Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2014 17:29

kongrasmus skrev:Ikke en frontangriber.
Wings. :)
Nemlig! Vi skal have nogle rigtige wings, som pisker ned ad fløjen. Der er lige blevet sat ny rekord i indlæg i en PL kamp. Det er det nye sort!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jesse Pinkman

Indlæg af Jesse Pinkman » onsdag, 12. feb, 2014 08:39

Jeg synes at det hele afhænger om vi kommer i CL eller ej. Gør vi det, så har vi alle forudsætninger for at hente 1.hylde spillere. Vi ahr verdens bedste fans, et glorværdigt historie, et af englands mest vindende hold, verdens bedste stadion og selvfølge CL. Ingen undskyldninger.
Glipper det :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: (7-9-13), så er der også fornuftige spillere at hente. :lol:

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 12. feb, 2014 14:27

Håber virkelig at vores to unge scousere Flanagan (som har vist sig værdig til at tage højrebacken, i mine øjne), og også Robinson kommer hjem fra leje hos blackpool og kan tage en seriøs udfordring op til venstrebacken. Jeg synes selv at Enrique er god nok, når han har en konkurrent på pladsen, men Cissokho tror jeg ikke vi skal købe med mindre han virkelig viser sig god og værdig til LFCtrøjen inden sommervinduet. Jeg er mest bekymret for en konkurrent til Lucas på den defensive midt, og hvem det skal være aner jeg ikke. Kunne være godt at få en kantspiller ind, og det forlyder at BR gerne vil handle A. Johnson hjem fra sunderland, jeg tvivler bare på om han kan blive ved med at levere kontinuerligt på et så højt plan som han har vist i denne sæson. Synes stadigt det kunne være interessant med konoplyanka, på trods af at hans klub har ageret meget mærkeligt. Ejeren der holder en færdig handelsproces tilbage. Mærkeligt.

Edit: Glemte lige at nævne vores tidligere toptalent Tom Ince, som scorede og lagde op til mål i hans sidste kamp for Crystal Palace. Mener også godt at han kunne være relevant for os, selvom hans far påstår at han bør vente et par år med at skifte til os.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 12. feb, 2014 14:35

Ja, hvordan går det egentlig med Robinson? Har han gjort det godt i Blackpool?

Spørgsmålet er dog om Johnson får forlænget sin kontrakt. Han er en af de dyre drenge i truppen, og han har slidt lidt med skader. Måske han ryger(?) Jeg er enig i at Cissokho ikke er svaret på backpladsen. Han minder mig om Traore (undskyld Hekkem). Så har vi Enrique og Flanno på den plads. Men vi mangler på den anden backplads, hvis Johnson ryger. Kelly har ikke vist klassen, efter hans skadesophold.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 12. feb, 2014 14:40

Jeg er til gengæld imponeret over at Cisssokho har taget kampen op og viser attitude. Han er nok ikke løsningen, men hans mentalitet er god
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » onsdag, 12. feb, 2014 14:43

Jesse Pinkman skrev:Jeg synes at det hele afhænger om vi kommer i CL eller ej. Gør vi det, så har vi alle forudsætninger for at hente 1.hylde spillere. Vi ahr verdens bedste fans, et glorværdigt historie, et af englands mest vindende hold, verdens bedste stadion og selvfølge CL. Ingen undskyldninger.
Glipper det :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: (7-9-13), så er der også fornuftige spillere at hente. :lol:
glipper det er det også farvel til suarez.
Don't worry be happy. YNWA!

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 12. feb, 2014 14:49

Jesper skrev:Jeg er til gengæld imponeret over at Cisssokho har taget kampen op og viser attitude. Han er nok ikke løsningen, men hans mentalitet er god
Ja, han er blevet bedre, men er han løsningen som 1. eller 2. valg på den lange bane. Det tvivler jeg stærkt på han er.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 12. feb, 2014 15:07

Jeg tænker mest på Flanagan på hans naturlige højreback, på trods af at han har vist han gør det vildt godt i venstresiden. Elsker at Flanno blev ved med at kæmpe på trods af at det så ud som om det var et spørgsmål om tid før han blev solgt af Rodgers. Havde jo efterlydende taget ekstratræning for at gribe chancen. Håber Robinson er blevet rigtig god, for så har vi nærmest backpladserne dækket jo. Johnson ryger nok desværre, men så er Flanno første valg og Kelly andet på højrebacken (har aldrig virkelig godtaget Kelly, men han er da en acceptabel back-up). Og Enrique førstevalg på venstrebacken med Robinson som udfordrer. Synes det er ok, det ville dog være godt at få en spiller ind der kan dække begge backpladser ret godt som Flanno eks. kan. Der synes jeg det lyder som om ham Montoya er en god løsning, kender ham dog ikke selv overhovedet. Ved ikke om jeg overvurderer vores spillere, det gør jeg nok lidt.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » onsdag, 12. feb, 2014 16:37

Liverdrengen skrev:Jeg tænker mest på Flanagan på hans naturlige højreback, på trods af at han har vist han gør det vildt godt i venstresiden. Elsker at Flanno blev ved med at kæmpe på trods af at det så ud som om det var et spørgsmål om tid før han blev solgt af Rodgers. Havde jo efterlydende taget ekstratræning for at gribe chancen. Håber Robinson er blevet rigtig god, for så har vi nærmest backpladserne dækket jo. Johnson ryger nok desværre, men så er Flanno første valg og Kelly andet på højrebacken (har aldrig virkelig godtaget Kelly, men han er da en acceptabel back-up). Og Enrique førstevalg på venstrebacken med Robinson som udfordrer. Synes det er ok, det ville dog være godt at få en spiller ind der kan dække begge backpladser ret godt som Flanno eks. kan. Der synes jeg det lyder som om ham Montoya er en god løsning, kender ham dog ikke selv overhovedet. Ved ikke om jeg overvurderer vores spillere, det gør jeg nok lidt.
Vores backs skal forstærkes. Det står vidst rimelig klart. Dem der er der nu, gør hvad de kan. Men de er ikke gode nok.
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 15. feb, 2014 11:04

Hvad synes Serie A kendere om Luis Muriel, som vi linkes til jf. den norske ?

Iøvrigt spændende at finde ud af, hvem af vores yngre profiler, der står foran gennembrud som vi har set med Coutinho, Sterling og vel senest Flanagan ?

Af offensive spillere tænker jeg på navne som: Suso, Ibe og "Texas"

Jeg ved ikke, om vi har centrale spillere gode/færdigudviklede nok til at kunne supplere vores nuværende midtabenspillere på 1. holdet ?

På de defensive positioner tænker jeg på: McLaughlin, Smith, Wisdom, Robinson og naturligvis Ilori.

Hvis vi ikke ønsker at benytte nogle af nævnte næste sæson, så mener jeg, at vi skal se at få dem lejet ud til andre PL hold eller et hold i toppen af Championship.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 15. feb, 2014 13:33

Niels K skrev:Hvad synes Serie A kendere om Luis Muriel, som vi linkes til jf. den norske ?

Iøvrigt spændende at finde ud af, hvem af vores yngre profiler, der står foran gennembrud som vi har set med Coutinho, Sterling og vel senest Flanagan ?

Af offensive spillere tænker jeg på navne som: Suso, Ibe og "Texas"

Jeg ved ikke, om vi har centrale spillere gode/færdigudviklede nok til at kunne supplere vores nuværende midtabenspillere på 1. holdet ?

På de defensive positioner tænker jeg på: McLaughlin, Smith, Wisdom, Robinson og naturligvis Ilori.

Hvis vi ikke ønsker at benytte nogle af nævnte næste sæson, så mener jeg, at vi skal se at få dem lejet ud til andre PL hold eller et hold i toppen af Championship.

Muriel er jeg vild med. Han ville passe godt til holdet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 15. feb, 2014 14:47

Kelly skrev:
Niels K skrev:Hvad synes Serie A kendere om Luis Muriel, som vi linkes til jf. den norske ?
Hvorfor?

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 15. feb, 2014 17:01

Enig. Flanno mangler stadig en del i det offensive spil - trods hans vidunderlige mål mod Spurs. Montoya lyder som en godt bud, ham vil jeg gerne have i vores trup. Men hvad med Luke Shaw, kan han dække begge backpladser?

Men vi er også sat i forbindelse med en fransk venstreback, Lucas Digne, samt Sevillas venstreback Alberto Moreno. Er der nogen som kender dem?

Suso sættes i forbindelse med et lån til WBA. Jeg har ikke fulgt ham så meget det seneste år, dog har jeg set nogle enkelte kampe, hvor han gjorde det rigtigt godt. Kan han bidrage med noget til os til næste sæson?

En masse spørgsmål :)

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 15. feb, 2014 17:37

Lucas Digne er et kæmpe talent på venstre backen, men han er altså lige skiftet til PSG for € 15 mio., så det giver ikke rigtig nogen mening, at han skulle videre.

Alberto Moreno skifter efter al sandsynlighed til Real i sommervinduet. De var tæt på at lave handlen allerede her i januar. Moreno er desuden kun 1.70 høj, og selvom fordomspolitiet tit kommer på banen, når man nævner en spillers højde, så tror jeg han vil få det svært i Premier League, hvor man tit og ofte sætter de større spillere ud på backen.
Fan af Manchester United

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 15. feb, 2014 18:13

Alonso skrev:
Kelly skrev:
Hvorfor?

jeg syntes hans teknik fysik speed udfordringer kunne passer til holdet.
han har noget at lære men er rigtig stærk.
hvad koster han.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar