at man skal prøve at få Aspas afsted da jeg ikke ser det store i ham, samt måske slippe nogle af dem der kommer tilbage fra leje der simpelthen ikke har niveauet (hvis der altså er nogle)
Det var mine tanker, jeg har som i kan se slynget en masse navne ud da det gør det mere interessant i mine øjne, i er velkomne til at sige hvis i mener noget af det er useriøst/uambitiøst.